Υπενθύμιση: Πρόσκληση στην παρουσίαση του βιβλίου μου: “Περί ζωής και θανάτου”

Αγαπητοί συμπλογκερς θέλω να σας προσκαλέσω στην παρουσίαση του πρώτου μου βιβλίου με τίτλο «Περί ζωής και θανάτου». Στο βιβλίο ασχολούμαι σε γενικά πλαίσια με τα ζητήματα της ζωής τζιαι του θανάτου τζιαι πως αυτά επηρεάζουν όι μόνο τη καθημερινότητα του σύγχρονου ανθρώπου αλλά τζιαι όλες τις στιγμές που είναι μέρος τούτου που ονομάζουμε ζωή.

Ένιξερω καν αν θα έγραφα το βιβλίο αν δεν είχα το μπλογκ, να εκφράζω τες απόψεις μου, να πειραματίζουμε με τον τρόπο γραψίματος, να έχω τη δυνατότητα να διαβάζω για κάθε λογής άποψη, που την πιο ειρηνική μέχρι την πιο εξτρεμιστική, που την πιο λογική μέχρι την πιο παράλογη. Τες φορές που ήμουν ένα βήμα πριν να το κλείσω επειδή εν έγραφα για καιρό, εσκέφτηκα την παρέα που εδημιούργησα, τους φίλους που έκαμα δαμέσα, είτε τους εγνώρισα προσωπικά είτε όι, κάποια εξαιρετικά άτομα, τζιαι γενικά το μπλογκ εν μια συντροφιά για έναν εσωστρεφή που ο μόνος τρόπος έκφρασης του εν το γράψιμο. Έτσι, ευχαριστώ τον κάθε έναν που σας ξεχωριστά.

prosklisi

See you there :)

https://www.facebook.com/events/127752560756646/

One thought on “Υπενθύμιση: Πρόσκληση στην παρουσίαση του βιβλίου μου: “Περί ζωής και θανάτου”

Σχολιάστε

