Εκ του κατα igcse αγίου εξαμίου το κάθισμα πρόσχωμεν

γιες γράφει ελληνικά

Που λέτε κανονικά τωρά έπρεπε να θκιεβάζω οικονομικά, έχω την Παρασκευή A level εξέταση. Εν εύκολα αλλά εν μια φάουσα, εν τελιώνουν όσα τζιαι να θκιεβάσω. Πέρκι ππέσει congestion ή oil.

Εε είμαι ούλλη μέρα σπίτι, έλυσα, νομίζω εννα πομπάρει η κκελλέ μου. Εχτές εν έκαμα διάλειμμα εκτός που ώρες ώρες που άννοια το pc, για να τα κάμω ούλλα, τζιαι έκαμεν μου κακό, αν τζιαι εκάλυψα την ύλη.

Κάθουμαι οικονομικά, φυσική, μαθηματικά, ελληνικά, αγγλικά, ιστορία, γεωγραφία, computers τζιαι γερμανικά. Τζιαι τούτα ούλλα σε ένα 20 μέρες. Τες εξετάσεις του σχολείου εδιορθώσαν μας τες τζιαι αν πιάω τους ίδιους βαθμούς στα igcse εννα πιάσω σε ούλλα Α, εκτός φυσική τζιαι μπορεί γεωγραφία που είμαι πάστα όρια. Μαθηματικά, ιστορία, computers τζιαι μπορεί ελληνικά πιάννω Α*. Αγγλικά Α. Γερμανικά μακάρι να περάσω, φοούμαι το speaking exam. Θέλω πολλά να πιάω καλούς βαθμούς. Εν τους πολλοθωρούν στα παραπάνω πανεπιστήμια αλλά σε τζίνα που θέλω να πάω θωρούν τα. 22 του Ιούνη τελιώνω. Έσιει φορές που μουρμουρώ ότι εν πολλά τζιαι εννα λύσω τζιαι εν μπορώ τζιαι τζιαι τζιαι, αλλά θυμούμαι τον παππού μου που μου ελάλεν ότι εν έσιει κανέναν που επέτυχεν τζιαι μουρμουρά, τζιαι σκάζω.

Eε επία τζιαι πόψε στη ποδηλασία της σιωπής. Ήταν καλά, ήσιε περίπου 100 πλάσματα, εμέτρησα 92, ωραίος περίπατος τζιαι ωραία διαδρομή. Αλλά εν αναφέραν τίποτε για τον στόχο της εκδήλωσης που ήταν η τιμή των ποδηλατών που εσκοτωθήκαν. Ήταν τζιαι η αντιδήμαρχος Λευκωσίας, λλίο αντιπαθήτική γυναίκα, όι πως η Μαύρου πάει πίσω αλλά τέσπα. Εδώκαν της να φκάλει φωτογραφία, τζιαι εβάσταν την φωτογραφικήν ανάποδα τζιαι έφκαλλεν τον εαυτόν της. Νομίζω εν τζιαι υποψήφια βουλευτής. Ενώ ο Αντρέας Θεοπέμπτου ήταν αρκετά συμπαθητικός.

Χάτε σι γιου.

ps: Πού πουλούν καλές πλαστεσίνες; Θέλω να κάμω ποτζίντα video που κάμνουν αθρωπούθκια τζιαι πραματα με πλαστεσίνες.

12 thoughts on “Εκ του κατα igcse αγίου εξαμίου το κάθισμα πρόσχωμεν

  1. Καλές επιτυχίες μισιαρούιν!

    Εγώ εννα σου πω άλλον: άτε τζιαι αγχώθηκες τζιαι εμουρμούρισες. Τι εννα αλλάξει; Τίποτε. Άρα; Lose the stress :)

    misharos: Ευχαριστώ! :)Εε δημιουργείται αρνητική ενέργεια άμα μουρμουρώ. Καλύτερα να ελπίζω ότι εννα γράψω χωρίς να αγχώνουμαι :)

  2. Καλή επιτυχία ρε φίλε και συγχαρητήρια για τες εξετάσεις του σχολείου. Έσιεις τζαι τα igcse, εν σε φοούμαι.

    misharos: Ευχαριστώ ρε φίλε να’σαι καλά :)

  3. andreas oksa xaralambos?

    molis ethoroun video pws na kameis homemade plastisini :)
    define «kales»
    diaforetika jumbo

    misharos: Όι εν μιλώ για τον επίτροπο. Αντρέας Θεοπέμπτου εν ο υποψήφιος βουλευτής, ένιξερω τι σχέσην έχουν. Αλλά τζι’ο επίτροπος εφάνηκε άνετος τύπος.
    ;) Εε βαρκούμαι να κάμω homemade :p Εε ένιξερω τι εννοείται με το καλές πλαστεσίνες. Ίσως ναν σταθερές, να μεν σκληραίνουν εύκολα, να μεν κομμαθκιάζουνται έυκολα. Το ELC έσιει; thanks :)

  4. Καλές επιτυχίες τζαι σε σένα τζαι στην αρφήν μου που θκιεβάζει τζαι τζείνη τζαι σε όλους τους άλλους!

    misharos: Ευχαριστούμεε :) Άτε να δούμε πέρκι γράψουμε καλά, αλλιώς εν τζιαι τα resit :p

  5. καλησπέρα!!
    Καλές επιτυχίες με τες εξετάσεις σου! βλέπουν τους βαθμούς τα πανεπιστήμια, αλλά μετρά και το personal statement, so μεν σε αχχώνει ένα Β ποτζεί ποδά, εγώ είχα 4 Α στα AS, 3B εκατάφερα να πιάσω στα A-level και κάμνω PhD τωρά.. σο.. Νο γουορριες ;)

    Ο Αντρέας εν γιός του επίτροπου! εν καλό παιδί, ήταν στο πανεπιστήμιο μου.

    Α και για την Φυσική.. ασκήσεις και πάλε ασκήσεις.. past papers, και ιδιαίτερα τα πιο παλιά που εν πιό δύσκολα.

    Good luck!

    misharos: Χαίρεται. Ευχαριστώ να’σαι καλά! :) Ναι παίζει ρόλο το personal statement! Αλλά σίουρα εν τζιαι σημαντικοί οι βαθμοί. Πού και σε τι κάμνεις PhD;

    Ε ναι τούντα μαθήματα εννα λύεις ασκήσεις συνέχεια τζια συνέχεια. Αν τζιαι εν καταλάβω τη φυσική, βοηθά πολλά άμα λύω ασκήσεις.

    Thanks :)

  6. to elc eshei alla kseraniskoun je kommathkiazountai an tes afiseis ston aera…
    tou jumbo en tes edokimasa

    misharos: μάλιστα. τώρα να δοκιμάσω του jumbo να δω. ευχαριστώ :)

  7. kalan re misharouin, pote epiases germanika tziai grafeis tziai A level? mashalla sou:-)

    misharos: Όι γερμανικά εν το Α1 που κάθουμαι :p Αλλά έπρεπε να τα πιάσω για igcse.
    Ούλλα που κάθουμαι εν igcse εκτός οικονομικά τζιαι ελληνικά

  8. Σιωπίν επειδή έχω ούλλον science τζαι εν 2 πέιπερ το καθένα :P Ένιγιουεις, πρέπει να εshει πλαστισίνες στο ρέινμποου κάτω Μακαρίου.

    misharos: Άλλη εσύ :p λ-υ-σ-ι-μ-ο Τζιαι εννα τα πιάεις τζιαι Α λεβελ φαντάζουμαι :p Xμμ μάλιστα, αν τύχει να περάσω να κοιτάξω :D thanks!

  9. Ingosa to blog sou meta pou google alert tou onomatos mou eheheh! Prota apola eshi xazi to blog sou. Kofko se je gia redditor btw.

    Actually, prota apola kales epitixies stes eksetaseis se sena, stin adelfi tou/tis prasinadas je ston ksadelfo mou.

    Mias kai isoun sto Ride kai egnorises me, an eisai enas apo tous akolouthous tote na apologthito:
    – An se ettoumpara san ekontrariska ton 8xrono Aimilio
    – An me ettoumpares tin ora pou epatisa apotoma to mprostino stoper katalathos
    – An me ettoumpares tin ora pou eglistrisan ta pothkia mou pou ta patithkia
    – An egira panw sou tin ora pou ettoumpara sto pezodromio jiame ekso pou ton Kykko

    Eimai polla kalos podilatis.

    Ate good luck je kali antoxi!

    misharos: Χεχεχ :) τι εν ο redditor? :p
    Χαχ όι εν ήμουν κανένας που τούτους :p Στην παραπάνω διαδρομή ήμουν κοντά στον παπά σου τζιαι άκουα τες ιστορίες του :D
    Ευχαριστώ. Καλήν επιτυχία στις εκλογές :)

  10. Sorry τώρα είδα ότι μου απάντησες :)
    κάμνω EngD στο Loughborough university σε συνεργασία με την tesco (στιλ carefour). Συγγεκριμένα είμαι στο energy efficiency department και κάνουμε forecasting of the energy consumption και simulations :)
    Αποφοίτησα από το Surrey με mphys physics, σο αν έχεις καμιά απορία ή κάτι συγγεκριμένο που εν καταλάβεις, λετ μι νοου :) εν τα εξίασα ακόμα :p νομίζω δηλαδή!

    misharos: wow ενδιαφέρον :) Πολλά ωραία. Αν έχω τίποτε να σε ρωτήσω :) Εν καλό το surrey;
    Thanks.

  11. Έννα σhίσεις, εγώ είμαι σίουρη.
    την νύχτα πριν να δώκω προεισαγωγικές ιστρία ετράβουν τα μαλλιά μου τζαι εφάκκουν την κκελλέ μου πας στον τοίχο, κυριολεκτικά.
    Τζαι πάλε όσο χάλια τζι αν έγραψα, επέρασα τζιαμέ που έθελα, που 5 πλάσματα επιάνναν που την Κύπρο.
    Ελπίζω το άγχος σου να εν επικοδομητικό τζαι όι καταστρεπτικό τζαι να δουλεύκει εναντίον σου.
    Έχεις τες ευχές μου όλες!

    misharos: Να’σαι καλά moonlight μου ευχαριστώ :) Έσιει φορές που δεν θκιεβάζουμε τζιαι γράφουμε. Improvisation ftw :p
    Πού επέρασες;;
    Βασικάα πρώτη φορά νικά με το άγχος. Τη νύχτα πριν τις εξετάσεις της ιστορίας τζιαι των οικονομικών, ετζιμήθηκα κατα τες 3-4 επειδή είχα άγχος. Εν τα μαθήματα που θέλω πάρα πολλά να γράψω. Ελπίζω να μεν συνεχιστεί στα επόμενα.
    :)

Σχολιάστε

