Σκέψεις

Τελικά αναρωτιέμαι αν ο άνθρωπος σταματά κάποτε να αλλάσει. Μάλλον όι. Ενόμιζα ετελιώσαν τα ανεβοκατεβάσματα που είχα, τζιαι έχω, στην εφηβεία όσον αφορά εμένα, το εγώ μου. Τελευταία έπιασε με μια απάθεια για τα πάντα. Οτιδήποτε κάμω θέλω να κερδίσω κάτι που τζίνο, όι απλά να εσυνέβηκε, θέλω να μάθω κάτι, κάτι που εννα με βοηθήσει στη ζωή μου, οτιδήποτε. Εσταμάτησα να βλέπω σειρές τζιαι ταινίες. Με εξαιρέσεις οι ταινίες γιατί έσιει που σου διουν τροφή για σκέψη. Πριν λλιες μερες έβλεπα κωμωδία σε ένα θέατρο. Ωραία τα αστεία τους, εγελούσεν ο κόσμος, αλλά προσωπικά εν είχα να κερδίσω κάτι, μόνο στιγμές γέλιου για να με κάμουν να νιώσω καλά. Όμως εν χρειάζουμε κάτι να με κάμει να νιώσω καλά. Νιώθω τζιαι μόνος μου καλά. Το δευτερόλεπτο που θα ετέλιωνε η παράσταση, κανένας που τους θεατές εν ήσιε κερδίσει κάτι, κάτι που θα τον εβοηθούσε στη ζωή του, κάποια τροφή για σκέψη. Απλά ήταν για μιαν ώρα σε μιαν ψευδαίσθηση ενός τέλειου κόσμου όπου κυριαρχεί το γέλιο τζιαι το χιουμορ.

Εξεκίνησα να θκιεβάζω βιβλία (έβρετε το η γλωσσα του σωματος του allan pease) που τα οποία μαθαίνω κάτι. Τα λογοτεχνικά εν ξερω τι διαφορά έχουν που μια σειρά/ταινία, αλλά προτιμώ τα. Ίσως εν είμαι τόσο παθητικός τζιαι βάλλουν με να σκέφτουμαι. Ίσως πάλε να μου αρέσκει να λαλώ ότι θκιεβάζω βιβλία τζιαι ότι εν θωρώ τηλεόραση. Εν εξασκώ τζίνα που μαθαίνω γιατί εν βρίσκουμαι συχνά σε περιβάλλοντα που να συζητούν κάτι άλλο εχτός που πολιτική τζιαι μάππα, τζιαι ξεχάννω τα.

Πολιτική τζιαι μάππα. Εν υπάρχει άλλο θέμα συζήτησης στα κυπριακά τραπέζια. Εν θέματα που ο καθένας μπορεί να διαμορφώσει άποψη, τζιαι κανένας δεν μπορεί να την κριτικάρει. Αρέσκει του αθρώπου να νομίζει ότι κατέχει την αλήθεια, ότι το κόμμα που ψηφίζει ή η ομάδα που υποστηρίζει εν η καλύτερη, τζιαι κάμνει ό,τι μπορεί για να πείσει τον εαυτόν του ότι έτσι ένει.

Ούτε για το ό,τι έγινε την 11η Ιουλίου ελυπήθηκα. Αθρώποι πεθανίσκουν κάθε μέρα. Εν είχα κανένα λόγο παραπάνω να λυπηθώ για τους 13, παρά για τα 2 άτομα που επεθάναν σε αυτοκινητιστικό την ίδια νύχτα, ή για τους δεκάδες στη Νορβηγία, ή για τα 30 000 παιδιά που θα πεθάνουν στη Σομαλία τους επομενους 3 μηνες. Η αντιπάθεια για την κυβέρνηση υπήρχεν ήδη τζιαι πανω σε τούτην εχτίστηκαν οι Αγανακτισμένοι, το συμβάν ήταν η αφορμή. Κανένα κίνημα εν δημιουργείται αν δεν υπάρχει η ιδεολογία του στον κόσμο. Εν έχω χρόνο να λυπούμαι, εν μου αρέσκει να λυπούμαι, η ζωή εν αρκετά μεγάλη(ναι, μεγάλη) για να περνώ ώρες λυπημένος. Για κάποιο λόγο που ακόμα προσπαθώ να καταλάβω, αρέσκει στους αθρώπους να λυπούνται, ειδικά όταν πρόκειται για τον πόνον άλλων, τζιαι να νευριάζουν. Με αγωνία περιμένουν κάθε μέρα στις ειδήσεις να βρίσουν την κυβέρνηση, να ακούσουν για ένα νέο νεκρό στην άσφαλτο, να ακούσουν για 30 νεκρούς σε βομβιστική επίθεση στο Πακιστάν, να ακούσουν για ληστεία περιπτέρου στον Άγιο Δομέτιο τζιαι για βόμβα στη Λεμεσό. Τζιαι μετά βλέπουν Πάμε Πακέτο. Για να κλάψουν. Βλέπουν για να κλάψουν…

Εσταμάτησα έσιει τζιαιρό να βλέπω τηλεόραση. Μπορεί κανένα ντοκιμαντέρ μέσα μέσα, αλλά βρίσκω ότι μεινίσκουν μου παραπάνω αν θκιεβάζω αντι να βλέπω.

Τζίνο που εν ξέρω αν εν σωστά που κάμνω εν που απαιτώ οι άλλοι να κάμνουν το ίδιο. Θυμώνω στις αρφές μου κάποτε που θωρούν βλακείες στην τηλεόραση (χανα μοντανα, οικογενειακες ιστοριες κλπ) τζιαι σήμερα έκαμα παρατήρηση στες ξαδέρφες μου όταν μου είπαν ότι εν θκιεβάζουν βιβλία τζιαι εν παίζουν επιτραπέζια, τζιαι κάθουνται ούλλη μέρα στην τηλεόραση τζιαι στο DS. Τζιαι οι αδερφες τζιαι οι ξαδερφες εν 12 τζιαι κάτω. Ένιξερω αν είμαι πολλά αυστηρός. Εν υπάρχει αμφιβολία ότι εν τους προσφέρουν τίποτε. Τζιαι εγώ θυμούμαι ότι έβλεπα κάμποσα μικι μαους, τζιαι οτι επεριμενα καθε νέα τηλεοπτική σαιζόν για να δω τα τηλεπαιχνίδια, τζιαι εθώρουν πάλη στο WWE κλπ. Ντα εθκιέβαζα τζιαι κάτι Superkid, κάτι RamCy, εθώρουν λλιο discovery τζιαι εβοηθήσαν με να έβρω το δρόμο μου. Αλλά λυπούμαι για το χρόνο που έχασα, τζιαι έβλεπα τζίνα ούλλα τα πράματα τζιαι τωρά εν μπορώ να τα θυμηθώ τζιαι να πω Α τούτον εδίδαξε με έτσι τζι’έτσι. Απλά ήταν απολαύσεις της στιγμής. Ένιξερω τι να κάμω. Επειδή τζιαι παλιά είχα τούντες αντιλήψεις τζιαι νιώθω ενοχές που όταν ήταν 7-8 χρονών έκρινα τες που εβλέπαν τι εβλέπαν τζιαι έλεα τους να θωρούν ειδήσεις. Ή οι ίδιες είπαν μου ότι κάποτε εθεωρούσα το ανούσιο να παίζουν barbie. «Νταξει ρε μεγάλε ηρέμησε» ήταν να πω του εαυτού μου. Μπορεί τωρά να ισχύει το ίδιο.

Αλλά απλά μισώ την τηλεόραση. Εν ακόμα ένα άτομο μέστο κάθε σπίτι. Τρώμε μαζίν του, τζιμούμαστε μαζίν του, ξεκουραζούμαστε μαζίν του, κλαίμε μαζίν του, γελούμε μαζίν του. Ε στο τέλος τι γίνεται με τους άλλους αθρώπους; Εν μου αρέσκει που πολλές φορές είμαι κάπου τζιαι αντι να μιλούμε ο ένας του άλλου βλέπουμε το κουτί να μιλά. Ό,τι ξέρει ο άθρωπος έρκεται που την τηλεόραση. Τζιαι όλοι μπορούμε να καταλάβουμε πόσο ευαίσθητος εν ο κοινος ανθρώπινος νους στη χειραγώγηση που τα ΜΜΕ. Ο άθρωπος πλέον εν μαθαίνει, μαθαίνουν του. Σάννα τζι’αννίουν του το μυαλό τζιαι βάλλουν του τα. Πολλοί βλέπουν σειρές για να έχουν κατί να συζητήσουν την επόμενη μέρα στη δουλειά/στο σχολείο.

Ο άθρωπος έσιει κενά, τζιαι βρίσκει να τα γεμίσει με ο,τιδήποτε. Αρκεί να γεμώσουν. Είτε τούτον εν μάππα(που επίσης θεωρώ ανούσιο το να υποστηρίζει κάποιος μια ποδοσφαιρική ομάδα), είτε συμμετοχή σε μιαν οργάνωση, είτε τηλεόραση. Κάτι.

Κάτι άλλο που με νευριάζει εν που έχουμε τόσες πολλές οικιακές βοηθούς. Εν είμαι ρατσιστής. Απλά πιστεύκω ότι ζούμε σαν τους βασιλιάες τζιαι έχουμεν τες σαν τες δούλες. Εν κάμνουμε καμιά δουλειά(μιλώ για τα παιδιά των οικογενειών που έχουν), εν κοπάζουμε. Πολλές φορές θυμώνω με τη μάνα μου επειδή πιστεύκω ότι εν χρειαζούμαστε οικιακή βοηθό. Τζιαι εμείς μπορούμε να κάμνουμε τα τζιάμια τζιαι να στρώνουμε κρεβάθκια τζιαι να σιδερώνουμε τζιαι να βάλλουμε πλυντήριο. Εν τζι’εν πυρηνική φυσική. Θέλω να μάθω δουλειές, θέλω να ξέρω ότι προσφέρω στο σπίτι τζιαι ότι κάμνω τες δουλειές εγώ τζιαι ξεκουράζω τη μάνα μου. Σήμερα επία σε μια θεία μου να φάω τζιαι επήα να μαζέψω τα πιάτα τζιαι λαλεί μου άφηστα εννα τα μαζέψει η τάδε, η οικιακη βοηθος τους. Εννα κουραστώ πολλά να τα κάμω οξά εννα σπάσει το νυχούι σου αν τα κάμεις εσυ;

«Τα παιθκιά τα δικά μας» ήταν ο τίτλος τζίνου που έθελα να γράψω. Έγραψα άλλα πράματα όμως. Πράματα που είχα ανάγκη να φκάλω. Απλά έθελα να γράψω ότι τα παιθκιά τα δικά μας μορφώνει τα η τηλεόραση. Τα παιθκιά τα δικά μας μεγαλώνει τα άλλη που τη μάναν τους.Των παιθκιών των δικών μας η μόνη τους έννοια εν ποιαν εννα γαμήσουν πόψε τζιαι αν θα δερει η ομάδα τους.

Όμως, ίσως ούτε το ποστ τούτο να ήσιεν ουσία, εν εκέρδισα κάτι που τούτο. Απλά έφκαλα κάτι που μέσα μου. Ίσως κάθε άθρωπος να βρίσκει τζίνος την ουσία στη ζωήν του. Ίσως όι τη σωστή όμως.

ΥΓ: Ένας φίλος είπεν μου ότι ήταν σε τραπέζι με τον Περδίκη τζιαι μια φάση άρκεψε ξαφνικά να φωνάζει Να πεθάνει ο Χριστόφκιας, να πεθάνει ο Χριστόφκιας.

Ούτε το παραπάνω ήσιεν ουσία.

Τελικά τι έσιει ουσία στη ζωή, ένιξερω.

Το σίουρο ότι εννα πεθάνουμε. Εν θέλω να πεθάνω, φοούμαι το θάνατο, αλλά θέλω όταν έρτει η ώρα που εννα πεθάνω θέλω να ξέρω ότι έζησα ρε μαλάκα. ΕΖΗΣΑ. Ingenue.

16 thoughts on “Σκέψεις

  1. Μιλάς για πολλά πράματα τζιαι έχω να πω κάτι για τα παραπάνω, γι’αυτόν παίρνω τα με τη σειρά:

    misharos: Ναι εσκέφτουμουν κάμποσα τούντες μέρες που εν έγραφα τζιαι ήρταν μου ούλλα τωρά :p

    α. Το παράδειγμα με το θέατρον που είδες, μπόρει να φκάλει τζιαι άλλο συμπέρασμα: εσύ σίουρα είσιες κερδίσει τη συνειδητοποίηση ότι τούντο πράμα εν προσφέρει κάτι άλλο εκτός που γέλιο. Οι άλλοι μπορεί να εκερδίσαν απλά τούντο γέλιο που εσύ εν θεωρείς τόσο χρήσιμο.

    misharos: Nαι αλλά ακόμα παραμένει μια απόλαυση της στιγμής που δεν προσφέρει τίποτε στον άθρωπο. Το δευτερόλεπτο που τελιώνει, τελιώνει. Μπορεί όμως για κάποιους το γέλιο ναν αιτία για να ξυπνούν τζιαι να τους καμνει να νιωθουν καλά.

    β. Η πολιτική τζιαι η μάππα είναι σίουρα θκυο ηλίθια θέματα για μακροσκελείς συζητήσεις. Που κάποιο σημείο τζιαι μετά, απλά εν έχουν νόημα. Ρε εψήφισες; Όι. Ντάξει. Ρε ποιοί εδέραν σήμερα; Η Bayern. Α, επαίξαν καλά; Ναι ρε, αλλά τζιαι το Hamburg εν υπήρχεν μες το γήπεδον. Α, οκκέι. ( το παράδειγμα της μάππας εν που το παιχνίδιν μας πριν λλίον που εδέραμεν 5-0 :D ) Ως τζιαμαί. Τι να πεις πάρακατω; Να αλλάξεις την ιδεολογίαν του άλλου; Οξά την ομάδα του; Αφού ξέρεις ότι τζιαι τα θκυο (οι Κυπραίοι) κληρονομούμεν τα που τους παππούες των παππούων μας!

    misharos: Έτσι ένει. Τζιαι κάμνουμε τα πάντα για να το προστατέψουμε. Απλά ασχολούμαστε επειδή εν πολλά απλά θέματα τζιαι εν θέματα που ο καθένας μπορεί να διαμορφώσει γνώμη. Το γεγονός ότι υπάρχουν αθρώποι που εν η δουλειά τους να ξεσκονίζουν κάθε λεπτομέρεια της πολιτικής τζιαι της μάππας κάμνει ακόμα πιο εύκολο το έργο. Θκιεβάζεις τον φιλελευθερο τζιαι το kerkida τζιαι είσαι μέσα σε ούλλα τζιαι έσιεις τζιαι άποψη (που στην τελική εν η άποψη της εφημερίδας/του site) Απλά το να υποστηρίζεις μιαν ομάδα, εν έσιει διαφορά που το να υποστηρίζεις μιαν εταιρεία ή κάτι παρόμοιο. Δες εδώ ένα πρηγούμενο μου ποστ

    γ. Ο κόσμος πρέπει να λυπάται τζιαι να κλαίει, διότι εν που τούντα συναισθήματα που κρέμμουνται οι κυβερνήσεις τζιαι όσοι χειρίζουνται το σύστημαν κ.λπ. Τζιαι κάτι άλλο πολλά πιο σημαντικό: ο κόσμος πρέπει να φοάται. Αλλοίμονο αν σε κάποια φάση ξιφοηθεί ο κόσμος, misharούιν..

    misharos: Αλίμονο σε τζίνους που κρατούν το σύστημα…
    Ακόμα τζιαι στις ανατολικες χωρες που καμνουν διαδηλωσεις οι κυβερνήσεις προσπαθούν να τους φοιτσιάσουν για να σταματήσουν.

    δ. Μισώ τζιαι γω την τηλεόραση, αλλά προσπαθώ να μου υπενθυμίζω το εξής: εν τζιαι τζείνη ένα μέσο. Όπως εν το internet. Όπως εν ένα μαshαίριν. Το αν εν καλό ή κακό μέσο, εξαρτάται που τη χρήση που θα του κάμει ο καθένας. Τζιαι ναι, η τηλεόραση τείνει να μας κάμει να μεν βρίσκουμεν θετικές χρήσεις της, συμφωνώ.

    misharos: Βρίσκω μεγάλη διαφορά στο ιντερνετ τζιαι στη τηλεόραση, η οποία είναι ότι στο ιντερνετ έσιεις ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ φάσμα απόψεων, μπορείς να επιλέξεις τι θα δεις, μπορεις να συζητησεις, να αναρωτηθεις, να διαφωνησεις(καλη ωρα τα blogs). Ενώ στην τηλεόραση είσαι παθητικός. Φυσικά, αν είσαι στο ίντερνετ τζιαι είσαι ούλλη μέρα facebook τζιαι στη τηλεοραση θωρείς μόνο discovery channel τότε η τηλεόραση μπορεί να λειτουργείσει καλά για σένα. Απλά το γεγονός ότι εν ακόμα ένα άτομο στο σπίτι, που σσιωπούμεν ούλλοι για να το ακούσουμεν, εν μου αρέσκει.

    ε. Τούτον που κάμνεις με τες κορούες κάμνω το τζιαι γω με την αρφή μου. Όμως νομίζω πως έννεν σωστό ρε. Ούλλοι εκάμναμεν αχρείαστα πράματα που ήμασταν μιτσιοί. Αν δεν τα κάμεις τζείνα, εν θα έσιεις το μέτρον σύγκρισης για να καταλάβεις όταν έρτουν στη ζωή σου σημαντικά πράματα. «Αμάνα μου, τούντο Schism των Tool εν έshει λάθος! Τζιαι γω ο παλαβός που άκουα μόνο Justin Bieber ως τωρά!» (ντάξει, εν λλίον αδύνατον το παράδειγμα, αλλά γιου γκετ μάι ππόιντ, έννεν;)

    misharos: Ναι τζιαι γω πιστεύκω εν λάθος. Αλλά άμα τες θωρώ ναν 5-6 ώρες την ημέρα πας τουντα πράματα γυρίζει μου εν μπορώ να μεν τους πω. Που το computer στην τηλεόραση τζιαι ανάποδα. Έσιεις point αλλά έννεν πάντα απαραίτητο να έσιεις ζήσει τα χειρότερα για να εκτιμήσεις τα καλύτερα. Θα εκτιμούσαν πιστεύκω την αξία ενός βιβλίου ή της Γνώσης αν την εκατείχαν σε καλό βαθμό. Τζίνο που ανησυχώ εννα μεν καταντήσουν όπως τες typical ηλίθιες μιτσιές σήμερα, γι’αυτό τζιαι το τι κάμνω. Να ελπίζω ότι εννα εβρουν τον δρομον τους ομως…

    στ. (βάλλει κανένας σας ακόμα το στ. μετά το ε.;) Τούτο με τες οικιακές βοηθούς, βρίσκει με απόλυτα σύμφωνο. Έχουμεν τες, καταστρέφουμεν τες ζωές μας (των παιθκιών μας πιο άμεσα) τζιαι το shειρόττερον είναι ότι τούτη η κατάσταση κάμνει μας να νιώθουμεν ανώτεροι! Εν έshει έτσι πράμαν ρε! Είχα μιαν πελάτισσαν προχτές. Ήρτεν να πιάσει κινητόν. Επάρκαρεν ακριβώς έξω που το κατάστημαν με την BMW520 της η σκατοκοτζιάκαρη, η λυμένη, η σκαρκά η μαύρη. Αννοίουν οι πόρτες του αυτοκινήτου τζιαι κατεβαίνει που τη μερκάν του οδηγού τζείνη τζιαι που του συνοδηγού μια μαυρού, Σρι Λανκέζα αλόπως. Η κορού μεινίσκει έξω που το μαχαζίν στέκοντα όπως το ρομπότ τζιαι η στετέ έρκεται μέσα. Έθελεν φορτιστήν. Έκαμε μου κάμποσες ιδιοτροπίες διότι ήμουν απότομος τάχα διότι ερώτησα την ήντα κινητόν είσιεν τζιαι εθύμωσα επειδή εν την άφηκα να μου πει ούλλην την ιστορίαν του που τη μέρα που το εγόρασεν ως προχτές που έχασεν τον φορτιστήν. Τέλος πάντων, διώ της τον φορτιστήν μες την τσεντούαν, πληρώνει τζιαι πάει να φύει. Τζιαι θωρώ το απίστευτον ρε: Κατεβαίνει τα θκυο σκαλούθκια, διά τη τσένταν της Σρι Λανκέζας τζιαι πάει τζιαι μπαίνει που τη θέση του οδηγού. Δηλαδή έφερεν τη μαζί της για να της κουβαλήσει τη τσένταν που την πόρτα του καταστήματος ως το αυτοκίνητο ρε μαλάκα. Εν έσιει έτσι πράμαν, λαλούμεν.

    misharos: ΠΠΠΕΕΕ. Έλεος ρε κουμπάρε δηλαδή :/ Εν της είπες να δει τζιαι λλιο χαμέ πέρκι εν σκουντουφλίσει πούποτε;
    Φυσικά να σημειώσω ότι σε κάποια πράματα εν καλά που τες έχουμε, όπως το να προσέχουν γέρους/γιαγιαες ή οικογένειες που έχουν μικρά μωρά.
    Απλά στην τελική έννεν καλή η άνεση, ο άθρωπος πρέπει να μάθει να εργάζεται, να δουλεύκει. Θέλω να ξέρω ότι αν δεν στρώσω το κρεβάτι μου εν θα τζιμηθώ άνετα πόψε ή αν δεν πλύννω τες φανέλλες μου εν θα έχω φανέλλες να φορήσω. Εν θέλω να τα χω ούλλα έτοιμα εν μου αρέσκει.

    ζ. Mishαρούιν μου, τζιαι στην ηλικία σου έσιει παιθκιά που η μόνη τους σκέψη είναι αν θα γαμήσουν τζιαι αν θα δέρει η ομάδα τους. Αν εσένα έννεν τούτες οι προτεραιότητες σου, να πάεις να σε δει κανένας γιατρός ρε. Κάτι εν πάει καλά! (έπιασες την ειρωνεία, ελπίζω)

    misharos: Ναι εν για τα παιθκιά της ηλικίας μου που έλεα. Η αλήθκεια σκέφτουμαι το σεξ κλπ πολλες φορές την ημέρα (όπως οφείλει να κάμνει κάθε άντρας που σέβεται τον εαυτόν του :P). Απλά τούτοι εν έχουν άλλην έννοια. Επίαμε καπαρέ μία φορά τζιαι εν έθελα να ρτει πουτάνα πάνω μου. Ό,τι κάμω εννα το κάμω με τη φίλη μου που αγαπώ.

    η. Ο Περδίκης προχτές που ήρτεν να πιάσει μόπαϊλ, ήταν φυσιολογικός τζιαι εν είσιεν έτσι ξέσπασμαν. Αλόπως εν που επεινούσεν τζείνη τη νύχτα ρε, μεν τον κατηγορείς :)

    misharos: χεχ :p
    Εν εθελα να περασω οποιοδηποτε πολιτικό μήνυμαν α, οι παρεξηγησεις xD

    θ. Αν δεν είσιεν ουσίαν το ππππππποστ σου, πρέπει να είναι πολλά ηλίθιος για να αφήνω έτσι σχόλιον! Εμέναν έδωκεν μου food for thought όπως εκατάλαβες τζιαι ευκαριστώ σου για τούτον.

    misharos: :) Να’σαι καλά.

    Τζιαι ι. Στη ζωήν έχουν ουσίαν πράματα που νομίζουμεν ότι εν έχουν! Τρανταχτόν παράδειγμα: θα δεις πόσο σημαντικό πράμαν εν η τουαλέττα του σπιθκιού σου όταν πάεις στρατόν! Εγώ έτσι έπαθα πάντως.. Τζιαι σοβαρομιλώ.

    misharos: Χεχεχ είπαν μου το κάμποσοι :p Αμάναμου τούτος ο στρατός…

    Υ.Γ.: Ρε, έγραψα κάμποσα. Εννα τα κάμω τζιαι μιαν ανάρτησην στο blog μου, έτσι για να υπάρχουν τζιαι να με ξιτιμάσουν τζειμέσα όποιοι θέλουν. Ελπίζω να μεν έσιεις πρόβλημαν!

    misharos: Κανένα :)

    Cheers!

    misharos: Εϊβα!

  2. πολλά πράματα έχουν ουσία και θα τα ανακαλύπτεις σιγά σιγά. είσαι ικανός γι αυτό, το μαρτυρά το ποστ σου :-)

    συμφωνώ με όλα όσα γράφεις.
    «είπεν το η τηλεόραση» είναι μια φράση που μου ανεβάζει τη πίεση!

    misharos: :) Βλέπω, κρίνω, δέχομαι ή απορρίπτω, τζιαι συνεχίζω…
    Ό,τι πει ο μεγάλος αδερφός. Είπαμε, ο άθρωπος βαρκέται να ψάχνει τζιαι να διαμορφώνει απόψεις, τζιαι που τη στιγμή που υπάρχουν έτοιμες απόψεις στην τηλεόραση, εν καλοδεχούμενες για τον μεσον άθρωπο. Τζιαι είναι τζιαι αποδεκτές. Πού είσαι κριτική σκέψη τζιαι σφαιρική άποψη…

  3. Mishαρούιν, έτην δαμαί την ανάρτηση μου. Εδιόρθωσα τζιαι 1-2 λαθούθκια της βιασύνης (η κοτζιάκαρη εν φορτιστήν που ήρτεν να πιάσει τζιαι στο θ. εν «είμαι» που έπρεπε να βάλω)!

    misharos: Ευχαριστώ για την απάντηση στο μπλογκ σου :)
    Ευτυχως που εν έβαλες «είσαι» χαχα

  4. misharoudi μου η αλήθεια είναι ότι σήμερα σε ανακάλυψα.Άρεσε μου πολλά το ποστ σου.Γενικά τωρά τελευταία νομίζω ότι ακούω πολύ κόσμο να νίωθει λιο πολλά τα ίδια με σένα και προσπαθώ να καταλάβω αν εν κάτι που υπήρχε πάντα ή αν εν τωρά τελευταία που άρκεψεν ο κόσμος να σκέφτεται έτσι.Ειδικά με τζίνο για την τηλεόραση συμφωνώ πολλά,ήμουν Κύπρο για 2 βδομάδες και αηδίασα την,το μόνο πράμα που βλέπω στην τηλεόραση εν τα νέα και τωρά που ήμουν κάτω λεώ και ‘γω εν γινέται να φκαίνει ο καθένας στην τηλεόραση και τάχα να παρουσίαζει την κυπριακή πραγματικότητα ενώ στην ουσία να παρουσιάζει την κυπριακή πραγματικότητα όπως θέλει να την διαμορφώσει.Τίποτε ενεν αντικειμενικό αλλά τα κανάλια της Κύπρου επαρακάμαν το.Να τις κρούσουμε ούλες τις τηλεοράσεις πιστεύκω.Και το άλλο που ήθελα να σου πω εν ότι που έγινε η έκρηξη ήμουν Αγγλία,εν με επηρέασε πολλά η κουβέντα,ελυπηθηκά κλπ αλλα ως τζιαμέ,εστεναχωρέθηκα παραπάνω για τζίνο στη Νορβηγία ασπούμε,μετά που ήρτα Κύπρο όμως εκατάλαβα ότι ο παραπάνω κόσμος εφοήθηκε πάρα πολλά,είμαστε πολλά συνηθισμένοι στην ησυχία μας και μόλις γίνει κάτι πανικοβαλλούμαστε ούλοι.Ε ήταν και μια πολιτική ευκαιρία για κάποιους και έτα ούλα τζιαμέ. :)

    misharos: :) Χμμ πολλης κοσμος α; Ίσως ο κόσμος να άρκεψε να αντιλαμβάνεται κάποια πράματα. Έτσι εν τα ΜΜΕξαπάτησης. Παρουσιάζουν τα πράματα όπως θέλουν. Ανεβάζουν τζιαι κατεβάζουν κόμματα, αθρώπους τζιαι ιδέες. Είπαμε, του κόσμου αρέσκει του να λυπάται τζιαι μόλις γίνεται κάτι ππέφτει κλάμα. Επαίξαν τζιαι τα ΜΜΕ το αηδιαστικό παιχνίδι τους σε ένα κυνήγι να φκάλουν την πρώτην είδηση. π.χ. «Οι τελευταίες ώρες του Ιωαννίδη», «Το δράμα της μάνας των διδύμων», χωρίς αίσθηση του πόνου τα ΜΜΕ τζιαι με πρώτο στόχο το να πιασουν νούμερα, βρίσκουν θέματα που «πιάννουν».
    Γενικά ο άθρωπος αρέσκεται να ασχολείται με τους άλλους. Με το αν επαντρεύτηκεν ο τάδε, με το αν εν γκει ο ένας ή ο άλλος, με το αν επάστηνεν η μια τζιαι η άλλη. Παράξενο που όλα τα περιοδικά που διανέμονται στις σαββατοκυριακατικες εφημερίδες ασχολούνται με τους «celebrities»; Καθόλου θα έλεγα. Τα περιοδικά ξέρουν τι κάμνουν. Ξέρουν πού ο κόσμος εν θύμα, τζιαι που θύτης.

  5. mishiaroudin,
    Άρεσεν μου (τζιαι τούτη) η ανάρτηση σου, τζιαι χαίρουμαι που έχει ακόμα παιθκιά στην ηλικίαν σου σε τούτην την ευλοημένην Νήσον που σκέφτουνται έτσι. Νομίζω ότι το πιο σπουδαίο ένει να αναπτύσσεις κριτική σκέψη που μιτσής, να δέχεσαι και να απορρίπτεις. Εννεν κακό να χαζεύκεις- χρειάζεται τζιαι τούτο. Επίσης πέρα που τη ψυχαγωγία χρειάζεται τζιαι η διασκέδαση π.χ. Μπορεί να μεν κερδίζεις γνώσην πίνωντας μια μπύρα (αννέν Guinness κερδίζεις την εμπειρία της γεύσης LOL) με ένα φίλο πιθανότατα λέγοντας πελλάρες τζιαι ανούσιες κουβέντες αλλά κερδίζεις άλλα πράματα…

    misharos: :) έσιει έσιει. τζι’άλλους ευτυχώς. Η κριτική σκέψη εν που τα πιο σημαντικά πράματα, κάτι που δυστυχώς εν καλλιεργείται. Αν και με τα νεα προγραμματα των δημοτικών, αισιοδοξώ ότι πάμε προς το καλύτερο. Εν νομίζω να χρειάζεται κάπου να είσαι χαζός :p
    Σίγουρα κερδίζεις, συνδέεσε με το φίλο σου ;) Εν με πειράζει καθόλου να ζω με λιγη δοση τρελας τζιαι να καμνω μαλακιες, αρέσκει μου, απλα θελω να ξερω οτι που τουτες κατι θα κερδίσω.

  6. εν πολλά καλά να προβληματίζεσαι αλλά βρίσκω οτι εν λίο sad στην ηλικία σου να λέεις οτι εν θέλεις να κάμεις τίποτε το οποίο εν θα σου μάθει κάτι. εν θέλεις απλά το do something to enjoy yourself ή to be entertained? I find it hard to believe that ειδικά στην ηλικία σου..you don’t get to be young again και η ζωή μας ένεν μεγάλη όπως είπες – περνά και φεύκει πολλά σύντομα..ίσως το βλέπεις διαφορετικά όταν μεγαλώσεις.
    Μπορείς να μάθεις πολλά πράματα και που το ‘φαινομενικά’ πιο ‘light’ πρόγραμμα στην tv
    ή ενα ‘light’ βιβλίο..as long as you are not dismissive..άμαν εν κλειστά ούλλα προφανώς εν θα μάθεις τίποτε ποττέ..

    η μάππα και η πολιτική εν θέματα που αφορούν όλο τον κόσμο οπόταν εν λογικό να έχουν άποψη όλοι..και στις παρέες εννά μιλήσεις για κάτι που εν common interest..it’s the easiest thing to talk about..

    για τις οικιακές βοηθούς συμφωνώ..we are turning into a nation that divides people into ‘casts’..αλλά αν η μάμα σου (και η οποιαδήποτε μάνα) έχει να πάει δουλειά, να προσέχει τα κοπελούθκια της, να τα παίρνει ιδιαίτερα, να περνά χρόνο μαζί τους, να καθαρίζει το σπίτι της, να μαγειρεύει, να πλυνίσκει ρούχα, να κάμνει manage το household της, να κάμνει πράματα για τον εαυτό της, να κάμνει χρόνο για τα hobbies της, τους φίλους..ε can you blame her for needing some help? it’s easy to judge others όταν εν είμαστε στην θέση τους..επειδή εν συμφωνώ με κάτι εν σημαίνει και ο δικός μου τρόπος εν πιο σωστός..

    εν πολλά σωστή η τελευταία σου πρόταση..εν πολλά καλό να κοιτάζεις πίσω και να πείς ‘ναι έζησα και έδωσα βάση στα ουσιαστικά πράματα στην ζωή’..αλλά νομίζω όσο παιρνούν τα χρόνια αλλάσουμε ιδέα για το τι είναι ουσιαστικό ή πιο ουσιαστικό τελοςπάντων..

    sorry για το σεντόνι!

    misharos: Όσο τζι’αν φαίνεται παράξενο, εν θελω απλα να καμω κατι to enjoy myself η to be entertained όπως λες. Έννεν ότι εν κάμνω τίποτε, πχ το waterpark ή η disneyland που επίαμε με το σχολείο. Ούλλοι ήταν ενθουσιασμένοι, εκάμναν όπως τα μωρά (μισώ τούτη την έκφρασή αλλά εν την λέω με την αρνητική της πλευρά) τζιαι γω ημουν καπως νταξει ρε μεγαλε ηρεμησε. Που τούτα όμως κερδίζω στο ότι δημιουργώ συνδέσμους με άτομα. Ή όταν πάω cinema μπορεί να θεωρω ανουσια την ταινία αλλά κερδίζω κάτι που τες συζητήσεις που κάμνω με τους φίλους μου.
    Έννεν κλειστά ούλλα απλά εν μου αρεσκουν τα light :p
    The easiest thing to talk about εννεν απαραιτητα το καλυτερο. Εν θελω να καμνω συζήτηση για χάρη της συζήτησης.
    Τζίνο που είπα για τις δουλειές του σπιθκιού εν ότι τζιαι τα κοπελλούθκια τζιαι ο άντρας μπορούν να προσφέρουν. Ειδικά μετα που περνούν τα κοπελλουθκια τα 10 χρονια πιστεύκω οι ώρες τζιαι οι δουλειες της οικιακης βοηθου πρεπει να μειωνουνται τζιαι να αναλαμβάνουν τα κοπελλούθκια, παρά να περνούν τις ώρες τους χαζεύοντας.
    Ναι σιγουρα ο καθενας βρισκει τα ουσιαστικα του πραματα στη ζωή, που στην τελική μπορεί να μεννεν τοσο ουσιαστικά τελικά…
    Έννεν τίποτε για το σεντόνι, σιέρουμαι να μου γράφετε :)

  7. ΑΑΑ! εν εννοώ να χαζεύκεις με την έννοια του χαντεύκεις γίνεσαι χαζός , αποβλακώνεσαι κτλ αλλά με την έννοια του να τεμπελιάζεις λίον τζιαι να κάμνεις κάτι που εν κερδίζεις κάτι. Εμ για λλίον, εννοείται. Τσίαρς

    misharos: oh :) Για λλιο δεχτό, αν τζιαι με προπονηση μπορεις να καταφερεις το καθολου.

  8. Ε μιτσή μεν βασανιέσε. Πον να μυαλίνεις εννά καταλάβεις. Τούτα που λαλείς αχρείαστα τούτα που θωρείς ότι εν σου προσφέρουν τίποτε εν τούτα ακριβώς που χρειάζεται μια συνθλιβόμενη καθημερινότητα του μέσου μικροαστού όπως εν οι παραπάνω Κυπρέοι τζιε εν το ξέρουν. Χωρίς τούτα εννά τους εθώρες ούλλους να ππέφτουν τζιε να σπουρτούν. Τόσο θλιβερή εν η καθημερινότητα που θωρείς την Κενεβέζου τζιε νομίζεις ότι μαθαίνεις τζιε κάτι.

    Όσο για το άλλο με τες οικιακές βοηθούς είσε τυχερός που το είδες σε τούτην την ηλικία τζιε καταλάβεις ότι έσιει αθρώπους που περνούν τζιε με πιο λλία. Έσιει τζιε αθρώπους που μπορούν να υπομένουν πολλά παραπάνω που σένα για τα ριάλλια. Έσιει τζιε αθρώπους που νομίζουν ότι εννάν πάντα μάστροι τζιε εν καταλάβουν ότι προετοίμαζουν τα κοπελλούθκια τους για να εν σύγχρονοι σκλάβοι.

    Υ.Γ Ε φίλε μεν μείνεις ποττέ μόνος σου για πολλή τζιερό. Τούτα που έσιεις μεσ το νού σου έννεν ανάγκη να τα λαλείς τζιε πάρακατω. Τες μιτσιές άηστες να κάμουν ότι θέλουν. Μακάριοι οι πτωχοί το πνεύματι.

    misharos: Τζιαι τωρά καταλαβαίνω. Εν τους δικαιολογώ για τούτα που κάμνουν επειδή εν μίζεροι που τη ζωή τους. Πρέπει να ξυπνήσουν, να αγωνιστούν, να φκουν έξω που τη φυλακήν τους, να ΖΗΣΟΥΝ, τζιαι όι να νομίζουν ότι ζουν.
    Εν σε έπιασα για τις οικιακές βοηθούς.
    Αρέσκει μου να είμαι μόνος μου φίλε. Λαλώ τα γιατί μπορεί να βοηθήσουν κάποιον. Αρέσκει μου να συζητώ τζιαι έγινεν ωραία συζήτηση δαμέ για προβληματισμό. Εν τες αφήννω μόνες τους, πρέπει να ξέρουν το σωστό που το λαθος τζιαι να μπαινουν όρια.

  9. Yo<u made my day, man!

    Από όλα μπορείς να κερδίσεις. Και το άδειασμα είναι κέρδος. Δημιουργείς το κενό για να χωρέσουν άλλα όμορφα. 'Η αν σε ενδιαφέρει, μπορείς να κερδίσεις από το ότι σήμερα χάρισες κάτι σε κάποιους που σε διάβασαν.

    Ρωτάς αν σταματά ποτέ να αλλάζει ο άνθρωπος. Σου απαντώ με το στίχο "Πέτρα που θέλει να κυλά ποτέ δεν χορταριάζει." Φτάνει να θέλει να κυλά και δεν το θέλουν όλες.
    Συνέχισε να ψάχνεις τρόπους να "χορτάσει" το είναι σου! Να το θυμάσαι! Κάποτε θα ανακαλύψεις πράγματα και τρόπους που δεν μπορούσες ποτέ να σκεφτείς.

    Όσο για τους άλλους, μάθε να αποδέχεσαι ότι δεν έχουν όλοι την ίδια τόλμη κι αγάπη για τη ζωή. Κι αν θες να βοηθήσεις… δείξε τους. π.χ. αφιέρωσε χρόνο με τις αδελφές σου να κάνετε κάτι. Χωρίς προλόγους, εισηγήσεις, παρατηρήσεις.

    Βιβλία που βρήκα ότι έχουν κάτι να δώσουν: ( ή που μου έδωσαν εμένα κάτι )

    "Η δύναμη του τώρα" Echhart Tolle
    "Το άρωμα" Patrick Ziskint
    "Φάουστ" Γκαίτε
    "Ασκητική" Καζαντζάκης
    "Σεισάχθεια" Εύα Ομηρόλη.

    Και τόσο τόσα άλλα!

    misharos: Εν χρειάζεται άδειασμα για να γεμισει ο αθρωπινος νους, μπορούν να μπαίνουν συνέχεια πράματα! Καταλαβαίνω ότι εν έχουν όλοι όρεξη για ζωή τζιαι καμνω προσπάθειες να τους μάθω να αγαπούν τη ζωή :) Να κοιτάξω τα βιβλία, ευχαριστώ.

  10. Μανα μου μισιαρουδιν μου τζαι εννα πάεις μπροστά εσυ!

    Σhέρουμαι πολλά να θωρώ νέους σαν εσένα που μπορουν να προβληματιστουν για έτσι θεματα.
    Μεν νευριάζεις όμως για πράματα που θεωρείς ανούσια, έχουν και αυτά τη χρησιμότητα τους. Οπως το να περάσεις καλά με ένα θεατρικό. Και όσον αφορά τες μιτσιές, νομίζω πως αφού έχουν έτσι αρφόν εθθα καταλήξουν σαν άλλες ροκόλες.

    misharos: :) Να’σαι καλά. Ναι ισως με το θεατρικο να ήμουν λλίο σκληρός. Εγώ εν αλήθκεια ότι εν το εχρειάζουμουν, αλλά όι τζιαι όλοι οι άλλοι.

  11. Μπορείς να «κερδίσεις» πράματα που τα πάντα. Είναι όλα σχετικά. Τζαι η τηλεόραση έshει να σου «δώσει» πράματα, εξαρτάται πώς την χρησιμοποιείς. Εγώ εχτές εκάθουμουν στον καναπέ αγκαλιά με την κόρη μου τζαι εθώρουν «Χάνα Μοντάνα». Εν μπορείς να φανταστείς πόση χαρά έκαμνε το μωρό. Έχασα; Εγώ λαλώ εκέρδισα πράματα…

    misharos: Που καποια πιο πολλά, που καποια πιο λλια…
    Σιέρουμαι σε :) Το κορίτσι ήταν να χαρεί με πολλα πραματα, που τη στιγμή που εσύ, ο παπάς της , είσαι δίπλα της. Ένας γυρός με το αυτοκίνητο, ενα απογευμα στο παρκο, να παιξεις με τις κουκλες της, λαλώ μπορείς να κερδίσεις παραπάνω πράματα.Τζιαι συ τζιαι το μωρό.

  12. Καταρχήν χαλάρωσε λλίον με τους άλλους… Ο καθένας έσιει τους λόγους του που κάμνει κάποια πράματα, σημαίνει ότι του προσφέρουν κάτι. Τζι αν δεν του προσφέρουν, εν δική τους η ζωή, εσύ μπορείς μόνο να συμβουλέψεις τζαι να δώσεις καλό παράδειγμα.

    Η μάππα, προσφέρει εκτόνωσην, διέξοδον ας πούμε για κάποιους. Παρά να τσακκώνουνται έσσω τους ας πούμε. Τα θέατρα, γέλιο σε μιαν καθημερινότητα μουντή, σφιγμένη, αυστηρή. Οι σειρές στην τηλεόραση μπορεί να μας κάμουν να τρέξει κανέναν δάκρυν αν μη τί άλλον… Εφαντάστηκες να εθωρούσαμεν σκοτωμούς τζαι αδικίες στην τηλεόραση τζαι να μεν ενιώθαμεν τίποτε απολύτως? Κάπου τζαμαί φτάνουμεν σύντομα παρεπιπτόντως.

    Εγώ τωρά ας πούμε, στην ηλικία που είμαι θυμούμαι τα μίκι μάους που εθώρουν μιτσιά τζαι πιστεύκω ήμουν πολλά τυχερή που έζησα τζέινην την εποχή.Ήταν τα ξέγνοιαστα τα παιδικά χρόνια που χρειάζεται ο καθένας να έσιει ζήσει για να καταλάβει την αξία του αθώου τζαι όπως είπεν κάποιος πιο πάνω, να έχουν μέτρο σύγκρισης για τες βλακείες που θα ζήσουν πιο μετά. Γενικά την τηλεόρασην όμως τζι εγώ αντιπαθώ την. Προς το παρόν δεν έχω σπίτι μου.

    Αλλά ακόμα τζαι οι καταχρήσεις έχουν το σκοπό τους. Άμαν τις περάσεις (τζι επιζήσεις), καταλαβαίνεις πόσα είσιες, πόσα έχασες τζαι μόνον τότε μπορείς να πάρεις πιο σωστές αποφάσεις.

    Προσπάθα να μεν είσαι τόσον απόλυτος, έμπα λλίο στη θέση του άλλου… Ότι έσιει ο καθένας, φτάνει να το αξιοποιεί σωστά.

    Εγώ πάντως ότι εκατέκρινα τότε, στην εφηβεία μου, έκαμα τα με το παραπάνω πιο μετά… :/

    Στη βάση τους, εν πολλά καλές οι σκέψεις σου. Θέλω να σε ξαναδώ σε 20 χρόνια πώς θα σκέφτεσαι… Έσιε το νου σου, ούλλα εν εμπειρίες τζαι το θέμαν είναι πώς τις αξιοποιείς :)

    misharos: Νήρι μου, φυσικά εν θα αναγκάσω κανένα να κάμει οτιδήποτε. Απλά έννεν επειδή το άτομο που το κάμνει πιστευκει οτι κερδίζει κάτι(αλήθκεια, είμαστεν αρκετά εγωιστές για να πιστέψουμε οτι οτιδηποτε καμνουμε προσφερει μας κάτι.), ότι εν σωστό τζίνο που κάμνει. Ένας που κλέφκει, έσιει λόγο που το κάμνει, ο άθρωπος εν φτωχος εν έσιει με να φάει με να πιει, αλλα εν τον δικαιολογώ στις πραξεις του, μπορει να τον καταλαβαίνω αλλα εν τον δικαιολογώ.
    Προσφέρει εκτόνωση, το ξέρω, είπαν μου το τζιαι φίλοι μου φανατικοί όταν είχαμε τη συζήτηση σχετικά με την ουσία της μάππας. Όμως σκέφτου πως εκτονώνεται ο κόσμος τζιαμέ. Ξιτιμάζουν τον καθενα μεστο γήπεδο, φκαλλουν τες μαναες του καθενου πουτανες, ξιτιμαζουν τους συνανθρώπους τους στην αλλη μερκά του γηπέδου, μετά τη μάππα κάμνουν καφκάες… Εν εκτόνωση ναι. Αλλά εν δικαιολογείται. Μισώ τουντην εκτονωση. Κάμνει τον άθρωπο άβουλον ον χωρις κριτική σκέψη. Γι’αυτό λέω, που μπαίνει η γραμμή; Πού μπαίνουν τα όρια; Μπορεί η αρφή μου να κάθεται ούλλη μέρα στην τηλεόραση να θωρει χανα μοντανα τζιαι να νομιζει οτι προσφερει της κάτι. Αλλά δεν της προσφέρει κάτι!
    Οκ για το θεατρο ήμουν λλιο σκληρός.
    Να κλαψεις για πράματα που αξίζουν, όι για υποθετικά σενάρια(βλ. σειρές τζιαι ταινίες) τζιαι για δυο αθρωπους που έχουν να βρεθουν 40 χρονια(βλ. παμε πακέτο). Τζιαι ο θάνατος εν μέστην ζωή μας, τούντην στιγμή που γράφω τούντες γραμμές κάποιοι αθρώποι πεθανίσκουν, αλλά εν λυπούμαι. Τζιαι εν θέλω το γεγονός ότι εννα το πει η τηλεόραση να με κάμει να λυπηθώ. Εν θελω να σιει δύναμη το κουτί πάνω μου.
    Όλα τα πράματα που εκάμναμε μικροί αρέσκουν μας τωρά τζιαι νοσταλγούμεν τα. Αν το αναλύσεις, κάποια επροσφέραν σου πιο πολλά που κάποια άλλα, τζιαι σε κάποια γενιά επροσφερτήκαν παραπάνω από άλλη (ασπούμε η δική σου που ίσως έφτασε τους τζιαιρους που επαίζετε μάππα στα χωράφκια, σε σχέση με τη δική μας που εκαθούμαστε ούλλη μέρα στη τηλεόραση(σόρρυ αν σε κάμνω να φένεσαι γέρισσα :p)) Που τη δική μου πλευρά, επροσφέραν μου παραπάνω κάτι εγκυκλοπαίδιες που εμετροφυλλούσα(τις ΑΛΦΑ) τζιαι ακόμα θυμούμαι πράματα που τζιαμέ, ενώ χλωμό αν έμαθα κάτι που τον τομ&τζέρρυ τζιαι τον μπαγκς μπανυ.
    Όσο για τις καταχρήσεις, τζίνο που ανησυχώ ενει να μεν καταλάβει ο άθρωπος που καμνει καταχρηση ποττέ ότι κάμνει κατάχρηση.
    Όσο για το απόλυτο, δες οτι εγραψα πιο πάνω σχετικά με το ότι εννεν οτι κάμνουμεν σωστό, επειδή νομίζουμε ότι μας προσφέρει κάτι.
    Ελπίζω να μεν κάμω τίποτε που τούτα που κατακρίνω :) Αν τζιαι στη τελική κάποια μπορεί να αποδεικτούν λάθος. Σίουρα εν είμαι 100% σε ό,τι είπα.
    Τζιαι γω έχω περιέργεια να δω πως θα σκέφτουμαι σε 20 χρόνια που θα τα θκιεβάζω τούτα…

  13. Χμμμ….
    από το πρωί προβληματίζομαι με τα σχόλια….

    οκ από όλα μπορούμε να πάρουμε κάτι. Αλλά εδώ φτάσαμε να προσπαθούμε να πείσουμε τον mishiaron ( κι όποιον mishiaron, κουρκουτάν, ακκανομούτταν )
    ότι πρέπει να μείνει στα τετριμένα. Ότι εν καλά δαμαί που είμαστε, όπως είμαστεν.

    Ο κάθε άνθρωπος έχει τις αναζητήσεις του και τους τρόπους του!
    Το να είσαι σε επαφή συνέχεια με τα τετριμμένα και όσα δεν σου αρέσουν, χάνεις το κουράγιο σου και την ενέργεια σου για προσπάθεια!

    Ευχαριστώ που με «ακούσατε».

    misharos: Σωστή ότι έννεν καλά να μεινίσκουμε με τα συνηθισμένα τζιαι ότι κάμνει ο υπολοιπος κόσμος. Εν ξέρω πολλούς που επετύχαν κάμνοντας ότι κάμνει ο απλός κόσμος.

  14. Έννοια σου τζαι παίζω τζαι με τες κούκλες :)
    Τα μωρά σιέρουνται με τα απλά πράματα. Που κάθε τί που κάμνουν τζαι που κάμνεις μαζί τους έχουν κάτι να κερδίσουν.

    Τζι εγώ σιέρουμαι σε ρε, πολλά μάλιστα :)
    Μακάρι να είχαν ούλλοι οι συνομίληκοι σου τα μυαλά σου, ήταν να έshει μέλλον τούτος ο τόπος

    misharos: Εν μπορούν να αντιληφθούν που τι κερδίζουν τζιαι που τι όι, απλά χαίρονται. Αλλά που τη στιγμή που χαίρονται εν οκ!
    Να’σαι καλά :)

  15. Ίσως, να μεν πρέπει να κερδίζουμε κάτι πάντα που τζείνο που κάμνουμε. Καταλαβαίνω σε, τζιαι έσhεις δίκαιο. Αλλά η ψυχαγωγία εν όσον απαραίτητη εν τζιαι η διασκέδαση, κατά την γνώμη μου! Τζιαι που τούτο το ποστ μπορεί εσύ να μεν εκέρδισες κάτι, αλλά εκερδίσαν τζείνοι που το εθκιαβάσαν. Επροβλημάτισες τους. :)

    misharos: :) Η ψυχαγωγία που κερδίζεις κάτι συμφωνώ. Έστω τζιαι το πιο μικρό, έστω τζιαι ναν μαλακία. Μπορώ να πω ευχαριστεί με παραπάνω να κερδίζουν οι άλλοι που τζίνα που καμνω παρά εγώ

  16. ppeeee damesa, ti ginetai sior dame? einai i mera «skoullismas ki esi, mboreis»?

    mallon exasa enne? en mantilaki tsepis to sxolio mou

    epi tis ousias. En ethkiavasa tipote!! tha epanelthw otan exw 17 wres pou oute na piw to idio mou to gala en tha exw oreksi.

    misharos: Eπίραξε σε το γάλα; :p

Σχολιάστε

