This is water-Ομιλία, και σκέψεις.


update:

Εψές, ύστερα που μια κουραστική μέρα θκιεβάσματος, έκατσα στον καναπέ τζιαι για πρώτη φορά μετά που τζιαιρό, είδα τηλεόραση. Τζιαι απλά εθώρουν την, ούτε εσυγκεντρώνουμουν, ούτε άκουα. Απλά εχαλάρωσα. Τζιαι απλά εθύμησεν μου τζίνον που εν θέλω να γίνω ποττέ. Τον απλό υπάλληλο που δουλεύκει όπως το γάρο που το πρωί ως τη νύχτα, έρκεται σπίτι αργά το απόγευμα, τόσο κουρασμένος που δεν έσιει όρεξη να κάμει τίποτε, χαλαρώνει στην τηλεόραση τζιαι τζοιμάται. Τζιαι μετά ξανά π’αρκής. Έγινα ο μεγαλύτερος μου φόβος. Σκλάβος του εαυτού μου.

Θέλω να κάμω σιηλιάες πράματα. Να πάω στη παλιά Λευκωσία να φκάλω φωτογραφίες, να πιάω το ποδήλατο μου τζιαι να πάω στα μονοπάτια της φύσης, να κάτσω να δω ντοκιμαντέρ τζιαι εκπαιδευτικά βίντεο στο ιντερνετ, να παίξω κανένα επιτραπέζιο με τες αρφές μου, να φκω με κανένα φίλο/φίλη, να πάω τρέξιμο, να θκιεβάσω κανένα βιβλίο…

Τζιαι αντί αυτών, κάθουμαι να μάθω πόσους ακριβώς ανθρώπους εσκότωσεν ο Χίτλερ στo Night of the long knives, πότε ακριβώς έγινε, πως αντέδρασε το κάθε κόμμα. Για την κάθε οικονομική θεωρία που εν στέκει. Για κουβέντες που είπαν λέξη προς λέξη διάφοροι φιλόσοφοι της πολιτικής. Για την κάθε μαθηματική εξίσωση που μου τη σύρνουν τζιαμέ χωρίς ποττέ να μου εξηγήσαν γιατί εν έτσι.

Απλά για να τα μάθω πόξω, να τα γράψω πάνω σε μια κόλλα χαρτί, τζιαι μετά να τα ξιάσω.

Τζιαι τούτο επειδή κάποιοι είπαν μου ότι μόνον έτσι εννα πετύχω τους στόχους που έχω στη ζωή μου. Με τούτην παπαγαλίαση.

Αξίζει τελικά να σκοτώννουμαι τωρά για το μέλλον, τζιαι να αφήνω άλλα πιο όμορφα πράματα πίσω; Παίζει πολύ ρόλο το τι θα κάμνω σε 10, 20 ή 30 χρόνια, που το αν κάτσω τωρά, τούτον μήνα του 2013 να θκιεβάσω για τες τελευταίες μου σχολικές εξετάσεις; Ενιξερω.

Αλλά γιατί η ευτυχία να θεωρείται το να έσιει κάποιος μια καλή δουλειά, να σκοτώννεται για ένα μισθό, τζιαι να γίνει σκλάβος της ρουτίνας; Τούτο θεωρείται επιτυχία που την κοινωνία. Γιατί ευτυχία να μεν ένει να γυρίσω τον κόσμο ούλλο, να γνωρίσω εκατοντάδες αθρώπους τζιαι να αποκτήσω γνώσεις μέσα που εμπειρία; Είμαι σίουρος ότι η μεγάλη πλειοψηφία που εσάς που θκιεβάζετε, όταν ήσασταν μιτσιοί ελέετε ότι «θέλω να γυρίσω τον κόσμον ούλλο.». Πού χάννεται τούτη η επιθυμία, πού σκοντάφτει, τζιαι το πιο σημαντικό, γιατί;

Λαλώ του εαυτού μου «άτε 1μιση μήνας έμεινε, έννεν τζιαιρός για πειραματισμούς, κάμε ό,τι σου είπαν, θκιέβαζε δηλαδή, τζιαι στο μέλλον εννα αλλάξεις, εννα καμεις τζίνα που θέλεις.» Εννα τα κάμω όμως; Οξα εννα είμαι πάντα με την ελπίδα ότι «καποτε τα πράματα εννα αλλάξουν».

Εν έχω ιδέα.

9 thoughts on “This is water-Ομιλία, και σκέψεις.

  1. Τούτο το «αν αξίζει» σκοτώνει! Στο πανεπιστήμιο είχα πιστεί πως η έννοια της επιτυχίας ήταν η νέα πατέντα του καπιταλισμού για την χειραγώγηση μας. Τωρά εσυνειδητοποίησα πως ό,τι και να κάμει το πλάσμα για τον εαυτό του θέλει σκληρή προσπάθεια. Μάλλον έτσι είναι η ζωή… Αλλά τωρά απολαμβάνω τους προηγούμενους μου κόπους τζιαι εννοείται πως μάχομαι με άλλα κύματα!

    misharos: Απλά εν πρέπει να πέσεις θύμα του καπιταλιστικού συστήματος, τότε πιστεύκω η ευτυχία εν δύσκολη τζιαι λανθασμένα defined.
    χωρίς σκληρή προσπάθεια εν έσιει τίποτε :)

  2. ούλλα με μέτρο…ποιος εννα το βάλει το μέτρο; μα φυσικά εσύ εννα το βάλεις…κάθεσαι ζυγίζεις τα πράματα τζαι αποφασίζεις τι έσιει σημασία για σένα

    να σου πω την δική μου ιστορία αρχίζοντας που τζαμέ που είσαι εσύ

    όταν επήαινα τρίτη λυκείου αποφάσισα για πολιτικούς λόγους όπως το εσκέφτετουν έναν κοπελλούι των 16 χρόνων να σπουδάσω νομική…εν ήμουν τζαι πολλά καλός μαθητής οπότε η προσπάθεια που έκαμα ήταν υπερτριπλάσια τζαι το θκιάβασμα που έκαμα στην τρίτη λυκείου εν το είχα κάμει ούλλη μου την σχολικήν….καριέρα

    εξημεροβραδιάζουμουν στο θκιάβασμα, ούλλη μέρα ιδιαίτερα τζαι τελικά ευτυχώς επέρασα τζείνο που ήθελα

    τζαι τούντο πράμαν εκαθόρισεν την ζωή μου αφού επήα στην σαλονικάρα μου που εχρωμάτισεν καταλυτικά την ζωή μου ούλλη σε ούλλους τους τομείς τζαι το πιο σημαντικό εκαθόρισεν σε υπερμέγιστο βαθμό τούτον που είμαι τζαι κάμνω σήμερα

    επίσης στην τρίτη λυκείου έστω τζαι με τούτον ούλλον τον κόπο επήρα πολλά πράματα, εθκιάβασα ιστορία έστω τζαι με το φίλτρο της προπαγάνδας τζαι το πιο σημαντικό εγνώρισα τον καβάφη τζαι τον ελύτη που ειδικά ο πρώτος έπαιξε σημαντικό ρόλο για μένα τζιαι άνοιξε μου νέους ορίζοντες έκφρασης

    εκουράστηκα πάρα πολλά αλλά ευτυχώς επέτυχα τζείνο που ήθελα………. οπότε όσον αφορά τούντο κομμάτι του κειμένου σου για μένα εν σημαντικό να κάμεις υπομονή αλλο ένα μήνα ή πόσον έσιεις τζαι να συνεχίσεις το θκιάβασμα

    δυστυχώς για σένα τζαι για ούλλα τα κοπελλούθκια έτσι εν το σύστημα τωρά τζαι εν θα αλλάξει σε ένα μήνα οπότε αξιοποίησε το όσο γίνεται τζαι αν θέλεις τζαι μπορείς αλλάσουμεν το τζαι μαζί μετά

    που τζαμέ τζαι τζεί,

    Αλλά γιατί η ευτυχία να θεωρείται το να έσιει κάποιος μια καλή δουλειά, να σκοτώννεται για ένα μισθό, τζιαι να γίνει σκλάβος της ρουτίνας; Τούτο θεωρείται επιτυχία που την κοινωνία. Γιατί ευτυχία να μεν ένει να γυρίσω τον κόσμο ούλλο, να γνωρίσω εκατοντάδες αθρώπους τζιαι να αποκτήσω γνώσεις μέσα που εμπειρία; Είμαι σίουρος ότι η μεγάλη πλειοψηφία που εσάς που θκιεβάζετε, όταν ήσασταν μιτσιοί ελέετε ότι “θέλω να γυρίσω τον κόσμον ούλλο.”. Πού χάννεται τούτη η επιθυμία, πού σκοντάφτει, τζιαι το πιο σημαντικό, γιατί;

    μισθωτός σκλάβος, ζόμπι
    τούτον ένει οι σουπερ τεράστια πλειοψηφία ανθρώπων του δυτικού κόσμου αν έχουν δουλειά
    που τούτοι θεωρούνται τζαι οι τυχεροί

    ήδη στην κύπρο η ανεργία έφτασεν το 15% τζαι αναμένεται να αυξηθεί κατακόρυφα τους επόμενους λίγους μήνες

    ειδικά στους νέους μέχρι 25 εννα κτυπήσει κότζινα οπότε πλέον τζαι οι προτεραιότητες αλλάζουν

    το τι είναι ευτυχία για τον καθένα καθορίζει το ο ίδιος…. η κοινωνία δεν είναι υποκείμενο τζαι νοήμων ον για να καθορίζει τι είναι ευτυχία…οπότε αν εσύ θεωρείς ευτυχία να γυρίσεις τον κόσμον ούλλο κάμε το …

    αλλά πρόσεξε κάτι, να γυρίσεις τον κόσμο ούλλον ως τι; ως τουρίστας με τα λεφτά του μπαμπά τζαι της μάμμας;

    ή να πεις, εννα γυρίσω τον κόσμον ούλλον μόνος μου τζαι κάπως εννα τα φκάλω πέρα κλπ

    γιατί αν εν με τα λεφτά του παπάκη που εννα τον γυρίσεις τότε ενε έκαμες τίποτε

    τζαι αν το κάμεις τούτον, τότε απλά τζαι εσύ διαιωνίζεις το σύστημα, γιατί αν ο παπάκης σου έχει λεφτά που σου διούν την ευκαιρία να γυρίσεις τον κόσμο τότε απλά ανήκεις σε μια πολλά περιορισμένη μερίδα ανθρώπων οπότε τζαι να γυρίσεις τον κόσμο έτσι εν έκαμες τίποτε πάλε που να έχει ουσία πέραν του να είσαι ένας αμερικανιός τουρίστας

    οπότε το θέμα δεν είναι αν χάνεται η επιθυμία να γυρίσω τον κόσμο, το θέμα είναι αν οι άνθρωποι έχουν την ευκαιρία να το κάμουν

    τζαι δυσυτυχώς δεν έχουν την ευκαιρία…

    εν κατανοητό ότι θωρείς τον κόσμο μέσα που τα μάθκια ενός 18χρονου που τωρά εννα φκει στον κόσμο αλλά μεν νομίζεις ότι τζαι οι πλείστοι «ενήλικοι» καταλάβουν παραπάνω

    μόνο που μες τα μπλοκς τζαι με το τι ασχολούνται οι πλείστοι καταλάβεις το τούντο πράμα για την μιζέρια των ανθρώπων που ασχολούνται με ανούσιες μαλακιούλες απλά για να εκτονώνονται τζαι να περνούν τις ανούσιες κοινωνικά ζωές τους χωρίς προσφορά για να γίνει τούτος ο κόσμος καλύττερος

    όταν εσπούδαζα έγραψα έναν ποίημα για τον σωκράτη τζαι του δαιμονίου τζαι που μέσα που τζείνον το ποίημα το δικό μου έμαθα πολλά πράματα για τον εαυτό μου, εκατάλαβα στα 20 μου ότι ούλλοι μας έχουμεν έναν δαιμόνιο ίδιον εκάτερον για ούλλους

    τζαι ότι αν το ακολουθούμεν την στιγμή που το θέλουμεν τότε ίσως να είμαστε ευτυχισμένοι

    το δαιμόνιο είναι τούτον που σε κάμνει τωρά να θέλεις να κάμεις κάτι, που το πιο μικρό ως το πιο μεγάλο

    που το ότι τωρά που γράφω πχ 7.20 το πρωί θέλω να φάω σοκολάτα μέχρι το ότι τωρά θέλω να φιλοσοφήσω να θκιαβάσω να κάμω τζείνο που θέλω να κάμω

    τούτον προσπαθώ να το εφαρμόζω στην ζωή μου όσο γίνεται μέσα που τις συνθήκες τζαι την πραγματικότητα φυσικά, γιατί δυστυχώς τωρά εννα πρέπει να πάω να δουλέψω για να φκάλω γαμημένα λεφτά για να έχω να φάω

    γιατί πολλά θα ήθελα να μεν πάω δουλειά, τζαι να πιάω τον μότορο τζαι να πάω ποτζεί που εν ο τζύκκος, σταυρό της ψώκας πωμό πύρκο πάφο λεμεσό τζαι πίσω

    αλλά δυστυχώς τωρά εν γίνεται γιατί πρέπει να πάω να δουλέψω για να ζήσω

    τζαι τούτον ενεν επιλογή αλλά είναι η πραγματικότητα

    ο πλούτος του ανθρώπου είναι ο ελεύθερος του χρόνος Κ.Μ.

    τούτη εν η ουσία για μένα

    οπότε για τούτον πρέπει να αγωνιστούμε, να έχουν όσο περισσότεροι άνθρωποι γίνεται ελεύθερο χρόνο για να εκφράζονται να κάμνουν τζείνον που οι ίσιοι νοιώθουν τζαι θέλουν

    αλλά για να γίνει τούτον θα πρέπει να έχουν αξιοπρεπή διαβίωση

    δηλαδή φαγητό στέγη ελευθερία

    τζαι δυστυχώς η ανθρωπότητα ως σύνολο πάει που το κακό στο χειρότερο τζαι όι το αντίθετο

    ειδικά στην κύπρο τωρά που εμπήκαμεν τζαι εμείς για τα καλά μες την μαύρη τρύπα

    το θέμα όμως τελικά όπως είπε και πάλι ο Κ.Μ. δεν είναι να ερμηνεύσουμε τον κόσμο αλλά να τον αλλάξουμε

    τζαι σκέφτου ότι δεν πιστεύω ότι το σύστημα που προτείνει ο Κ.Μ. εν το «σωστό» αλλά όπως αυτό εφαρμόστηκε στην καταλωνία του 1936 όταν εφαρμόστηκε η ουτοπία που λένε ότι δεν εφαρμόζεται γιατί δεν τους βολεύει

    αυτά!!!

    καλή συνέχεια

    misharos: παν μετρον αριστον εννεν; ;)
    για το να γυρίσω τον κόσμο, σίουρα όι με τα λεφτα του μπαμπα και της μαμμας. αν εν εφικτό, θα το κάμω μόνος μου.
    έσιεις το ποίημα;
    εν σκληρή η πραγματικότητα, ακόμα τζιαι για συνειδητοποιημενους σαν εσένα, που για λλίες ώρες πρέπει να γίνουν σκλάβοι της ρουτίνας για να αποκτήσουν τζίντα χάρτινα πράματα που καθορίζουν τη ζωή σου.

  3. έκατσα τζαι είδα τζαι το βιντεούιν που έβαλες

    παγκόσμιο χωρκό… ο κυπρέος της λακατάμιας εν το ίδιο με τον αμερικάνο του γουισκόνσιν

    ναι, αφού έτσι μας εκάμαν, καταναλωτές, άβουλα ανθρωπάκια

    τζαι τελικά τι θέλει να πει ο τυπάκος στο βίντεο

    τάχα;;; το θέμα είναι το πως αντιλαμβάνεσαι τον κόσμο μισιμου!!!!!!!

    αντε και γαμήσου ρε σκατόβιλλο… ναι λαλεί για τις μίζερες ζωές των ανθρώπων, την μάνα με το κοπελλούιν της τζαι την κοτζάκαρη που αναγκάζεται ακόμα να δουλεύκει

    αλλά τούτα απλά αποδέχεται τα!!!!!!

    τζαι η ουσία λαλεί είναι τάχα πως αντιλαμβάνεσαι τον κόσμο!!!!!!!!

    όι πως να αλλάξεις τον κόσμο ώστε να μεν δουλεύκει η κοτζάκαρη στο ταμείο τζαι να μεν είμαστεν ζόμπι μισθωτοί σκλάβοι

    εν καλά να είσαι πολλά καχύποπτος που τούντες «εξωσχολικές» μαλακίες που ίσως να εν τζαι σιειρότερες που τις σχολικές μαλακίες

    να αλλάξουμεν το κόσμο ώστε ούλλοι να έχουν αξιοπρεπή διαβίωση!

    τα άλλα ούλλα είναι μαλακίες

    misharos: εκαταλαβα το αλλιως εγω. οτι παίζει ρόλο το πως αντιλαμβάνεσαι τον εαυτό σου μεστην κοινωνία.
    αν είναι κάποιος μισθωτός σκλάβος, τζιαι είναι οκ με τούτο, τότε πως θα έρτει η αλλαγή;
    πρέπει να αλλάξει κάποιος το πως αντιλαμβάνεται τον εαυτόν του μεστην κοινωνία τζιαι να πει ρε κουμπάρε μα τι κάμνω εγώ δαμε ποιος είμαι που παω γιατί εγω να χω λεφτα τζιαι τούτος να μεν έσιει γιατί τουτος να γελά τζιαι γω να μεν μπορώ να γελάσω…
    η αλλαγή εννα ρτει που μέσα πρώτα…όπως είπεν τζι’ο Καφάβης στην Πόλη.

  4. Εν πολλά που έχω να πω και δε με παίρνει ο χρόνος. Μεν είσαι απαισιόδοξος. Αν δε θέλεις να γίνεις σκλάβος της ρουτίνας, δουλειά στο χέρι σου. Εγώ έγινα, αλλά ηταν επιλογή μου. ¨οταν μεγαλώσεις (χε χε) θα καταλάβεις ότι κι αυτό έχει τη χρησιμότητά του (που κι αν σου την πω τωρα, δε θα την κατανοήσεις)… Καλή τύχη!

    misharos: Πες μου! Γιατι να μην την κατανοώ; :)
    Άμα είσαι οκ μαζί του τζιαι δεν νιώθεις σκλάβος του εαυτού σου τότε κανένα πρόβλημα ;)
    Ευχαριστώ! :)

  5. Για να γυρίσεις τον κόσμο χρειάζεσαι λεφτά. Αν δεν σου δώσει ο παπάκης σου (όπως συμβαίνει με πολλούς), πρέπει να δουλέψεις για να τα αποκτήσεις. Τώρα, αν στην πορεία χάσει κάποιος τον στόχο του που ήταν να γυρίσει τον κόσμο, επειδή βρήκε λεφτά και παρασυρθεί στη ρουτίνα και τον καταναλωτισμό, αναπόφευκτα γυρίζει σπίτι λιώμα και ξεραίνεται μπροστά στην τηλεόραση.
    Εν απλά τα πράματα…

    misharos: Ίσια ίσια, επειδή εν απλά, ο περισσότερος κόσμος έπρεπε να αντιλαμβάνεται τη θέση στην οποία βρίσκεται τζιαι να μεν κάμνει βήματα για να παρασυρθεί στη ρουτίνα τζιαι τον καταναλωτισμό.
    Πόσο σκληρά ναν τούντα δεσμά που τον κρατούν φυλακισμένο στη ρουτίνα για χρόνια; Ίσως πολλά σκληρά για κάποιους, που δυστυχώς εν μπορούν να καταφέρουν να τα σπάσουν.

  6. H ζώη σου θα εξελιχτεί οπως την αφήσεις να εξελιχτεί. Αν δεν το επιλέξεις δεν θα γίνεις σκλάβος του εαυτού σου. Τουτα που περιγράφεις ειναι μια πιθανότητα. Υπάρχουν τζαι άλλες πολλές πιθανότητες. Η ζωή ειναι οι επιλογές μας + ο παραγοντας του απρόβλεπτου τζαι του απροσδόκητου, του τυχαίου.

    Που την φάση που περνάς, οπως ξέρεις επέρασα. Πολλά λία θυμουμαι που τότε γιατι το συστημα δεν προωθει την γνώση αλλα την παπαγαλία. Ομως εν ουλλα εμπειριες ζωής τζαι εκράτησα πολλά αλλα πράματα.

    misharos: :)) Ωραίες σκέψεις! ως μιαν ηλικία γνωρίζω ότι εγώ θα θκιαλέω για μένα τζιαι φυσικα να εν επιλογή μου για το τι θα καταλήξω τελικά. Αν ο δρόμος με φκάλει αλλού που τζίνο που επροσπάθησα σημαίνει εν επροσπάθησα αρκετά.

  7. 1 ½ μήνας σου έμεινε.
    Μετά εν θα είσαι μαθητής.
    Σε κάποια στιγμή θα είσαι φοιτητής αλλά τούτη εν άλλη ιστορία.
    Άμα νιώθουμε το χρόνο να τελειώνει και νιώθουμε τη σημαντικότητα τούτου που έχουμε να κάμουμε πιάνει μας η αναβλητικότητα. Αντιδρά ο εαυτός μας.
    Και θυμάται πχ. Ότι το σχολικό σύστημα εν λάθος ( που φυσικά είναι ) και ότι δεν είναι παραγωγικό να απλώνουμε πας τον καναπέ.
    Κ.τ.λ.

    Οπόταν απλά συνειδητοποίησε ότι αντιδράς και κάτσε διάβασε! ( κάμνω σαν τη μάνα σου ή ακόμα ;)

    Η δική μου η ιστορία είναι κάπως έτσι. Τον καιρό των δικών μου εξετάσεων, επειδή οκ ήμουν καλή μαθήτρια αλλά δεν εσκοτώνουμουν στο διάβασμα ( ήταν και άλλες εποχές ) εν επήρα το θέμα τόσο σοβαρά. Οκ διάβαζα αλλά έκαμνα τες βόλτες μου κτλ. Οπόταν για ½ μονάδα εν εκατάφερα να περάσω εκείνο που ήθελα. Πέρασα κάτι άλλο. Κι αυτό ίσως να μου ταίριαζε περισσότερο. Η ½ μονάδα εν μες το νουν μου όμως. Επίσης, λόγω του ότι εν έκαμνα αυτά που ήθελα ( ή νόμιζα ότι ήθελα ) ή να το πω καλύτερα δεν είχα δημιουργική καθημερινότητα, ώθησε με να ανακαλύψω νέους δημιουργικούς τρόπους. Οι οποίοι μου έφεραν μεγάλες χαρές.
    Συμπέρασμα: Ο κάθε άνθρωπος πιστεύω ακράδαντα, αν έχει μέσα του τη θέληση να είναι ευτυχισμένος θα βρει τον δρόμο του. Με τον ένα τρόπο ή τον άλλον.

    Εγώ εν ονειρεύτηκα ποττέ να γυρίσω τον κόσμο. Ίσως να πετάξω στα αστέρια, ίσως.
    Τούτον που μου έμαθεν η ζωή είναι ότι κάθε τι που θέλουμε έχει κόστος. Δεν υπάρχει τίποτε δωρεάν. Εν μες τους νόμους της φύσης, πιστεύω. Οπόταν, ΝΑΙ κάμε ΟΣΑ θέλεις! ( και το ξέρεις ότι πιστεύω στις δυνατότητές σου! )

    Η ζωή ΣΟΥ εν δική ΣΟΥ! Μεν το ξεχάσεις ποτέ! Να θυμάσαι όμως ότι είσαι υπεύθυνος για όλα! Και για την επιτυχία και για την αποτυχία.

    Διάβαζα κάπου ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένος ορισμός για την ευτυχία. Αποτυχία όμως σημαίνει ότι κάποιος δεν είναι σε θέση να υλοποιήσει τους στόχους του, όποιοι κι αν είναι αυτοί!

    Υ.γ.1. το βίδεο θα το δω μετά
    Υ.γ.2. Ο osr είπεν τα πολλά καλά στο σχόλιο του στις 7:26.
    Υ.γ.3. Take care.

    misharos: εχεις δικαιο για την αναβλητικότητα.
    για την περίπτωση σου, ναι, κάποιοι αριθμοί πάνω σε ένα χαρτί εκαθορίσαν τη ζωή σου τζιαι εν σε αφήκαν να πραγματοποιήσεις τζίνο που ήθελες, αντίθετα με τον osr όπως είπεν πιο πάνω. Αρα ίσως να αντέξω για ακόμα λλίο θύμα του συστήματος για να μπορέσω να απολαύσω τους κόπους μου στο μέλλον.
    ευχαριστώ για τα αισιόδοξα μηνύματα, να’σαι καλά ;)

  8. Επειδή μεγάλωσα κάπως και έγινα πιο σοφή μουαχαχαχα η δική μου πείρα λέει το εξής. όταν θέλουμε κάτι θα το πετύχουμε. η ζωή μας τις περισσότερες φορές παίρνει το χρώμα που εμείς της δίνουμε.
    που την άλλη υπάρχει καιρός για όλα. καιρός για ανεμελιά καιρός για διάβασμα. καιρός για δράση και καιρός για αδράνεια. καιρός για εμπειρίες, καιρός περισυλλογής. Μην τρέχεις απολαμβάνε την κάθε στιγμή και όπως λέω στες κόρες μου μην βιάζεσαι να μεγαλώσεις :)))

    υγ. αισθανόμουνα το ίδιο με σένα για πολλά πράγματα που αναγκάστηκα να μάθω και τα θεωρούσα άχρηστα. τελικά ήρθε η στιγμή που είχαν τη χρήση τους.

    misharos: πολλά σωστή :) τζιαι όπως είπα τζιαι πιο πάνω, αν δεν πετύχει σημαίνει εν επροσπάθησα αρκετά.
    «καιρός για ανεμελιά καιρός για διάβασμα. καιρός για δράση και καιρός για αδράνεια. καιρός για εμπειρίες, καιρός περισυλλογής» εθυμισε μου ένα ποιήμα τούτο(του γιουνγκ νομίζω), έσπασα τη κκελλέ μου να το βρω. ποιον ένει;
    η καλύτερη κουβέντα το μη βιάζεσαι να μεγαλώσεις. Οι κόρες σου θα την ακούσουν πολλές φορές τζιαι μπορεί να μεν την πάρουν στα σοβαρά, αλλά να είναι σίγουρες πε τους ότι κρύβει πολλές αλήθκειες τούτη η κουβέντα. :)
    λες ε; θα δείξει :)

Σχολιάστε

