Μεγάλωμα με τη βία

Γελούμε. Παίζουμε. Διασκεδάζουμε. Κάμνουμεν αστεία. Παιρνούμεν ωραία. Χαιρόμαστε. Κάμνουμεν πλάκες. Κάμνουμε φάρσες. Λαλούμε ανέκδοτα. Ζούμε με χαμόγελο.

Τζιαι στο βάθος λαλεί μας μια φωνή:

-Είσαστε νηπιαγωγείο. Κάμνετε όπως τα μωρά. Μεγαλώστε επιτέλους.

Ασσιχτιρ ηλίθιε.

Ξέρω ότι πονεί σας που εν μπορείτε να συμμετέχετε σε τζίνα που κάμνουμε, αλλά τουλάχιστο μεν φκάλλετε τον πόνο σας πάνω μας. Τζιαι εσείς τα ίδια εκάμνετε στην ηλικία μας. Τζιαι γω βλέπω παιδιά να κάμνουν κάποια πράματα που άλλοι θα εχαρακτήριζαν «μωρίστικα» που οι συνομήλικοί μου τζιαι εγώ εν κάμνω λόγω ηλικίας αλλά εν τους λαλώ τίποτε. Τζιαι εγώ τα ίδια έκαμνα. Τζιαι εσείς τα ίδια εκάμνετε τζιαι ο κάθε άθρωπος που επάτησε ποττέ πάνω στη γη έτσι έκαμνε. Τζιαι ο κάθε άθρωπος εμεγάλωσε τη στιγμή που έπρεπε, «ωρίμασε» τη στιγμή που έπρεπε. Τζιαι τούτη η στιγμή ορίζεται που τη Φύση τζιαι όι που τους άλλους.

Γιατί τόση βιασύνη να μεγαλώσουμε; Γιατί να πρέπει σώννει τζιαι καλά να μεγαλώσουμε; Επιμένετε να μεγαλώσουμε σε ένα κόσμο όπου οι μεγάλοι εκάμαντον σκατά. Ας ξεχάσουμε τες χαρές, τα χαμόγελα τζιαι τη διασκέδαση, ας μεγαλώσουμε, ας γίνουμεν άθρωποι που αγχώνουνται, που μισούν, που δεν αγαπούν. Τούτο θέλετε, δεν εξηγείται αλλιώς. Μόνον παλαβός εν τζίνος που αντιτίθεται στον κόσμο της χαράς, της ευτυχίας τζιαι του γέλιου, ο κόσμος των παιδιών δηλαδή. Τι το κακό έσιει ο κόσμος των παιδιών δηλαδή; Ενώ μπορώ να βρω μια φάουσα κακά που έσιει ο κόσμος των μεγάλων.

Το ποστ με αφορμή την παρατήρηση του διευθυντή του σχολείου εχτές ότι «Είμαστε νηπιαγωγείο» ενώ επαίζαμε νεροπόλεμο στο σχολείο, αλλά τζιαι γενικά τους αθρώπους που μας θέλουν να μεγαλώσουμε με το ζόρι.

Αντί να φκείτε τζιαι εσείς να παίξετε νεροπόλεμο ή κάτι άλλο που κάμνουμε, να χαρείτε λλίο, να γελάσετε, να νιώσετε τη χαρά της ζωής. Μείνετε τζιαμέ στα γραφειούθκια σας, στα σπιτούθκια σας ,μπροστά που σκατοοθόνες ,αγχωθείτε για τη δουλειά σας ,για τα κοπελλούθκια σας ,αγχωθείτε στο δρόμο ,παίξετε καμιά πουρού ,σύρτε τζιαι καμιά ξητιμασιά, τζιμηθείτε, τζιαι ξανά π’αρκής.

Ζήστε λλίο γαμώτο.

12 thoughts on “Μεγάλωμα με τη βία

  1. Ξέρεις το ότι συμφωνώ ;) Προσωπικά εν νομίζω οτι εννα ωριμάσω ποττέ! Αφού να φανταστείς επία στο πάρκο της γειτονιάς προχτές τζιαι ήμουν shιρότερη τζιαι που 5χρονο…(κατ’ακρίβειαν έκαμα τζιαι φιλίες μ’ένα 5χρονο,τον Γώγγγγο-έτσι μου είπε, μάνα μου ρε!) Εν με χαλά καθόλου όμως, χαχαχα

    misharos: Το ξέρω :p Ε καλά κάμνεις που εν σε χαλά :) Γιατί αλήθκεια εν τζιαι μεγαλώνουμε, we just learn how to act in public.

  2. αλλον η σοβαρότητα τζαι άλλον η σοβαροφάνεια….. τζαι η ηλικία εν έχει καμιά σημασια για τούντα δκυό

    misharos: Σωστός! Αλλά δυστυχώς κανένας εν το καταλαβαίνει.

  3. πιστεύω χωρίς να το θέλω ότι ήταν μια ατυχής και απελπιστική προσπάθεια του διευθυντή σας να σας προσβάλει για να πετύχει το στόχο του. που είναι να μην πετάσσουμεν το νερό γιατί είναι πράγματι λλίο στον τόπο μας. είμαι κι εγώ εκπαιδευτικός και ξέρω ότι πολλές φορές μας πιάνει πανικός και δεν ξέρουμε πώς να περάσουμε το μήνυμά μας σωστά.

    μην παρασυρθείς όμως που τούτο που έγραψα πιο πάνω. έπιασα το νόημα της ανάρτησης και έχεις δίκιο.

    και κάτι άλλο. προσωπικά δεν μελαγχολώ ποτέ όταν ακούω τα παιδιά να παίζουν, αντίθετα σιαίρουμαι. γιατί σαν παιδί ήμουν τυχερός και πέρασα πολλά καλά κι έκανα όλα όσα κάμνουν τα παιδιά. σήμερα θέλω να δικά μου παιδιά και όλα τα παιδιά του κόσμου να παίζουν και να γελούν. εγώ κάμνω τα δικά μου που ταιριάζουν πιο πολλά στην δική μου ηλικία, την διπλάσια που τη δική σου!

    ;)

    misharos: Πιστεύω ότι δεν πρέπει να αφήσουμε πίσω συνήθειες που εν μέσα στη κουλτούρα μας τζιαι προσφέρουν μας χαρά. Ειδικά συνήθειες που γίνονται μια φορά το χρόνο, όπως ο νεροπόλεμος τζιαι η λαμπρατζιά.
    Ξέρω, σίγουρα εν δύσκολη η δουλειά σας να πρέπει αν διαχειριστείτε τα κοπελλούθκια του καθενού. Ειδικά εκπαιδευτικοί σαν εσένα που υποθέτω κόφτει σας όχι μόνο το μάθημα αλλά τζιαι η σχέση σας με τους μαθητές κλπ
    :) Ωραία που σιέρεσαι. Ίσως εν άφηκες κενά στη παιδικη σου ηλικία. Still όμως, τους παραπάνω πιάννει μας νοσταλγία όταν αναπολούμε τα παλιά.

  4. Φίλε μισιαρέ, είμαι κι εγώ ένα μωρό 30 τόσων χρονών, που όταν έχει μωρά δίπλα του μωρεύκεται πιο πολλά τζαι που τα ίδια. Όλα καλά όσα λες, αλλά αν μου επιτρέπεις θέλω να πω κι εγώ 1-2 πράματα:

    1. Συμφωνώ απόλυτα με τον Αστροναύτη ως προς το σχόλιό του για το νερό. Καλά η δική μας η γενιά με την οικολογία δε λαλεί ούτε καλημέρα. Που εσάς όμως, με το Ίντερνετ, με τα Οικολογικά Σχολεία, με τα τόσα ερεθίσματα για την προστασία του περιβάλλοντος, περιμένω παραπάνω και κυρίως, πρέπει να απαιτείτε που τον εαυτό σας παραπάνω. Ένα πράμαν εκατάλαβα στα 30τόσα μου. Εν εύκολο να φταίεις τις προηγούμενες γενιές για σφάλματα και γαουροσυμπεριφορές, αλλά η μαγκιά ένει άμαν με το καλό έρτει η σειρά σου (που ήρτεν, μεν περιμένετε την ενηλικίωση για να λάβετε δράση) να πράξεις αλλιώς τζαι ανθρωπινά.

    2. Δουλεύω σε ένα πόστο αλλά και εθελοντικά (ας αφήσουμε τις λεπτομέρειες) από όπου προσπαθώ να πείσω εσάς αλλά και τους μεγαλύτερους για τα δικαιώματά σας ( ελπίζω να μεν επροδώθηκα πολλά). Παρόλες τις προβλέψεις και τα προγνωστικά, η δυσκολία τελικά δεν είναι να αλλάξεις τις νοοτροπίες των ενηλίκων αλλά των νεαρότερων. Συναντώ συχνά πραγματικά διαμάντια, παιθκιά τζαι εφήβους που με κάμνουν να πανηγυρίζω τζαι να περηφανεύκουμαι. Πολλές φορές όμως συνειδητοποιώ ότι πολλοί έφηβοι αδικούν τον εαυτόν τους. Εν κρίμα. Εν σας αξίζει. Σεβαστείτε τον εαυτό σας και αποδείξετε ότι μπορείτε να μωρεύκεστε χωρίς να καταπατάτε τα ανθρώπινα δικαιώματα κανενός τζαι κυρίως τα δικά σας. Ποιος εν πιο αρμόδιος να πείσει τους ενήλικες για την αξία τζαι τις ικανότητές σας που εσάς τους ίδιους;

    misharos: Όπως είπα τζιαι του αστροναύτη, για να απαγορεύσουμε κάτι, πρέπει όχι μόνο να δούμε τι προκαλεί, αλλά τζιαι τι μας προσφέρει. Ειδικά στην εποχή μας, που το ίντερνετ τζιαι η τηλεόραση μας έχει αποξενώσει εντελώς, πράγματα όπως ο νεροπόλεμος πρέπει να συνεχίζονται. Ναι, σπαταλείται πολύ νερό, αλλά η χαρά τζιαι τα οφέλη που μας προσφέρει εν παραπάνω. Καλύτερα ας απαγορεύσουμε πράγματα που προκαλούν το ίδιο κακό, αλλά δεν μας προσφέρουν τίποτε.
    Έσιεις δίκαιο ότι παρα το ίντερνετ, τα οικολογικά σχολεία κλπ εν είμαστε ιδιαίτερα οικολογικά συνειδητοποιημένοι. Στο σχολείο μου έχουμε ένα μαθητή που συνάει πλαστικά μπουκάλια του νερού για να τα πάρει στην ανακύκλωση, τζιαι περιπαίζουν τον επειδή συχνά περπατά με 3-4 μπουκάλες στα σιέρκα του. Εν μας επέρασε η οικολογία, ίσως έννεν τζιαι της μόδας στην ηλικία μας.

    Για το ποιος φταίει για τη κατάσταση μας εννα το αναφέρω σε επερχόμενο ποστ. Ακόμα ψάχνουμαι αν εν η κοινωνία τζιαι οι μεγαλύτεροι που φταιν που είμαστεν έτσι ή είμαστε τζιαι εμείς λλίο βλάκες τζιαι μοιρολατρες.
    Ο νεαρότερος δεν αλλάσει επειδή, πιστεύκω, δεν έσιει νοοτροπία. Δεν εκαταστάλαξε κάπου τζιαι να πει τούτος είμαι, τούτο κάμνω. Θέλει χρόνια του αθρώπου να ανακαλύψει τον εαυτόν του. Ίσως να μεν καταφέρει ποττέ να τον ανακλύψει.

  5. Έσιεις χρόνια να φορήσεις τη μάσκα του σοβαρού. Έχουν δίκιο πάντως ο Αστροναύτης τζαι ο Ανώνυμος, αν τζαι έπρεπε να ήταν πιο ξεκάθαρο τζαι πιο εύστοχο το σχόλιο του διευθυντή. Η ειρωνία εν δουλεύκει σε έτσι περιπτώσεις τζαι έπρεπε να το ξέρει σαν εκπαιδευτικός.

    misharos: Τη μάσκα του σοβαρού εννα τη φορήσω σε όποιες περιπτώσεις πρέπει, όι ανάλογα με την ηλικία, όπως είπε τζιαι ο osr.
    Ναι, ως διευθυντής έπρεπε να ήταν πιο εύστοχο το σχόλιο του. Μπορεί να εν δύσκολο, αλλά σε έτσι φάσεις πρέπει να προσπαθούν να μας κατανοούν τζιαι να κρατούν την ηρεμίαν τους.

  6. να χαρείς την ηλικία σου μισιαρούδι μου και μεν νευριάζεις…εν η δουλειά των διευθυντών να εν όξινοι…

    misharos: Σωστά :) Σιέρουμαι την όσο μπορώ, τζιαι δυστυχώς κάποιες φορές, όσο μου επιτρέπουν.

  7. Εγω πάντως εν ήθελα να μεγαλώσω. Τζιαι ένοιωθα άσσιημα αφού ήμουν μόνος μου σε τούτον…

    misharos: Ήσουν τυχερός που ήσιες τούτη την αντίληψη. Να χαρείς την ηλικία σου τζιαι τα άλλα εννά’ρτουν…
    Δυστυχώς σχεδόν ούλλοι οι συνομήλικοί μου περιμένουμε το μέλλον, τις σπουδές, την ανεξαρτησία, τζιαι ξεχνούμε το παρών.

  8. Που να δεις εμένα σε πάρκο ή στη θάλασσα! Την μάσκα της σοβαρότητας φορώ την μόνο εκεί που χρειάζεται.
    Εν ωραία να είσαι νηπιαγωγείο ανεξάρτητως ηλικίως,πόσο μάλλον άμαν είσαι ακόμα στο σχολείο.

    misharos: Χεχεχ :) Έτσι πρέπει. Εν πιο καλό η σοβαρότητα ναν μάσκα, τζιαι όι πρόσωπο.

Σχολιάστε

