Πρόσκληση στην παρουσίαση του βιβλίου μου: «Περί ζωής και θανάτου»

Αγαπητοί συμπλογκερς θέλω να σας προσκαλέσω στην παρουσίαση του πρώτου μου βιβλίου με τίτλο «Περί ζωής και θανάτου». Στο βιβλίο ασχολούμαι σε γενικά πλαίσια με τα ζητήματα της ζωής τζιαι του θανάτου τζιαι πως αυτά επηρεάζουν όι μόνο τη καθημερινότητα του σύγχρονου ανθρώπου αλλά τζιαι όλες τις στιγμές που είναι μέρος τούτου που ονομάζουμε ζωή.

Ένιξερω καν αν θα έγραφα το βιβλίο αν δεν είχα το μπλογκ, να εκφράζω τες απόψεις μου, να πειραματίζουμε με τον τρόπο γραψίματος, να έχω τη δυνατότητα να διαβάζω για κάθε λογής άποψη, που την πιο ειρηνική μέχρι την πιο εξτρεμιστική, που την πιο λογική μέχρι την πιο παράλογη. Τες φορές που ήμουν ένα βήμα πριν να το κλείσω επειδή εν έγραφα για καιρό, εσκέφτηκα την παρέα που εδημιούργησα, τους φίλους που έκαμα δαμέσα, είτε τους εγνώρισα προσωπικά είτε όι, κάποια εξαιρετικά άτομα, τζιαι γενικά το μπλογκ εν μια συντροφιά για έναν εσωστρεφή που ο μόνος τρόπος έκφρασης του εν το γράψιμο. Έτσι, ευχαριστώ τον κάθε έναν που σας ξεχωριστά.

prosklisi

See you there :)

https://www.facebook.com/events/127752560756646/

 

22 thoughts on “Πρόσκληση στην παρουσίαση του βιβλίου μου: «Περί ζωής και θανάτου»

  1. Dude δεν σταματάς να μας εκπλήσσεις ;-)
    Θα προσπαθήσω να έρθω!

    misharos: :D Θα χαρώ πολύ να σε δω :)

  2. Πολλά μπράβο σου!!! Ανυπομονώ να το διαβάσω! Σι γιου δέαρ! :-)

    misharos: Ευχαριστώ :D See yaa :)

  3. Περιπαίζεις με!!!

    Αααααα

    Μισιαρούδι μου, όι απλά τα θερμά, αλλά τα καυτά μου συγχαρητήρια:)

    misharos: Τα καυτά μου super hot ευχαριστώ :))

  4. Χαίρομαι πολλά πολλά πολλά!!! Επιτέλους!
    Εννοείται θα είμαι εκεί!

    Τέλειο το εξώφυλλο ;-) Και ήταν έκπληξη και η έκθεση φωτογραφίας απο τον αγαπητό ΤΤ.

    misharos: Επιτέλους ακριβώς! :) Ήσουν που τα πρώτα άτομα που εκφράστηκα ότι ήθελα να εκδώσω βιβλίο πριν κανένα χρόνο. Και να, ένα χρόνο μετά, έγινε πραγματικότητα :)

  5. Η Νεράιδα όλα τα προσέχει!
    Ναι, θα είμαι κι εγώ παρών με λίγες φωτογραφίες μου (που υποτίθεται πως θωρκούνται)!

    Θα ακολουθήσει ανακοίνωση και στο δικό μου blog.

    Για το misharo εν χρειάζεται να πω κάτι, ξέρετε τον όλοι πολλά καλά.

    See you there :)

    misharos: Θωρκούνται ρε μεν είσαι μετριόφρων. Η μετριοφροσύνη εν για τους μέτριους! :) :P
    :))

  6. γουάου!! μπράβο τζαι στους δυο σας!!!

    θα σας δω στη παρουσίαση στη Λεμεσό!!
    [να κάμετε παρουσίαση τζαι στη Λεμεσό] :-)

    misharos: Να’σαι καλά :)) Σίγουρα θα κάμουμε κάποια φάση :) Θα είναι διαθέσιμο τζιαι σε βιβλιοπωλεια της Λεμεσού, θα σας ενημερώσω σε ποια :)

  7. Πρώτη φορά σου σχολιάζω δότι μερικές φορές δεν βρίσκω τα λόγια, αλλά εδώ αξίζεις ένα μεγάλο εύγε και τα θερμά μου συγχαρητήρια :)

    misharos: Σε ευχαριστώ πάρα πολύ να’σαι καλά :))

  8. Mπράβο ρε Μισιαρούδι χάρηκα πολλά για σένα!

    misharos: Να’σαι καλά αχαπαρη μου!! :) να περιμένεις μελλοντική παρουσίαση στη Λεμεσό..

  9. Μπράβο ρε, διάλεξες και καλόν εκδότη!!! Θα είμαι εκεί
    Υ.Γ Όμορφο εξώφυλλο

    misharos: Αν δεν ήσουν εσύ ούτε καν θα ήξερα για την αρμίδα :)
    Ευχαριστώ :D

  10. «Μικρέ» μπλοκερικέ φίλε, καλή επιτυχία! Θα προσπαθήσω να είμαι εκεί!

    misharos: «Μεγάλε» μπλοκερικέ φίλε, ευχαριστώ! :) Θα σε περιμένω

  11. misharudin, εύγε! αν ήμουν κύπρο ξέρεις ότι θα έρκουμουν τζαι θα εδάκρυζα από συγκίνηση και χαρά δια το επίτευγμά σου.

    Αλλά φύλαξε μου ένα υπογραμμένο copy αααααα.

    όι να μας ξηάσεις εμάς τους παλιούς σου αναγνώστες!!!

    ο TT ίντα εν να κάμει έκθεση φωτογραφίας? Έπρεπε να σας κάμει μαθήματα ναυαγοσωστικής.

    misharos: το ξέρω το ξέρω :p :D
    να είσαι σίγουρη :) ειδικα εσάς εν σας ξεχνώ με τίποτε.
    χαχαχα :PP

  12. Επερίμενα την ανακοίνωση για να σου πω κάτι, μπράβο! :)
    Θα είμαι τζειαμέ, εννοείται. :)

    misharos: Να’σαι καλά :D θα σε περιμένω!

  13. ρε φίλε, μπράβο σου! :)

    δυστυχώς έχω εξέταση τη συγκεκριμένη μέρα, την συγκεριμένη ώρα… :/

    αλλά αν κάμετε στον Αλμυρά κάτι θα προσπαθήσω να έρτω…

    υ.γ. περιττό να πω πόσο ζηλεύκω ένεν; :ρ
    υ.γ.2 να θκιαβάζεις ρε, όσο μπορείς, να θκιαβάζεις, τζαι όπως είπες ναν διαφορετικά είδη, γραψίματα. ύφος κλπ ένεχει σωστό τζαι λάθος, έχει πάθος, αλήθκεια, συναίσθημα…

    misharos: Ευχαριστώ :)
    ούτε να το θκιαλέαμε…:p
    θα κανονίσουμε και στον αλμυρά κάτι, νίκου θέλοντος οφ κορς :)
    υ.γ. χεχεχ περιμένουμε τζιαι κανένα δικό σου :))
    υ.γ. θα την κρατήσω τούτη τη κουβέντα. πολλά σοφή.
    για αρκετό καιρό εν έγραφα ποιήματα επειδή εφοούμουν ότι εν θα πετύχω τη δομή του ποιήματος κλπ αλλά στην τελική εκατάλαβα ότι η ποίηση εν αρκετά ελεύθερη τζιαι μπορεί κάποιος να δημιουργήσει όπως ακριβώς θέλει χωρίς συγκεκριμένους κανόνες. παίζουν ρόλο μόνο το πάθος η αλήθκεια τζιαι το συναίσθημα όπως λες!

  14. Η παρουσίαση του βιβλίου προβλέπετε να μετατραπεί σε σύναξη των μπλοκγερ  κρατάτε και που καμιάν ταμπέλλα με το όνομα σας να γνωριστούμε

    misharos: χαχαχα :) εν καλά που λαλείς!

  15. Πολλα συγχαρητηρια!! Εννα μαι Αγγλια δυστυχως. Οταν ερτω θα επικοινωνησω μαζι σου ομως γιατι το βιβλιο θελω το!

    misharos: Να’σαι καλά :) Καλό, θα το κανονισουμε :)

  16. nomizo na eshis stin eisodo potzina ta nametags pu lalun «Hello, my name is» je na grapsume ulli to blogger-name mas :P

    misharos: Hahahah not a bad idea at all:P
    Όσοι εν θέλουν να βάλουμε καρέκλες σε κύκλο σε μια γωνιά τζιαι μια ταπέλλα anonymous blogoholics

  17. e re jino ston Almyra kamete to telos tou Iouni na rtoume je oi 3enitemenoi :P

    misharos: εννοείται! :P να τελιώσει τζιαι το μαρτύριο των A-levels τζιαι μετά!

  18. mishiaroudin arkisa na enimerotho! eshei kairo pu se 8kevazw tze exarika para polla pu eida tin anakoinosi. 8a prospathisw na ertw tze egw!

    misharos: καλλιο αργα παρα ποτέ :)
    θα χαρώ πολύ να σε δω! :)

Σχολιάστε

