Ιδιωτικό ή δημόσιο σχολείο

Έκαμα παρόμοιο ποστ πριν κανένα χρόνο σχετικά με τα δημόσια τζιαι ιδιωτικά σχολεία. Έσιει πολλούς γονείς που προβληματίζονται πού εννα πάρουν τα παιθκιά τους τζιαι αν εκάμαν τη σωστή απόφαση.
Θέλω να ξανακούσω τες απόψεις σας :)

Πώς βλέπετε την κατάσταση σήμερα τζιαι στα δύο σχολεία;
Εσείς που θα εστέλλετε το παιδί σας τζιαι γιατί;
Αν εστείλετε τα παιδιά σας κάπου, είσαστεν ευχαριστημένοι; Ναι ή όι τζιαι γιατί;
Εσείς πού επίετε; Είσαστεν ευχαριστημένοι;
Είναι πραγματικά χάος τα δημόσια σχολεία τζιαι προάγουν την εγκληματικότητα;
Αξίζουν τα λεφτά που δίνουν οι γονείς των παιδιών που παν στα ιδιωτικά σχολεία;
Εν πραγματικό βάσανο τα ιδιαίτερα των παιδιών που παν στα δημόσια σχολεία;
Πιστεύκετε ότι οι κανόνες που έχουν τα ιδιωτικά σχολεία, βοηθούν αισθητά σε κάτι;
κλπ

Φφφχαριστώ.

20 thoughts on “Ιδιωτικό ή δημόσιο σχολείο

  1. εγώ εν είμουν ποττέ μεγάλη φαν στα ιδιωτικά. βασικά επερίπεζα τα επειδή εν τα εθεωρούσα καλά! Εγώ το μωρό μου εννά το έστελλα δημόσιο γιατί 1) εν έχω λεφτά, τζιαι εν νομίζω που εννά κάμω οικογένεια να έχω. 2) γιατί στο ιδιωτικό ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΣΕ να είσαι καλός μαθητής, ενώ στο δημόσιο όι. άρα εννά εν πιο σημαντικό για εμένα το μωρό μου να το κόφτει τζιαι να θκιαβάζει επειδή θέλει τζιαι όι επειδή τον αναγκάζουν! Τζιαι γενικά πιστεύω πως η δημόσια παιδεία εν πιο καλή σε πολλά θέματα που την ιδιωτική. τζιαι μαθαίνει σου τζιαι ελληνικά! [κάτι που εν γίνεται στα ιδιωτικά] άρα ναι εννά είμαι χαρούμενη…
    εγώ πάω δημόσιο τζιαι είμαι ευχαριστημένη! Ένεν τόσο χάος η δημόσια παιδία μια χαρά ένει. Άμαν έχεις νου έχεις τον τζιαι ένεν ανάγκη να πάεις ιδιωτικό να κάμεις 1000000 εξετάσεις για να πάεις αγγλία να σπουδάσεις επειδή το πανεπιστίμιο της Κύπρου τζιαι τα πανεπιστίμια της Ελλάδας 1 χαρά ένουν τζιαι εν τζιαι δωρεάν. Τα ιδιαίτερα εν 1 βάσανο, τζιαι εγώ τωρά μπαίνω στα δύσκολα άρα εν μπόρω να σου πω με σιγουριά αν αντέχουντε ή όι :Ρ
    Το μόνο καλό στα ιδιωτικά εν οι κανόνες. Δηλαδή η στολή, η παραπάνω πειθαρχία τζιαι τούτα. Τίποτε άλλο.
    αυτά!!!

  2. Άμαν μπορείς τζιαι θέλεις να στείλεις τα κοπελλούδκια σου σε ιδιωτικό σχολείο τζιαι να μπορούν να ζιούν όπως εννά ζιούν τζιαί τα υπόλοιπα πριγκιπόπουλα τόσο στο σκολείο όσο τζιαι στες σπουδές αλλά τζιαι στην μετέπειτα ζωή τους κάμε το. Σε τέθκοια περίπτωση μάλλον δεν θα έρτουν σε επαφή με τις σκέψεις τζιαι τα προβλήματα των υπολοίπων στρωμάτων του κόσμου, για μένα μέγα μειονέκτημα. Όμως αν εν να ζήσουν σε πριγκιπικά δώματα ή σαν αφεντάες, μπορεί τζιαι να μεν καταλάβουν το μειονέκτημα τους ποττέ, οι συναναστροφές τους δεν θα το αναδεικνύουν, άσχετα που εννά υποφέρουν άλλοι για την αναπηρίαν τους τούτην. Με λλία λόγια αν έσιετε προδιαγραφές για easy life τζιαί easy money κάμνει σας.

    Αν δεν έσιετε τέθκειες προδιαγραφές ή δεν το θέλετε (προυποθέτει πιστεύκω ωριμότητα), προτιμήστε τα δημόσια σκολεία τζιαι για να μάθετε τον κόσμο σας καλλύττερα, τζιαί για εκτεθείτε (τζιαι να αποκτήσετε ανοσία) σε παραπάνω κινδύνους, τζιαι για να ανήκετε με τους πολλούς τζιαι να αισθάνεστε τζιείνα που λαλούν αλλά τζιαι τζιείνα που εν λαλούν, τζιαι να έσιετε την ικανότητα να επικοινωνείτε μαζί τους.

    Για να έσιετε δηλαδή αισθητήρια τζιαι για να μεν γινείτε ποττέ πριγκιποποιημένοι βούτυροι.

  3. Φοίτησα σε Δημόσιο σχολείο (Γυμνάσιο Έγκωμης και Κύκκο Α’) και δεν θεωρώ ότι υστερώ έναντι των φίλων μου που αποφοίτησαν από ιδιωτικά σχολεία. Μην σου πω ότι αισθάνομαι να υπερτερώ κιόλας, καθότι εμπέδωσα την ελληνική γλώσσα πολύ καλύτερα απ’ αυτούς, οι περισσότεροι εκ των οποίων ούτε μία επιστολή στην κοινή ελληνική δεν ξέρουν να συντάξουν.

    Επίσης, φοίτησα σε αγγλικά πανεπιστήμια (και μάλιστα σε μερικά από τα καλύτερα) χωρίς να χρειαστεί να έχω αγγλική παιδεία στο βιογραφικό μου. Έκανα ένα χρόνο foundation course και αυτό ήταν. Επομένως, το επιχείρημα «πάω σε αγγλικό σχολείο επειδή θέλω να σπουδάσω στην Αγγλία», δεν υφίσταται. Η αλήθεια είναι ότι αν τελείωνα αγγλικό σχολείο ίσως να διευκολυνόμουν λίγο στην έκφραση, αλλά δεν νομίζω ότι δυσκολεύτηκα και ιδιαίτερα για να θυσιάσω το δημόσιο σχολείο έναντι του ιδιωτικού. Έχω πολλούς συμμαθητές από τα δημόσια σχολεία που πήγαν και διέπρεψαν στην Οξφόρδη και στο Κέιμπριτζ, οπότε θεωρώ μύθο ότι το δημόσιο σε προετοιμάζει μόνο για τα ελληνικά ΑΕΙ.

    Αυτά βέβαια συνέβησαν πριν πολλά χρόνια και ίσως οι καιροί αλλάξανε. Δεν ξέρω αν κυριαρχεί ανασφάλεια στα δημόσια σχολεία και αν υπάρχει ακόμα περισσότερη απειθαρχία σήμερα. Πάντως, αν ποτέ έγγραφα το παιδί μου σε κάποιο ιδιωτικό σχολείο, αυτό θα ήταν κάποιο που έχει ελληνοκεντρική παιδεία και το οποίο την πλειοψηφία των μαθημάτων την διδάσκει στα Ελληνικά. Θεωρώ πως αν μιλάς καλά Ελληνικά μαθαίνεις άνετα οποιαδήποτε άλλη γλώσσα και είσαι και πιο πλήρης σαν άνθρωπος.

  4. Εμας οι γονείς μας αποφάσισαν να στείλουν την Πρασινάδα, την Πελλαμένη και εμένα σε ιδιωτίκο σχολείο απο το δημοτικό (στο ίδιο που φοιτάς εσύ Μισιαρούδιν μου). Δεν το έκαναν τούτο επειδή θέλαν να μας κακομάθουν ή κοινός επειδή είμαστε αππωμένοι, αλλά επειδή έτσι εθεωρούσαν ότι θα μας παρείχαν όσο καλύτερη μόρφωση γίνεται και να μας έδειναν την ευκαιρία να σπουδάσουμε σε αγγλοφωνη χώρα με πιο πολλή ευκολία ας πούμε, κάτι το οποίο στερήθηκαν οι ίδιοι. Δούλεψαν σκληρά και πολλές φορές στερηθήκαμε πολλά αλλα πράματα, αλλά για αυτούς ήταν μια επενδυση για το μέλλον μας.

    Παρόλα αυτά, δεν θεωρώ ότι ιδιωτικό είναι καλύτερο. Πιστέυω πως εξαρτάται απο την περίπτωση. Ένας καλός μαθητής θα διαπρέψει σε όποιο σχολείο και να τον στείλεις, ιδιωτικό ή δημόσιο. Π.χ ο Αντί-Χριστος που φοίτησε στα καλύτερα πανεπιστήμια ερχόμενος απο το δημόσιο.Το ίδιο ισχύει και για το ακριβώς αντίθετο. Π.χ πολλούς που είδα στο σχολείο μου που μετά απο τόσα χρόνια αγγλικών δεν καταφέρνουν να συντάξουν πρόταση στα αγγλικά και στο τέλος κατέλειξαν σε κάτι πανεπιστήμια που εν τα ξανακούσαμε!

    Δεν ξέρω τι θα αποφάσιζα για τα δικά μου παιδιά. Μάλλον είναι νωρίς για να σκέφτομαι ετσι πράματα, αλλά πιθανόν θα ήταν σε ιδιωτικό γιατί αυτή την εμπειρία έχω εγώ. Φυσικά θα πρέπει να είναι κοινοί απόφαση του ζευγαριού τούτο. Δεν θεωρώ ότι η αγγλική παιδεία που έχω με κάνει να υστερώ στην ελληνική γλώσσα. Το ιδιωτικό μου πρόσφερε καλή παιδεία, και με βοήθησε να καταφέρω το όνειρο μου που ήταν να σπουδάσω στην Αμερική.

  5. Πρόσφατα αποφοίτησα από δημόσιο… Το στηρίζω κάθετα. Κύριος λόγος, η επαφή του μαθητή με άτομα από όλες τις κοινωνικές ομάδες με διάφορα επίπεδα και μορφές δυνατοτήτων. Δε νομίζω ότι υστερώ πουθενά. Μάλιστα, στις παγκύπριες εξετάσεις, έκανα ιδιαίτερα στα κρατικά φροντιστήρια (ελάχιστα δίδακτρα), και νομίζω ότι και πάλι δεν υστερεί καθόλου η μόρφωση που λαμβάνεις.

  6. en eshiei sxesi.
    opou paeis an eshieis ore3i je 8elisi je eshieis enan ‘oneiro’ en na ta katafereis.

    O logos pou moni mou edkiale3a na paw idiotiko gia ta teleftea 4 xronia tou sxoleiou itan epeidi en antexa tin idea na eixa idiaitera pou to prwi ws ti nyxta.

    Je itan i kalliteri epilogi pou ekama :-)
    as simple as that.

    To foundation year posa stoixizei etsi pu t ali8keia? Giati an 8eleis na paeis agglia pou dimosio xwris a levels se decent panepistimio sioura 8eleis to. An sou stoixizei pas tes 10 000 as poume mporei je na efkenes poupanw an epienes idiwtiko.

    Auta.

  7. @Roam: Δεν ξέρω πόσα στοιχίζει ένα foundation course. Είναι λίγο πιο ακριβό από ένα νόρμαλ ακαδημαϊκό έτος όμως.

  8. To foundation δεν είναι πάντα απαραίτητο…
    Εγώ ήμουν αλόπως συμμαθήτρια του αντίχρηστου σε Έγκωμη και Κύκκο Α, χαχα, και είχα πολλούς συμμαθητές και γνωστούς που επήαν σε πολλά καλά παν/μια και στην Αγγλία, και αλλού.
    Εγώ έφκαλα ένα γενικό 19 3/11, επήα στο πανεπιστήμιο που ήθελα που επιάνναν που ούλλην την Κύπρο 5 άτομα το χρόνο μετρημένα…

    Είχα συμμαθητές που επιάσαν ένα 16 γενικό και ΑΝ, τζαι επήαν σε ένα πανεπιστήμιο τζαι ετελειώσαν τζαι έχουν το δίπλωμα τους, τζι άσχετα αν το εξανάκουσες στη ζωή σου το πανεπισήμιο… Είχαμε και που επηένναν δημόσιο, επήαν Αγγλία να σπουδάσουν, τζαι εν τους έκατσε τζαι εστραφήκαν να παν σε κολλέγιο…

    Θεωρώ ότι τα ιδιωτικά τζαι οι σπουδές στην Αγγλία κλπ (συνήθως παν μαζί τα δύο τούτα) βοηθούν παραπάνω κάποιον που θέλει να ακολουθήσει κάτι «εναλλακτικό» σαν σπουδή… τέχνη, σχέδιο, θέατρο, κλπ….γιατί οι επιλογές που διά το δημόσιο για έτσι πράματα εν πολλά περιορισμένες….

    Το άλλο που έχω να σχολιάσω εν ότι που την εμπειρία μου, εν ελάχιστος ο αριθμός των ατόμων που επήαν ιδιωτικά τζαι ξέρουν να κάμουν καλή χρήση της ελληνικής γλώσσας….

    Τούτο θωρώ το καθημερινά γύρω μου, τζαι εν λογικό άμα κάμνεις ούλλα σου τα μαθήματα σε μια άλλη γλώσσα τζαι αναπτύσεις τις σκέψεις σου σε μια άλλη γλώσσα εν φυσικό η «μητρική» σου να μεν εναπτύσσεται το ίδιο καλά….

    Εγώ δεν έκαμα ποττέ έρευνα να δω τι θα έκαμνα αν είχα παιδί που θα έπρεπε να δούμε που θα έπρεπε να πάει σχολείο, αλλά το ότι το μωρό που εν δημοτικό για να πάει σε ιδιωτικό μετά πρέπει να κάμνει ιδιαίτερα αντί να παίζει τζαι να χαίρεται τη ξεγνοιασιά του εν το δέχουμαι….

    Τζαι τελευταίο, να σου πω ότι στο σχολείο δεν επροσφέρουνταν τα μαθήματα που ήθελα να επιλέξω και εκατέληξα με αγγλικά, στενογραφία, ιστορία τζαι πληροφορική.
    Πληροφορική έπιασα καθαρά που ενδιαφέρον, τζαι ήμουν που τους τοπ3 της τάξης τζαι που τες 2 που δεν εκάμναμε ιδιαίτερα. Αγγλικά είχα να κάμω πόσα χρόμια ιδιαίτερα, έκαμνα Νέα και Ιστορία, τζαι Γαλλικά που δεν έκαμνα στο σχολείο τζαι θα έπρεπε, τζαι που τζιαμέ τζαι τζει έκαμνα Ισπανικά γιατι ήμουν αθκιασερή τζαι εσκέφτουμουν να αρχίσω ξανά μπαλέτο μετά που ένα χρόνο διακοπής αλλά εν εκάτσαν οι ώρες… ενώ φίλοι που ήταν σε ιδιωτικά εκάμανν παραπάνω ιδιαίτερα που μένα…..

    Αυτάααα……….. :p,

  9. Εγώ αποφοίτησα που δημόσιο σχολείο τζι αν κάμω ποττέ κοπελλούθκια μάλλον σε δημόσιο θα τα στείλω (αλλά μιάλο βούκκο βάλε μιάλο λόον μεν πεις). Δεν θεωρώ ότι η μόρφωση μου υστερεί σε οτιδήποτε που κάποιον μαθητή ιδιωτικού, δεν πιστεύκω ότι ξέρουν πχ παραπάνω ιστορία, φυσική ή μαθηματικά που μένα.

    Όσον αφορά τα ιδιαίτερα εγώ έκαμα ένα Α level στην πρώτη-δευτέρα λυκείου και ιδιαίτερα για το σχολείο επήα μόνο στην τρίτη λυκείου. Ελληνικά, Μαθηματικά, Φυσική τζιαι τα τρία μαζί 120 λίρες το μήνα (τζι αν με ρωτάς τα μαθηματικά μπορούσα να τα αποφύγω). Δηλαδή συνολικό κόστος 1700 ευρώ για έναν χρόνο, που θα μπορούσαν να ήταν και 1200 αν δεν επήαινα μαθηματικά.

    Αποφοιτώντας επειδή είχα πολλά καλό βαθμό απολυτηρίου, είχα τζιαι τζείνο το Αlevel που είπαμε, τζιαι κάμποσες εξωσχολικές δραστηριότητες – ναι έσιεις χρόνο να πηαίνεις τζιαι πιάνο, τζιαι κιθάρα, τζιαι μπουζούκι, τζιαι προσκοπείο, τζιαι ζωγραφική (εγώ επήαινα που ούλλα τα πιο πάνω) ακόμα τζια αν είσαι μαθητής του δημοσίου – είχα εξασφαλισμένη θέση και σε πανεπιστήμιο της Αγγλίας εκτός που της Ελλάδας και της Κύπρου.

    Τζείνον που λαλούν ούλλοι για την έκφραση, συγγνώμη αλλά εν αλήθκεια. Τζιαι χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, λαλώ το αντικειμενικά αλλά φαίνεται τζιαι που πολλούς μπλόγκερς απόφοιτους ιδιωτικών σχολών η αδυναμία τους να εκφραστούν στην ελληνική. Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί στην Κύπρο πρέπει να είμαστε τόσο αγγλομαθείς. Γιατί δηλαδή τα ιδιωτικά σχολεία να μην διδάσκουν το πρόγραμμα τους στην μητρική μας γλώσσα όπως γίνεται σε τόσες άλλες χώρες του εξωτερικού;

    Με άλλα λόγια δεν βλέπω κάποιο ισχυρό κίνητρο για να πληρώσω xxxxx ευρώ για να αποκτήσουν τα παιδιά μου τα ίδια εφόδια που μπορούν να αποκτήσουν με ένα υποπολλαπλάσιο τούτου του ποσού.

    ΥΓ: περιμένω να δω τζιαι τις δικές σου απόψεις

  10. λοιπόν,ανθα κάμω κοπελούθκια τζαι θα έχω τα λεφτά να τα στείλω ιδιωτικό,θα το κάμω,πρώτα όμως θα τα στείλω σε δημόσιο δημοτικό τζαι μετά ιδιωτικό.
    τούτο για τα παιθκιά μου.(τα υποτιθέμενα)

    εγω πιαίνω σε δημόσιο σχολείο,όμως κάποιες φορές εσκέφτουμουν πως εν να ήταν πιο εύκολο για μένα αν επίενα σε ιδιώτικο τζαι έκαμνα τα a levels μου για να μπω σε άγγλικο πανεπιστήμιο.

    όμως τζαι με ένα πολλά καλο γενικό τζαι έχωντας την γλώσσα πάλε μπορώ να μπω σε έναν εξίσου καλό πανεπιστήμιο με κάποιο που πιένει ιδιωτικό.ή τουλάχιστον να μπω σε ένα founfation year.

    τούτο βέβαια εξαρτάτε τζαι με το τι θέλω να ακολουθήσω,π.χ έχω πολλούς φίλους που θέλουν να παν λογιστές τζαι σhιζουντε ούλλη μέρα μεστα φροντισήρια τζαι διουν μαθηματικά στατιστική λογιστική τζαι γενικά οτι εσhει να κάμει με τούντους κλάδους των οικονομικών. για τζίνους καλύτερο θα ήταν αν επιέναν ιδιωτικό τζαι να μεν νυχτώνουντε μεστα φροντηστίρια.τούτον εν ενα βάσανο.
    προσωπικά είμαι ευχαριστημένη με το δημόσιο σχολείο.εν πιστευκω πως μαθαίνω λιότερα πράματα που κάποιον που πιένει ιδιώτικό.

    συνήθως απ’οτι παρατηρώ οι συμμάθητές μου που θέλουν να παν αγγλία θκιαλέουν τα μισα λούφα μαθήματα στην δευτέρα τζαι στην τρίτη λυκείου έτσι ώστε να φκαίνει ψηλά ο γενικός τους,τζαι πιένουν το απογευμα τζαι κάμνουν τα alevels τους.

    πιστευκω εν αχρείαστα τα alevels γιατί αν είσαι καλός μαθητής στο δημόσιο τζαι φκάλεις καλό γενικό πάλε έσhεις πρόσβαση σε πανεπηστίμια της αγγλίας

    τζαι φτάνω στην ερώτηση σου ‘Αξίζουν τα λεφτά που δίνουν οι γονείς των παιδιών που παν στα ιδιωτικά σχολεία;’
    αν ο λόγος που τα διουν τα λεφτά τζαι στέλουν τα παιθκιά τους έχοντας στο νού τους πως ενα μπουν σε ένα πανεπηστίμιο καλό,ίσως τζαι το καλύτερο, ναι αξίζουν τα.ΟΜΩΣ τζαι δημόσιο να πάεις πάλε έσhεις τες ίδιες πιθανότητες για προσβαση σε καλά πανεπηστίμια.
    φτάνει να θκιαβάζεις.
    αμαν το παιδί σου εν κούσβουι,τζαι ιδιωτικό να τον στείλεις εν τζαι αλλάσει τίποτε.χαμένα λεφτά.

    τούτον που λέεις για εγκληματικότιτα τζαι χάος στα δημόσια σχολεία,πιστευκω εν ισχύει σε καμιά περίπτωση.

    «Πιστεύκετε ότι οι κανόνες που έχουν τα ιδιωτικά σχολεία, βοηθούν αισθητά σε κάτι;»

    ενιξέρω για ποιούς κανόνες μιλάς,αν θέλεις εξήγα μου το λλίο.

    συγκεκριμένα στο δικό μου σχολείο τα πράματα εν άρκετα πιο αυστηρά που τα υπόλοιπα λύκεια,απ’οτι ακούω να λέουν όσοι ήρταν που κάποιο άλλο σχολείο.

    αν εννοείς για την στολή,πάλε έχουμε στολή.το οτι επιτρέψαν το jean εν καμνει καμια διαφορά.τα πράματα εν αυστηρά στο δικό μου σχολείο σε σχέση με το οτι εν γινεται να γράφει τίποτε πάνω η φανέλα σου,τα παπούτσια να μενεν φανταχτερά τζαι άλλες μαλακίες που σε κάμνουν να διερωτάσε,αν ήρτες σχολείο για τον προφανή λόγο,ή αν ήρτες σχολείο για τα ρούχα σου τζαι να σε ταπελώνουν τζαι να σκέφτεσαι αν εν η εμφανισίση σου που μετρα παραπάνω που την γνώση.

    γενικά αν είναι αυστηρό το σχολείο εξαρτάτε που τα άτομα που το δοιηκούν.πρέπει κατα την άποψη μου να υπάρχει μια τάξη,τζαι ο σεβασμός στο καθηγητή,αλλα τζαι ο σεβασμός προς τον μαθητή βέβαια.
    τούτο που την μια εν καλό,γιατί εν τα πράματα σε μια τάξη.
    που την άλλη οι μαθητές εξαγριόνουντε αμαν προσπαθούν να μας δείξουν αυστηρότητα χωρίς λόγο.
    που το πιο μικρό πράμα να ξεκινίσεις που είναι το κατζέλι.
    στο ιδιωτικό εν κλειστό το κατζέλι,
    τζαι στο δημόσιο εν κλειστό το κατζέλι.
    νιώθεις σαν να εν μια φυλακη. στην αγγλία όταν επία στο σχολείο τους, το κατζέλι ήταν ανοιχτό,αλλά κανένας εν ενιωθέ την ανάγκη να φίει που το σχολείο.
    τέλοσπαντων

    ένα πράμα που βλέπω πολλά είναι οτι πολλοί μιλούν συνέχεια αγγλικά.τζαι στη δουλειά μου που ήμουν έρκουνταν οι κυπραίοι τζαι εμιλούσαν αγγλικά.πριν λλίο ήμουν σε ενα παρτυ που οι πλειοψηφία πιαίνει σε ιδιωτικό σχολείο τζαι εμιλούσαν αγγλικά,ενω εν κυπραίοι τζαι μιλούν ελληνικά μια χαρά.τούτον εν ενα πράμα που προσωπικά σπάζει μου την.μπορεί να κάμνω ορθογραφικά τζαι να μεν χειρίζουμε τζαι άριστα την γλώσσα,αλλα ρε κουμπάρε μιλα μου στα ελληνικά!

    αν ήταν στο σhερι μου θα ήθελα τα παιθκιά μου να ξεκινήσουν την ύλη του δημοτικού σπίτι τζαι μετά όταν θα εφτάναν στην ηλικία να παν γυμνάσιο θα τα έστελλα.τούτον μπορεί να ακούεται κάπως,αλλα η κοινωνικοποίηση με τα άλλα μωρά μπορεί να γίνεται τζαι το απογευμα στο κολύμπιν ασπούμε. τέλοσπαντων εφκήκα που το θέμα.
    αυτά.

  11. Ενδιαφέρον το θεμα σου ρε Μισhαρουδιν τζαι οι αποψεις τζαι των συν-σχολιαστών.

    Όπως είπεν η αξιαγάπητη αδερφη μου η Ξιπ, είμαστε παιδιά του ιδιωτικου τζαι μάλιστα απο το δημοτικό. Οι γονείς μας επιλέξαν αντι να έχουν σπιταρόνες τζαι αυτοκινητάρες, να δώσουν τα λεφτά τους σε ιδιωτικά. Εγω προσωπικά θα τους είμαι για πάντα ευγνωμων για τουτο. Σημείωση, την εποχή που επία πρώτη δημοτικού, το 1988 δηλαδη, είμουν η μόνη που είμουν γεννημένη τζαι μεγαλωμένη στην Κύπρο τζαι δεν ήξερα ουτε μια λέξη στα αγγλικα. Έζησα 13 χρόνια στο ίδιο σχολειο τζαι αγάπησα το τζαι ακόμα αγαπώ το. (http://drprasinada.blogspot.com/2011/02/blog-post_16.html).

    Στο σχολειο, ποτε δεν έκαμα ιδιαίτερα, αν τζαι τότε είχαν ήδη αρχίσει τζαι τζείνοι τον ιδιωτικων τα ιδιαίτερα. Στα 19 μου που ετέλειωσα το σχολειο δεν νομίζω να υστερούσα σε τίποτε σε σχέση με κάποιο άτομο του δημοσίου. Σημείωστε επίσης ότι που τα 19 μου ως σήμερα ζω στην Αμερικη. Για μένα τα Αγγλικά εν κάτι παραπάνω που μια δευτερη γλώσσα. Πρωτα έμαθα να γράφω Αγγλικά τζαι μετα Ελληνικά. Τα Ελληνικά εννοείται ότι έχουν ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου τζαι εν η γλώσσα που αγαπώ τζαι έχω μιαν ιδιαίτερην αγάπη στα Κυπριακά (εξου τζαι το μπλογκ μου γράφω το στα Κυπριακά). Βιβλια θκιεβάζω κατ’αποκλειστηκότητα στα ελληνικά τζαι στο πρώτο μου πτυχίο έκαμα 2.5 χρόνια Αρχαία Ελληνικά γιατι το είχα καημό να μάθω αρχαία τζαι έπιασα Minor στα Αρχαία Ελληνικά (τζαι τουτο ήταν πολλή έξτρα δουλειά για μένα γιατί εσπουδαζα κατι εντελώς άσχετο).Εν το λαλώ για να χουμιστω αλλά γιατι όπως υπάρχουν τα στερεότυπα που έχουμε στο μυαλό μας για κάτι, υπάρχουν τζαι άτομα/καταστάσεις που κάθε άλλα παρα στερεότυπα ένουν. Εγω μπορώ να σου πω ότι σε πράματα του σχολείου όπως λογοτεχνια, κείμενα κτλ, ήξερα τζαι ξέρω πολλά παραπάνω που άτομο του δημοσίου τζαι αν δεν έπιανα υποτροφία να έρτω Αμερική, είχα σκοπό να κάτσω προεισαγωγικές.

    Στην ζωη μου (τζαι στο μπλογκ μου) γραφω πολλα πράματα στα Αγγλικά τζαι το θεωρω απόλυτα φυσιολογικό για μένα. Οταν ήρτα Κυπρο όμως τζαι επία σε ένα καφε, τζαι ο υπάλληλος, ενω Κυπραίος, εμίλησεν μου Αγγλικά, ε τότε ενευρίασα τζαι εγω τζαι το θεωρω απαράδεκτο! Όπως επίσης νευριάζω αμα γνωρίζω άτομα που επίαν να σπουδάσουν Αγγλια αλλά εκάμναν παρέα μόνο με Κυπραίους με αποτελεσμα να μεν μπορουν να κάμουν μια συζήτηση στα Αγγλικά χωρίς να κάμουν σhίλια λάθη, τζαι πίστεψε με έγνωρισα πολλά τέθκοια άτομα.

    Πιστευκω ότι καλοί μαθητες τζαι καλοι καθηγητές υπάρχουν παντου τζαι συμφωνω με την Roam 100000% ότι αμαν έσhεις ένα όνειρο τζαι ένα στόχο, ειτε σε δημόσιο, είτε σε ιδιωτικό, με όρεξη τζαι αγαπη για τζείνο το πράμα, θα το πετύχεις. Νομίζω εν μέγα λάθος να γενικευουμε. Ο καθένας μας λαλεί την γνωμη του, τζαι νομίζω σε τουτοο θέμα τουτο παιζει ρόλο τζαι η ηλικία τζαι τι εποχη έζησε ο καθένας τες εμπειρίες του γιατι οι καταστάσεις αλλάσουν με τα χρόνια.

    Νομίζω εν θέμα που έν έσhει σωστό ή λάθος. Ειναι επιλογη του κάθε ανθρώπου είτε να το επιλέξει ο ίδιος σε πιο μεγάλη ηλικία, ή όπως εμας που το επιλέξαν οι γονείς μας. Πρεπει να το σεβουμαστε τουτο, τζαι εν λαθος να λαλουμε τι εν καλύτερο. Για το κάθε άνθρωπο το «καλυτερο» εν διαφορετικό τζαι υποκειμενικό.

    Δεν μπορώ να ξέρω που τα τωρά που θα εστελνα το παιδί μου, γιατί οι καιροί αλλάσουν. Πιθανόν όμως να τα έστελνα ιδιωτικό γιατί όπως είπεν τζαι η αρφη μου, τουτη την εμπειρία έχω τζαι εγω, τζαι δεν έχω κανένα παράπονο για όσα έζησα. Το αντίθετο.

  12. Σίγουρα υποστηρίζω το δημόσιο σχολείο για τους προαναφερθέντες λόγους αλλά θέλω να προσθέσω οτι όλα είναι σχετικά. Ένας που φοίτησε σε δημόσιο σχολείο μπορεί άνετα να βγει κούσβος στα Ελληνικά και αντίστοιχα κάποιος που σπούδασε σε ιδιωτικά μπορεί να μιλά άπταιστα την ελληνική(βέβαια χωρίς την γνώση αρχαίων ελληνικών λίγο δύσκολο). Όμως επειδή η πλειοψηφία των Κύπριων που φοιτούν σε ιδιωτικά δεν μπορούν να συντάξουν μια απλή πρόταση στα ελληνικά και ακούγονται σαν αλβανοί όταν μιλούν, δεν βρίσκω λόγο να πετάξω τα λεφτά μου και να το στείλω σε ιδιωτικό. Εξάλλου πάλι η πλειοψηφία των Κυπρίων γονιών στέλνει τα παιδιά του σε ιδιωτικό για τη μόστρα σκεπτόμενοι χωρκάτικα και επιφανειακά πράγμα που θεωρώ απαράδεκτο. Επίσης να προσθέσω οτι εγώ σπουδάζω αγγλία χωρίς foundation και φοίτησα σε δημόσιο σχολείο. Φυσικά όλα αυτά όπως είπα δεν ισχύουν για όλες τις περιπτώσεις, π.χ εσύ μισιαρέ θεωρώ οτι μιλάς αρκετά καλά ελληνικά και μπράβο σου!

  13. ……..Ομως επειδή η πλειοψηφία των Κύπριων που φοιτούν σε ιδιωτικά δεν μπορούν να συντάξουν μια απλή πρόταση στα ελληνικά και ακούγονται σαν αλβανοί όταν μιλούν,…..

    …. Εξάλλου πάλι η πλειοψηφία των Κυπρίων γονιών στέλνει τα παιδιά του σε ιδιωτικό για τη μόστρα σκεπτόμενοι χωρκάτικα και επιφανειακά πράγμα που θεωρώ απαράδεκτο…….

    Ρε ανώνυμε πουπανινέ ΚΟΨΕ ΚΑΤΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

    Κατ΄αρχήν έστειλα 4 παιδιά σε ιδιωτικά σχολεία το κάθε παιδί για διαφορετικούς λόγους.

    Θα σε απογοητεύσω, μιλούν και γράφουν άπταιστα ελληνικά και βεβαίως κάθε άλλο παρά σαν Αλβανοί ακούγονται. Και όταν οι φίλοι και συμμαθητές των παιδιών μου έρχονται στο σπίτι μου μιλούν κανονικά ελληνικά. Ε δεν γίνεται με 4 παιδιά γνώρισα πολλούς συμμαθητές και συμμαθήτριες τους. Τώρα το πως εννοείς σαν Αλβανοί, δεν ξέρω.

    Αν και κατάγομαι από χωριό ούτε για μόστρα έστειλα τα παιδιά μου σε ιδιωτικά σχολεία ούτε σκέπτομαι χωριάτικα με την έννοια που εσύ αποδίδεις.

    Η / Ο takeiteasy γράφει :

    Άμαν μπορείς τζιαι θέλεις να στείλεις τα κοπελλούδκια σου σε ιδιωτικό σχολείο τζιαι να μπορούν να ζιούν όπως εννά ζιούν τζιαί τα υπόλοιπα πριγκιπόπουλα τόσο στο σκολείο όσο τζιαι στες σπουδές αλλά τζιαι στην μετέπειτα ζωή τους κάμε το. Σε τέθκοια περίπτωση μάλλον δεν θα έρτουν σε επαφή με τις σκέψεις τζιαι τα προβλήματα των υπολοίπων στρωμάτων του κόσμου, για μένα μέγα μειονέκτημα.

    Τα παιδιά που φοιτούν σε ιδιωτικά σχολεία ούτε πριγκηπόπουλα είναι, ούτε έχουν τα λεφτά οι γονείς τους άκοπα. Να σε πληροφορήσω ότι είναι με δάνεια στες τράπεζες και χίλιες στερήσεις που θέλουμε να δώσουμε αυτή τη μόρφωση στα παιδιά μας.

    Φοιτούν παιδιά από ΟΛΑ τα κοινωνικά στρώματα, άρα τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τις σκέψεις τζιαι τα προβλήματα των υπόλοιπων στρωμάτων του κόσμου. Το άν θα ξέρουν τα παιδιά τι γίνεται γύρω τους δεν το μαθαίνουν μόνο από το σχολείο. Επίσης θέλω να πώ ότι υπάρχουν παιδιά που είναι πλούσια και δεν το κρύβουν στο σχολείο, Αυτό όμως συμβαίνει και στην καθημερινή μας ζωή. Δίπλα από το φτωχικό σπιτάκι μπορεί να είναι ένα παλάτι. Το θέμα είναι οι γονείς να δίνουν τις σωστες συμβουλές και να μαθαίνουν στα παιδιά ότι αξία δεν έχουν τα παπούτσια μάρκες ή τα ακριβά ρούχα και τα πολυτελή αυτοκίνητα. Τα παιδιά δηλαδή των δημοσίων σχολείων επειδή έχει από όλα τα κοινωνικά στρώματα δεν θα ζηλέψει τα ρούχα τζιαι την ζωή που κάμνουν κάποιοι πιο πλούσιοι; Ο ρόλος του γονιού εδώ είναι πολλά σοβαρός, ώστε να μάθει το παιδι να μην μιμείται αλλά να ζεί και να περνά μέσα στες οικονομικές δυνατότητες της οικογένειας και ταυτόχρονα να είναι ευτυχισμένο.

    Μισιαρούιν. τωρά στες ερωτήσεις σου.

    Εστειλα 1 παιδί σε αγγλόφωνο ιδιωτικό σχολείο και 3 σε ελληνόφωνα. Εδοκιμάσαμεν τζιαι μιαν φοράν την 1η γυμνασίου σε δημόσιο και δεν εβλέπαμε την ώρα να τελειώσει η χρονιά. Είμαι ευχαριστημένη με τα ιδιωτικά σχολεία για τους εξής κυρίως λόγους.

    1. Υπάρχει πειθαρχία η οποία στον σημερινό κόσμο που ζούμε βοηθά τα παιδιά να έχουν όρια.
    2. Τα παιδιά τυγχάνουν προσωπικής φροντίδας από τη διευθυνση και τους καθηγητές του σχολείου. Εαν το παιδί ΄θα απουσιάσει από το σχολείο πρέπει ο γονιός να επικοινωνήσει με το σχολείο και να το αναφέρει. Σε αντίθετη περίπτωση ενημερώνεται τηλεφωνικά ο γονιός ότι το παιδί του δεν έχει πάει στο σχολείο.
    3. Δεν αναγκάζονται να είναι καλοί μαθητές όπως λέει ο/η takkamx.
    Το γεγονός ότι έχουν ένα κάποιο επίπεδο μάθησης και διαγωγής μέσα στην τάξη, αυτό βοηθά΄να γίνεται το μάθημα ευκολότερα και αποδοτικώτερα. Στα ιδωτικά σχολεία δεν υπάρχει περίπτωση να ασχημονούν ή να κάμνουν φασαρία τα παιδιά μέσα στην τάξη και να παρενοχλείται το μάθημα.
    4. Δεν χρειάζεται να κάμουν ιδιαίτερα μαθήματα. Οταν υπάρχει ανάγκη για περαιτέρω επεξήγηση αυτό γίνεται στο σχολείο.
    5. Τα παιδιά φοιτούν σε ένα καθαρό, συγυρισμένο, όμορφο περιβάλλον. Τυγχάνουν σεβασμού και φροντίδας από όλο το προσωπικό από τον διευθυντή μέχρι τις φροντίστριες.
    6. Γίνονται τέτοιες δραστηριότητες που βοηθούν στην ολοκλήρωση της προσωπικότητας των μαθητών και διευρύνονται οι ορίζοντες τους.
    7. Τα παιδιά ενθαρρύνονται να πιστεύουν στις δυνάμεις τους και τις δυνατότητες τους με όλα τα θετικά επακόλουθα. Τουλάχιστο στα σχολεία που φοίτησαν και φοιτούν τα παιδιά μου μία βασική αρχή του σχολείου είναι τα παιδιά στο σχολείο να είναι ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ.

    Το δύσκολο είναι τα ψηλά δίδακτρα. Εν μια περιουσία. Αμα όμως σκεφτείς πόσα θέλεις για ιδιαίτερα, χρόνο για τες κούρσες τζιαι πεζίνες, τότε το ξανασκέφτεσαι.

    Εγώ αποφοίτησα από δημόσιο σχολείο τον τζιαιρόν που εθωρούσαμεν τους καθηγητές να περνούν στον διάδρομο τζιαι εστεκούμαστεν σχεδόν προσοχή από τον σεβασμό και την αντροπήν μας. Ούτε κατά διάνοια να γινούν πελλάρες μέσα στην τάξη τζια να διακόψουμεν το μάθημαν.

    Δεν ξέρω αν είναι χάος τα δημόσια σχολεία. ΄Εζησα μιαν εφιαλτική χρονιά οταν είχα παιδί στην πρώτη τάξη Δημοσίου Γυμνασίου. Κάποια παιδιά δημιουργούσαν συνέχεια φασαρία μέσα και έξω από την τάξη, τσακωνόντουσαν στους διαδρόμους, απειλούσαν και εκβίαζαν άλλα παιδιά για να μην συμμετέχουν στο μάθημα, ειδαλλιώς θα είχαν επιπτώσεις κλπ.

    ΄Εχω ακούσει για Γυμνάσια και Λύκεια που είναι πολύ καλά, όπου τα παιδιά έχουν πολύ καλά αποτελέσματα και αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στη διεύθυνση του σχολείου.

    Οι κανόνες που έχουν τα ιδιωτικά σχολεία πιστεύω ότι βοηθούν σε μεγάλο βαθμό, γιατί κακά τα ψέματα οι πιο πολλοί γονείς δεν ξέρουμε να βάλουμε όρια στα παιδιά μας. Κανόνες υπάρχουν και στα δημόσια σχολεία, μόνον που πιο δύσκολα εφαρμόζονται.

    Πριν να σε καληνυκτίσω να σου πω ότι η συντριπτική πλειοψηφία των δασκάλων και των καθηγητών που ξέρω και εργάζονται σε δημόσια σχολεία στέλλουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία. Αυτο αποτελεί σημείο προβληματισμού.

    Μια γνωστή μου καθητήτρια σε Λύκειο μου έλεγε ότι φέτος είχε στην τάξη 2 έγκυες μαθήτριες, η συμπεριφορά των περισοτέρων ήταν ελεεινή, σε σημείο που χαϊδευόντουσαν … εδώ άφησε τη φαντασία σου να οργιάσει …. και φιλιόντουσαν την ώρα του μαθήματος. Οι γονείς των περισσοτέρων παιδιών δεν ενδιαφέρονται ούτε για την επίδοσή τους, ούτε ανταποκρίνονται οταν τους ζητείται από το διευθυντή να τον συναντήσουν για τα παιδιά τους. ΄Οσοι καθηγητές προσπαθούν να επιβάλουν τάξη για να κάμουν μάθημα κινδυνεύουν να βρουν τα αυτοκίνητά τους με ζημιές κλπ κλπ.

  14. Ευχαριστώ σας πολλά για τες απόψεις σας :)
    Ο καθένας παινεύει το σπίτιν του τελικά :p
    Συμπέρασμα ότι όπου τζιαι να πάει ένας μαθητής, αν έσιει τον νουν του τζιαι τη στηριξη των γονιων του, θα τα πάει καλά. Ευκαιρίες υπάρχουν τζιαι στα δύο σχολεία.
    Τζιαι εξαρτάται τζιαι που τον μαθητή, τις προτιμήσεις του, τα ενδιαφεροντα του.

  15. εγώ επήα ιδιωτικό και probably εκεί θα τα στείλω if I ever have kids.
    7 χρόνια επέρασα πολλά καλά. Μικρά τμήματα, καθηγητές που σου διούν σημασία και ασχολούνται με τις ελλείψεις του κάθε μαθητή ξεχωριστά και ούτε μια ώρα ιδιαίτερα. extra curriculum activities, ίδιοι συμμαθητές για 7 χρόνια, αυστηρότητα..γενικά βρίσκω οτι έχει πολλά benefits το ιδιωτικό. Αν εξαιρέσεις το κόστος φυσικά (που στο κάτω κάτω στο δημόσιο διάς τα στα ιδιαίτερα)

    Το θέμα είναι που θέλεις να στείλεις τα μωρά σου να σπουδάσουν. Αν θέλεις να πάν Ελλάδα ή Παν. Κύπρου εννά τα στείλεις δημόσιο. Αν θέλεις να πάν Αγγλία ή Αμερική καλύτερα να παν ιδιωτικό.

  16. Επειδή είπαν ούλλοι ήδη πάρα πολλά πράματα, απλά εννα πω ότι προσωπικά πιστεύκω ότι εν έshει σημασία τι σχολείο εννα πάεις, αλλά αν κόφκει ο νους σου.
    Τούτο που ούλλοι λαλούν ότι αν πάεις ιδιωτικό έshεις παραπάνω ευκαιρίες εν πολλά λάθος, τζιαι έχω τζιαι παράδειγμα. Η μάμα μου επήεν δημόσιο τζιαι ο παπάς μου ιδιωτικό, αλλά επήαν τζιαι οι 2 στο ίδιο πανεπιστήμιο, στο Λονδίνο, τζιαι η μάμα μου έπιασε πιο ψηλούς βαθμούς που τον παπά μου στα Α levels.
    Εγώ πάω ιδιωτικό, τζιαι οι γονείς μου εν με εστείλαν τζιαμέ για τη μόστρα, αλλά επειδή εθέλαν το καλύτερο για μένα, ότι τζιαι αν εν τούτο. Πολλοί έτσι ένι, τζιαι συγκεκριμένα έshει τζιαι περιπτώσεις που Ένα πράμα που με εκνευρίζει εν που ούλλοι οι μαθητές ιδιωτικών μπαίνουν στην κατηγορία «βούτυροι». Όπως είπα τζιαι πριν, ναι, έχουμε πολλά βουτυρούθκια, αλλά σόρυ που εννα σας απογοητεύσω, εν είμαστε ούλλοι έτσι. Εγνώρισα απίστευτα έξυπνο τζιαι κουλ κόσμο που πάει ιδιωτικό

    Επήα σε δημόσιο δημοτικό, τζιαι πιστεύκω ότι ούλλα τα μωρά πρέπει να πηέννουν τζιαμέ,επειδή τα ιδιωτικά δημοτικά εν σαν μικρές ψεύτικες κοινωνίες. Πάει ο αρφός μου τωρά τζιαι εν μου αρέσκει καθόλου. Έχουν των μωρών μια φάουσα κανόνες, εν πολλά αυστηροί με την στολή… Μπορείς να πεις ότι εν καλύτεροι στα μαθήματα αλλά εν μου αρέσκει. Άσε που ούτε καν μαθαίνουν για τες εθνικές γιορτές, που μπορεί να μεννεν πολλά σημαντικό αλλά ασπούμεν τούντα μωρά εν θα μάθουν ποττέ για την Αγγλοκρατία π.χ. επειδή το σχολείο εν ούλλον Εγγλέζους. Ναι εν Junior School που τον εστείλαν. ούυφφου.

    Το καλοτζιαίρι εγνώρισα μια παρέα που δημόσιο, τζιαι εν ούλλοι shίλλιες φορές πιο έξυπνοι που πολλούς που ξέρω. Το πρόβλημα με τα ιδιωτικά εν ότι έχουμε πολλά βουτυρούθκια που εν στο σχολείο μόνο τζιαι μόνο επειδή οι γονείς τους εν εθέλαν ο γιόκκας/κόρη τους να πάει δημόσιο. Παράδειγμα: εμείς εshιστήκαμε ένα χρόνο να κάτσουμε εξετάσεις Μαθηματικά C1, τζιαι τζιήνοι εκάτσαν τζιαι το C2 τζιαι το C3 σε ένα χρόνο. Επήα τζιαι σε ένα σεμινάριο στην Επίτροπο για τα δικαιώματα του παιδιού τζιαι εμίλησα με μια κορούα που το Παγκύπριο, τζιαι απλά εντυπωσιάστηκα γιατί καταλάβεις πόσο πολλά πιο ώριμοι εν τζιοίνοι που μας. Άλλο παράδειγμα: Επήα τον Απρίλη σε κάτι σαν συνεδριάσεις για το EYP(European Youth Parliament), τζιαι τζιαμέ συμμετέχουν μαθητές που ούλλη την χώρα,ιδιωτικά τζαι δημόσια σχολεία. Μπροστά μας ήταν η ομάδα της Δασούπολης, τζιαι έμεινα τα. Ήταν πολλά καλύτεροι που άλλες ομάδες που ήταν που ιδιωτικά.

    Υποτίθεται ότι πάμε ιδιωτικό για να μεν χρειαζούμαστε να πιένουμε ιδιαίτερα, αλλά ως τη εβδόμη εν έshει έναν που εν πάει. Έναν άλλο πρόβλημα, με το δικό μου σχολείο τουλάχιστον, εν ότι μερικές φορές οι καθηγητές που πιάννουν εν ΑΧΡΗΣΤΟΙ τζιαι ο διευθυντής περιμένει παράπονα για να τους αλάξει. Διερωτούμαι αν τους πιάννει χωρίς application! Έκαμνα γεωγραφία υποχρεωτικά 3 χρόνια τζιαι κάθε χρόνο ο καθηγητής άλλασσε. Κάποιοι που εκάμαν γεωγραφία IGCSE αλλάξαν 3 καθηγητές σε 2 χρόνια. Τζιαι εγώ, που έκαμνα ιστορία τον πρώτο χρόνο εφέραν μια καθηγήτρια που ήταν τραγικά αχρηστη. Φέτος τα εμάθαμε ούλλα καλά! Ήνταλος να εμπεδώσεις άμα αλλάσει ο τρόπος που σου τα διδάσκουν????? Ένα άλλο κακό εν η στολή. Νευριάζω που εν τόσο αυστηροί. Τι πειράζει αν ο Α πάει αξιούριστος ή η Β έshει βαμμένα νύshια? Επηρεάζει την εκπαίδευση τους? Τζιαι έπρεπε να δικαιούμαστε τζιαι μεις να φορούμε jean.

    Αν εγώ κάμω κοπελλούθκια τζιαι έχω τα λεφτά μάλλον εννα τα στείλω ιδιωτικό, νομίζω απλά επειδή επήα τζι εγώ ή κάτι. Εν μπορώ να απαντήσω σίουρα, χαχα

  17. Πιστεύω (σαν ποδοσφαιριστής ακούομαι) πως το άτομο που θα προκόψει στη ζωή του, θα το κάμει σε όποιο σχολείο και να πάει. ξέρω άτομο που αρίστευσε σε πανεπιστήμιο Ivy League στην Αμερική τελειωμένος από δημόσιο. ξέρω και άχρηστους από το δημόσιο. και το ανάποδο. άνθρωπος που τέλειωσε ιδιωτικό και Imperial στο Λονδίνο και είναι αυτό που θα χαρακτηρίζαμε «σκέτος γάρος».

    το σημαντικό για μένα Μισιαρούδι μου δεν είναι η εκπαίδευση που θα έχει το πλάσμα, αλλα η Παιδεία. το να κάτσεις να διαβάσεις να μάθεις πέντε πράγματα είναι εύκολο. το να αποκτήσεις κριτική σκέψη, κατανόηση, να μάθεις να αποδέχεσαι και να καταρρίπτεις απόψεις, θέσεις, να καλλιεργηθείς είναι δύσκολο.

Σχολιάστε

