Πληττόμεθα

Μα κύριε Θύρα μου συγγνώμη αλλά έπρεπε να το προβλέψετε τούτο με τα ττ τζιαι τα π γιατί έχουμε πρόβλημα. Ασπούμε θέλω να πω αρέσκουν μου οι πίττες.

Ένιγουειχαουζ

Εν ΠΟΛΛΗ(ο πολύς η πολλή το πολύ νομίζω έτσι πάει) πυρά αλλά άρνούμαι να αννοίξω το εαρκοντίσιον ένιξερω γιατί. Περνώ τζιαι με τα παράθυρα ανοιχτά.

12 down 8 to go. Άτε τζιαι κανεί εν μπορώ άλλο -.- Αλλά αρέσκει μου να πιέννω να κάθουμαι εξετάσεις, το πρόβλημα εν το θκιέβασμα. Ως τωρά πάω καλά. Προβλέπω να πιάω σε ούλλα Α εκτός γεωγραφία τζιαι φυσική που παίζει Β τζιαι μαθηματικά ιστορία τζιαι κομπιουτερς Α*. Αλλά ποιος τα χε τα igcse, του χρόνου ενναν τα δύσκολα που εννα κάμνω 5 A level τζιαι εννα πρέπει να θκιεβάζω κάθε μέρα τζιαι εν πιο απαιτητικοί. Ασπούμε ήβρα έναν που έπιαννε 100 στα igcse ιστόρια στα διαγωνίσματα τζιαι έπιαεν τζιαι Α* τζιαι τωρά στα Α level παίζεται αν θα πιάει Β. Φυσικά η ιστορία θεωρείται αν όι το πιο δύσκολο, που τα πιο δυσκολα Α level, αλλά πάλε. Τωρά πρέπει να κάτσω να θκιεβάσω ελληνικά τζιαι βαρκούυυυμαι, αλλά πρέπει.

Ε τζιαι τωρά που είμαι σπίτι ούλλη μέρα πάω τζιαι έρκουμαι στο ψυγείο κάθε λλίο. Πρέπει να χάσω 3-4 κιλά τώρα να δούμε. Έρκεται τζιαι καλοτζιαίρι.

Το καλοκαίρι εκλείσαμε διαμερίσματα στον Πρωταρά με κάτι παρέες που το δημοτικό, εννα πάμεν Ελλάδα τζιαι παίζεται τζιαι καταδύσεις στο sharm el sheikh. Ενναν ωραία.

Το πρότελευταίο καλοτζιαίρι πριν τον στρατό :/ Του χρόνου τζιαι κανεί. Του άλλου χρόνου παμε μεσα.

«Ώσπου να μεγαλώσεις εσύ εννα καταργηθεί ο στρατός». ΝΑΙ ΚΑΛΑ. Το μεγαλύτερο ανέκδοτο όλων των εποχών :p

Κάθε καλοτζιαίρι λαλώ ότι θέλω να κάμνω πράματα τζιαι τα παραπάνω εν τα κάμνω αλλά φέτος θέλω να κάμω, κατασκευές, να θκιεβάσω βιβλία, να κάμω juggling tutorials τζιαι ένιξερω, κάτι αξιόλογο. Είπαμε με ένα φίλο να πιέννουμε τροχάδι κάθε μέρα τζιαι γυρούς με τα ποδήλατα.

Θέλω να ζήσω μόνος μου τζιαι γυρίζει μου που έχω αλλο 4 χρόνια. Αλλα ντα έσιει τζιαι τα πολλά καλά της τούτη η ηλικία.

Έρκουνται τζιαι οι πυξ λαξ τέλος του μήνα. Τωρά που επέθανεν ο Ξυδούς αθυμηθήκαν, τέσπα.

Ε αυτά νομίζω.

Καλημέρα.

PS: Ο Τσακ Νόρρις ξέρει πόσο κάμνει άλμα επι κοντώ, επτά επι θήβας και εμμέσως πλην σαφώς.

10 thoughts on “Πληττόμεθα

  1. Καλή τύχη στες εξετάσεις, αλλά εξαναείπα σου το. Εν σε φοούμαι. U’ll pwn! Τζαι του χρόνου, αν κρατήσεις τους ίδιους ρυθμούς τζαι βάλεις στόχους έννα είσαι μια χαρά.
    Μεν σκέφτεσαι που τα τωρά τον στρατό. Αχρείαστο άγχος για κάτι αναπόφευκτο. Το κάθε πράμα αντιμετωπίζεις το την ώρα που έννα έρτει.
    Οι επιδρομές στο ψυγείο εν αναμενόμενες, ειδικά σε περιόδους εξετάσεων που έσιει άγχος. Η καλλύτερη φάση εν να πηαίνεις τροχάδι, που είπες, ή να γυμνάζεσαι γενικά. Να ασκείται τζαι το σώμα σου τζαι να ηρεμά ο νους σου.
    Έσιεις χρόνια μπροστά σου να μείνεις τζαι μόνος σου τζαι να ζήσεις τη ζωή σου. Είσαι μιτσής ακόμα, αν τζαι τείνω να το ξεχάνω κάθε φορά που σε θκιαβάζω.

    misharos: Ευχαριστώ ρε :) Ευελπιστώ ότι εννα τα πάω καλά. Μακάρι. Το κάθε πράμα αντιμετωπίζεις το την ώρα που έννα έρτει. Σωστός.
    Εν αναμενόμενες αλλά ύπνος-θκιέβασμα-φαι-κομπιουτερ. Εκατάντησα ρομπότ :p
    Χεχ :) Έχω έχω ευτυχώς, να κάμω τη ζωή μου όπως θέλω

  2. Ρε μιτσή, τούτα ούλλα που θέλεις να κάμεις, ΚΑΜΕ ΤΑ ΤΩΡΑ. Μεν αναβάλλεις τίποτε, διότι εννα καταντήσεις 26 χρονών να κλαίεις όσα ήθελες να κάμεις τζιαι εν επρόλαβες (ποιόν μου αθθυμίζει τούτον..). Κάμε όσα πιο πολλά μπορείς τωρά που έσιεις χρόνο. Καλές επιτυχίες σε ούλλα, αγόρι μου, τζιαι λλίον άγχος για οτιδήποτε.

    Ο Norris ξέρει τζιαι το αποτέλεσμα του «ή ταν ή επί τας», των διαιρέσεων «διά νόμου» τζιαι ακριβώς πόσον βλάκας εν ο «βλάκας στο τετράγωνο», έννεν; :D

    misharos: Τούντο κωλογαμημένο το procrastination παίζει ναν η μεγαλύτερη βλακεία που έσιει ο άθρωπος. Ως τωρά εν λλία τα πράματα που εμετάνιωσα που εν έκαμα, αλλά εμετάνιωσα πικρά για κάποια, τζιαι δεν θέλω να μου ξανασυμβεί. Προσπαθώ να κάμνω ό,τι μπορώ τωρά. Αχαχαχα :P σταθεράα

  3. Ρε μαν εγω ένα έχω να πω. Ότι θκιαβάζεις τζαι ότι θέλεις να κάμεις κάμε το με ούλλη την πόρωση που μπορέις. Αν δεν σε πορώννει, αν δεν σε αφήνει όξυπνο τη νύχτα μεν το κάμεις. Τα gce κλπ αν θέλεις τη γνώμη μου εν πελλάρα αν δεν θα παέις αγγλία οπότε μάματα τζαι κανεί, εγώ έτσι έκαμα παλιά, εννα τους ταίζω ρε, να σπουδάσεις αλλά πληροφορώ σε πως το επίπεδο σου ο μόνος που το κρίνει εσύ είσαι. Άμμα είσαι πορωμένος εννα κάμεις την διαφορά όπου τζαι να πάεις.

    Υ .Γ : ποιός τον μαμεί τον Νόρρις, έχουμεν τον Στάθη Θεοχάρη.

    misharos: Έτσι σκέφτουμαι ρε φίλε :) Γεωγραφία τζιαι φυσική ήταν στα @@ μου τούντα δύο χρόνια, αλλά εξετάσεις είπα να θκιεβάσω πέρκι πιάω κανένα καλό βαθμό να δείξω στους εγγλέζους. Ευτυχώς του χρόνου εννα κάμνω μαθήματα που αγαπώ τζιαι πιστεύκω εννα είμαι εντάξει. Εν Αγγλία που εννα πάω έτσι εν σημαντικά. Όι πως θέλω συγκεκριμένα Αγγλία αλλά αφού οι γονιοί μου εδώκαν μια φάουσα λίρες στο σχολείο, να μεν παν άδικα. Τζιαι η Αγγλία έσιει που τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου so…
    Απλά…ένιξερω. Εν θέλω να ρτω με το διδακτορικό στα 30 μου τζιαι να ζητιανεύκω για δουλειά τζιαι να δουλεύκω σε ενα πανεπιστήμιο στην Κύπρο για να πιάννω λλία λεφτά να περνώ. Θέλω να κάμω άλλα πράματα θέλω να καμω αλλαγες θελω ενιξερω τι θέλω, πολλα πραματα. Λαλούμε θέλουμε να κάμουμε το γύρο του κόσμου τζιαι το ένα τζιαι το άλλο αλλά no money no honey. Ώσπου μας σάζουν οι γονιοί μας εν καλά. Ύστερα;

  4. Kales epitixies misharoui!! Ate je llia eminan je meta enna aploneis stes paralies je na kamnis tzina oulla pou theleis na kameis! simfono me ton twisted men ta anavalleis je i zoi en mitsia!
    je simfono episis oti ta A level mono an paeis agglia pezoun rolo, ego stin ameriki pou tous eipa exo A level eipan mou » what is this???» haha pou tin alli omos oti qualifications eshis en gia kalo!

    misharos: Ευχαριστώω :) Αχ ναι να’ρτουν τζιαι οι παραλίες να χορτάσει το μμάτι μας γεναίτζιες :P
    lol σοβαρά; Τέλλια Αμερικάνοι…:p Εν Αγγλία που θα πάω. Σίουρα εν για καλό, όι μόνο για τα qualifications αλλά τζιαι για τη γνώση.

  5. muahahahaha eteliosa reeee emine m mono to physics sts17 je meta freedom! pale enna varkoume omos

    misharos: ε γαμώτο έχω αλλο 6 εγώ :P εν τελιώνουν ρε κουμπάρε.
    Τζιαι ύστερα άγχος αλλο 2 μήνες ώσπου να φκουν τα αποτελέσματα

  6. Ρε mishiare πάλε χάννεις με τζαι σαννα τζαι εν πάσε κανένα τοίχο του fb που έγραψα το ποστ τζαι εννα το δείς τζαι να κάμεια λάικ. Ξίαστες αγγλίες τζαι τα καλλύττερα πανεπιστήμια τζαι ξέρω γω μλκίες του κάθε νου ρε. Εσύ ότι κάμεις. Είδα πλάσματα που πτυχίον έν έχουν τζαι ξέρουν πράματα που κάμνουν τους καθηγητάες τζαι ζαώννουν τζαι γυρέφκουσιν τη μάππα στο κατάλογο της cyta. Τούτο ήθελα να σου πώ. Δεν έσει καλύττερο τζαι σειρόττερο, έσει ΕΓΩ τζαι μόνον. Εν έχω πρόβλημα ούτε με τα πανεπιστήμια της αγγλίας ούτε με της ελλάδας ούτε πρόκειται να κερδίσω τίποτε που γράφω δαμέ ούτε πόιντ έχω να δείξω ούτε τίποτε. Επίσης όποιαδήποτε συζήτηση ππέσει για πανεπιστήμια αποφεύγω την διότι κύπρο εκατάντησεν αηδία. ότι πουλήσουν του κόσμου οι αμπάλατοι πάν τζαι γοράζουν. Τζίνο που θέλω να βλέπω είναι άτομα με τα μμάθκια τους ανοιχτά, τζαι σημειωτέον τζίνοι που λαλοούν ότι «είδασιν» συνήθως εν οι στραοί. Μέστα πανεπιστήμια να φοάσαι τζίνους που θωρούσιν χαμέ δότι συνήθως τζίνοι εν οι μάγκες. Τζίνοι εν πορωμένοι, τζίνοι εν οι καμμμένοι με 3 «μ» που περπατούν τζαι αφήνουν πίσω τους κάρβουνο. Τζινοι βλέπουν. Τζαι ακόμα σειρόττεροι εν τζίνοι που θωρούσιν χαμέ τζαι μέσα στο πανεπιστήμιον εν τους θωρείς.
    Επίσης μιας τζαι μιλούμεν για πανεπιστήμια, γιατί εν έριψες μιαν αμμαθκιάν σε άλλες χώρες, ολλανδία, σουηδία, γερμανία ? Πως τζαι εν έγινεν τούτον εν εδιερωτήθηκες ? (εν ξέρω τζαι αν έγινεν δηλαδή αν έγινεν συγώρα με). Τι θέλεις να σπουδάσεις. Σε ποιά χώρα ο τομέας σου αριστέυει, σε ποιο πανεπιστήμιο, σε ποιό τμήμα σε ποιο εργαστήριο γίνεται δουλειά σοβαρή. Διότι αν μιλάς για το καλλύττερο πανεπιστήμιο του κόσμου τζαι άλλες μλκίες τούτου του στύλ εν σαν να μαζεύφκεις ούλλες τες αρετές σε ένα ατομο. Γίνεται τούτο το πράμα ? Δυστυχώς τούτα που λαλώ έπρεπε να τα κάμνουν οι σύμβουλοι στα σχολέια. Αλλα φίλε, τούτο που εν ακόμα καλύτερο είναι οι μιτσιοί που λαλόυν ότ εν όξυπνοι να κάτσουν να το ψάξουν τζαι νάκκο μόνοι τους. Ξεκινούμε που την πρώτη του δημοτικού να μαθάινουμεν εγκλέζικα τζαι άμμαν ενναρτει ώρα να πάμεν αγγλία που εν τα καλύττερα τζαι που ξέρουμεν τζαι η γλώσσα. Πως γίνεται επίσης ένα πανεπιστήμιο να εν καλό σε ούλους τους τομείς. Γίνεται ? Σαφώς όχι. ΣΚάψε το λλίο το θέμα, έμπα λλίο στο πνέυμα του πόσα λεφτά φκαλλόυν τούντα πανεπιστήμια ούλλα με τς μλκίες που κυκλοφορούν που στόμα σε στόμα τζαι τν προβολή που παίρνουν τζαι ισως δείς ότι μπορεί τζαι να έχω δίκαιο. Μείνε πορωμένος τζαι δε θα χασεις.

    misharos: Είσαι σωστός ρε φίλε. Ο καλός όπου τζιαι να πάει δεν θα χάσει. Απλά στα καλά πανεπιστήμια έσιεις τζιαι λλίο κούντημα τζιαι διδάσκεσαι που κορυφαίους. Η αλήθκεια εν εκοίταξα σε άλλες χώρες(απλά μια μμαθκιά σε Γερμανία τζιαι Σκωτία) επειδή κάμνω Α λεβελ για Αγγλία τζιαι τόσα χρόνια εν Αγγλία που είχα μεστο νου μου. Σίουρα ρε τζιαι τα άλλα εν πολλά καλά τζιαι πολλά πιο φτηνά. Αν έχω συγκεκριμένους στόχους στη ζωή μου, τζιαι παν. κυπρου να πάω εννα τους πετύχω.
    Σιέρουμαι που σκέφτεσε έτσι τζιαι μπράβο σου.

Σχολιάστε

