Αντρικές κουβέντες

Που λέτε

Εχτές το πρωί επία στον οδοντίατρο με το ποδήλατο. Ε έκαμεν μου ίνταμπου μου έκαμεν. Φίφτι γιούρο φόρτι μίνιτς. Είπα το της μάνας μου τζιαι λαλεί μου Όι όι εσύ ή γιατρός θα γίνεις ή δικηγόρος, να τρέχουν οι λίρες που τα ποινάρκα σου. Ίντα φιλοσοφία ούλλες οι Κυπραίες μάμμες…

Εμπάσιγουει(ήσιεν τζιαιρό να το πω τούτο), φκαίνω που τον οδοντίατρο πάω να πιάω το ποδήλατο, τρυπημένο το πίσω λάστιχο. Ή κάποιος μαλάκας μου το ετρύπησε, επειδή ήταν τζιαι πειραγμένο το speedmeter, ή κάτι επάτησα με τον τροχό τζιαι ετρυπούσε σιγά σιγά.

Ε τι να κάμω τι να κάμω έπιαα τηλέφωνο τη μάνα μου εν απαντούσεν, ο τζύρης μου εν τον έπιαα εν σίουρα πνιμένος στη δουλειά, εξεκίνησα να πάω περπατητός σπίτι. 6 km 1 ώρα. Ήταν καλά εν με επείραξε.

Πάω σπίτι λαλώ το της μάνας μου:

-Τι εκαμες ρε;;

-Ε καλά ρε μάμμα…

-Έτσι γιον έκαμα εγώ! Γιατί εν με έπιαες ένα τηλέφωνο;

-Έπιασε

-Γιατί εν με ξαναπιαες;

-Εε ήταν να σε καρτερώ; Εξεκίνησα.

-Γιατί εν έπιαες το θείο σου;

-Εν το εσκέφτηκα. Καλά ρε μάμμα εν τζιαι εν τίποτε οι παλιοί επιένναν που τη μιαν πόλην στην άλλη περπατητοί.

-Ε εν τζιαι σημαίνει ότι επειδή το εκάμναν οι παλιοί πρέπει να το κάμνεις τζιαι συ! Τζιαι με τζίντα παπούτσια, εν σε επειράξαν;

-Όι. (επειράξαν με λλίο αλλά sh. Εν διούμε τροφή για μουρμουρκό)

-Κύριελεησον.

-Αγχώνεσαι παραπάνω που μένα

-Εν αγχώνουμαι απλά εν θελω να βασανίζεσαι.

Ε εκαταλάβετε γενετζίσιμο κύρηγμα, μουρμουρκό τζιαι ξέρω γω.

Έρκεται μετά που λλίο ο τζύρης μου σπίτι:

Μάμμα: Είπεν σου ο γιος σου τι έκαμε;

Παπάς: Τι έκαμες;

Εγώ: Ε ήμουν στον οδοντίατρο τζιαι ετρύπησεν ο τροχός τζιαι ήρτα περπατητός σπίτι.

Παπάς: Μα τρυπά συνέχεια τούτος ο τροχός του ποδηλάτου, γιατί έτσι;

Εντ οφ στόρι.

 

9 thoughts on “Αντρικές κουβέντες

  1. Εχτές το πρωί επία στον οδοντίατρο για το ποδήλατο

    Θέλουν οδοντίατρο τα ποδήλατα;
    Γιατί; Έβαλες του σιδεράκια;

    misharos: αχαχαχ. Ναι έκαμεν του τζιαι σφράγισμα.
    Εδιόρθωσα το φεξ :D

  2. χαχαχα νομίζω ότι εν πολλά πετυχημένος ο τίτλος σου ;)

    misharos: Χεχε ναι :p ppasha ppasha, οι πολλες κουβεντες. Κρατούμε την ουσία :p

  3. Μια χαρά γυμναστική έκαμες :P
    Τελικά αποφάσισες Φιλοσοφία;

    misharos: Ε ναι :p Ε σκέφτουμε το ακόμα. Είμαι μεταξύ law, politics, history τζιαι philosophy. Μπορεί να το μιξάρω με κανέναν άλλο. Αλλά μάλλον law θα πάω.
    Τώρα να δούμε. Έχω χρόνια κόμα…

  4. erm, sorry alla en je llio prixtakin i mama sou!
    To «Είπεν σου ο γιος σου τι έκαμε;» συνήθως ακολουθείται που εκάπνισεν/έκαμεν ναρκωτικά/έκαμε σεξ/μαύρη μαγεία/εζώστηκεν εκρηκτικά/έσυρεν βοθράκια στο σχολείο/έρεξεν την βίζα που μες τα κςλομέρκα της καθηγήτριας του και άλλα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας – και όλα αυτά στα 8 του.

    misharos: Όι απλά έτυχε.
    Εν το είπε με έτσι ύφος :p ύφος ότι εκάπνισα/έκαμα ναρκωτικό κλπ
    Εγέλαν που τον ερώτησε.

  5. Πολλά καλή φάση ούλλα. Σμίξε τα λλίο να κρατάς τες επιλογές σου ανοιχτές. Παίξε με τα επιλεγόμενα.

    misharos: Ωραία φάση ναι αρέσκουν μου. Απλά λαλώ law γιατί νομίζω εν το πιο δυνατό που τα 4. Εν πολλές οι επιλογές για δουλεια με law πιστεύκω, μπορεί να γίνω δικηγόρος ή νομικος συμβουλος ή πολιτικός ή κάτι παρόμοιο. Πολιτικές επιστήμες πάλε μπορεί πολιτικός, αλλά που τζιαμέ τζιαι τζιει εν έσιει τίποτε άλλο νομίζω. Μια γνωστή μου που εσπούδασε πολιτικες επιστημες εν πρέσβειρα της Κύπρου σε μια χωρα της νοτιας αμερικής. Ένιξερω ποσο εν εφικτόν όμως να καρτερώ έτσι δουλειά. Εν τζιαι καθηγητής πανεπιστημίου μεστες δουλειές, για ούλλες τες σπουδές.

  6. Αχαχαχαχα εθύμησε μου το τούτο το ανέκδοτο που δείχνει γιατί οι άντρες δεν πρέπει να απαντούν σε στήλες περιοδικών:

    Αγαπητέ Γιώργο,
    Ελπίζω να μπορείς να με βοηθήσεις! Τις προάλλες έφυγα για τη δουλειά μου αφήνοντας τον σύζυγό μου στο σπίτι να βλέπει τηλεόραση όπως συνήθως. Δεν είχα απομακρυνθεί πάνω από 500 μέτρα όταν το αυτοκίνητο άρχισε να κάνει διακοπές και έσβησε. Το πάρκαρα στην άκρη και πήγα με τα πόδια πίσω στο σπίτι για να ζητήσω βοήθεια από τον σύζυγό μου. Όταν μπήκα στο σπίτι δεν πίστευα στα μάτια μου! Τον βρήκα στην κρεβατοκάμαρά μας με την κόρη των γειτόνων μας. Εγώ είμαι 52, ο σύζυγός μου 54 και η κόρη των γειτόνων μας 22. Είμαστε χρόνια παντρεμένοι. Όταν άρχισα να τον ρωτάω, μου αποκάλυψε ότι έχει σχέση μαζί της τους τελευταίους 6 μήνες. Του είπα να διακόψει αλλιώς θα έφευγα. Είναι άνεργος τους τελευταίους 6 μήνες και νιώθει άχρηστος και θλιμμένος. Τον αγαπώ πάρα πολύ, αλλά από τη μέρα που του έθεσα το τελεσίγραφο γίνεται όλο και πιο απόμακρος. Δε θέλει να πάει σε σύμβουλο γάμου και φοβάμαι ότι δεν αντέχω άλλο αυτή τη κατάσταση. Μπορείς να με βοηθήσεις;
    Μαρία

    Απάντηση:

    Αγαπητή Μαρία,
    Όταν ένα αυτοκίνητο κάνει διακοπές και σβήνει μετά από τόσο μικρή απόσταση, αυτό μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους. Ξεκίνα ελέγχοντας αν υπάρχουν σκουπίδια στο σωληνάκι του καυσίμου. Αν είναι καθαρό, έλεγξε την πολλαπλή εισαγωγής και επίσης τα καλώδια της γείωσης. Αν τίποτε από αυτά δε σου λύνει το πρόβλημα, τότε μπορεί να είναι ελαττωματική η αντλία βενζίνης, δημιουργώντας χαμηλή παροχή πίεσης στα μπεκ ψεκασμού.
    Ελπίζω να σε βοήθησα.
    Γιώργος.

    misharos: Αχαχαχ :p σοβαρά πολλές φορές φκάλλουμεν άλλα συμπεράσματα τζιαι θωρούμεν διαφορετικά πράματα σε καταστάσεις που εσάς,

Σχολιάστε

