Σαμμερ σαμ-απ

Ελληνικέ Κυπριακέ λαέ! Γνώριμη είναι η φωνή που ακούεις. Γνωρίζεις ποιος σου ομιλεί. Είμαι ο Μακάριος!

Λάθος κασέττα.

Που λετε, ήταν ωραίο το καλοτζιαίρι επέρασα αρκετά καλά, ωραίος ο Πρωταράς με τους παρέες, ωραία τζι’η Ελλάδα με την οικογένεια.

Εν ωραία τζιαι η μάππα. Αν τζιαι κάμνω πολλά καλή γυμναστική τζιαι το κλίμα εν πολλά ωραίο μπορεί να σταματήσω. Εννα μου τρώει 3 ώρες κάθε μέρα, τζιαι εννα κόψω πίσω που πράματα(θκιεβασμα, χομπι κλπ), τζιαι εν μου έκατσε πολλά καλά.

Προσέχετε στους δρόμους α. Έφκαλα μαθητική σήμερα :D Ντα ιντα «:D» εν τζιαι ήταν κανένα επίτευγμα. Πάω να τη φκάλω, λαλεί μου ο εξεταστής θκιέβασμου τι γράφει η ταπέλλα(έγραφε HNPκάτι) «HN…» ντάξει λαλεί μου κάτσε. Ήσιεν αλλόναν ξένο με άλλον εξεταστή τζιαι λαλεί του «θκυο παλλιες α κάμε λλιο γλιορα». Έφκαλλεν μου την άδειαν την ώρα που με ερώταν τα σήματα. Με το ένα σιέρι έδειχνε μου το σήμα τζιαι με το άλλο επληκτρολογούσε. Ό,τι να’ναι. «Έσιεις πολλά να δεις κόμα μεστες δημοσιες υπηρεσίες» πέτε μου.

Έκοψα τα μαλλιά μου μπουχουχουχου.

Τζιαι όπως κάθε καλοτζιαίρι, εν έκαμα τζίνα που έθελα. Ελάλουν με ένα παρέα μου να στήσουμε αυτοκινητούι τζιαι να πιέννουμε τροχάδι. Aρρρρch. Ελάλουν να κάμω τζιαι juggling tutorials τζιαι να γράψω ένα βιβλίο. Το μόνο εκατάφερα τζιαι εθκιέβασα 6 βιβλία. Η αναβλητικότητα εν το σιηροτερο εμποδιο του αθρώπου. Πρέπει να βρεθεί μια λύση.

Σχολείο αυριοο. Εν καλές τζι’οι διακοπές αλλά άτε, εν καλό τζιαι το σχολείο- όσο γίνεται.
Καλήν αρχή.

Πρέπει να συγυρίσω το γραφέιο μου, εννα φύω το computer που το δωμάτιο για να συγκεντρώνουμαι.

Πόψε ήμαστε Φανερωμένη τζιαι επίαμε Λήδρας τζιαι καποιοι φίλοι εκαμναν show με φωθκιες. Ωραία φάση.

Τούντα λλία. Ελπίζω να περνάτε καλά.

2 thoughts on “Σαμμερ σαμ-απ

  1. kali xronia:) makari na pan ola opos 8elis fetos!
    ego na s po italos efkala adia ma8itiki na firteis…mpeno mesa 1:00 t mesimeri (simionoume t pola simantiko)
    Nekat0meni:gia sas
    E3etastis: Ate mana m diavasmou touto t sima je en mesimeri na pame na fame
    Eee kapos etsi eperasa!:P

  2. άτε μια χαρά έτοιμο σε βρίσκω!! :) τζιαι εγώ πάντα έτσι λαλώ πως θα κάμω αλλά ποττέ μου εν το κάμνω! ήντα chance να φύει το laptop που το δωμάτιο μου!
    τέλος πάντων! σήμερα εν πέμπτη!!! πως ήταν η πρώτη μέρα στο σχολείο;

Σχολιάστε

