Σκέψεις

-Αποφάσισα ότι στη ζωή μου θέλω να κάμω μεγάλα πράματα. Δηλαδή θωρώ τους καθηγητές μου τζιαι λυπούμαι τους. Άθρωποι που εσπουδάσαν στο εξωτερικό με πτυχία τζιαι μάστερ, έρκουνται στην Κύπρο για να διδάσκουν σε μαθητές γυμνασίου τζιαι λυκείου που ενιξερουν τι τους γίνεται. Εν λλιο εξευτελιστικό νομίζω. Ασπούμε τούτον εννα κάμνουν για ούλλην τους τη ζωή; Γιατί εν κάμνουν μιαν έρευνα πάνω στο στοιχείον τους; Γιατί εν δημοσιεύκουν άρθρα σε εφημερίδες τζιαι περιοδικά; Γιατί εν προσπαθούν να ανακαλύψουν κάτι; Γιατί εν γράφουν ένα βιβλίο; Ασπούμε τούντους στόχους εβάλαν στην ζωήν τους; Να διδάσκουν τα κοπελλούθκια του καθενός ώσπου να πεθάνουν; Αλήθκεια άμαν ήταν μιτσιοί που ελαλούσαν τα όνειρα τους, εσκέφτουνταν να παν να σπουδάσουν στο εξωτερικό τζιαι ύστερα να διδάσκουν σε κυπριακό γυμνάσιο; Εμείς οι μαθητές πιάννουμε γνώση, τζιαι όσοι που μας γίνουν καθηγητές εννα διδάσκουν τους μελλοντικούς μαθητές, τζιαι κάποιοι που τούτους θα γίνουν καθηγητές τζιαι θα διδάσκουν τους μαθητές τους τζιαι πάει τζιαι πάει. Τζιαι τελικά εν αξιοιποιείται τούτη η γνώση. Απλά μεταφέρεται. Εμπορούσεν οι μεγαλύτεροι μαθητές να διδάσκουν τους πιο μιτσιούς, ή να δημοσιευτούν στο ίντερνετ βίντεο της ύλης τζιαι βοηθήματα που μαθητές μέχρι λέκτορες πανεπιστημίου,ή να μαθαίνουμε μόνοι μας, ή παράλληλα με τη διδαχή τους, οι καθηγητές να κάμνουν τζιαι τζίνα που είπα πιο πάνω, ή ένιξερω, κάποια λύση θα υπάρχει.
Τζιαι έννεν μόνον οι καθηγητές, ασπούμεν παράδειγμα oι ΙΤ, εμάθετε ότι χρειάζεστε στα ΙΤ, τωρά εννα προσφέρετε υπηρεσίες ωσπου να πιάτε σύνταξη; Γιατί να μεν κάμετε κάποιο χρήσιμο πρόγραμμα, να μάθετε ακόμα μια γλώσσα programming ή whatever.

– Νομίζω ότι η δημιουργία οικογένειας, φκάλλει πολλά τον άνθρωπο έξω που τους προσωπικούς του στόχους. Τζιαι σαν να τζιαι εν θέλω να κάμω οικογένεια, θέλω να πραγματοποιήσω τους στόχους μου τζιαι να μεν είμαι φυλακισμένος στη ρουτίνα που εν οι παραπάνω τζιαι εξαρτώμενος που άλλα άτομα.

οκ πάλε είπα πελλάρα τζιαι μεν με ξαναφήκετε να κάμω ποστ αν δεν εν χιουμοριστικο γιατί έπρισα σας με τα σοβαρά μου. thx.
je no offense to anyone a :)

12 thoughts on “Σκέψεις

  1. no offence εννοείται μισιαρούδιν μου! Ευχουμαι σου το ειλικρινά να κάμεις μεγάλα πράματα στη ζωή σου τζιαι, για να σου πω την αλήθκεια, θα απογοητεύκουμουν αν έθελες τίποτε λλιόττερο. Απλώς μεν κλείεις καμιάν πόρτα. :)

  2. go go misharee τζε σε 10 χρονια νομπελ!!-.^

    συμμεριζουμαι τζιεγω τις επιθυμιες σου. Εγω προσωπικα φοουμαι πολλα τι ενα γινι σε 60-70 χρονια. Εν φοουμαι τα γεραματα αλλα φοουμαι να καθουμαι πασ την καρεκλουμου μου με γερασμενο δερμα το απογεωματουι με το μπασοτυνουι μου, να καμνο μιαν «ανακαιφαλοση» της ζωης μου τζιε να ανακαλιπτω οτι εν εκαμα τζινα που ειθελα!!!

    για την οικογενεια συμφωνω ομως σε κατι χρονια πολλα πιθανον να εσιεις αλλεσ αποψεις. τζιε στοκ ατο κατο, αν τζιε συμφωνω μαζι σου οτι περιοριζει σε, το να καμεις οικογενιεα δια σου αλλες χαρες που μπορει να μεν τις καταλαβεις ουτε συ ουτε γω , αφου εν εκαμαμε οικογενεια (ενοο παρακατο)

  3. Όταν ήμουν στην ηλικία σου στο σχολείο, έκαμνα τες ίδιες σκέψεις αλλά για όι ούλλους τους καθηγητές αλλά για 2 συγκεκριμένους που εξέραν τόσα πολλά που επίστευκα ότι χαραμίζουνται σε ένα σχολείο να διδάσκουν. Μετά που χρόνια όταν έκαμνα το διδακτορικό μου εβρέθηκα τυχαία με μια που τζείνους τους 2. Ερώταν με τι κάμνω τζαι είπα τις. Τότε είπεν μου ότι έγινε τζαι τζείνη δεχτη σε πρόγραμμα για Ph.D τζαι στην αρχή ανέβαλλε το για ένα χρόνο τζαι μετά εν το έκαμε ποττέ γιατί επροτίμησε να παντρευτεί τζαι να κάμει οικογένεια τζαι ότι εν θα εμπορούσε να εν όσο καλή θα ήθελε τζαι στα θκυό τζαι έτσι εθκιάλεξε το ένα, την οικογένεια τζαι δεν το μετανοιώνει.

    Στην αντίπερα όχθη, η advisor μου στο Ph.D μου, επαντρέυτηκε τζαι έκαμε ένα παιδί όταν ήταν 40 χρονών τζαι αφού έγινε tenured καθηγήτρια στο πανεπιστήμιο, τζαι δεν το μετανοιώνει. Την ημέρα που έπιασα το Ph.D εκάλεσεν με στο γραφείο της για να μου πει ότι τωρά πρέπει να «ανοίξω τα φτερά μου» τζαι μπορώ να φτάσω ψηλά με σκληρή δουλειά. Οικογένεια να κάμεις στα 38-40.

    Το σημαντικό για μένα είναι ότι τζαι οι θκυό ΔΕΝ εμετανοιώσαν την επιλογή τους τζαι εν ευτυχισμένες με τες επιλογές τους. Εν τέλει τούτο έσhει σημασία.

    Σορυ για το μεγάλο κόμμεντ αλλά εν ωραίο θέμα που άνοιξες που με απασχολεί τζαι εμένα πολλά.

  4. Αγαπητέ Μισιαρέ,

    Για ακόμα μια φορά ωραίοι οι προβληματισμοί σου, και επέτρεψε μου να σου κάμω 1-2 μικρά σχόλια επ’αυτών :

    Κατ’αρχάς να σου πω ότι διαφωνώ με την άποψη ότι το να είσαι καθηγητής σε 15χρονα ή δάσκαλος σε 7χρονα σημαίνει ότι χαραμίζεσαι σαν άθρωπος. Εγνώρισα στη ζωή μου καθηγητές οι οποίοι με τζείνα που εξέραν εκαταφέρναν να με εμπνεύσουν τόσο πολλά, που ουσιαστικά αλλάξαν τη ζωή μου με τες αποφάσεις που επήρα. Ούτε το να είναι κάποιος κτίστης τον κάμνει να χαραμίζεται, ούτε κηπουρός, ούτε γραμματέας σε γραφείο. Γιατί λέμε ότι κάποιος που έγινε γιατρός π.χ. δεν χαραμίζεται, ενώ κάποιος που εν καλουπτζής χαραμίζεται? Ξέρουμε σίουρα ότι ο γιατρός τούτο ήθελε να κάμει? Αν ο καλουπτζής χαίρεται τη δουλειά του και την κάμνει με πάθος, έννεν «καλύτερος» που τον γιατρό που έφαε 15 χρόνια να σπουδάζει για να αναλάβει το ιατρείο του παπά του, ενώ θα εγούσταρε πολλά παραπάνω να γίνει ποδοσφαιριστής?

    Επίσης, το να διδάσκεις, ειδικά σε εφήβους, είναι ταλέντο. Απαιτεί θέληση, καλή και σωστή γνώση του αντικειμένου, τζιαι τούτο που λέμε «διαίσθηση» (insight), δηλαδή κάποια διορατικότητα που θα σε κάμει να εξηγήσεις κάτι σε κάποιον λίο διαφορετικά που τους άλλους, με σκοπό να το κατανοήσει. Οι καθηγητές (κανονικά) κάμνουν μαθήματα ψυχολογίας για να μπορούν να αντεπεξέλθουν σε δύσκολες καταστάσεις. Τούτα που προτείνεις γίνουνται μόνο σε μια κοινωνία όπου ΟΥΛΛΟΙ οι μαθητές ενδιαφέρουνται για ΟΥΛΛΑ τα μαθήματα, οπότε δεν χρειάζονται κανένα κίνητρο (motivation) για να κάτσουν τον κώλο τους να θκιαβάσουν.

    Ακόμα κάτι, επειδή αναφέρεις το ΙΤ που είναι (σχεδόν) ο τομέας μου. Το να είσαι ΙΤ τζιαι να γουστάρεις, σημαίνει κάθε μέρα να ψάχνεσαι τζιαι να μαθαίνεις για νέες τεχνολογίες, να θκιαβάζεις άρθρα τζιαι να είσαι γραμμένος σε mailing lists τζιαι fora, ούτως ώστε να είσαι όσο πιο ενημερωμένος τζιαι παραγωγικός γίνεται. Το να μάθεις μια καινούρια γλώσσα προγραμματισμού εν εύκολο, το να κάτσεις να σχεδιάσεις τζιαι να υλοποιήσεις μια δική σου όμως θέλει ειδικές γνώσεις, σπουδές τζιαι συνεργασίες μεταξύ πολλών ανθρώπων.

    Το συμπέρασμα τούτων που λέω ποιό είναι? Πως, κατά τη δική μου άποψη, ό,τι δουλειά κάμει ο άλλος, άμα την κάμει με τη ψυσιή του είναι λειτούργημα. Ναι, συμφωνώ ότι υπάρχουν δουλειές που δεν τις κάμνει κανένας με τη ψυσιή του, αλλά δυστυχώς κάποιος πρέπει να τες κάμει για να ζήσουμε ούλλοι. Τούτο αντανακλά το πιο μεγάλο πιστεύω πρόβλημα της Κυπριακής κοινωνίας : πρέπει ούλλοι να γίνουμε γιατροί, δικηγόροι, οικονομολόγοι, δάσκαλοι τζιαι καθηγητές. Θωρείς κάτι 25χρονα μίζερα παιδιά (γιατί 25 χρονών σήμερα όλοι μας παιδιά είμαστε, ούτε οι περισσότεροι ξέρουμε τί σημαίνει πείνα, ούτε ανέχια, τζιαι διορθώστε με αν κάμνω λάθος) να πηγαίνουν βαριεστημένα να διδάξουν ιταλικά σε γυμνάσιο, περιμένοντας απλά να κτυπήσει το κουδούνι για να πιουν καφέ με τους 40χρονους συναδέλφους τους των αγγλικών. Εν τούτο που με λυπεί παραπάνω…

    Τέλος, για να μεν σε κουράσω (άλλο), θα σου πω τζιαι θκιο λόγια για την οικογένεια. Στα 17 μου δεν εμπορούσα καν να φανταστώ τον εαυτό μου να έσιει σχέση με κοπέλλα. Στα 19 μου εγνώρισα τη γυναίκα της ζωής μου, τζιαι που τότε επροσπαθούσα να κτίσω τη ζωή μου τζιαι τα όνειρα μου γύρω της. Well, believe it or not, εκατάφερα τα. Ήμουν τυχερός, δεν λέω το αντίθετο, αλλά με ΠΟΛΛΑ σκληρή δουλειά, εν τέλει εκατάφερα να κάμω (προς το παρόν) ούλλα τζείνα που ήθελα. Το point μου ποιό είναι? Ότι είσαι μικρός ακόμα να σκέφτεσαι ότι η οικογένεια θα σου χαλάσει τα όνειρα και τις φιλοδοξίες. Σε κάθε φάση της ζωής σου να κάμνεις εκείνο που ΕΣΥ θεωρείς σωστό και πρέπον για σένα, και να δεις που θα έρτουν όλα όπως πρέπει. Πού ξέρεις, μπορεί αύριο να γνωρίσεις κάποιαν που να σου γυρίσει το νου ανάποδα… :)

    Εντελώς φιλικά, και πραγματικά σόρρυ για το μεγάλο ποστ,

    Σπύρος

  5. Μπονζούρ. αν αγαπάς τη διδασκαλία δεν χαραμίζεις τη ζωή σου. λίγο το έχεις να είσαι ένας καλός καθηγητής που αγαπά αυτό που κάνει και να μεταφέρεις γνώση; τώρα θα μου πεις είναι μαθητές που δεν φακκούν πενιά, που γράφουν τους καθηγητές. στο τέλος της ημέρας ποιος χάνει; αυτός που δεν δέχθηκε να μάθει.
    αν με ρωτάς το σημαντικό στη ζωή δεν είναι να μεγαλουργήσουμε. αν τα καταφέρουμε καλώς, αλλά να μην γίνει αυτοσκοπός και στην πορεία για τα μεγαλεία να χάνουμε τα μικρά, τα απλά τα καθημερινά και τα όμορφα.
    η οικογένεια δεν σε βγάζει έξω από τους στόχους σου Μισιαρούδι. μπορεί να κάμνει τα πράγματα λίγο δύσκολα, αλλά εντάξει δυσκολίες πάντα θα υπάρχουν. όταν έρθει ο καιρός θα καταλάβεις πόσο όμορφο είναι να έχεις τον άνθρωπο σου δίπλα σου. έχεις μεγαλύτερη δύναμη να κάμεις πράγματα, να δημιουργήσεις, να φτάσιες ψηλά.

  6. Αρέσκουν μου πολλά οι προβληματισμοί σου Μισιαρέ μου τζαι πραγματικά σιέρουμαι πολλά για τον τρόπο που προβληματίζεσαι τζαι που σκέφτεσαι διάφορα πράματα. Να σου πώ τζι εγώ κάποια πράματα, μιλώντας εκ πείρας αν θέλεις.

    Συμφωνώ κατ’ αρχάς με τζίνο που σου είπε πιο πάνω ο Σπύρος. Ότι «δουλειά» τζαι να κάμνει κάποιος, άμαν εν τζίνο που τον εκφράζει τζαι τον γεμίζει, τότε εν λετούργημα. Έννεν ανάγκη να είσαι ερευνητής ή να είσαι με Μάστερς τζαι Δοκτωράτα για να κάμεις «κάτι σπουδαίον».

    Στη ζωή μας ούλλοι κάμνουμεν επιλογές, σωστές ή λανθασμένες. Τζαι πορευούμαστε με βάση τζίνες τες επιλογές. Κάθε φορά που κάμνεις μιαν επιλογή, θα έρτει κάποια φάση στη ζωή σου που εννα πείς «ναι αλλά αν δεν επέλεγα να κάμω το τάδε, τζι έκαμνα το τάδε;». Ποττέ εν μπορείς να ξέρεις αν το δεύτερο «τάδε» θα ήταν καλλύττερο που το πρώτο. Τελιώνοντας το ΑΤΙ τότε, ήμουν κουρτισμένος να πάω Αμερική. Νέα Υόρκη. Το θέμαν ήταν καθαρά στα σιέρκα μου, οι γονιοί μου θα υποστηρίζαν την όποια απόφαση μου, οικονομικά και άλλως πως. Δεν επήα Αμερική τελικά. Έμεινα Κύπρο τζαι έπιασα δουλειά. Παράλληλα με τη δουλειά, εσυνέχισα τες σπουδές μου δακάτω για να πιάσω το πτυχίο που θα έπιαννα στην Αμερική. Έπιασα το.

    Εγνώρισα τη γυναίκα μου, επαντρεύτηκα, έκαμα μωρό. Έθελα τζαι το Μάστερ. Παράλληλα με τη δουλειά, παράλληλα με την οικογένεια, εξεκίνησα τζι άλλες σπουδές για να πιάσω το Μάστερ. Είμαι κοντά στο τέλος τούντων σπουδών τωρά τζαι μάλιστα συζητώντας τες προάλλες με τον καθηγητή μου για τη διπλωματική του Μάστερ, «ώθησε» με προς μια κατεύθυνση η οποία αφορά κάτι που πάντα ήθελα να ασχοληθώ (games deveopment).

    Τί θέλω να πω με τούτα ούλλα…
    Να σου πω κατ’ αρχάς ότι κατανοώ τον τρόπο που σκέφτεσαι. Άμαν είσαι πιο μιτσής, νιώθεις ότι θέλεις να κάμεις τα πάντα τζαι νιώθεις ότι άμαν παντρευτείς (ή δεσμευτείς εν πάσει περιπτώσει), ότι αυτόματα βάλλεις φρένο στα όνειρα σου. Τα πράματα έννεν ακριβώς έτσι, τουλάχιστον όπως τα βλέπω εγώ. Εν μετανιώνω ούτε στιγμή που επαντρεύτηκα τζαι έκαμα οικογένεια. Άμαν κάμεις οικογένεια, ζεις πράματα που εν μπορείς να κατανοήσεις αν δεν τα ζήσεις. Όμορφα πράματα, πράματα που αξίζουν. Εν πιο δύσκολο μεν να κάμεις πράματα που ονειρεύκεσουν όταν ήσουν «ελεύθερος» αλλά γίνουνται, πίστεψε με. Εγώ κάμνω τη δουλειά που πάντα ήθελα να κάμνω, κάμνω τες σπουδές μου, κάμνω τες έρευνες μου τζαι βρίσκω τρόπους να πραγματοποιήσω πολλά που τα παιδικά μου όνειρα. Impossible is nothing λαλεί η Adidas τζι έσιει δίκαιο.

    Πού ξέρεις…κάπου κάπως κάποτε μπορεί να παίζεις ένα παιχνίδι το οποίο έφτιαξε κάποιος στα διαλείμματα του baby-sitting, της δουλειάς του τζαι του…μπλόγκιγκ! :)

  7. Εμένα εφήνει μου μια πικρία το ποστ σου τούτο, μέσα μου, όι που σένα.
    Τζαι σκέφτουμαι τούτα που σου εγράψαν τζαι πιο πάνω. Άμα κάμνεις κάτι τζαι συνεισφέρεις τζαι τζοιμάσαι τζαι ήσυχος τες νύχτες είσαι εντάξει. Σαμπώς τζαι τζίνοι που κάμνουν έρευνες σοβαρές τζαι βρίσκουν πράματα τα οποία τους απαγορεύουν να δημοσιοποιήσουν γιατί έννα πειραχτούν συμφέροντα άλλων, που πιάννουν λεφτά για να σιωπούν ή φοούνται για τες ζωές τους εν καλλύτερα ή οδηγούν τον κόσμο μας κάπου; Εμένα εν θα μου άρεσκε να είχα διδαχτεί που έναν υπολογιστή ασπούμε, στο σχολείο εγνώρισα πολλά καλούς δασκάλους, αθρώπους που εδημιουργούσαν, επροβληματίζουνταν τζαι εψάχνουνταν, που εν εφοούνταν το διάλογο με τους μαθητές τους. Τζαι εν πρότυπα τζαι τούτοι οι αθρώποι.
    Όσο για την οικογένεια, η μάνα μου λαλεί ότι τούτος εν ο σκοπός του αθρώπου. Να δημιουργήσει οικογένεια. Εγώ εν συφωνώ 100%, ούτε μπορώ να με σκεφτώ με μωρό κλπ, αλλά όι επειδή θέλω να κάμω «άλλα πράματα». Τζαι πάλε νομίζω ότι κάποτε ίσως θα μου έρτει τζαι τούτο το αίσθημα…
    Εν θα το τραβήσω άλλο, έχω την εντύπωση ότι έννα το σκεφτείς λίο διαφορετικά τωρά με τες απόψεις των υπολοίπων που μιλόύν με βάση τη ζωή τους…

  8. Εν διαφωνώ με τους πιο πάνω, αλλά ούτε συμφωνώ τέλια.

    Για τους καθηγητές, τούτο που θέλει ο Μισιαρος να πει (τουλάχιστο εγώ έτσι το κατανόησα ) εν ότι, άνθρωποι πολλά έξυπνοι σπούδασαν για παράδειγμα φυσική η μαθηματικά, εκαμαν ειδικεύσεις συνεργαστήκαν με ιδιωφηειες τζε ακαδημαϊκά έφτασαν σε ένα πάρα πολλά ψηλό επίπεδο, καταλήγουν να δουλεύουν σε γυμνάσια/ λύκεια να διδάσκουν πολλά άπλα πράματα για τζινους (σε σχέση με το τι εσπουδασαν ). Το ίδιο παθαίνουν πιστεύω τζιε οι 25ριδεςς που ανάφερε ο Spyros… Το υποτιμητικό σε τούτο ενεν ότι εγιναν καθηγητές. Προσωπικά θαυμάζω τους καθηγητές γιατί όπως αναφαιρτικε πιο πάνω, εν ένα που τα πιο δύσκολα , σεβαστά και σίγουρα σημαντικά επαγγέλματα. Που δημοτικά μέχρι λύκεια. Το υποτιμητικό εν ότι τούτοι οι άνθρωποι ριφκουν τα ατομικά τους στάνταρ. Έχουν αξιοθαύμαστες γνώσεις τζιε ικανότητες όμως περιορίζουν τον εαυτό τους.

    Το συγκεκριμένο θέμα εμηλισα το με κάποιους καθηγητές μου που έχω καλές σχέσεις τζιε εξηγησαν μου πως άλλα πραμτα μπαίνουν στο παιχνίδι. Ένα που τούτα, πετε το ειρωνεία αν θέλετε, εν η οικογένεια. Η Κύπρος εν ένας που τους καλυτέρους τόπους να κτίσεις την ζωή σου τζιε να κάμεις ομογένεια. Εξαρτάτε πάντα τι θέλεις όμως. Που την άλλη οι ευκαιρίες για να φτάσεις ψηλά εν πολλές παραπάνω στο εξωτερικό. Οι καθηγητές αυτοί απλά βάλουν την οικογένεια πάνω που την καριέρα τους. Άρα ναι κατά κάποιο τρόπο περιορίζει σε η οικογένεια . Όμως ο Invistus kai o Spyros εν ζωντανά παραδείγματα ότι συνδυάζονται τουντα 2. Ομως…Εν αφικεται καπια όνειρα σας, εφηβικά που εν υλοποιήσετε….? Απλά εγώ θωρώ τώρα τον παπά μου, που εν αρκετά μεγάλος.. τζιε ξέρω ότι κάποια πραματα που θα ήθελε να κάμει απλά εν ,μπορεί λόγο ηλικίας ή απλά επιδη εν οικογενειάρχης τζιε εσιει κάποιες ευθύνες . Το ίδιο τξιε με την μάνα μου ( no offence μπλογκερ Μάνα ;p )

    Εγώ προσωπικά βάλλω ψήλους στόχους όπως ο Μισιαρος τζιε όπως οι άνθρωποι στη εφηβεία.. Οι επειδή θέλω δόξα τζιε μπλα μπλα απλα θέτω ψηλά στάνταρ του εαυτού μου. Είμαι ρεαλιστής. Κάποιοι στόχοι ένα μείνουν όνειρο όμως ελπίζω να μεν αλλάξω νοοτροπία που ένα μεγαλώσω αν τζιε 99% I will.

    Γενικά (αν τζιε φευκω λιο πολλά που το θέμα) πρέπει να ζούμε όσο παραπάνω μπορούμε την ζωή μας, να θέτουμε όσο πιο ψηλούς στόχους μπορούμε. Γιατί στο τέλος this is only what we have. Τώρα αν κάποιου αρέσκει του ναν καθηγητής go on, τούτο πρέπει να κάμνει, αν κοπιάς θέλει να γίνει εργολάβος, go on. Μια ζωή την έχουμε πρέπει να την σπρώξουμε στα όρια της. Είμαστε σαν μωρά μες σε ένα παιχνιδοτοπο που πρωσπαθουμαι να τον εξερευνούμαι που γωνιάς. Υπάρχει μια φράση που ένα έργο..” The world’s a playground. You know that when you are a kid, but somewhere along the way everyone forgets it.”
    Πάντα πρέπει να το θυμούμαστε τούτο για μια καλή ζωή γεμάτη εμπειρίες!

    Ειλικρινά απολογούμαι για την πολυλογία και όλα τα άσχετα που είπα.. Άπλα ένα κουντημα ήταν αρκετό για μια χιονοστιβάδα από σκέψεις που ατύχησε το ποστ του Μισαρου ναταν πουκατο….;p

  9. Εγώ θα σου πω μόνον ένα πράγμα. Πρόσεχε τι εύχεσαι γιατί στο τέλος μπορεί και να το αποκτήσεις.
    Εγώ μόλις απέκτησα την «ονειρεμένη» ακαδημαϊκή-ερευνητική καριέρα και σε σχετικά νεαρή ηλικία και όμως νιώθω μια αίσθηση ανικανοποίητου γιατί ξέρω ότι σύντομα θα θέλω να κάμω οικογένεια και τα δύο εν πολλά δύσκολο να συνδυαστούν, ειδικά αν είσαι γυναίκα.
    Αλλά μη σταματήσεις να έχεις στόχους.

  10. Dear misharos mou,
    Κοίτα να δεις, η πλειοψηφία των καθηγητών και των δασκάλων στα σχολεία το πολύ να έχει ένα master κάτι που κάνουν όλοι μετά το πανεπιστήμιο. Είναι εξαιρετικά σπάνιο να συναντήσεις στο σχολείο άνθρωπο που έκαμε και διδακτορικό, τουλάχιστον τότε που ήμουν εγώ στο σχολείο. Προσωπικά είχα ένα τέτοιο καθηγητή στο λύκειο, ο οποίος είναι και ιερέας παράλληλα οπόταν πόσες εκκλησιές να λειτουργήσει, α έχει και οικογένεια. Το ποϊντ μου είναι ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων που έχουν διδακτορικά και θέλουν να γίνουν καθηγητές ακολουθούν καριέρα στο πανεπιστήμιο, όπου είναι σχεδόν αναγκαίο να κάνεις έρευνες. Πίστεψε με εν πολλά σπουδαίο στο αντικείμενο που σπουδάζεις να έχεις τα κορυφαία μυαλά να σε διδάξουν και να μπορείς να τους ρωτήσεις ότι θέλεις και να μάθεις απευθείας από αυτούς. Μεν μου πεις μα άλλο στο πανεπιστήμιο, γιατί πάλι είσαι μαθητής και πάλι όπως λες οι καθηγητές θα μπορούσαν να ασχοληθούν με έρευνες και να μεν φαν μια ώρα για να σου κάμουν διάλεξη. Τούτο που λες γιατί να μεν μαθαίνουμε μόνοι μας ή γιατί να μεν μας διδάσκουν οι πιο μεγάλοι μαθητές, εν πολλά απλό αν σου δημιουργηθεί η οποιαδήποτε απορία εσύ δεν θα ξέρεις να τη λύσεις και ο πιο μεγάλος μαθητής απλά ακόμα μαθαίνει δεν είναι πλήρως καταρτησμένος. π.χ Αν σου δώσω ένα βιβλίο για το πως κάμνουν σφραγίσματα εν να μπορέσεις να μου το μάθεις εσύ που πάεις ακόμα σχολείο αλλά αν σε ρωτήσω κάτι εξειδικευμένο εν θα μπορέσεις να μου απαντήσεις.
    Και για τέλος μην ισοπεδώνεις το όλο θέμα της διδασκαλίας. Εν πολλά σπουδαίο να μεταφέρεις γνώσεις και να διάς το ερέθισμα σε κάποιο είτε να μελετήσει είται να θέλει να ασχοληθεί με κάποιο άλλο θέμα. Γιατί για κάθε μια έρευνα που δεν έκαμε τούτος ο άνθρωπος διδάσκοντας άλλους ίσως να ήταν η αφορμή για να γραφτούν 10 έρευνες στο μέλλον

  11. misharouin…..epeidi 3erw gia poious milas…
    exw na sou pw oti i xara tous en teleiwnei.
    Aman tyxei je dw ton typo pou eteleiwse Yale geloun je ta moustajia tou.
    O fysikos mou agapa tin oikogeneia tou je tin zwi pou e8ele na eshiei eshiei tin. Sxolanei mesimeri, paei gymnastirio, eshiei ta mwra tou je tin genaika tou pou yperagapa. Je to epaggelma tou en leitourgima. Nomizeis en eukolo na ma8eis tou ka8e ttopouzou inta pou en to simple harmonic motion?
    Kai telos…o viologos mou! To agapw ton 8a itan llio.
    Je en jen twra pou eteleiwsa to sxoleio…je ade posa kala logia exw na pw gia llooou tous.
    En tin vriskeis tin ektimisi je to sevasmo se polla epaggelmata.

    To pws en na shistw na teleiwsw mian eidikotita je sta 40 mou na men exw kopellou8kia je spiti je as en je pou to cambridge en me kamnei simantiko a8rwpo.
    Simantikos je petixymenos an8rwpos eisai aman ppefteis tin nyxta na joimi8eis je xamogelas.

  12. Agapimeno mou misharoui,

    Sheroume pou anixes touto to thema! sta 16 mou ekamna akrivos tis idies skepseis, enna epiena ameriki, na espoudasa epistimes je na ekamna oulli mera erevna ospou na anakalipso kati toso simantiko pou na evoithouse oullo to kosmo.
    tze ontos epia ameriki, espoudasa, ekama je 4 xronia erevna, je exekinisa to didaktoriko…je kapou tzame ekatalava oti enen touta pou thelo. i erevna je oi epistimes en polla monaxiki douleia.
    Je tora guess what! Ime kathigitria ximeias se likeio je kathe fora pou vlepo to prosopo ton mathiton mou na lampi kathe fora pou ekatalavan kati diskolo, xero oti ekama tin sosti apofasi. I kaliteri axiopiisi tis gnoseis ine i metafora tis!
    oso afora to an niotho stasimi stis gnoseis mou, antithetos kathe mera matheno kati kainourio gia ton tomea mou. Touto exallou en sto xeri tou kathe enos. Men sou po oti kathe fora pou exigo kati vlepo to je pou alli skopia.

    sou euxome pantos na petixeis olous tous stoxous sou. Ise polla orimos je xeris ti theleis!

    kori RoAm, je ego opote do ton tipo pou to Yale geloun je ta moustatzia tou!!

Σχολιάστε

