Summer is kind of like the ultimate one-night stand: hot as hell, totally thrilling, and gone before you know it.

Πέρκι προλάβω τζιαι γράψω το πριν κοπεί το ρεύμα.
Νομίζω εν το πρώτο καλοτζιαίρι που θέλω να αρκέψει το σχολείο. Επιτέλους εννα αρκέψω Α-levels. Ασπούμε εννα καμνω history politics law economics εν θα χαννει. Τζιαι μαθηματικά αλλά έπιαα τα με το ζόρι επειδή εν με αφήννουν στο σχολείο να πιάω computers. Ενναν τζιαι μια πρόκληση για μένα γιατί εν πολλά 5 A levels. Τα πανεπιστήμια 3, άτε 4, χρειάζουνται. Αλλά κάμνω το για τη γνώση εν θέλω να αφήκω τίποτε πίσω. Τζιαι ακόμα λυπούμαι που εν θα κάμω computers.
Θυμούμαι που επία στην ομιλία του Πισσαρίδη μετά που εκέρδισε το Νόμπελ, που εμίλαν για τη σημασία των ελληνικών γραμμάτων στην καριέραν του, ότι τζίνος επίε πανεπιστήμιο με 12-13 μαθήματα, τζιαι οι εγγλέζοι επιένναν με 3 Α levels. Ε καμία σχέση.
Any whine.
Άρκεψα μάππα σε ομάδα 4ης κατηγόριας. Εμετάνιωσα πολλά που εσταμάτησα τζιαι έθελα να ξαναξεκινήσω. Εν πολλά καλά ως τωρά, καμία σχέση με τις ακαδημίες. Η προπόνηση αρκετά κουραστική αλλά αξίζει. Τζιαι οι συμπαίκτες μου βοηθητικοί. Eλπίζω να τα καταφέρω όταν αρκέψει το σχολείο.
ΠΥΞ ΛΑΞ ΑΥΡΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ.
Εγόρασα τζιαι μιαν φάγουσαν βιβλία για το καλοτζιαίρι. Είπα ότι εννα τα θκιεβάσω ώσπου να αρκέψει το σχολείο, τώρα να δούμεν. Άρεσεν μου το Ο φανατικός του Εric Ηoffer. Μιλά για τα μαζικά κινήματα τζιαι τους φανατικούς στην κοινωνία τζιαι σαν το θκιεβάζω σκέφτουμαι τους Αγανακτισμένους τζιαι εφαρμόζουνται λλιο πολλά τζίνα που λαλεί. Βιβλίο του 1969.
Έννεν τζιαι τόσο κακό που κόφκουν το ρεύμα 2-2μιση ώρες. Βρίσκουμεν ώρα τζιαι κάμνουμεν κάτι άλλο, μακριά που ίντερνετ τζιαι τηλεοράσεις. Παίζω κανένα επιτραπέζιο με τον αρφό μου, θκιεβάζω κανένα βιβλίο. Ήμουν στον ανηψιό μου σήμερα τζιαι εν ήσιε ρεύμα τζιαι έκατσαμε τζιαι εμιλούσαμε. Η γιαγιά μου ελάλε μου ιστορίες του τζιαιρού της, για το σπίτι της στα κατεχόμενα, για το πως εζούσαν χωρίς ρεύμα. Ντα εν εχω ιδιαίτερο πρόβλημα. Αφού αντέχαν οι παλιοί αντέχω τζιαι γω. Σήμερα εποδηλατούσα η ώρα 1 το μεσημέρι.
Εννα πάμε τζιαι εξωτερικό οικογενειακώς. Ενναν ωραία.

πάνωημερομηνία: Αμάαααναμου. Εψές είδα εφιάλτη. Εξύπνησα η ώρα 5 τζιαι αγκομαχούσα. Είδα ότι ήσιε κάποιους τζιαι εμπήκαν στο νεο νοσοκομειο λευκωσίας τζιαι εκρατούσαν ομήρους τζιαι μέσα ήταν τζιαι ο παπάς μου τζιαι το νοσοκομείο που μέσα ήταν όπως το σπίτι μου. Τζιαι ήρτεν τζιαι η αστυνομία τζιαι ερώτησα τους αν μπορούν να κάμουν τίποτε τζιαι λαλούν μου ότι μπορείς να κάμεις εσύ μπορούμε τζιαι μεις τζιαι απλά εκάθουνταν.
Μια φάση ήρτεν ο Χριστόφκιας τζιαι εχόρευκε τζιαι εγελούσε. Τζιαι ακούουνταν πυροβολισμοί συνέχεια μέστο δωμάτιο που ήταν οι ομηροι. Τούτα.

Έχετε γειαν. Καλά να περνάτε.

9 thoughts on “Summer is kind of like the ultimate one-night stand: hot as hell, totally thrilling, and gone before you know it.

  1. Αν με επεριμέναν τζαι εμένα έτσι μαθήματα το Σεπτέμβρη, τζαι εγώ ήταν να ανυπομονούσα. Μέχρι τότε, δώκε τον βιβλίων πουπάνω.
    Τα μαθηματικά μεν τα υποτιμάς. Τζαι εν εννοώ σε επίπεδο δυσκολίας, αλλά σε χρησιμότητα. Έννα σου μάθουν τρόπο σκέψης.
    Πόμπα η μάπα. Εν η καλλύτερη φυσική άσκηση τζαι για το σώμα, τζαι για τα αντανακλαστικά τζαι για το νου. Τζαι εγώ παίζω, φούτσαλ όμως. Τι θέση παίζεις;

    misharos: Εν τα φοούμαι σε δυσκολία. Εν μαθηματικά. IGCSE περιμένω Α*. Φυσικά καμία σχέση α λεβελ τζιαι igcse. Αλλα ναι σαν τρόπος σκέψης εν πολλά καλά. Σχεδόν ποττέ εν μου εχρησιμέψαν συγκεκριμένα πράματα που εκάμαμε, αλλά πολλές φορές έπιαα τον εαυτό μου να λύω προβλήματα με τρόπο σκέψης που έμαθα στα μαθηματικά. Απλά φαίνουνται μου πολλά πιο ενδιαφέρον τα άλλα μαθήματα.
    Εν ωραίο τζιαι το futsal ;) Εν πολλοασχολούνται οι παρέες μου τζιαι παίζω μια φορά κάθε 2-3 μήνες. Αρέσκει μου άμαν παίζω με παρέα, αλλά όι να ασχοληθώ. Επία 2-3 προπονήσεις παλιά τζιαι εν μου άρεσε. Στις ακαδημίες έπαιζα αμυντικός χαφ αλλά τωρά σαν να τζιαι θέλει με επιθεση. Τζιαι σαννα τζιαι προτιμω επιθεση.

  2. Άλλη φάση επίθεση. Η μαλακία εν ότι τζαμαί η απόδοση σου κρίνεται που 2-3 φάσεις σε κάθε αγώνα τζαι παίζει πολλή ρόλο η τύχη. Αμυντικό χαφ (DMF), που την άλλην εν δουλειά 90 λεπτών τζαι κρίνεται ανάλογα. Παίζει λλιότερο ρόλο η τύχη τζαι η ικανότητα του αντιπάλου, τζαι παίζει παραπάνω ρόλο η διορατικότητα σου εσένα. Τζαι εγώ συνήθως DMF είμαι όποτε παίξω 11vs11, αν τζαι παίζω τζαι CMF ή AMF.

    misharos: Ναι σωστά διορθώννεσαι σαν αμυντικός αν κάμεις κανένα λάθος, έσιεις τις ευκαιρίες μέστο παιχνίδι. Αλλά τα λάθη του αμυντικού συγχωρούνται πολλά πιο δύσκολα που του επιθετικού. Μπορεί να αποβούν μοιραία. Σωστά παίζει ρόλο η διορατικότητα τζιαι άλλα πράματα, πρέπει να θωρείς τον παίχτη που μαρκάρεις συνέχεια κλπ
    Ωραίες οι θέσεις σου. Έσιει φορές που νιώθω λλίο χαμένος στο γήπεδο άμα παίζω CMF ή ΑΜF. Ούλλο το γήπεδο εν γυρώ μου τζιαι πρέπει να ξέρω τι γίνεται παντού. Τζιαι λογω τούτου προτιμώ πλάγιες θέσεις.

  3. Πρόσεχε ρε Μισιαρέ, διότι εν εν ο τρόπος σκέψης που σου εμάθασιν άλλοι στα μαθηματικά. Ο τρόπος να γράψεις καλά στες εξετάσεις. Έπαθα το τζαι εγώ τζαι ύστερα που άννοιξα τα μμάθκια μου είδα τι έχαννα τζαι πόσον στραός ήμουν.

    Μάππαν εν πάιζω σόρυ.

    misharos: Εν είμαι σίουρος αν εκατάλαβα τι εννοείς.
    Μέστην ύλη εν τζιαι ο τρόπος να γράφουμε στις εξετάσεις έτσι ώστε να πιάμε καλό βαθμό. Δηλαδή πολλές φορές εν βάλλω ακριβώς τζίνα που ξέρω αλλά τζίνα που θέλουν οι εγγλέζοι, ενώ έπρεπε ναν πιο ανοιχτό.

  4. Το λοιπόν μισιαρούδι μου, αφηκες ενα πολλά κύριο μάθημα πίσω! πιαε τζαι καμιά χημεία!! Παρακαλώ να είχα μαθητές σαν εσένα πάντως..
    Ανυπομονώ τζαι εγώ για το Σεπτέμβρη, αλλά ιν δε μινταιμ ας απολαύσουμε το καλοκαίρι!!

    misharos: Που να με πιερώσεις τζιαι να φακκάς 17 τούμπες χαμέ εν πιαννω :p
    Εν ενδιαφέρον πράμαν η γνώση ξέρω το αλλά λόγω των αγγλικών εν μπορώ, εν τα πιάννω τα αγγλικα της φυσικης χημειας βιολογίας. Εξάλλου εν δικαιούμαι να το πιάσω επειδή εν το έκαμα στα igcse. Αν τζιαι στα πανεπιστήμια θα τους άρεσε γιατί άμα πιάννεις μαθήματα που διαφορετικούς κλάδους υποθέτουν ότι ξέρεις που ούλλα.

  5. misharούιν, καλό καλοτζιαίρι ρε.. Περίεργον πράμα ένας νέος να ανυπομονεί για το σχολείο. Επήες σε κανένα γιατρό; Ετσιάκκαρες αν είσαι μμαθκιασμένος; Έσιεις πυρετόν ρε; Κάτι εν πάει καλά, πάντως!

    Shαίρουμαι αμαν γνωρίζω έτσι μιτσιούς με όρεξην για τα γράμματα!

    Πολλά ωραία η μάππα όπως σου είπεν τζιαι ο Def. Εγώ εν πορτάρης που είμαι, όποτε παίξουμεν κανένα futsal..

    Τούτα που λαλείς για το κόψιμον του ρεύματος είδα τα τζιαι γω. Εθκιάβασα αλλο λλίον Stephen King, επέρασα ώραν με τη γιαγιά τζιαι τον παππού μου, με τους αρφούες μου τζιαι με την ησυχία μου!

    Ελπίζω να shίσεις στα μαθήματα τζιαι να κάμεις όσα θέλεις με επιτυχίαν! Αν τζιαι εν σε φοούμαι :)

    misharos: Χεχεχ :p Πρώτη φορά μου συμβαίνει αν τζιαι νομίζω εννα θέλω καλοτζιαίρι το Σεπτέμβρη πάλε με τη δουλειά που εννα έχω :p Πορτάρης α; Συνήθως κανένας εν δέχεται να παίζει πορτάρης :p
    Χαίρομαι :) Έτσι γιατί κάποια πράματα εν καλά τζιαι διαφορετικά που τον τρόπο που εσυνηθίσαμε.
    Ευχαριστώ ρε να’σαι καλά :)

  6. u r my sister soul… sto eho xanapei pistevo..kala na peraseis k na ta apolafseis ola afta pou evales sto kalokairino kai fthinoporino sou programma!

    xxx

    misharos: Χεχε ναι εξαναείπες μου το :p xD
    Να’σαι καλά ευχαριστώ επίσης :)

  7. an eides ena zefkari me 2 mwra mes tes amaksoues elpizw na men tous emilises… :S

    misharos: Γιατί; :p
    Αν επίες νομίζω είδα σε τζιαι εβάστας το αθρωπούι που το σιέρι τζιαι εφόρες ένα φόρεμα.

  8. diladi mono mia genaika epien me mwro?

    oi erpeton mou, en epia :S
    an mi ti allo, o athrop siga men dextei na ton vastw pou to sheri HAHAHAHA

    misharos: Εν νομίζω απλά μόνον μιαν είδα :p
    χεχεχ :)

Σχολιάστε

