Γλυτώστε το πρόστιμο.

Ίσως να είδετε τη σελίδα «Γλυτώστε το πρόστιμο» στο facebook, τζιαι ίσως αρκετοί να είσαστε τζιαι μέλη.

Είμαι πολλά εναντίον οποιασδήποτε ανυπακοής των κανόνων του ΚΟΚ, που παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο τζιαι πέρασμα με κόκκινο, ως την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ τζιια την υπερβολική ταχύτητα. Θεωρώ τα εγκληματικά λάθη αφού το ένα εν ασέβεια προς τους συμπολίτες μας, οι οποίοι έχουν δικαίωμα να το χρησιμοποιούν, τζιαι τα άλλα εν οι κύριες αιτίες θανάτου στους δρόμους.

Δυστυχώς, ο ηλίθιος που έκαμε τη σελίδα, ασχολείται με τα δύο τελευταία τζιαι ενημερώνει τους οδηγούς πού υπάρχουν αστυνομικοί, για να τους αποφύγουν, με αποτέλεσμα να πιέννουν αλλού να πελλοβουρούν ή να οδηγούν μεθυσμένοι τζιαι να αποτελούν κίνδυνο για τον καθένα μας.

Το πρόβλημα των 7 χιλιάδων μελών του γκρουπ είναι τα πρόστιμα που πληρώνουν στην αστυνομία  τζιαι ότι οι αστυνομικοί «χώννουνται». Η μέθοδος του προστίμου εν μια αρκετά αποτελεσματική μέθοδος που μπορεί να επιβληθεί σε κάποιον παρανομούντα, για να μεν ξαναπαρανομήσει. Όταν δεν δουλεύκουν οι καμπάνιες, αλλά ούτε θέλουμε να φυλακίζουμε τον καθένα, κάπου υπάρχει η μέση λύση. Ο καθένας μας γνωρίζει τα όρια στους δρόμους τζιαι μπορεί να μάθει τις ποινές που θα του επιβληθούν. Έννεν κάτι μυστικό, ούτε «την φέρνουν» οι αστυνομικοί στους παρανομούντες. Άρα, που τη στιγμή που κάποιος παρανομήσει, οφείλει να σιωπήσει. Η άλλη λύση είναι να πάει στους βουλευτές που εψήφισε τζιαι να κάμει παράπονο για τα χαμηλά όρια ταχύτητας. Εν αλήθκεια, υπάρχουν πολλοί δρόμοι στους οποίους τα όρια ταχύτητας εν αρκετά χαμηλά. Όμως το μουρμουρκό εν λύει τίποτε. Τζιαι σίουρα εν λύει η αποφυγή των δρόμων που έσιει αστυνομικούς για να βουρούμεν ελεύθεροι αλλού. Ο οδηγός οφείλει να γνωρίζει ότι αν το όριο ταχύτητας είναι 50 τζιαι οδηγά με 55 τζιαι γράψει τον ο αστυνομικός, τότε εν μπορεί να πει τίποτε.

Δεύτερον, όπως σε κάποιο μαθητή σε ένα διαγώνισμα μπορέι να του ππέσει κάτι που οποιοδήποτε μέρος της ύλης, έτσι τζιαι στους δρόμους, ο οδηγός οφείλει να οδηγά σωστά παντού-τζιαι όι μόνο όπου εσιει αστυνομικούς. That’s the point. Να χώννουνται. Άμα ηξέραμε πού έσιει τζιαι πού εν έσιει τότε τι κάμνουμε; Τίποτε. Μεν βουράς να μεν σε σταματούν. Απλό.

Εν κατάντια, να θέλουμε να βουρούμε τζιαι να οδηγούμε μεθυσμένοι, ενώ θωρούμε κοπελλούθκια κάθε μέρα να σκοτώνουνται στους δρόμους. Τζιαι το πρόβλημα μας να ένει αν έσιει αστυνομικό ή όι, τζιαι αν θα πληρώσουμε κάποια λεφτά ή όι. Τζίνο που μας κόφτει ένει εμείς να κάμνουμε τη καύλα μας, εν έσιει πρόβλημα αν βουρούμε ή αν οδηγούμε μεθυσμένοι, ούτε μας κόφτει αν αποτελούμε κίνδυνο. Τζίνο που μας κόφτει εν το να τη φκάλουμε εμείς καθαρή τζιαι ποιος τους χέζει τους άλλους. Σκατά στα μούτρα των 7 χιλιάδων.

Advertisements

34 thoughts on “Γλυτώστε το πρόστιμο.

  1. Ouf! eutixws! enomisa stin arxi pws itan na kameis post to link k lalw e oi k o mishiaros re! To 8ema einai oti paizontai an8rwpines zwes edw k oxi kapoios va8mos diagwnismatos, distixws. Oso den to antilamvanontai oxi mono oi 7 xiliades alla k oi ipoloipoi odigoi p den lamvanoun ip’ opsin tous kanones odikis kikloforias, ta 8imata tis asfaltou 8a au3anontai. Kai isws au3i8oun parapanw me tin ipar3i autou tou group. (siggnwmi gia ta greeklish, eimai se 3eno keyboard)

    misharos: Σωστό/η σε βρίσκω ;) Έννεν μόνο θέμα αν θα αυξηθούν τα θύματα με την ύπαρξη του γκρουπ τούτου, εν θέμα καλλιέργειας της κουλτούρας. Τζιαμέ φαίνεται πού στέκεται μια κοινωνία τζιαι ποιες αξίες έσιει.

  2. εε.. θελει μια λεπτη ισορροπια. απλα στην Κυπρο εχασαν το μετρο οι αστυνομικοι τζιαι η κυβερνηση. τα προστιμα εν παραλογα υψηλα, οντως οι αστυνομικοι καποτε στηνουν ρανταρ κτλ με στοχο να γραψουν τζιε οι να σωσουν ζωες. εν καλο να γλυτωνουμε κανενα προστιμο αλλα το τι γινεται στο γκρουπ εν λλιο λαθος, ναι

    misharos: τα πρόστιμα για την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ δεν τα βρίσκω καθόλου ψηλά. Που τη στιγμή που το πρόστιμο είναι μια μέθοδος του να αποτρέψεις κάποιον να επαναλάβει την παρανομία που έκαμε, τότε το πρόστιμο πρέπει ναν ψηλό. Όσο πιο ψηλό, τόσο πιο λλίοι θα το επαναλάβουν.
    Εν συνδεδεμένο το να στήνουν ραντάρ τζιαι το να σώζουν ζωές, αυτή εν η λειτουργία τους.
    Έννεν ανάγκη παντού να βλέπουμε μια συνομωσία των αστυνομικών εναντίον μας.

  3. τα πράματα ενεν τόσον απλά τάχα υπακοής στους νόμους τζαι κανονισμούς κλπ

    είσαι μιτσής ακόμα τζαι προφανώς εν οδηγάς αλλά αμα ζήσεις την αλληλεγγύη μεταξύ των οδηγών στους δρόμουν που ανάφκουν τα φώτα τζαι προειδοποιούν τους συν-οδηγούς τους όπου υπάρχει αστυνομία με ραντάρ ενεν τυχαία που εφκήκε

    ο κόσμος ενεν χαζός τζαι ούτε τρώει κόνναρα

    ξέρει πολλά καλά ποιοι σκοποί εξυπηρετούνται που τα ραντάρ τζαι γραψίματα τζαι φυσικά η πρόληψη των ατυχημάτων δεν έχει να κάμει με τούντο πράμα αλλά είναι απλά ένας εισπρακτικός μηχανισμός

    θα σου πω έναν απλό παράδειγμα

    εφόσον το ανώτατο όριο σε όλη την κυπριακή επικράτεια είναι τα 100 χιλιόμετρα τότε γιατί επιτρέπουν την εισαγωγή πχ φεράρι στην Κύπρο

    ή γιατί δεν βάζουν κόφτες μέχρι τα 100 χιλ για να τελειώνουμε;

    η καταστολή ποτέ δεν έλυσε τίποτα τζαι ούτε θα λύσει

    η νοοτροπία αλλάζει μόνο όταν αλλάξουν οι συνθήκες γύρω μας

    δηλαδή ο κόσμος γνωρίζει πολλά καλά ότι οι αστυνομικοί που είναι η τελευταία βίδα του τελευταίου τροχού της άμαξας είναι απλά το μέσο για είσπραξη λεφτών τζαι οι προστασίας

    τζαι εν γιαυτό που κανένας μεγαλοσχήμονας πολιτικοπαπάρας βιομήχανος τραουλοπαπάς που τους πέτυχα πάρα πολλές φορές να βουρούν πάνω που 160 κλπ κλπ δεν πληρώνει πρόστιμα

    τζαι εν γιαυτό που υπάρχει τούτη η αλληλεγγύη μεταξύ των οδηγών

    misharos: Osr μου οδηγώ 10 μήνες. Ο κόσμος, όπως μπορεί κάποιος να καταλάβει που τη σελίδα, εν εναντίον στα πρόστιμα τζιαι γι’αυτό εφκήκε το «άναμμα των φώτων». Απλά σκέψου να εξέραμε ότι εν υπήρχαν ραντάρ στους δρόμους. Ποττέ. Μπορώ να πω τότε ότι αρκετοί οδηγοί θα ετρέχαν αφού εν θα είχαν μέσα τους το φόβο άμπα τζιαι πιάσουν τους. Άρα το λειτούργημα τους έννεν μόνο εισπρακτικό.
    Ρε μιχάλη μου εν οι φερράρι το πρόβλημα; Υπάρχει κανένα αυτοκίνητο που εν πάει πάνω που 100 χιλιόμετρα την ώρα; Όι μόνο στην Κύπρο, πανευρωπαικά ασπούμε, τα όρια εν ξεπερνούν τα 130 χιλιόμετρα/ώρα. Αν ήταν έτσι ήταν να παττίσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Εν μπορώ να πω ότι ο λόγος που εν βάλλουν κόφτες εν για να πιάννουν λεφτά οι αστυνομικοί. Τούτο το premise εν φκάλλει τούντο συμπέρασμα.

  4. Θα συμφωνήσω με τον osr. Δεν ήξερα τη σελίδα και την τσέκκαρα τώρα. Χαράς το κακό δηλαδή. Δεν σου λέει που ΔΕΝ έχει αστυνομία, αλλά πού εντοπίστηκε αστυνομία. Τι σημαίνει τούτο; Ότι πρέπει να είσαι προσεκτικός παντού [όπως και πριν] και αν είναι σίγουρο ότι υπάρχει αστυνομία είσαι ακόμα πιο προσεκτικός! Δηλαδή αν κάποιος πληρώσει μια φορα εν θα το ξανακάμει;

    Στο κάτω κάτω, αν ο σκοπός των αστυνομικών είναι να ελαττώνουν ταχύτητα οι οδηγοί, επιτυγχάνεται και με αυτή την τακτική.

    Όταν για ζώνη πληρώνεις 85 ευρώ, που βασικά αν δεν βάλεις ζώνη θέτεις σε κίνδυνο μόνο τον εαυτό σου, ε τζιαμέ αναρωτιέσαι για τα κίνητρα τους!

    Καταλαβαίνεις πόσο άκυρα είναι κάποια όρια ταχύτητας όταν κόψεις πίσω από κανένα L. Τζιαμέ μπορεί να προκληθεί και ατύχημα! Να πηγαίνει με 45 σε δρόμο με δυο λωρίδες ας πούμε!

    misharos: Αν κάποιος ξέρει ακριβώς τους τόπους που υπάρχει αστυνομία, τότε μπορεί εύκολα να συμπεράνει που ΔΕΝ έχει αστυνομία. Σαννα τζιαι λέμε να προσέχουμε όπου έσιει, τζιαι ύστερα λλίο πάρακατω να του πατούμε, αφού οι πιθανότητες να υπάρχει άλλος είναι μειωμένες.
    «Δηλαδή αν κάποιος πληρώσει μια φορα εν θα το ξανακάμει;» Φυσικά. Είναι μια πολλά καλή μέθοδος να αποτρέψεις κάποιον να επαναλάβει την παρανομία.
    Δεν παίζει ρόλο ποιο θέτεις σε κίνδυνο, ακόμα και τον εαυτό σου. Οι μισοί θανάτοι σύμφωνα με τα στατιστικά συμβαίνουν σε άτομα που εν φορούν τη ζώνη τους. Έννεν παίξε γέλασε ούτε χαράς το πράμα.
    Το είπα, κάποια όρια ταχήτητας είναι άκυρα(όπως π.χ. το 50 km/h στη λεωφόρο Αρχαγγέλου), αλλά η αποφυγή δεν είναι τρόπος λύσης του προβλήματος. Αν πραγματικά κάποιοι έχετε τόσο μεγάλο πρόβλημα τότε μπορείτε να διοργανώσετε εκστρατεία για αύξηση των οριων ταχύτητας.
    Όλοι οι οδηγοί παραβιάζουμε τα όρια ταχύτητας. Η διαφορά όμως εν στο αν θα δεχτεί ο οδηγός ότι έκαμε παρανομία, μπροστά στον αστυνομικό. Εγώ θα δέχουμουν τζιαι θα σιωπούσα, που τη στιγμή που εν κάμνω κάτι για να τα αυξήσω.

  5. Ξεκινώ ανάποδα με τα σχόλια, με τον ΟΣΡ. Αλληλεγγύη ανάμεσα στους οδηγούς θα σήμαινε, να δίνουν όλοι προτεραιότητα ένας στον άλλο, να μην προσπαθούν να πιάνουν τη θέση στο παρκινγκ, να μη βρίζονται στο δρόμο και να μην δέρνονται μεταξύ τους στο δρόμο. Αυτό που κάνουν είναι μια κουτοπονηριά που σημαίνει «γλυτώνω σε τωρά να με γλυτώσεις και συ ύστερα». Να βάλουμε κόφτες στα 100; Να απαγορεύσουμε τις Φεράρι στην Κύπρο; Σοβαρά;

    Dreamer αυτό πάει και για τον πιο πάνω. Πως εννοείς η αστυνομία να θέλει να προστατέψει τους οδηγούς; Να τους πιάνει όλους έναν έναν και να τους λέει «Έτρεχες μην το ξανακάμεις ατε φύγε»; Οι περισσότεροι θα πουν «εγελασα του άχρηστου παλε, ας συνεχίσω να κάνω την ίδια παρανομία που έκανα». Ένας στους δέκα πιστεύω θα το εκτιμήσει πραγματικά και πάλι θα παρανομήσει ξανά σε μια εβδομάδα. Οπότε μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά. Δεν υπάρχει άλλη μορφή τιμωρίας, ενός παρανομούντα οδηγού εκτός από το πρόστιμο. Το μαστίγωμα απαγορεύθηκε νομίζω.

    Δεν είστε σε θέση εσείς οι πολίτες που την βγάζετε στα καφέ με τα smart phone σας κάθε μέρα, να μας πείτε εμάς πόσο μας ενδιαφέρει αν θα τρακάρει κάποιος σοβαρά ή όχι. Η αστυνομία πάει συνεχώς σε θανατηφόρα και όχι εσείς. Λυπάμαι για τον θάνατο ενός αγνώστου ακριβώς όσο και εσείς. Απλά στο τέλος μας μένει η πεποίθηση σε εμάς ότι πρέπει η τροχαία να είναι πιο αυστηρή.

    Γεωργία με το ίδιο σκεπτικό αν κάμεις παρατήρηση του άλλου δε θα το ξανακάμει; Μη μου πεις την πιπίλα «θα το εκτιμήσουν». Θα το ξανακάμει Να σου εξηγήσω για τη ζώνη; Η ζώνη σώζει ζωές και κάθε κράτος πολιτισμένο θέλει τους πολίτες του ζωντανούς και υγιείς ώστε να ευημερούν. Επίσης δε θέλει το κράτος να αποκτά περισσότερους αναπήρους, ή να τους νοσηλεύει για μήνες ολόκληρους στην εντατική. Το ίδιο ισχύει και για το κράνος. Γι αυτό το λόγο γίνονται αυτοί οι νόμοι.

    Mishare με το που είδα τον τίτλο του ποστ σου πίστεψα θα διάβαζα άλλα πράματα από σένα αλλά εκπλάγηκα θετικά. Ίσως δε σε έμαθα καλά φαίνεται. Δε νομίζω να σε πειράξει που κοινοποίησα το ποστ σου στο FB. Σε εκείνο το γκρουπ που υπάρχει, γίναμε και μερικοί αστυνομικοί μέλη από περιέργεια αρχικά. Αν έχει ανάρτηση για κάποιο σημείο έλεγχου, δεν ασχολούμαστε ούτε ενοχλούμαστε. Τους το εξήγησα. Ας προσέχουν οι οδηγοί έστω και έτσι. Άμα ξεκινούν οι ανακρίβειες όμως, τα ψέματα και οι βρισιές τότε θα μιλήσουμε και μεις. Αν προσέξεις τώρα τελευταία οι πιο λαλίστατοι που βρίζουν κιόλας είναι κάτι ανώνυμα φρούτα, που την είδαν αναρχικοί της καλής κοινωνιας και το ιντερνετ τους το πληρώνει ο μπαμπάς τους ακόμα.

    misharos: ast για κάποιο λόγο τα σχόλια σου ήταν στα σπαμ. ήσιες 3. ενέκρινα το πιο πάνω-αν εν άλλο που θέλεις να εμφανίζεται πες μου.
    συμφωνώ με όσα είπες.
    για το ότι εκπλάγηκες να πω ότι εν παίζει ρόλο το ότι δε με ξέρεις αρκετά καλά. Φτάνει να ξέρουμε πως δεν πρέπει να ταπελλώνουμε τους αθρώπους. Επειδή σε συγκεκριμένα θέματα ήμουν εναντίον της αστυνομίας, εν σημαίνει πως δέχουμαι ταπέλλα πάνω μου «είμαι πάντα εναντίον της αστυνομίας, ACAB, να πεθάνουν οι μπάτσοι» κλπ. Μισώ τα ταπελλόματα. Τζιαμέ που διαφωνώ με την αστυνομία εννα το πω(όπως το τι έγινε στη λήδρα με τους μουσικούς), τζιαμέ που συμφωνώ πάλε εννα το πω, όπως τωρά ή όπως που εβάλετε πρόστιμα σε τζίνους που επαρκάραν στα πεζοδρόμια μια φορά. Προσπαθώ να κρίνω αντικειμενικά, τζιαι οι «επειδή είσαι μπάτσος να είμαι πάντα εναντίον σου σε ό,τι κάμεις». Φυσικά πολλοί εν μόνοι τους ταπελλομένοι τζιαι θα εν πάντα εναντίον της αστυνομίας, ή τζιαι οποιουδήποτε άλλου ατόμου/οργάνωσης, ό,τι τζιαι να κάμει. Δε με πειράζει για την κοινοποίηση ;)

  6. Τωρα είδα την σελιδα αλλα νομιζω ότι αν τζιαι ο σκοπος της σελιδας εν να γλιτωσει προστιμα απο πολιτες(που δεν εχουν μεσο) παραλληλα καμει τζιαι κατι καλό.. Γλυτωνει καποιους που δυστυχημα γιατι έτσι οι οδηγοι εν πιο προσεχτικοί. Τζιαι τζιηνος ο καποιος μπορει να ειμαι εγώ, εσύ τζιαι ο οποιοσδήποτε.

    misharos: Εγώ, εσύ τζιαι ο οποιοσδήποτε όμως μπορεί να είναι τζιαι τζιαμέ που ο οδηγός ξέρει ότι δεν έχει αστυνομικό τζιαι πελλοβουρά. Εν υπάρχει «γλιτώννω το πρόστιμο», εν σαννα τζιαι λέμε εν αποδέχουμε το λάθος μου.

  7. Ast, από τα 85 ευρώ μέχρι τα μηδέν ευρώ υπάρχουν και άλλα ποσά. Δεν είναι ίδιο το σκεπτικό μας. Η χρέωση θα μπορούσε να ήταν 50 ευρώ και θα «πονούσε» το ίδιο.
    Αφού είσαι μέσα στα πράγματα, θα ήθελα να μας συγκρίνεις τον αριθμό των ατυχημάτων τότε που η αστυνομία έστηνε ραντάρ με αναμένο το φάρο του περιπολικού, με τον αριθμό των ατυχημάτων μετά που αποφασίστηκε να σβήσει ο φάρος.

    Το βρήκα πολύ κακόγουστο αυτό: «Δεν είστε σε θέση εσείς οι πολίτες που την βγάζετε στα καφέ με τα smart phone σας κάθε μέρα, να μας πείτε εμάς πόσο μας ενδιαφέρει αν θα τρακάρει κάποιος σοβαρά ή όχι». Ούτε εσύ ξέρεις τη θέση πολλών άλλων που δεν την βγάζουν στα καφέ, αλλά δουλεύουν συνέχεια για να συντηρήσουν την οικογένεια τους – και πετάσσονται οι κρυμένοι αστυνομικοί που θέλουν το καλό τους να τους πουν να πάνε να δώσουν 85 ευρώ επειδή δεν φορούσαν ζώνη![που θα μπορούσε να ήταν και σε μια στιγμή αφηρημάδας επειδή δεν μάζεψε αρκετά λεφτά για να ταΐσει τα παιδιά του!] Η κυπριακή πραγματικότητα έχει αλλάξει – σας συνιστώ να αλλάξετε κι εσείς.

    Και αν ανησυχούν τόσο για το κόστος των αναπήρων και των αρρώστων στην κρατική περίθαλψη, γιατί δεν κάνουν εκστρατεία για αυτούς που κάνουν κακή διατροφή; Σε άλλες χώρες τα junk food έχουν παραπάνω φόρο για αυτό το λόγο ακριβώς! Να μοιράζετε πρόστιμα σε όσους κάμνουν καταχρήσεις! Σίγουρα στοιχίζουν παραπάνω αυτοί, αφού μετά τα 65 οι συνταξιούχοι πάν στο νοσοκομείο και πιάνουν μια τσάντα φάρμακα ο καθένας!.

    mishare δεν είναι λογικό το συμπέρασμα. Η πιθανότητα δεν είναι γεγονός. Αν ξέρεις πού έχει αστυνομία τότε είσαι πιο προσεκτικός όπου και να είσαι επειδή αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχει η αστυνομία στους δρόμους σήμερα!

    misharos: Από τα 50 μέχρι τα 85 ευρώ υπάρχει διαφορά, και δε θα πονούσε το ίδιο. Ο στόχος της ποινής, είναι να είναι too much για τον απλό πολίτη, απλά για να μεν επαναλάβεις την παρανομία. Τι να πούμε που σε άλλες χώρες τα πρόστιμα είναι διπλά τζιαι τριπλά; Όταν το πρόστιμο του να μιλάς στο κινητό ενώ οδηγάς ή να μη φορείς ζώνη είναι 300 ευρώ, τότε θα σκεφτείς αν θα το ξανακάμεις. Τα πράματα εν σοβαρά. Εν υπάρχει άλλος τρόπος από τις ποινές που τσιμπούν.|
    Γεωργία μου, σου εξήγησα. Μπορείς να βρεις τα στατιστικά της αστυνομίας. Σε πάνω από τα μισά δυστυχήματα, ο επιβάτης δε φορούσε ζώνη. Το ίδιο συμβαίνει τζιαι με το κράνος. Εν πρεπει να υπάρξει ελάφρυνση της ποινής σε τούτο το ζήτημα, εν άκρως σημαντικό. Και αν κάποιος ξέχασε τότε tough luck. Ο νόμος δε ξέρει από «εξίασα» τζιαι «εν έξερα», ούτε οι ίδιοι οι αστυνομικοί μπορούν να διακρίνουν ποιος τους περιπαίζει και ποιος όχι.
    Έννεν δουλειά τους ο κόσμος που κάμνει καταχρήσεις όσον αφορά τα junk food. Υπάρχουν άλλοι οργανισμοί για τούτο. Ο νόμος εν περιέχει έτσι ζήτημα τζιαι που τη στιγμή που οι ίδιοι οι αστυνομικοί δεν μπορούν να δημιουργήσουν νόμο μόνοι τους, τότε απλά ακολουθούν τους νόμους.
    Πάντα «έσιει αστυνομία στους δρόμους σήμερα». Εν περιμένει κάποιος που το γκρουπ να δει που τζιαμέ για να συμπεράνει πως ναι η αστυνομία εφκήκε στους δρόμους σήμερα.
    Η πιθανότητα είναι γεγονός. Όλα στη ζωή μας είναι πιθανότητες. Η λογική των παραπάνω οδηγών είναι πως αφού έχει αστυνομικό σε ένα πόστο, τότε δεν είναι λογικό να έσιει πάρακατω. Τζιαι πράγματι, ελάχιστες φορές(=μικρές πιθανότητες), συμβαίνει. Όπως όταν βλέπεις δεξιά και αριστερά να διασταυρώσεις το δρόμο. Εν είσαι απόλυτα σίγουρη ότι εν όφκερος ο δρόμος, είσαι σχεδόν σίγουρη. Γιατί πάντα υπάρχει η πιθανότητα να έρκεται κάποιος με 200 km/h, τζιαι να συμβεί το δυστύχημα. Απλά δεν την υπολογίζεις.
    Εν παίζει ρόλο το πού έσιει αστυνομία με το πόσο προσεκτικός είσαι. Παραπάνω προσεκτικός θα ήσουν αν ήξερες ότι οι πιθανότητες να έσιει αστυνομία σε όλους τους δρόμους είναι ίσες.

  8. άφησα σχόλιο το οποίο ίσως να πήγε στα σπαμ για κάποιο λόγο
    με την ιστοσελίδα της έκθεσης της γενικής ελέγκτριας για το 2009 όπου αντιγράφω ακριβώς τα ακόλουθα
    στην σελίδα 6

    ότι τα έσοδα του κράτους από τα εξώδικα (μην υπολογιζόμενα εκείνα τα εκατομύρια που επιβάλει ποινές το δικαστήριο) είναι 7,5 Εκατομύρια ευρώ

    δηλαδή αν όλοι οι φιλήσυχοι φιλειρηνικοί πολιτάκηδες αποφάσιζαν να είναι νομοταγείς το κράτος θα έχανε 7,5 εκατομύρια έσοδα

    στην σελίδα 107 φαίνεται ότι οι προστάτες μας που είναι η τελευταία βίδα του τελευταίου τροχού της άμαξας όπως ο τυπάκος που γράφει δαμέσαδα είναι οι μόνοι που ευνοούνται από την βία στα γήπεδα

    αφού λόγω των υπερωριακών απασχολήσεων των προστατών μας στα γήπεδα οι φίλοι μας οι αστυνομικοί πήραν από υπερωρίες το 2009 το συνολικό ποσό

    των 2,4 Εκατομυρίων

    ένας αξιωμταικός όπως είχε δηλώσει η γενική ελέγκτρια έφκαλε εξτρα 24 χιλιάδες
    ποιος θα χάσει αν σταματήσει η βία στα γήπεδα;

    μα φυσικά οι αστυνομικοί οι οποίοι ως κυπρέοι με εξουσία οι πλείστοι συμπεριφόρονται ακριβώς έτσι
    στο φιτ εν φιτνες στην λεωφόρο λεμεσού είχε 10 αυτοκίνητα παρκαρισμένα παράνομα πάνω στο πεζοδρόμιο και σε διπλές και πενταπλές κίτρινες γραμμές αλλά επετάκτηκεν ο τυπάκος μέσα στην λεωφόρο για να με γράψει γιατί εβουρούσα τάχα τζαι παρολίον να τον βάλω που κάτω τζαι να προκαλέσει δυστύχημα με τα 3 αυτοκίνητα που εκινούνταν
    όταν του επεσήμανα ότι τούτοι ούλλοι εν παράνομοι απλά συνέχισε το εισπρακτικό του έργο

    και για να το καλύψουμε και το θέμα ο λόγος που δεν έγραφε το φιτ εντ φαν είναι γιατί υπάρχει συμφωνία με το εν λόγω γυμναστήριο να μην το γράφουν
    τόσο απλά όμορφα και ωραία

    μισιαρέ στην γερμανία και σε άλλες ευρωπαικές χώρες υπάρχουν αυτοκινητόδρομοι που δεν υπάρχει όριο ταχύτητας και μπορείς να τρέχεις όσο θέλεις

    αυτό που ήθελα να πω για τους κόφτες και τις φεράρι είναι ακριβώς για να τονίσω ότι αν αυτό που έκοφτε τους κοστουμάτους τζαι τους στολισμένους με τα μπλε για την προστασία του κόσμου σε όλο τον κόσμο απλά θα έβαλε κόφτες για να μην μπορείς να τρέχεις παραπάνω

    αλλοιώς γιατί να σε αφήνει να εισάγεις φεράρι που με την πρώτη ταχύτητα πιάνεις τα 140; δεν υπάρχει λογική αν το θέμα ήταν να μην υπερβάινεις το όριο ταχύτητας

    τα πρόστιμα και η καταστολή ποτέ δεν έλυσε τίποτα
    ειδικά σε έναν τόπο όπως την κύπρο που αποφάσεις του ανωτάτου δικαστηρίου δεν εφαρμόζονται όταν είναι να αφεθεί ελεύθερος ένας μετανάστης

    όπως επίσης και όταν το κυκκο μποουλινγκ με απόφαση του ανωτάτου δικαστηρίου του κωνσταντινίδη έπρεπε να κατεδαφιστεί αλλά κανένας τυπάκος με μπλε δεν πάει να του τζίσει

    το μαντισον είναι παράνομο αλλά και πάλι κανένας δεν του τζείζει

    αυτά τα ολίγα

    συμφωνώ και με την όλγα και με τα ερωτήματα της που πρέπει να απαντηθούν

    misharos: Θεωρώ το αρκετά «θεωρία συνομωσίας» το να πιστεύω ότι υπάρχει βία στα γήπεδα για να μη χάσει έσοδα το κράτος και οι αστυνομικοί.
    Και για να μη ξεφεύγουμε από το θέμα. Το θέμα που εμίλησα ήταν πολλά συγκεκριμένο. Δεν εμίλησα για διαφθορά στην αστυνομία ή στο κράτος, αλλά για την προσπάθεια ενός πολίτη που ενημερώνει τους οδηγούς πού υπάρχει αστυνομία, έτσι ώστε, κατά τη γνώμη μου, να τρέχουν αλλού, ή να αποφεύγουν τα αλκοτεστ. Τα πρόστιμα τζίζουν σου τζιαμέ που πονείς, προσωπικά έφαα 200 ευρώ πρόστιμο επειδή επίασαν με σαν οδηγουσα μεθυσμένος. Τζιαι ευτυχώς που εσυνέβηκε λέω εγώ γιατί ήταν μια φατσιά πάστην κκελλέ μου του στυλ «ρε ΜΑΛΑΚΑ ακούεις κάθε μέρα νέους σαν εσένα να σκοτώνουνται, τζιαι συ οδηγάς μεθυσμένος; Φέρτα μίλια σου.» Ενεκάτσιασα το ποτό τζιαι δεν πρόκειται να ξαναοδηγήσω αν πιω. Τι θα συνέβαινε εαν ελοξοδρομούσα για να μεν με πιάσουν οι αστυνομικοί; Ίσως πολύ χειρότερα. Το πρόβλημα έννεν τα πρόστιμα. Το ίδιο και με κάποιον κύριο που βουρά με 200 χιλιόμετρα στο highway. Φυσικά υπάρχουν οι μεγάλες εξαιρέσεις, τα ράλλυ, τα στημένα αυτοκίνητα, οι οποίοι μένουν ατιμώρητοι. Αλλά τούτο είναι θέμα διαφθοράς. Εν μπορώ όμως να φανταστώ πώς θα ήταν οι δρόμοι μας αν κάποιος δεν είχε το φόβο ότι μπορεί να φάει πρόστιμο για τη μαλακία που κάμνει.

  9. mishiare, δεν κατακρίνω τους αστυνομικούς που εκτελούν διαταγές. Όλη η συζήτηση αν θυμάσαι ξεκίνησε από την ιδέα του «γλυτώστε το πρόστιμο». Να κάμνουν την δουλειά τους όπως τους επιβάλλεται, κι εμείς θα κάμνουμε τα tips των άλλων οδηγών ότι η αστυνομία καρτερά τους στην επόμενη στροφή [ή να φτάνει σε αυτούς η πληροφορία μέσω του fb ή του twitter :P]. Αν κάποιος δεν φορεί ζώνη, μπορεί να γλυτώσει το πρόστιμο με το να βάλει τη ζώνη του επειδή κάποιος τον πληροφόρησε ότι έχει αστυνομία κάπου εκεί κοντά. Πιστεύω ότι αυτό κάνει περισσότερο καλό παρά κακό. Καταλαβαίνω τον τρόπο που το αντιλαμβάνεσαι, απλά διαφωνώ :).

    osr, Γεωργία, Όλγα… same thing :P.

    misharos: Ρε Γεωργία μου, αν δεις ένα κλέφτη να κλέφκει τζιαι περνά περιπολικό εννα του πεις «ρε έρκεται αστυνομία» έτσι ώστε να σταματήσει να κλέφκει όσπου να περάσει το περιπολικό τζιαι μετά να συνεχίσει πάλε; Τζίνος που κάμνει τη παρανομία πρέπει να τιμωρείται. Εν επωφελείται κανένας με τα tips. Αν ένας γάρος βουρά με 150, πρέπει να τη φάει τζιαι όι να τον βοηθούμε εμείς (που κινδυνεύουμε τζιαι εμείς που τζίνον) να μεν την φάει. Το πρόστιμο λειτουργεί ως αποτρεπτικός παράγοντας για το μέλλον.
    Άρα πρέπει να βάλλουμε ζώνη μόνο όταν έσιει αστυνομία; Κι αν δεν τον πληροφορήσει κάποιος; Εψές, επεθάναν 2 νέοι 24 και 27 χρονών. Δεν εφορούσαν ζώνη ασφαλείας. Αν πάμε σύμφωνα με τα στατιστικά, ο ένας που τους 2 θα ήταν ζωντανός σήμερα. Έννεν κόπος η ζώνη. Έννεν «χαράς το πράμα» όπως είχες πει…εν ανθρώπινη ζωή τα γέριμα. Εν μπορεί να συγκριθεί ούτε με το «τρώω τσιπς σαν οδηγώ» ούτε καν το «μιλώ στο κινητό σαν οδηγώ». Εν πολλά πιο σοβαρής φύσης. Όταν τουμπάρεις τζιαι δε φορείς ζώνη, εκτινάσσεσαι με πολλά πιο πολλή μάζα, απ’ότι είσαι. Εν φυσική.
    Η ζώνη, η διατήρηση των οριων ταχύτητας σε λογικά πλαίσια τζιαι η προσεκτική οδήγηση πρέπει να γίνεται παντού τζιαι όι μόνο όπου έσιει αστυνομικούς κοντά, ή όποτε μας προειδοποιήσει κάποιος.

  10. Γεωργία νομίζω τελικά κατάλαβα γιατί έγραψα ¨όλγα¨
    άμα δεις στο τέλος του σχολίου μου
    γράφω
    αυτά τα ολίγα

    τζαι ο εγκέφαλος μου με κάποιον τρόπο εκόλησεν στα γράμματα τούτα τζαι έγραψα τελικά ολγα που εν πολλά παραπλήσιο με το ολίγα

    τι σου είναι ο άνθρωπος ρε γμτ τελικά
    μηχανή!! ; )

  11. Γεωργία λυπάμαι δεν μπορώ να βρω τέτοιες στατιστικές. Κάποιοι αμέσως θα πουν «αα ξέρει και τις κρύβει». Ειλικρινά τώρα. Ακόμα και να είχαμε ετσι στατιστική που να λέει ότι οι φάροι δεν ωφέλεσαν στη μείωση των ατυχημάτων, δε θα βγαίναν κάποιοι να πουν ότι εμείς μαγειρέψαμε τη στατιστική; Αρα που ήσουν, πούποτε.

    Το θέμα με τους φάρους είναι πολύ αστείο για μένα, όταν βρισκόμουν τροχαία και με ρωτούσαν οι οδηγοί «Γιατί δεν έχετε φάρους;». Δεν είναι λογικό να έχω τους φάρους αναμμένους σαν να λέμε στους οδηγούς εδώ είναι ο έλεγχος. Αυτόματα σημαίνει εκεί που δεν έχει φάρους άφοβα κάντε ότι θέλετε και ο σκοπός είναι να είναι παντού προσεκτικοί οι οδηγοί. Επίσης σκέψου τη φθορά στα περιπολικά να πρέπει να λειτουργούν συνεχώς εν στάση για να λειτουργούν οι φάροι. Λυπάμαι αν δεν άρεσε η φράση μου με τα cafeé, απλά βαρεθήκαμε άνθρωποι που ποτέ δεν θα είναι στη θέση μας, να μας κρίνουν λες και μας ξέρουν, ακόμα και τι σκεπτόμαστε. Τέλος κάτι σχετικά με τα λεγόμενα κρυψίματα που κάνουμε. Σε άλλες χώρες βαλαν κάμερες μέσα σε κάδους σκουπιδιών για να μην τις αντιλαμβάνεται ο οδηγός. Φοροεισπρακτική πολιτική ή όχι, if you cant pay the price don’t do the crime.

    Σχετικά με το σχόλιο του osr, δεν καταλαβαίνει πως ακριβώς το γεγονός ότι τα εισπραχθέντα είναι μόνο τόσα λίγα εκατομμύρια ευρώ, σημαίνει ότι ΔΕΝ το κάνουμε για την είσπραξη. Δε θα σωθεί το κράτος από αυτή την είσπραξη, χώρια το γεγονός ότι μέρος των εσόδων πάει στους Δήμους. Εδώ τα κόστη για το πανεπιστήμιο Κύπρου είναι κοντά στα 200 εκατομμύρια το χρόνο. Αν κερδίζουν οι αστυνομικοί από της υπερωρίες; Συγνώμη κιόλας. Σε έτσι περίπτωση φαίνεται και οι γιατροί μας προσπαθούν να μας αρρωστήσουν για να πληρώνονται και εκείνοι υπερωρίες. Συνομωσίες της δεκάρας. Το Φιτ εντ Φαν. Να υπενθυμίσω ότι το αυτό το γυμναστήριο έχει μετακινηθεί εδώ και πάνω από ένα χρόνο από εκεί. Ακόμα και τότε, δεν είχε τόσο σοβαρό πρόβλημα εκεί στις σταθμεύσεις όσο ας πούμε…στα δικαστήρια Λευκωσίας. Εκεί απ έξω πιστεύω πρέπει να πάει η τροχαία πρώτα. Τα περί συμφωνίας με το γυμναστήριο τα αφήνω στην κρίση σας. Αν έτρεχες κύριε ΟΣΡ μην το λες τάχα. Έτρεχες. Το να καταγγέλλεσαι για αδίκημα και εσύ να προσπαθείς να υποδείξεις εκείνη τη στιγμή όλους τους άλλους παρανομούντες είναι αστείο και πολύ κοινό ανάμεσα στους κύπριους οδηγούς.

    – Κύριε έτρεχες
    – Πιάστε τους κλέφτες!
    – κύριε η δουλειά μου είναι η τροχαία και εδώ εσύ έτρεχες πάνω από το όριο
    – Κοίτα εκεί τα παρκαρισμένα γράψε τα!
    – κύριε ας ασχοληθούμε με την περίπτωσή σου πρώτα.

    Έτσι φαντάζομαι την στιχομυθία.

  12. καμιά συνωμοσία, απλά αφήνουν τα πράματα να εξελίσσονται χωρίς να ενδιαφέρονται στην ουσία να σταματήσει η βία

    τζαι ο κυριότερος λόγος είναι ότι βολεύονται πολλοί που τούντο πράμα

    οι αστυνομικοί για τον λόγο που είπα οι ακελδησυένωσηαποελομονοιατεςκλπ που ετεροκαθορίζονται τζαι συσπειρώνουν τους οπαδούς τους κλπ

    αφού εν θεωρία συνωμοσίας το γεγονός ότι το μάντισον εν παράνομο που το 2009 τζαι κανένας δεν του τζείζει πως το χαρακτηριίζεις τούντο γεγονός;

    το γεγονός ότι αποφάσεις ανωτάτου δικαστηρίου που διατάσσουν την απελευθέρωση μεταναστών δεν εκτελούνται πως το χαρακτηρίζεις

    το γεγονός ότι ενώ εν παράνομο σύμφωνα με το ΕΤΕΚ το υπουργείο γεωργίας να κτιστεί το έκτρωμα καθεδρικός ναός στο κεντρο της Λευκωσίας τζαι όμως εδόθηκεν του πολεοδομική άδεια πως το χαρακτηρίζεις;

    το γεγονός ότι το κράτος θα εξαθλιώσει τους πολίτες του για να δώκει ακόμα 10 ΔΙΣ στις τράπεζες εκτός που τα υπόλοιπα που ήδη έδωκε πως το χαρακτηρίζεις;

    δυστυχώς ο κοινωνικός καθορισμός εν πάρα πολλά μεγάλος τζαι τούντα «λογικά» συμπεράσματα εν τούτα που δεν αφήνουν τον άνθρωπο να σκεφτεί πέρα που την μούττη του

    λέεις ότι δεν θέλεις να ξεφεύγουμε που το θέμα τζαι λαλείς ότι το θέμα εν πολλά συγκεκριμένο κλπ τζαι ότι εν εμίλησες για την διαφθορά στην αστυνομία κλπ λες τζαι τούντα εν άσχετα με το όλο θέμα όπως τίθεται λες τζαι εν βάλλουμε την κκελέ μας μες την άμμο τζαι να νομίζουμε ότι ο κόσμος εν όπως νομίζουμε όπως ένει

    το γεγονός ότι εσύ είδες το φως το αληθινό επειδή τάχα οι φίλοι μας με τα μπλε έτυχεν να σε πιάσουν τζαι θεωρείς ότι εγλυτώσαν σου την ζωή δεν σημαίνει κάτι περισσότερο που τζείνο που σε αφορά εσένα και μόνο

    το γεγονός ότι οι άνθρωποι δεν φορούν τις ζώνες και τα κράνη τους αφορά ΜΟΝΟ αυτούς και είναι θέμα νοοτροπίας και όχι θέμα καταστολής γιατί εννα έρτει ο κάθε αστυνομικός να με γράψει

    εγώ προσωπικά φορώ την ζώνη μου το κράνος μου κλπ όι επειδή φοούμαι τον κάθε μπάτσο όπως τον τυπάκο δαμέσα που απλά εν ένας κομπλεξικός με εξουσία αλλά επειδή ξέρω ότι μπορεί να μου σώσει την ζωή μου

    τζαι να ρωτήσω τον τυπάκο τον αστ που γράφει δαμέσαδα

    αφού ενδιαφέρεσαι για μας τζαι την εφαρμογή των νόμων ρε, γιατί εν πάεις να πιάεις τωρά στο μάντισον να το κλείσεις;

    misharos: Εν έχω ιδέα για τα πράματα που μιλάς τζιαι γι’αυτό εν θα εκφέρω άποψη. Έννεν αγγελάκια οι εμπλεκόμενοι που αναφέρεις. Ούτε τους έκαμα. Όπως και να’χει, το θέμα του ποστ μου δεν αφορά το μάντισον ή τις τράπεζες.
    Είναι επειδή δε βλέπω καμιά διαφθορά στο να σου βάλλουν πρόστιμο επειδή τρέχεις με υπερβολική ταχύτητα ή οδηγάς μεθυσμένος. Για διαφθορά γενικά εν ασχολήθηκα στο ποστ(χωρίς να σημαίνει ότι έννεν σημαντικό θέμα-είναι. ξέρεις τα καλύτερα που μας τούτα). Αν ποτέ ενημερωθώ θα μιλήσω.
    Το ότι με επιάσαν δε με αφορά εμένα και μόνο αλλά τον καθένα που μπορεί να οδηγά μεθυσμένος. Απλά αν δεν ήταν τζίνοι να μου γυρίσουν τον πάτσο εμπορούσε να το ξανάκαμνα. Εν τους θεωρώ σωτήρες μου. Απλά άλλαξα νοοτροπία λόγω του προστίματος.
    Εν οδηγώ μόνος μου στους δρόμους, το θέμα δεν αφορά μόνο εμένα. Στο θέμα της ζώνης και του κράνους εν επηρεάζεται κανένας άλλος. Όμως εν αφήνουμε τον καθένα να κάμνει ότι του κατεβεί. Αφού οι διαλέξεις και οι παροτρύνσεις δε βοηθούν, ας το κάμουν τα προστίματα. Πώς αλλιώς θα σε κάμει να μεν ξαναπαρκάρεις σε χώρο αναπήρων ή πάνω στο πεζοδρόμιο;
    Ετάχθηκα υπέρ της αστυνομίας σε τούτο το συγκεκριμένο θέμα. Θυμάσαι πρόσφατα και παλιά όταν ετάχθηκα εναντίον τους. Παράδειγμα είμαι εναντίον τους που δεν αφήνουν τον κόσμο να εκφράσει την οργή του στη βουλή. Οι επαναστάσεις έτσι γίνονται. Η καταστολή, όπως λες, εν λύει τίποτε. Κι αν είναι να πάθει τζιαι τίποτε κανένας βολευτής για να γίνει η επανάσταση, ας πάθει.

  13. αγαπητέ μου φιλε μισιαρέ ενώ για το θέμα που σου έθεσα με τα 2,4 Εκατομύρια που πιάνουν ως υπερωρίες οι αστυνομικοί λόγω της βίας στα γήπεδα αμέσως έφκαλες το συμπέρασμα ότι εν θεωρία συνωμοσίας

    για το θέμα ειδικά με τουλάχιστον έναν μετανάστη που γνωρίζεις πολλά καλά ότι εφκήκε απόφαση τζαι δεν την εφάρμοζε το κράτος τζαι γιαυτό εγίναν συνελεύσεις και διαμαρτυρίες έξω που το υπουργειό εσωτερικών

    αλλά τζαι για το θέμα με το καθεδρικό έκτρωμα που γνωρίζεις πολλά καλά λαλείς ότι δεν τα γνωρίζεις τζαι άρα εν εκφέρεις άποψη που θεωρώ υπεκφυγή τζαι ελπίζω να μεν μπαίνεις τζαι συ στο λούκι της «ωριμότητας» τάχα των μεγάλων της σοβαροφάνειας τζαι της επιφάνειας

    από την στιγμή που οι νόμοι δεν εφαρμόζονται για όλους ανεξαιρέτως το ίδιο δηλαδή να γράφουν μόνο τους άσημους τζαι άγνωστους πολίτες ενώ να την γλιπαρίσκουν οι γνωστοί τζαι οι μεγαλοσχήμονες ναι ο κόσμος εννα έσιει αλληλεγγύη μεταξύ του γιατί ξέρει πολλά καλά ότι τούντα μασκαραλίκια με τα ραντάρ δεν γίνονται για να προστατευτεί κανένας αλλά για να πιάνουν ριάλια τζαι να επιβάλλουν πρόστιμα

    τζαι στις ΗΠΑ απαγορεύεται να μπαίνεις με ένα όπλο σε δημοτικά σχολεία κλπ τζαι να καθαρίζεις μωρά αλλά έτο που γι΄νεται συνέχεια

    γιατι γι΄νεται τούτον συνέχεια στις ΗΠΑ τζαι ποτέ στην Κύπρο πχ;

    ούλλα ή σχεδόν ούλλα εν θέμα νοοτροπίας

    αφού όπως είπα πάρα πολλές φορές τζαι πιστεύκω το πολλά, ο άνθρωπος ειναι ον κοινωνικά καθορισμένο

    σε πολλές πόλεις μάλιστα εφαρμόσαν να μην έχουν καθόλου σημάνσεις ούτε φώτα τροχαία με απίστευτα τζαι εκπληκτικά αποτελέσματα

    Το πείραμα εφαρμόστηκε και σε άλλες πόλεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως το Ipswich στην Αγγλία, Ejby στην Δανία, Ostende στο Βέλγιο και Drachten στην Ολλανδία.

    http://www.fietsberaad.nl/library/repository/bestanden/Def.Final_Evaation31_okt.pdf

    δαμέ έναν σχετικό ποστ που τα πέρσι

    http://asproullis.blogspot.com/2011/12/calling-mrdefiance.html

    Μετά απο αυτές τις παρατηρήσεις, ψυχολόγοι έφτασαν στο συμπέρασμα πως οι οδηγοί σιγά σιγά, χάννουν την ανθρωπιά τους και συμπεριφέρονται όλο και περισσότερο έχοντας μοναδικό γνώμονα το συμφέρον τους…Συμπεριφέρονται σαν παιδιά και βλέπουν μόνο τρόπους όπου μπορούν να επωφεληθούν οι ίδιοι και κανένας άλλος.

    Στην πόλη της Makkinga στην Δυτική Φρυγία, ένα πείραμα έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή. Στην είσοδο της πόλης που έχει 1000 κατοίκους υπάρχει μία και μόνο πινακίδα που αναγράφει το εξής : «Verkeersbordvrij»…όι έν σημαίνει «Defiance o Αρχηγός μας». Σημαίνει «Ελεύθεροι απο σημάνσεις».
    Και όντως δεν θα δείτε ούτε μια πινακίδα..εκτός τζίνης της εισόδου… :p Ούτε φώτα τροχαίας, ούτε διαβάσεις πεζών…θωρείς μόνο το τοπίο χωρίς κόκκινα, μπλέ, τρίγωνα τζαι κύκλους να σου χαλούν την διάθεση…ούτε παρκόμετρα, τζαι ούτε απαγορεύσεις για το που θέλεις να σταματήσεις. Ακόμα μια πόλη που έχει σαφώς περισσότερους κατοίκους, κοντά στις 13,500, έχει τολμήσει να δοκιμάσει το πείραμα. Η πόλη του Bohmte. Ολοκλήρωσε τις εργασίες τις για την ένταξη της στο πείραμα το 2008.

    Bohmte

    Bohmte

    Bohmte Paived

    Το πείραμα εφαρμόστηκε και σε άλλες πόλεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως το Ipswich στην Αγγλία, Ejby στην Δανία, Ostende στο Βέλγιο και Drachten στην Ολλανδία.

    Drachten
    Τα αποτελέσματα του πειράματος που είχε την ονομασία «Shared Space» ήταν εξαιρετικά και έδωσαν χώρο για να αναπτυχθούν νέες ιδέες και τεχνικές σχετικά με την ασφάλεια, τον έλεγχο ταχύτητας και την ομαλή ρύθμιση της κυκλοφορίας.

    Για την ολοκληρωμένη μελέτη του πειράματος του «Shared Space», μπορείς να δείς τζαι το ολοκληρωμένο .pdf σε αυτόν το UR

    misharos: Μιχάλη μου για τα θέματα που λαλείς εν ξέρω πολλά παραπάνω απ’ότι είπες εσύ πιο πάνω. Τζιαι τι να πω, στην ουσία; Εννεν καν το θέμα που θέλω να θίξω. Για το θέμα του καθεδρικού τζιαι των μεταναστών είπαμεν τα σε άλλα ποστ και σχόλια. Όπως και να’χει, εν ασχολήθηκα τόσο πολλά με τα θέματα έτσι ώστε να μπορω να κάμω συζήτηση.
    Τζιαι να έξερα, εν θα εμίλουν γιατί δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με το τι σχολιάζω.
    Και ναι είναι θεωρίες συνομωσίας. Βλέποντας κάποιος την έκθεση της γενικής ελέγκτριας, δε μπορεί να βγάλει το συμπέρασμα ότι οι αστυνομικοί είναι κλέφτες. Πόθεν ως τα πόθεν; Δε λέω ότι δεν είναι, αλλά η έκθεση έννεν επαρκές στοιχείο. Άλλωστε, κατά τη γνώμη μου εν μιλούμε για πολλά λεφτά, όταν άλλοι μεγαλοκαρχαρίες τρων εκατοντάδες εκατομμύρια παραπάνω. 7μιση εκατομμύρια αντιστοιχουν σε 10 ευρώ στον κάθε πολίτη, ανά χρονο ή για να το βάλουμε στα μέτρα μας, 15-20 ευρώ στον κάθε οδηγό-πολίτη της δημοκρατίας.
    Μεν ανησυχείς, εν έγινα όπως τους μεγάλους. άμα θα πω κάτι λέω το τζιαι δεν αρκούμαι σε επιφανειακά λόγια.
    Ευχαριστώ πολλά για τα λινκς τζιαι τες πληροφορίες. Εννα τα μελετήσω ;)

  14. Αστ, αν σημαίνει κάτι για σένα, εγώ θα πίστευα τις στατιστικές [αν τις έβρισκες] και δεν θα μιλούσα για μαγείρεμα :).

    mishiare, ο κλέφτης έκλεψε – κρατά τα λεφτά και πάει! Αυτός που πάει με 150 θα ελαττώσει ταχύτητα για να γλυτώσει το πρόστιμο! Δηλαδή, αν θέλεις να το προσαρμόσω στην παρομοίωση που έκαμες, εν σαν να θωρείς ένα άνθρωπο που πάει να κάμει ληστεία – τζαι λαλείς του: «ρε φιλε μεν κάμεις έτσι πράμα! Εννά σε πιαν τζαι θα βρεις τον μπελά σου» – τζαι δεν κάμνει τη ληστεία. Σόου έβρυμπότυ γουίνς! [‘ετσι το βλέπω εγώ δηλαδή].

    Αν ελειτουργούσε το πρόστιμο όπως νομίζεις, τότε εν θα υπήρχαν οδηγοί με παραπάνω από 3 βαθμούς ποινής… έννε;

    misharos: Μα Γεωργία ΓΙΑΤΙ να πεις του κλέφτη ότι έρκεται αστυνομία in the first place; Εν σου συφφέρει καθόλου, ούτε εσένα ούτε της κοινωνίας. Τι θα κερδίσεις εσύ αν το αποφύγει; Τίποτε. Η όλη φασαρία είναι για να αλλάξει η συνείδηση του κλέφτη(ή παρομοίως, των οδηγών που τους αρέσκει να τρέχουν τζιαι αποτελούν κίνδυνο για τον καθένα μας). Η συνείδηση του κλέφτη δε θα αλλάξει αν του πεις εσύ Ρε φίλε έρκεται αστυνομία. Αν φάει όμως λλίους μήνες στο κελί πιστεύω θα ξανασκεφτεί τη μαλακία που έκαμε. Τζιαι τούτον εν το πιο σημαντικό, να αλλάξει η συνείδηση του κλέφτη τζιαι των οδηγών.
    Θα ήμουν πολλά απόλυτος τζιαι υποκειμενικός αν επίστευα ότι τα πρόστιμα κάμνουν όλους τους οδηγούς νομοταγείς. Πιστεύω όμως ότι τους κάμνει σε ένα μεγάλο ποσοστό. Ακόμα τζιαι άτομα που μπορεί να μπούν φυλακή, δεν θα αλλάξουν όταν βγουν. Εν μειονότητα κατ’εμένα, τζιαι η μεγάλη πλειοψηφία των οδηγών, θα ξανασκεφτεί διπλά τζιαι τριπλά πριν κάμει το ίδιο(ή άλλο) παράπτωμα αν φάει κάποιο πρόστιμο. Οι οδηγοί με πάνω από 3 βαθμούς ποινής, ίσως να μη μπορούν να γίνουν τόσο νομοταγείς-υπάρχει τζιαι τούτη η μερίδα της κοινωνίας. Τζιαι δεδομένου ότι οι βαθμοί ποινής κρατούν κάποια χρόνια, είναι αρκετά μεγάλη η πιθανότητα κάποιος να προβεί σε αδίκημα 2 και 3 φορές(με τες οποίες σίγουρα θα ξεπεράσει τους 3 βαθμούς).

  15. Φιλε Ast ενημερωσε το καταλληλο τμημα της αστυνομιας για την υπαρξη τουντης σελιδας και εννα καμουν τα δεοντα για την καταργηση της.Εκαμαν το και στον καναδα τουτο για αλκοολη και εκατεβασαν τους την.

  16. αυτό είναι. τζιαι εγώ εν τούτο που εσκέφτουμουν! δηλαδή έλεος! κατηγορούν τους αστυνομικούς επειδή τους εγράψαν τζιαι «μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι» τζιαι «να πεθανουν ούλλοι» άσχετο πως τζείνοι φτέσιν -.- ασπούμε είσαι παλαβός. νευριάζουν με τούτοι με έτσι ιδεολογία. το σχειρότερο εν ότι εννεν μόνο οι μιτσιοί που σκέφτουνται έτσι -.-
    μπράβο σου, έκλεψες μου το ποστ! :Ρ τέλος πάντων συγχωρώ σε! :)

    misharos: Όταν μπαίνει η ιδεολογία του «εγώ εν τζιαι», τότε καταρρέουν όλα. Φταίει το σύστημα, φταιν αυτοί, αλλά ποτέ εμείς.
    Η μεγαλύτερη μας έγνοια εννα αποφύγουμε το πρόστιμο των κακών αστυνομικών. Ούτε η ασφάλειά μας, ούτε οι ζωές των άλλων.
    Κάμε τζιαι εσύ ποστ εν τζιαι βαστά σε κανένας :P !

  17. καταρχήν το θεωρία συνωμοσίας επήαινε αρχικά στα 2,4 εκατομύρια που επιάσαν οι αστυνομικοί που τις υπηρεσίες λόγω της βίας στα γήπεδα

    τζαι ειδικά η δήλωση της ίδιας της γενικής ελέγκτριας ότι ένας αξιωματικός έφκαλε έξτρα 24 χιλιάδες

    ξέρεις τι σημαίνει 24 χιλιάδες ευρώ;; προφανώς όχι φίλε μου μισιαρέ

    τούτες οι υπερωρίες για τουντους μπάτσους εν αλλόένας μισθός τζαι εννοείται ότι εννα κάμουν ότι μπορουν να τον κρατήσουν

    ας κάμω τζαι μιαν πρόβλεψη

    άκουσα που αστυνομικούς ότι εννα τους κόψουν τις υπερωρίες που τα γήπεδα τζαι εν θα τους διούν πλέον

    ας δούμε τι εννα γίνει τζαι πάλε δαμέ εννα είμαστεν

    άτε ας το προχωρήσω με την «νούσιμη» φιλήσυχη φιλειρηνικο΄λικη λογική που εμποτίστηκες τζαι εσύ

    τα 7,5 εκατομύρια λαλείς ότι ενεν αρκετά για να πεις ότι απλά τα όργανα απλά εκτελούν εισπρακτικές εντολές και μόνο

    και κανένας δεν μπορεί να πιστέψει ότι ένας τυπάκος γεμάτος χολή και απλά κομπλεξικός όπως τούτος ο αστ που γράφει δαμέσα τάχα νοιάζεται για την ασφάλεια σου εμένα ή του κάθε πολίτη

    πόσα εκατομύρια θεωρείς ότι θα ήταν αρκετά για να αρχίσεις να υποψιάζεσαι κάτι ότι δηλαδή απλά αφήνουν τα πράματα να εξελίσονται αφού η κατάσαση είναι γουιν γουιν για τουτους που σου είπα πριν;

    πε μου ένα νούμερο
    10 εκατομύρια; 11; 13; γιατί όχι 9 πχ;

    ας δούμε κάποια στοιχεία από την επίσημη στατιστική υπηρεσία

    http://epp.eurostat.ec.europa.eu/statistics_explained/index.php/Causes_of_death_statistics/el

    Παρόλο που τροχαία ατυχήματα συμβαίνουν καθημερινά, ο αριθμός των θανάτων από τροχαία ατυχήματα είναι μικρότερος απ’ ό,τι, για παράδειγμα, ο αριθμός των αυτοκτονιών. Η Ρουμανία, η Ελλάδα, η Λιθουανία και η Πολωνία είχαν τα υψηλότερα ποσοστά θανάτων (περισσότεροι από 12 θάνατοι ανά 100 000 κατοίκους) εξαιτίας τροχαίων ατυχημάτων το 2009, ενώ η Σουηδία, οι Κάτω Χώρες και το Ηνωμένο Βασίλειο ανέφεραν τα χαμηλότερα ποσοστά (όχι περισσότερους από τέσσερις θανάτους λόγω τροχαίων ατυχημάτων ανά 100 000 κατοίκους).

    γιατί άραγε οι σουηδοί πχ έχουν πολύ λιγότερους νεκρούς 3 στους 100 χιλι που την ελλάδα που έχει 13 νεκρούς ανα 100.000 τζαι εμείς έχουμε 9 στους 100 χιλι;

    τι νομίζεις ότι φταίει;

    νομίζεις ότι οι σουηδοί φοούνται το πρόστιμο;
    ναι σίουρα γιαυτό κάμνουν τζαι πόλεις χωρίς καν σημάνσεις που ως εκ τούτου δεν τους νοι΄ζει το πρόστιμο

    οι η μικρή σου φίλη είναι ακριβώς μικρή και λέει ότι λέει γιατι δεν υπάρχει ουσιαστική εμπειρία της πραγματικοτητας και είναι κατανοητό

    και εγώ ήμουν και είμαι απόλυτος σε πολλα πράγματα

    αλλά τούντο εγώ εν τζαι για μένα δεν έχει να κάνει με μαλακιούλες επουσιώδεις όπως το να τηρείς τον κοκ που δεν είναι αυτός που θα σώσει την ζωή αλλά να δεις ποιος εν που να εξαθλιώσει την ζωή των ανθρώπων της κύπρου

    πχ 10,3 δις εννα πιάν οι τράπεζες τα οποία θα επιβαρυνθεί ο κόσμος

    τζαμέ εν το εγώ εν τζαι χωρίς φυσικά το ένα να αναιρεί το άλλο

    απλά μην είσαι τόσο επικριτικός με τζείνους που εκάμαν την σελίδα τούτην για να γλιτώσουν τα πρόστιμα τα οποία δεν πληρώνει κανένας αναστιαδιοκαρογιαννάκηςομηρουλιλλήκαςκλπκλπ

    misharos: Τα πολλά έξτρα που πιάννουν οι αστυνομικοί, χωρίς να δούμε ιδιαίτερη διαφορά(μηδενική θα έλεγα, για τη βία στα γήπεδα) εν θέμα διαφθοράς. Θα το ξαναπώ, μιλώ πολλά συγκεκριμένα για τις τροχαίες παραβάσεις τζιαι δεν εφκήκα να μιλήσω σαν ο φύλακας άγγελος της αστυνομίας ως προς το θέμα των υπερωριών στα γήπεδα.
    Ένιξερω πόσα. Πολλές δεκάδες θα έλεγα. Όμως, είτε 1 εκατομμύριο, είτε 100 εκατομμύρια επιάνναν, η σημασία είναι στο γεγονός να αποδείξουμε ότι τούτα τα λεφτά εν άδικα που τα πιάννουν που τον απλό κοσμάκη. Ένα στατιστικό που μόνον του με το οποίο απλά κάμνουμε υποθέσεις, δεν το αποδεικνύει.
    Ας μη νοιάζεται, ας κάμνει τη μαριονέτα του προισταμενου του. Πιστεύω όμως ότι, το πρόστιμο(εφόσον βρίσκεται σε λογικά πλαίσια π.χ. καποιος γνωστός η ώρα 4 τα ξημερώματα έφαε πρόστιμο επειδή έτρεχε με 67 σε δρόμο με 50 όριο, παράνομο αλλά όχι απαραίτητο για τον αστυνομικό να δώσει πρόστιμο), μπορει να λειτουργήσει, οποιεσδήποτε κι αν είναι οι προθέσεις του αστυνομικού.
    Μα τωρά συγκρίνουμε τη Σουηδία με την Κύπρο; Πρωτ’απ’όλα υπάρχει τεράστια διαφορά νοοτροπίας. Οι Σουηδοί ίσως να μη χρειάζονται πρόστιμα τούτη τη δεδομένη στιγμή για να είναι νομοταγείς. Η νοοτροπία όμως, εν αλλάσει σήμερα, ούτε του χρόνου, ούτε σε 5 χρόνια. Εν αρκετά μακροπρόθεσμη διαδικασία. Κατά τη γνώμη μου τα προστίματα, είναι μια μορφή, όχι η μόνη, για βραχυπρόθεσμη αλλαγή. Ακόμα και για μικρής μορφής παραπτώματα όπως το παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο ή σε χώρους αναπήρων. Πώς πιστεύεις ότι μπορεί να αρκέψει ο Κυπραίος να σέβεται τούτους τους χώρους; Κάποτε θα γίνει, κάποτε θα αποκτήσει συνείδηση. Αλλά εν μπορούμε να καρτερούμε ως τότε. Στο ενδιάμεσο πρέπει να γίνεται κάτι.
    Βλέπω ότι διαφωνούμε στο ότι το πρόστιμο εν μια μορφή αλλαγής της νοοτροπίας. Όσο για τη σελίδα, πιστεύω ότι αν ενημερώσεις τον άλλο οδηγό πού έσιει αλκοτεστ, ή ότι έσιει αστυνομία στο τουνελ του μολ(από όπου περνούν μόνο ασθενοφόρα)-τότε δεν πρόκειται να αλλάξει ο τρόπος σκέψης του αλλά η μόνη του έννοια ένει να προβεί στο παράπτωμα τζιαι μετά το μόνο που έσιει να κάνει είναι να αποφύγει την αστυνομία. Με λίγα λόγια, κλέφκουμε αλλά δεν παραδεχόμαστε το λάθος μας τζιαι προσπαθούμε να ξεγλυστρίσουμε που τα καντουνούθκια-τζιαι θα το ξανακάμουμε.

  18. Φιλε οσρ εν εκαταλαβα.Γιατι τελικα εχουν λλιους θανατους οι σουηδοι?Οι εγγλεζοι γιατι που εν ετσι καταπελλοι?Εννε διοτι υπαρχουν τζιαμε καμερες?

  19. Αν μας έκοφτε εν θα επιάνναν ούτε οι κάμερες κανέναν.
    Αλλά επιάνναν. Επίσης, νομίζεις ότι εν τόσο άμεση η ενημέρωση που να δουλέφκει ΤΟΣΟ καλά;
    Προσωπικά αποκουθώ το λογαριασμό τούτο στο τουίτερ μόνο, αλλά ποτέ δεν άνοιξα το τουίτερ να δω πού έχει άλκοτεστ ή ραντάρ πριν να μπω μες στο αυτοκίνητο. Αφενός γιατί εν ήπια ποτέ τόσο τζαι να φκω μες στο δρόμο, ούτε βουρώ τόσο, τζαι κατά δεύτερο γιατί έτσι κι αλλιώς εν χαζό να βασίζουμαι σε ότι λαλεί μια σελίδα που ΑΝ έτυχε να δει/ενημερωθεί μόνο θα το πει.
    Τέλος να σου πω ότι ήξερα άτομο πολλά υπεύθυνο, με πολλά κοντινό συγγενικό άτομο στο αυτοκίνητο να έχει την επιλογή να μην οδηγήσει, η να αποφύγει τα σημεία όπου σταθερά είχε άλκοτεστ, και έχοντας πιεί σε 4-5 ώρες 3 ποτήρια λευκό κρασί, ένοιωθε (και φαινόταν) απόλυτα καλά και τελικά επιάστηκε στο άλκοτεστ. Εσύναξα τούτο το άτομο που το σταθμό, και ήταν όντως μια χαρά. Τζαι το άλκοτεστ στα ύψη, επήε δικαστήριο η υπόθεση. Είμαι ΠΟΛΛΑ εναντίον του να πίνεις και να οδηγάς, να βάλλεις μέσο για να γλυτώνεις (σάννα τζαι είσαι λιότερο επικίνδυνος άμα έχεις μέσον), κλπ, αλλά υπάρχει πάντα το αλλά.
    Τέλοσπαντον, σίουρα έννεν σωστό πράμα, αλλά εν νομίζω ότι εν τόσο μπιγκ ντίαλ στην τελική το έργο τους… ;)

    misharos: Εν εκατάλαβα καλά το ποιντ σου με τις κάμερες μπορείς να ξαναεξηγήσεις σε παρακαλώ;
    Μα βλέπεις ρε moonlight μου; That’s the point, η υπόθεση του κοντινού σου προσώπου. Όσο τζι’αν εφαινόταν καλά, ίσως mentally να μεν ήταν (ίσως και να ήταν, εν ξέρω). Τι θα συνέβαινε αν ακολουθούσε τη σελίδα τζιαι απέφευγε τα αλκοτεστ; Θα το ξανάκαμνε αφού θα εσκεφτόταν «Ε αφού πίννω 3 ποτήρια λευκό κρασί τζιαι είμαι οκ, τότε να οδηγήσω», ενώ στην πραγματικότητα να μεν ήταν. Τούτον ισχύει μόνο αν ενόμιζε ότι ήταν εντάξει. Που προσωπική εμπειρία, μπορώ να πω ότι κάποιος πιωμένος έσιει την ψευδαίσθηση ότι εν εντάξει να οδηγήσει τζιαι πως τούτα ούλλα που ακούμε συμβαίνουν μόνο «στους άλλους» τζιαι ποττέ σε εμάς. Διαψευδεται όμως.
    Αν φυσικά ο άθρωπος ήταν που τ’αλήθκεια απολύτως καλά, τζιαι απλά εν που τους άτυχους(ή τυχερούς) που εν δυνατός ο οργανισμός τους τζιαι παρόλο που το αλκοτεστ δείχνει ψηλό, τζίνος να ένιωθε απολύτως sober, τότε δυστυχώς εν αδικία. Αλλά θα ήταν αρκετά δύσκολο να προσαρμόζουμε το αλκοτεστ στα μέτρα του κάθε οδηγού.
    Κατά πόσο είναι ή οχι big deal θα δείξει…Στο παρών στάδιο απλά βλέπω ότι η σελίδα είναι ενάντια στην αλλαγή της οδικής νοοτροπίας μέσω των προστίμων, χωρίς να προτείνει κάποιο καλύτερο τρόπο.

  20. Γίνεται της πόπης δαμέ με τα κόμεντς!!!
    Ένιγουέις απλά ήθελα να πω:
    α) αρέσκει μου που γράφεις κυπριακά
    β) έτυχε να μου στείλει ένας γνωστός στο φέισμπουκ τούτη τη σελίδα όταν ανέφερα ότι έφκαλα άδεια. Εννοείται ότι αηδίασα όταν την είδα τζαι είπα του τα ένα χεράκι.

    awesome post mish :)

    misharos:
    α) μερσί :) τζιαι μένα :) λατρεύω τα. εκφράζεσαι 100% με τη γλώσσα σου.
    β) είναι αηδία. όταν ο έξυπνος κυπραίος προσπαθεί να αποφύγει κάποια πράματα τα οποία εν θέματα ζωής και θανάτου. Καθόλου αστεία.

    thanks pel :)

  21. antrea όπως έγραψα τζαι πιο πάνω αλλά τζαι απαντά σου ο μισιαρός για την σουηδία κλπ

    «Πρωτ’απ’όλα υπάρχει τεράστια διαφορά νοοτροπίας.»

    από κει και πέρα ρωτάς με μισιαρέ μου

    «Πώς πιστεύεις ότι μπορεί να αρκέψει ο Κυπραίος να σέβεται τούτους τους χώρους;»

    αλλά μετά λαλείς ότι

    » Κάποτε θα γίνει, κάποτε θα αποκτήσει συνείδηση. »

    δηλαδή πως εννα γίνει; με έναν μαγικό τρόπο;

    δηλαδή η νοοτροπία των σουηδών πως διαμορφώθηκε;

    μα ακριβώς με όσα σου έγραψα πιο πάνω

    στην σουηδία χωρίς να εξιδανικεύουμε τίποτα οι πολίτες νοιώθουν ότι υπάρχει σε μεγάλο βαθμό ισονομία

    δηλαδή υπάρχει ουσιαστική ισότητα απέναντι στο νόμο γενικά τζαι όχι μόνο για τους απλούς αδύναμους πολίτες

    ξέρουν ότι οι φόροι που πληρώνουν οι οποίοι εν πολλά ψηλοί εννα πάσιν για την καλύττερη ποιότητα ζωής τους τζαι όι για να τα τρώσιν κάποιοι λλίοι

    έτσι διαμορφώνεται νοοτροπία τζαι σεβασμός στους κανόνες του κοινωνικού συνόλου τζαι όι επειδή βαλλουν κάμερες τζαι προστίματα

    δεν μπορείς να δεις τζαι είναι παντελώς λανθασμένο τούτον που λαλείς ότι εν αναφέρεσαι στην διαφθορά αλλά μόνο για το συγκεκριμένο κλπ

    δεν μπορείς να το διαχωρίσεις τζαι αν δεν το αντιλαμβάνεσαι τότε σημαίνει ότι δεν έχεις επαρκή επαφή με την πραγματικότητα τζαι τις δυσκολίες της ζωής

    κάτι που εν κατανοητό λόγω της ηλικίας σου τζαι της μη κοινωνικής σου ένταξης αφού εν δουλεύκεις τζαι τα 200 ευρώ επληρώσαν τα άλλοι για σένα τζαι όι που τον μισθό των 800 ευρώ το μήνα

    η νοοτροπία κτίζεται τζαι δεν επιβάλλεται με καμιά καταστολή

    misharos: Η ερώτηση μου για το τι πιστεύεις ήταν απλή ερώτηση. Εν έκαμα state ότι ο Κύπριος εν θα μάθει ποττέ του να σέβεται. Κανείς δε μπορεί να αμφισβητήσει ότι οι κοινωνίες αλλάσουν τζιαι πολλές φορές εν αλλάσουν λόγω νόμων. Ο διαχωρισμός όμως που έκαμα ήταν μεταξύ μακροπρόθεσμων τζιαι βραχυπρόθεσμων. Προσωπικά εν μπορώ να σκεφτώ άλλο τρόπο που μπορεί να με αποτρέψει να επαναλάβω την ίδια παρανομία αύριο, αν φάω πρόστιμο σήμερα, εκτός που ένα γερό πρόστιμο.(εν μπορώ να περιμένω ρε κουμπάρε ασπούμε 20 χρόνια ώσπου ο Κυπραίος να αρκέψει να σέβεται τους χώρους αναπήρων) Είναι το λιγότερο που τα κακά, τζιαι πηγάζει μέσα που την αποτυχία της κοινωνίας να μεγαλώσει τα παιδιά της σωστά. Το θέμα να αλλάξει η κοινωνία τζιαι να αλλάξει η νοοτροπία, θα δούμε τα αποτελέσματά του σε 20 ή 30 χρόνια. Τι γίνεται σήμερα όμως, στο τωρά, στο παρών;
    Λες για τη διαφορετική νοοτροπία των σουηδών. Που κάπου πρέπει να πηγάζει τούτη η νοοτροπία τζιαι η εμπιστοσύνη των σουδών προς τους πολιτικούς τους επήρε καιρό για να κτιστεί. Τα πράματα εν εγίναν σε μιαν ημέρα. Αλλά όταν ζω σε ένα κράτος στο οποίο οι πολίτες στις εκλογές του Φλεβάρη θα ψηφίσουν τους ίδιους(ή τους τζιυρούες/παππούδες αυτών) που βρίζουν εδώ και δεκαετίες, και που τους τρων τα λεφτά τους, τότε τι μπορώ να περιμένω που τη νοοτροπία του Κυπραίου; Τι; Για να αλλάξει η νοοτροπία κάποιου λαού τζιαι να είναι σε θέση να σέβεται τους άλλους ανθρωπους και να ζητά ισονομία, τότε πρέπει να είναι έτοιμος. Που το απλό παράδειγμα τον εκλογών, ο Κύπριος απλά σκάφκει τον τάφον του πιο βαθκιά. Αναφέρνεις συνέχεια τα παραδείγματα Ισλανδίας τζιαι Αργεντινής. Ο λαός εξύπνησε εξεσηκώθηκε αγωνιστηκε τζιαι εκαταφερε να αλλαξει την νοοτροπια του. Έσιει λαούς που τζιοιμούνται κόμα. Αν ο λαός της Κύπρου ήταν έτοιμος να αλλάξει σε τέτοιο βαθμό (π.χ. όχι πινακίδες στους δρόμους, όχι προστίματα, αλληλεγγύη) δε θα ήμουν κάτι άλλο παρά ηλίθιος να υποστηρίζω ακόμα το ότι πρέπει να επιβάλλλονται πρόστιμα. Αλλά δεν είναι έτοιμος. Εν σαννα τζιαι λέμε να φκάλουμε(ή να βάλουμε) τις πινακίδες που τους δρόμους της Ινδίας. Ε δε γίνεται βρε αδερφέ έννεν έτοιμοι οι αθρώποι. (http://www.youtube.com/watch?v=EGsA6dLaqtE)
    Δεν ήταν ούτε στόχος μου ούτε θα είναι να ασχοληθώ με τη διαφθορά σε τούτο το θέμα.
    Θεωρώ ότι ένας άνθρωπος εν πρέπει να κρίνεται που την ηλικίαν του, αλλά που τα λόγια του. Εν θα περιμένω να μεγαλώσω για να μιλήσω για κάποια θέματα, τζιαι να σκάζω τωρά. Πάλε επόνησα για το πρόστιμο(που πηγάζει που σεβασμό προς τους γονείς) τζιαι το ότι εν που λεφτά άλλων εν σημαίνει ότι εν τα σέβουμαι. Ακριβώς επειδή τα σέβουμαι δεν πρόκειται να κάμω την ίδια μαλακία ξανά. Όσο για όσους δίνουν 200 ευρώ από μισθό 800 ευρώ, τι μπορούμε να πούμε; Ήξεραν τον νόμο, ήξεραν τους κινδύνους, ήξεραν για αλκοτεστ, ηξέραν ότι ήταν επικίνδυνοι για τον καθένα. Εν πρόκειται να τους λυπηθώ για το πρόστιμο, αλλά για τα πολλά λεφτά-αφού μιλούμε για ισότητα θα υποστήριζα τα πρόστιμα να είναι διαφορετικά, ανάλογα με διάφορους παράγοντες(π.χ. μισθό).

  22. προσωπικά κρίνω σε για τζείνα που γράφεις,

    το θέμα της ηλικίας γράφω σου το για να αντιληφθείς τζαι μιαν άλλην οπτική γωνιά που ενδεχομένως αγνοείς λόγω ακριβώς της ηλικίας σου με ούλλα τα συνεπακόλουθα

    για το τι πρέπει να γίνει βραχυπρόθεσμα για να σταματήσουν τα ατυχήματα κλπ θα σου απαντήσω απλά ότι με τα πρόστιμα κάμνεις μιαν τρύπα στο νερό τζαι μόνο

    ο λόγος που φορώ το κράνος μου είναι για να προστατευτώ και μόνο όπως τζαι την ζώνη μου

    τζαι ακόμα θωρώ ειδικά πελλορόκολους να μεν το φορούν πάνω σε μοτόρες μεγάλου κυβισμού

    το πρόστιμο εν θα τους αποτρέψει σε καμμιά περίπτωση να μεν το φορούν μεν σου πω τζιόλας ότι εν έναν κίνητρο να μεν το φορούν αφού τάχα αμφισβητούν την εξουσία τζαι εν πελλοί κλπ

    είναι ακριβώς η ίδια παράλογη λογική με την κήρυξη ενός φυτού της κάνναβης σε παράνομο

    δηλαδή πόσο πιο παράλογο είναι να φκάλεις παράνομο ένα φυτό!!!!

    το αλκοολ πχ που είναι πολλά πιο τοξική τζαι έχουμε εκατομύρια θανάτους ενώ που την κάνναβη ούτε και ένα θάνατο καταγεγεραμένο εν νόμιμο

    ούλλοι μας έχουμεν μπουκάλια με αλκοολ στο σπίτι μας αλλά δεν γινόμαστε αλκοολικοί;

    γιατί αραγε;

    το ίδιο και με τις τάχα τροχαίες παραβάσεις που τάχα θέλουν να μας προτατεύσουν

    το θέμα είναι πεντακάθαρα θέμα νοοτροπίας και αντίληψης και συνειδητοποίσης για το πιο είναι το σωστό υπό την έννοια της ασφαλής οδήγησης

    λες

    Αν ο λαός της Κύπρου ήταν έτοιμος να αλλάξει σε τέτοιο βαθμό (π.χ. όχι πινακίδες στους δρόμους, όχι προστίματα, αλληλεγγύη) δε θα ήμουν κάτι άλλο παρά ηλίθιος να υποστηρίζω ακόμα το ότι πρέπει να επιβάλλλονται πρόστιμα. Αλλά δεν είναι έτοιμος.

    τζαι γιατί ενεν έτοιμος κατά τη γνώμη σου

    τζαι το πιο σημαντικό

    εσύ προσωπικά τι είσαι έτοιμος να κάμεις για να αλλάξει τούτη η νοοτροπία συνολικά;

    misharos: Το γιατί έννεν έτοιμος ο λαός της Κύπρου εν μπορώ να το πω με σιγουριά. Κάποιος κοινωνιολόγος θα ααπαντούσε καλύτερα. Υποθέτω εν λόγω της κλειστής κοινωνίας, της πολιτικής αθλιότητας του τόπου, την παθητικότητα των πολιτών τζιαι την έλλειψη ανθρωπιάς. Πράματα τα οποία έχουν πολλά επακόλουθα, ένα που τα οποία ο μη σεβασμός των άλλων οδηγών στους δρόμους τζιαι ως εκ τούτου η ανάγκη για κάποιου είδους μέτρα.
    Έχω την εντύπωση ότι τα πράματα που μπορώ να κάμω εν μειωμένα. Πρώτ’απ’όλα φροντίζω τον εαυτό μου, δηλαδή δεν τρέχω τζιαι δεν οδηγώ πλέον αν πιω. Όσο για τους άλλους, οι μόνοι που μπορώ να επηρεάσω εν φίλοι. Εν θα αφήσω κάποιον να οδηγήσει αν πιει, ούτε να κάμνει πελλάρες στους δρόμους. Θέλω πολλά στο μέλλον να κάμνω διαλέξεις ασπούμε για την τραγικότητα των τροχαίων δυστυχημάτων τζιαι πόσον επικίνδυνοι είναι οι δρόμοι.
    Τελευταίο, όταν εμίλησα για βραχυπρόθεσμα μέτρα. Για να καταλάβω τον τρόπο σκέψης σου:
    Πως μπορώ να αποτρέψω έναν που επάρκαρε σήμερα σε χώρο στάθμευσης αναπήρων, να κάμει το ίδιο πράμα αύριο;

  23. Μισιαρε εννα τ αναφερω που φτομαδας στην διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος.
    Ελα να σου πω.Ξερεις αν υπαρχει τζιαι σε twitter τουντο πραμα?

    misharos: Ευχαριστώ Αντρέα να’σαι καλά.
    υπάρχει ναι. https://twitter.com/GlytwsteToProst

  24. σιγά τον κοινωνιολόγο που εννα απαντούσεν καλλύττερα… εφάν μας οι ειδικοί τζαι οι παράγοντες…ακριβώς όπως οι οικονομικοπορδολόγοι εννα σου απαντήσουν για το τι φταίει για την εξαθλίωση των ανθρώπων του τρίτου κόσμου πχ ότι εν τεμπέληες ας πούμε τζαι ενεν ανταγωνιστικοί και λοιπές μαλακίες

    έχουμεν την λογική μας, έχουμεν πλέον στην διάθεση μας μέσω του ιντερνετ απεριόριστες πηγές πληροφόρησης οπότε ειδικά σε θέματα που εν έχουν να κάμουν με ιατρική πυρηνική φυσική κλπ μπορείς να φκάλεις τα συμπεράσματα σου πλέον

    τζαι ακριβώς γιαυτό που υπέθεσες τζείνα που υπέθεσες γιατί εν είσαι παλαβούιν που εννα περιμένεις που τον «δάσκαλο» να σου πει τι γίνεται στον κόσμο αλλά μια χαρά το καταλάβεις τζαι μόνος σου αλλοιώς εν θα έγραφες σε μπλοκς

    εν που σένα που ήβρα τούντο video

    τζαι έγραψα τούντο κείμενο
    Η (έλλειψη) αλληλεγγύης, το Bystander effect, οι idiots και οι πολίτες
    http://osr55.wordpress.com/2011/01/07/

    τζαι τούτον πάει σε τζείνο που σε ρώτησα για το τι είσαι πρόθυμος να κάνεις για να αλλάξει τούτη η νοοτροποία ΣΥΝΟΛΙΚΑ όι μόνο για τα τροχαία που είναι απλά απόρροια τζαι υποπροιόν του τρόπου ζωής μας εν γένει

    υπέθεσες ότι τζαι για τα τροχαία τζαι για την ευρύτερη νοοτροπία φταίει

    «της πολιτικής αθλιότητας του τόπου, την παθητικότητα των πολιτών τζιαι την έλλειψη ανθρωπιάς.»

    αλλά μετά λαλείς ότι

    «Όσο για τους άλλους, οι μόνοι που μπορώ να επηρεάσω εν φίλοι»

    ώστε έτσι ε, τζαι η οργάνωση των ανθρώπων που πάει; οξά εννα γίνεις τζαι συ φιλήσυχος φιλειρηνικός πολιτκάκος που έγινες 18 τζαι νομίζεις ότι κάθε 5 χρόνια με το να σύρνεις έναν χαρτούιν στην τενέκκα έκαμες το «δημοκρατικό» σου καθήκον

    οπότε τι εν τούντα μασκαραλικούθκια ότι μόνον τους φίλους σου εννα επηρεάσεις

    εσύ τι εννά κάμεις για να μεν έχουμε πολιτική αθλιότητα φιλούδιν μισιαρούδιν;

    όσο για το ερώτημα σου για πως θα αποτρέψεις κάποιον άχρηστο που επάρκαρε σε χώρο αναπήρων

    να τον φκάλεις φωτογραφία να τον διαμπομπεύσεις τζαι αν τον δεις τζαμέ να του την πεις

    θέλεις να αποτρέψεις τα τροχαία βραχυπρόθεσμα;

    αν δούμε τζαι τα στατιστικά της αγαπημένης μας αστυνομίας που μας αγαπά και θέλει να μας προστατεύει

    http://www.police.gov.cy/police/police.nsf/2dc0f4e1a6c72a82c22578b6003834da/037A3486AAC9C328C2257A100028BB49/$file/trohaia1.pdf

    η δεύτερη αιτία θανατηφόρων δυστυχυμάτων είναι η απρόσεκτη και αμελής οδήγηση σε ποσοστό 19,5%

    οπότε τι να κάμουμεν για αποτρέψουμε την αμελήν οδήγηση;

    μα φυσικά τίποτε γιατί δεν μπορείς να κάμεις τίποτε γιατί ο άλλος δεν θέλει να είναι αμελής αλλά απλά είναι και δεν μπορεί να το συνειδητοποιήσει την ώρα που είναι

    ακριβώς όπως δεν μπορείς να περιμένεις ότι η θανατική ποινή μπορεί να αποτρέψει οποιονδήποτε βίαιο έγκλημα

    misharos: καλά ρε μιχάλη μου ξέρω εγώ να σου απαντήσω με λεπτομέρεια τζιαι σε βάθος γιατί η κοινωνία της Κύπρου εν έτσι;
    Οι μόνοι που μπορώ είπα όι εννά
    μπορώ= able to.
    Όση δύναμη έχω σαν 18 χρονών χρησιμοποιώ την. Όπως παλιά επίεννα τζιαι έβαλλα αυτοκόλλητα σε βλάκες που επαρκάραν σε χώρους αναπήρων ή στα πεζοδρόμια, κάμνω το τζιαι τωρά, προσπαθώ ρε τζιαι όσους επηρέασα επηρέασα. Πούποτε εν είπα ότι μόνο τους φίλους μου εννα επηρεάσω, προς θεου. Εν θα ψηφίσω μεν με βάλλεις στο ίδιο καζάνι με άλλους.
    «να τον φκάλεις φωτογραφία να τον διαμπομπεύσεις τζαι αν τον δεις τζαμέ να του την πεις» έσιει αναίσθητους τζι’αναίσθητους αθρώπους. Μακάρι να αλλάσσαν ούλλοι με το «ρε φίλε εν χώρος για ανάπηρους δαμέ εν πειράζει να περπατήσεις τζιαι συ λλίο αν παρκάρεις μακριά σε παρακαλώ τάραξε το αυτοκίνητο σου». Όπως με τη βία στα γήπεδα, τα συναισθηματικά πανό που κρατούν μωρά «όχι βία στα γήπεδα» και άλλα, απλά εν κάμνουν τίποτε. Αλλά, όπως και στην Αγγλία, ξέρουμε τι φίλαθλο κοινό θα αποκτήσουμε εαν εφαρμόζουμε ποινές στους βλάκες οπαδούς, όπως κάμνουν στα αγγλικά γήπεδα.
    Ωραία ας δεχτούμεν ότι εν μπορούμε να κάμουμε τίποτε για το 19.5%, καθώς όταν μιλούμε για απροσεξίες και αμέλειες(εφόσον τούτες εν περιλαμβάνουν άλλες ασχολίες του οδηγού π.χ. να μιλά στο κινητό) αλλά καθαρά παράγοντες της τύχης τις οποίες ο οδηγός εν μπορεί να ελέγξει. Τι γίνεται όμως με το υπόλοιπο 80.5%;

  25. μια απόλυτα σχετική συζήτηση εδώ

    Μια κοινωνία στα όρια του κανιβαλισμού και του μίσους, μιας κοινωνίας που ψάχνει λυσσαλέα τον εχθρό της, που ψάχνει να βρει τον αίτιο της εξαθλίωσης και της μιζέρια της ανίκανη να ξύσει την επιφάνεια και να δει πέραν της οθόνης της τιβι αυτά που συμβαίνουν μπροστά στα μάτια της….
    http://osr55.wordpress.com/2012/06/09

    osr
    Ιουνίου 11, 2012 στις 12:46 μμ (Επεξεργασία)
    διαφωνώ με αυτό που λες

    “οι ορθες και παραδειγματικες ποινες ειναι η μονη λυση που εχει αποδειχθει οτι φερνει αποτελεσμα”

    πως ακριβώς έχει αποδειχθεί;

    με αυτό συμφωνώ

    “ειδε δρομους καθαρους..ειδε δρομους που μπορει να κινηθει ελευθερα.. ειδε ωρα ξεκουρασης… ειδε γηπεδα που μπορεις να πας το παιδι σου ειδε ειδε ειδε!! και απεκτησε συνειδηση και παιδεια.”

    χωρίς όμως αυτό που λες ότι τάχα θα τα πράξει αυτά γιατί φοβάται την όποια ποινή

    εσύ γιατί δεν ρίχνεις σκουπίδια στον δρόμο;
    γιατί σέβεσαι την ώρα κοινής ησυχίας;
    εσύ γιατί δεν παρκάρεις ΄που σου κατέβει;

    εσύ γιατί δεν τα κάνεις όλα αυτά; δεν τα κάνεις γιατί φοβάσαι την ποινή;

    μίλα πρώτα και κύρια για τον εαυτό σου

    nasosmor
    Ιουνίου 11, 2012 στις 4:05 μμ (Επεξεργασία)
    δεν μπορω να κρινω απο ενα ατομο το συνολο αλλα συλλογικα…ειναι λες και μου ζητας να κρινω την παιδεια των Ουγκαντιανων παιρνοντας ενα ατομο στην τυχη. μπορει να μου βγει φιλοσοφος μπορει ομως να βγει αστεγος! εγω βλεπω την γενικη εικονα και ειναι αυτηπου περιγραφω. αν εχεις διαφορετικη την ακουω!
    οταν στα γηπεδα της Αγγλιας γινοντα οργια και ο Χουλιγκανισμος εγινε αγγλικος χαρακτηρισμος ηρθαν οι ποινες ! ξερεις καλα ποιες ηταν
    σκληροτατες και παραδειγματικες
    ποιο το αποτελεσμα?
    οι παραβατικοι στο κελι και οι φυσιολογικοι ανθρωποι που θελουν να δουν ενα αγωνα με την οικογενεια στο γηπεδο. που ειναι τα κορυφαια γηπεδα σε ατμοσφαιρα και πληροτητα πια? ΕΚΕΙ
    εκει που καποτε ηταν τα χειροτερα
    σου μιλησα λοιπον με αποδειξεις. ακουω τις δικες σου
    που εφαρμοστηκε κατι αλλο
    πως θα αλλαξεις την νοοτροπια του Κυπραιο η Ελλαδιτη αλλιως?
    θελω προταση για αμεσα αποτελεσματα
    παντως απο τοτε που αρχισα να ταξιδευω σε πολιτισμενες χωρες αλλαξα πολλες κακες συνηθειες…

    osr
    Ιουνίου 11, 2012 στις 4:46 μμ (Επεξεργασία)

    http://en.wikipedia.org/wiki/2011_England_riots
    http://www.guardian.co.uk/uk/london-riots

    http://www.guardian.co.uk/uk/video/2012/jun/07/birmingham-riots-gang-shooting-police-video

    http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2012/jun/01/middle-class-recession-financial-crash

    http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-14450248

    τα γήπεδα είναι ένας απόλυτα ελεγχόμενος χώρος

    η βία απλά μεταφέρθηκε αλλού και φυσικά ο χουλιγκανισμός στην αγγλία δεν εξαλείφθηκε

    Ο χουλιγκανισμός γεννήθηκε και πέθανε στην Αγγλία αλλά ζει ελεύθερος στην Ευρώπη
    http://sports.in.gr/article/?aid=791603

    Ξαναχτύπησαν οι Άγγλοι χούλιγκανς
    http://www.sport-fm.gr/article/59863

    δύο τινά προκύπτουν από τα δύο μέρη λινκς που σου έβαλα

    πρώτον ότι η φτώχεια έφερε την εξέγερση στην αγγλία πέρσι με αφορμή την δολοφονία ενός ανθρώπου από αστυνομικό

    και η πλήρης απόδειξη ότι οι εγγλέζοι απλά έβαλαν τα ακάθαρτα τους κάτω από το χαλί αφού ο χουλιγκανισμός ζει και βασιλεύει εκτός γηπέδων και εκτός αγγλίας

    αν θέλεις πρόταση για άμεσα αποτελέσματα να σε παρακαλέσω να απευθυνθείς σε μάγο

    η πραγματικότητα είναι πολύ σκληρή και ο άνθρωοπς πολύ δύσκολα αλλάζει νοοτροπία και μπορεί να ξεμάθεια αυτά που έμαθε να πιστεύει ως δόγμα

    ένα από τα λίγα που μπορούμε να κάνουμε είναι απλά να επισημάνουμε την αλήθεια όπως ο καθένας την αντιλαμβάνεται φυσικά

    το ότι άλλαξες εσύ πολλές συνήθειας είναι απλά ενδεικτικο΄αυτού που λέω

    οπότε αφού άλλαξες εσύ και δεν χρειάζεσαι απειλή της καταστολής για να κάνεις όσα κάνεις τότε όλοι μπορούν να το κάνουν

  26. Μισιαρε ευχαριστω για το λινκ.Ηβρα το τελικα τζιαι επικοινωνησα με τη γραμμη του πολιτη τζιαι εδωκαν μου τηλ τζιαι ιμειλ οποταν που πεφτη λαλει μου να επικοινωνησω με το σχετικο τμήμαν

  27. Παρεπιπτοντως μισιαρε αυτοκολλητα για τα παρανομα παρκαρισματα που μπορω να προμηθευτω??

    misharos: Όσες φορές είχα πάει ετύπωσα μόνος μου αυτοκόλλητα :
    https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkbXaR12ojuk5IchP1bfguhRsJ2yojSjK5xarvlTYQvu0XU543

    Όμως μπορεί να προμηθευτείς τζιαι που μιαν ελληνική ομάδα ενάντια στο παρκάρισμα στα πεζοδρόμια (www.streetpanthers.gr) αν τζιαι λλίο ακριβά.
    Ή μπορείς να επικοινωνήσεις με την Cyprus Act (http://www.facebook.com/cyprus.act). Όταν επίαν μια ημέρα για να κολλήσουν αυτοκόλλητα επία μαζίν τους. Έχουν αρκετά νομίζω τζιαι εν τζιαι καλύτερης ποιότητας.

  28. re dike mu pu 3itimazis ta panta je tous pantes je kamis ton antie3ousiasti katse tin mappa xame je an den su areskei pu ekamen o mitsis ti sygkekrimeni selida gia ta mpatsakia pu ka8e treis je lio 8ymountai je kati gia na piasun rialia gia tin kyvernisi je i8en endiafeontai gia to koino kalo tou kosmou (ne kala monon esy je kati alla mitsikourou8kia tous pistefkun) ektos je an doulefkis stin kyvernisi je matswnese i en o papakis lagoudaki je e8ymw8ikes tooson polla!! symfwnw na grafis tin gnwmi suje dikaivma su fysika alla me to na vrizeis ton opoiondipote epidi en symfwneis xaneis je to dikaio je tin a3iopistian su je rifkeis to epipedo su….oso dia8eteis! eshi 10 mines pu odigas ara eni3eris ti ginetai mes tous dromous je ti peristatika adikias eginikan me tous mpatsous je eidika me nomotageis polites pu tin efan adika! odigw 12 xronia je eida je akousa polla gia tous «kalous» mas astynomikous! pu na tin faeis je sy 2-3 fores e na se dw intalws e na antidrasis je an 8a paeis na plerwsis je na kry4eis! Grafe o,ti 8elis alla oi na faskis je na antifaskis meta pu na se gra4oun!!

    misharos: Ε ηρέμησε ρε μεγάλε που «εξιτήμασα τα πάντα τζιαι τους πάντες». Έδωσα λόγο για τζίνα που υποστηρίζω τζιαι πάνω σε τζίνο να σχολιάσεις. Γύρεψε ξανά τι σημαίνει αντιεξουσιαστής. Ασπούμε φαινομενικά λειτουργώ υπέρ ενός οργάνου του κράτους τζιαι είμαι τζιαι αντιεξουσιαστής; Σοβαρομιλάς;
    Δεν δουλεύκει κανένας παπάκης στην κυβέρνηση, αντίθετα, τζιαι οι 2 μου γονείς εν ιδιωτικοί υπάλληλοι τζιαι κινδυνεύκουν να χάσουν τη δουλειάν τους. Έσιεις αποδείξεις αν έχω κάποιο συμφέρον που την κυβέρνηση; Όι. Βρήξε :)
    Αν εθκιέβαζες καλά ήταν να έβλεπες ότι εν υποστηρίζω ότι οι αστυνομικοί θέλουν το καλό του κόσμου και μπλα μπλα μπλα. Τζίνο που έθελα να πω, τζιαι εν το κεντρικό σημείο της διαφωνίας μου με τον οσρ, είναι ότι τα πρόστιμα λειτουργούν ως αποτρεπτικός παράγοντας(όχι ως παράγοντας συμμόρφωσης!). Κάτι όπως τις φυλακές- αν συνάξουμε ούλλους τους εγκληματίες τζιαι βάλουμεν τους μέσα. Ουυ τι ωραία τι καλά τι ειρηνική κοινωνία, αλλά εστείλαμε στο θκιάολο τόσους εγκληματίες χωρίς να τους συμμορφώσουμε. Είναι όμως αποτρεπτικός παράγοντας, όχι όμως ο σωστός.
    Ξαναλαλώ σου, εν είπα απλά «σκατά στα μούτρα», αλλά έκατσα τζιαι έγραψα ολόκληρο κείμενο.
    Εν θα φάσκω τζιαι να αντιφάσκω μεν κάμνεις σενάρια του πούτσου στο νου σου.
    Τι εννοείς εφάαν την άδικα; Πε μου παράδειγμα.
    Αν βουρώ 51 τζιαι το όριο εν 50, ο αστυνομικός έσιει δικαίωμα να με γράψει. Που τη στιγμή που εν έκαμα κάτι για να αυξηθεί το όριο σε τζίντο δρόμο, που εμπήκεν που τους βουλευτές/τοπικούς συμβούλους ξέρω γω, εν έχω κανένα δικαίωμα να μουρμουρώ. Απλά θα το πιάσω τζιαι θα βρίξω εν θα γίνουμαι επαναστάτης του κκιμπορτ όπως το κοπελλούι που έκαμε τη σελίδα. Τζιαι ναι βουρώ πάνω που το όριο, ναι περνώ και με κόκκινο. Απλά εν θα μουρμουρώ αν ύστερα με γράψουν. Έσιει ένα ρίσκο, πιάννω το, τζιαι κάποτε εννα τη φάω.
    Αν το πρόβλημα σας είναι ΤΟΟΟΣΟ μεγάλο, να πάτε στους βουλευτές που εψηφίσετε(κύριε «μεγάλε») τζιαι να τους πείτε να αλλάξουν τον ΚΟΚ.
    Χμ, ωστέ άρα εμείς οι μιτσιοί πρέπει να σκάζουμε τζιαι να γινούμαστε 30 να πούμε τη γνώμη μας. Εν θα σου κάμω τη χάρη:)
    Που τη στιγμή που έσιεις κάποια παράπονα που τον τρόπο που λειτουργεί η αστυνομία τζιαι δεν κάμνεις ΤΙΠΟΤΕ για να αλλάξει, τι έρκεσαι τζιαι λαλείς μου τα εμένα; Πε τα σε τζίνους!

  29. Na sou pw polla je vlepw ise archiakkis je e na mas peis na vri3oumen…dimokratike ke timie politi ;p
    stamatoun parea me xalasmeno fanari di8en elegxos..anti na ton enimerwsoun je na tou dwkoun dioria na pa na to sasei…prostimo 65 eurw, allo po3w pu to GSP omonoia-ano espasan to pisw fanari tou autokinitou kapoiou an8rwpou je ezawsan tin pinakida me ta numera….paei to mpatsaki oops prostimo 55 eurw…allo parkarismeno oxima tis astynomias se dipli kitrini grammi je pisw allo politiko autokinito paei na fiei o mpatsos 8wrei pisw katevainei grafei ton (swsta) je fefkei kyriws.
    a8ymountai na kamun ekstrateies kata tis taxytitas opote li4oun ta rialia tis ekastote kyvrnisis gia to «kalo symferon tou kosmou» je xwnounte opws tous aloupous. esena to prob su me ton mitsi je giati ise kata tis selidas kyrie nomime politi en to ekatalava. dikaiwma su 3analalw na lalis oti 8elis….odiga nomima je men se koftei pu tous allous arga i grigora trwn tin pu allou je plerwnoun tis vlakies tous. oson afora na tous ta pw jinous ipa tous ta polles fores je epia treis fores dikastirio epeidi di8en «antimilisa» se organo tis ta3is (en ivran kati allo na me kataggeiloun). oute asdxoloume me kommata oute 4ifizw kanena kommatoskylo oute paw na 4ifisw afou oti je na ginei mia zwi 4eftes politikoi e na meinoun me yposxeseis pu en tiroun potte tous!
    to antie3ousiasis re dike mu en gia allo ar8ro su pu to eipa men pellaniskis ;p

    misharos: Ευχαριστώ για το κομπλιμέντο:) Να βρήξεις ναι. Άμα μιλάς για άλλο πλάσμα τζιαι κάμνεις σενάρια χωρίς να το ξέρεις. Για ποιο άλλο άρθρο ρε; Πε μου να ξέρω.
    Ωραία, όπως σου είπα εν είμαι δαμέ για να σας πείσω ότι οι αστυνομικοί εν τα καλύτερα πλάσματα στον κόσμο τζιαι θέλουν το καλό μας. Εμίλησα για τα προστίματα ταχύτητας τζιαι αλκοόλ, τα οποία μπορούν κατ’εμένα να λειτουργήσουν σαν αποτρεπτικός παράγοντας.
    Εν θέλω να κάμνω συνομωσίες περι κλεψιάς του κράτους κλπ αν δεν έχω στοιχεία.
    «Χώννουνται όπως τους αλουπούς» ωστέ; Ε σόρρυ ρε που εν σου αφτουν 17 λάμπες να ξέρεις ότι εν τζιαμέ. Ύστερα τι εν το ποιντ αν ξέρεις ακριβώς που έσιει αστυνομικό; Πε μου.
    Μεν με λαλείς νομοταγή είπα σου εν είμαι νομοταγής:) Απλά η διαφορά μου με σένα εν ότι εν θα μουρμουρώ όπως τη λέλλα αν με γράψουν για ταχύτητα ή αλκοόλ. Τζιαι τούτο εν σημαίνει ότι συμφωνώ με τα όρια. Αλλά που τη στιγμή που εν κάμνω τίποτε για να αλλάξουν σημαίνει αποδέχομαι τα.
    Τι εννοείς μεν σε κόφτει που τους άλλους ρε πάεις καλά; Εν τζιαι οδηγούμε μόνοι μας μεστο δρόμο! Η μαλακία του κάθε ηλίθιου εν κίνδυνος τζιαι για μένα τζιαι για τους γονεις μου τζιαι για τα αρφούθκια μου τζιαι για τα δικά σου!
    Πάεις στον μάντρατζη να του πεις ότι εννεν καλή η μάντρα του; Έννεν καλή η δουλειά σου.
    Για το κοπελλούι που έκαμε τη σελίδα μεν μου μιλάς. Ανοίξα συζήτηση παλιά μαζίν του. Εν απλά βλάκας:) Δεν ξέρει να υποστηρίξει τη σελίδα τζιαι απλά πετάσσει αρλούμπες.
    ΜΙΑ ΖΩΗ ΨΕΥΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ;; ΣΑΜΠΩΣ ΤΖΙΑΙ ΕΝΝΕΝ ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΕΙΣ!!! ΣΑΜΠΩΣ ΤΖΙΑΙ ΕΡΚΟΥΝΤΑΙ ΤΖΙΑΙ ΒΑΛΛΟΥΝ ΣΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΑ!!

  30. re men ies ampalatos kypraios 8kievaze ti su grafun eipa su en e4ifisa potte kanenan tous je ne en diktatorika pu mpenoun me tis ypoulotites je pu ton ka8e amyalo pu tous xwnnoun 4efkies oti e na to n kanonsoun je valloun oti nomous 8eloun pu oi idioi potte en tiroun je amfivallw poso mallon aman se gra4oun en 8a klaieis opws ti lella gia na glipparis je na glyfeis kwlous je mpla mpla mpla!
    oses fores eftai3a epia eplerwsa je esiwpisa giati katalavw pote ftaiw je pote oi….aman niwsw kapoia adikia tote e na milisw. egw ypostirizw na xwnounte alla me ta gileka ta fosforize tous (pu prepei pu to nomo na ta foroun) je oi na ta fkalloun na grafun kamia 30arka atoma je san fefkoun na ta foroun! giati na apodextw kati pu en tira o ypourgos o vouleftis je to ka8e kommatoskylo. an 8elis na ise rifin (pu fenete oti ise) dikaiwma su alla pu na viwseis kapoia pramata se tountin «dikaia» koinwnia je e na kamis kopelou8kia mporei je na skefteis kapws diaforetika! emilisa je gw me to kopeloui je e3igise mu ti egine je ti tou ekaman je me to dikastirio je ti adikia eginiken epeidi en eshi meso opws kapoioi alloi giafto kry4e…!!

    misharos: Είτε εψηφίσαν οι συμπολίτες σου. Το να κάθεσαι πίσω που ενα κκίπορτ τζιαι να μουρμουράς εν κάμνει ΚΑΜΙΑ διαφορά.
    Μεν αμφιβάλλεις :) Εν υπάρχει κανένας μα κανένας λόγος να αμφιβάλλεις. Έτσι εννα κάμω.
    Που λαλεί ο νόμος για τα γιλέκα; Ακόμα τζιαι έτσι, οι παραπάνω πολίτες πάλε έχουν παράπονο που χώννουνται. Μεν προσπαθείς να πεις άλλοσπως.
    Δεν με κόφτει τι εκάμαν του κοπελλουθκιού. Κόφτει με τι κάμνει τωρά.
    Που στηρίζεις τα περι ριφκιού ρε επιστήμονα;
    Ακόμα να μου πεις ποιον εν το ποστ για το οποίον με είπες αντιεξουσιαστή!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s