17

Πριν λλίες μέρες έκλεισα τα 17. Αλήθκεια φαίνεται πολλά πιο μεγάλος αριθμός το 17 που το 16. Σαν να τζιαι μπαίνω σε μιαν άλλη φάση της ζωής μου, που αφήνει πίσω της ότιδήποτε παιδικό τζιαι εφηβικό. Θυμούμαι που έκλεισα τα 10 τζιαι ελάλουν ότι έκλεισα μια δεκαετία ζωής. Πόσο γλίορα περνούν τα χρόνια γαμώτο. Εν μικρή η ζωή τελικά. Τζιαι εν εννοώ ως προς τα χρόνια που ζούμε, γιατί ο μέσος όρος ζωής των 75-80 χρονών εν αρκετά μεγάλος νομίζω. Απλά τζίνο που κάμνει μικρή τη ζωή πιστεύκω ότι μπορεί να μας συμβεί οτιδήποτε οποιαδήποτε στιγμή, που ένα τρομοκρατικό χτύπημα μέχρι μια σοβαρή αρρώστια, τζιαι ότι δεν αξοιοποιούμε σωστά τούτα ούλλα τα χρόνια.

Βλέπω τη ζωή τζιαι εμένα τζιαι τον κόσμο διαφορετικά. Τζιαι τούτον εν το εσυνειδητοποίησα μόνος μου, αλλά όταν θυμούμαι κάποτε κάποια συναισθήματα που είχα πιο μιτσής τζιαι τωρά δεν μπορώ να τα νιώσω. Εν συναισθήματα που μόνο οι μικροί μπορούν να νιώσουν. Λυπούμαι λλίο που εφύαν τούτα τα ωραία συναισθήματα αλλά έμπιραζει, έτσι ένει. Εννα’ρτουν άλλα. Τουλάχιστον εκατάλαβα τζίνο που μου ελαλούσαν «Μεν βιάζεσε να μεγαλώσεις». Που ήμουν μιτσής έθελα να γίνω έφηβος, τωρά που έγινα έφηβος θέλω να πάω να σπουδάσω, που εννα πάω να σπουδάσω μπορεί να θέλω να τελιώσω τζιαι να πιάω δουλειά, τζιαι πάει τζιαι πάει τζιαι πάει τζιαι μετά πεθανίσκεις. Εν το θέλω τούτο.

Προσπαθώ όσο γίνεται να ζωη τη στιγμή.  Τζιαι σε τούτο βοηθούν με εχτός που τον εαυτό μου, τζιαι η οικογένειά μου, αλλά τζιαι οι φίλοι μου. Αλήθκεια εν φάσεις που θέλω να τους αγκαλιάσω ούλλους. Αλλά. Όποιοι τζιαι να με στηρίζουν στη ζωή μου, ο εαυτός μου εν τζίνος που εννα με βοηθήσει παραπάνω. Ο καθένας τραβά τον δρόμον του τζιαι όσο δίπλα σου τζιαι να εν κάποιος, πιστεύκω ο νικητής ναν ο εαυτός σου. Ο καθένας πρέπει να πιστεύκει στον εαυτόν του, απλά να μεν τον βάλλει πάνω που άλλους εαυτούς.

Πριν λλίες μέρες είχα γράψει ότι ελυπήθηκα που είδα ότι τα μαλλιά του παπά μου αρκέψαν να ασπρίζουν. Εν η τραγική συνειδητοποίηση ότι εν θα εν πάντα ο παπάς ο νεαρός, με τα μαύρα τα μαλλιά, ο γεμάτος ενέργεια, ο χαμογελαστός. Κάπου ο άθρωπος αρκέφκει τζιαι χάννει δυνάμεις. Λαλεί μας το τζιαι ο ίδιος, νιώθει το. Γι’αυτό τζιαι νευριάζω πολλές φορές με τον εαυτό μου που νευριάζω μαζί με τους γονιούς μου, για πράματα που λλίες φορές έχω δίκαιο τζιαι παραπάνω για ηλίθια πράματα ή πράματα που στο τέλος έχουν δίκαιο. Εν «φυσικό» ντάξει κάθε έφηβος έσιει τα αλλά πάλε. Ασπούμε εθώρουν τες οικογενειακές φωτογραφίες στο pc τζιαι η μόνη φωτογραφία που είχα μόνος μου μαζίν του ήταν μια που είχα μούτρα ως το πάτωμα, επειδή ήμουν νευριασμένος που με εστείλαν ιδιωτικό. Τωρά καταλάβω ότι εν καλά που εκάμαν. Εν πολλά μιτσιά η ζωή για να αγχωνούμαστε για βλακείες. Relax.

Αν τζιαι πιστεύκω ότι ο κάθε άθρωπος ωριμάζει όποτε έρκεται η ώρα του, τζιαι έτσι πρέπει, όσο μεγαλώνουμε ηλικιακά έρκουνται κάποια πράματα που μας κάμνουν να νιώθουμε μεγάλοι τζιαι διούν μας έναν άλλο ρόλο μέσα στην κοινωνία. Σε 6 μήνες εννα μπορώ να οδηγήσω. Γοτ δε φακ ασπούμε πότε επρόλαβα. Στες επόμενες προεδρικές εννα δικαιούμαι να ψηφίσω(άσχετο: ήρταν πριν λλίες μέρες να μας μιλήσουν για το μάθημα της Πολιτικής στο σχολείο τζιαι είπαν ότι που του χρόνου «You will be able to choose who will rule you». You will be able to choose who will rule you. Εφάνηκεν μου ενδιαφέρον τζιαι παράξενη η φράση. Παράξενο να καλείσαι να επιλέξεις ποιος εννα σε ελέγχει. anw)

Ο παπάς μου ερώτησε με τι δώρο θέλω για τα γενέθλια μου, είπα του τίποτε, είπε μου εν γίνεται, είπα του εν θέλω, τελικά έκαμε μου το πιο ωραίο δώρο. Έγραψε μου κάρτα:

Αγαπημένε μου γιε. Σήμερα που κλείνεις τα 17 σου χρόνια σου εύχομαι ολόψυχα και με όλη την Αγάπη μου, αγάπη μου Χρόνια Πολλά με υγεία και Χαρά. Θέλω Αγάπη μου να είσαι Χαρούμενος, Άνετος, Ξέγνοιαστος και γεμάτος Χαρά για τη ζωή. Πάντα θέλω να ξέρεις ότι θα είμαι δίπλα σου, υποστηρικτής σε οτιδήποτε θέλεις να κάμεις στη ζωή σου και δίπλα σου για να προχωρήσεις όπως εσύ θέλεις και επιθυμείς. Σε αγαπώ πολύ, ο πατέρας σου.

(Εννα αρκέψω να πιστεύκω ότι ο παπάς μου εν ο Διάσπορος με τόσα κεφαλαία που βάλλει.)

τζιαι που τον προπαππου μου: μισιαρέ μου σου έυχομαι χρόνια πολλά να ζήσεις τον δρόμο του πατέρα σου να τον ακολουθήσεις να ακούεις ό,τι σου λαλεί να τον ευχαριστήσεις. Σου εύχομαι χρόνια πολλά τζιαι να σιεις τζιαι υγείαν τζιαι να βρεις μιαν καλήν θέσην μέσα στην κοινωνία. Σου εύχομαι χρόνια βάρτο καλά στο νου σου να κάμει υπερήφανους μισιαρέ τους γονιούς σου.

Χαμογελάστε :)

25 thoughts on “17

  1. :)) μάνα μου ρε μισσιαρούδιν, εσυγκινήθηκα. Χρόνια σου πολλά. Εύχουμαι πολλές αλλαγές προς το καλύτερον, ενδιαφέροντες ανθρώπους τζιαι πολλές πολλές χαρούμενες στιγμές!

    Το σχόλιο για το Διάσπορον ήταν να το βάλω εγώ, αν δεν το έβαζες εσύ χαχαχαχαχαχα

    misharos: Ευχαριστώ μαθητούδι μου :) Χεχεχεχ :p :p

  2. na ziseis dear mishare! ka8e epityxia kai panw ap ola ygeia se sena je stous agapimenous sou.

    misharos: Ευχαριστώ dear :) Υγεία πάνω απ’όλα. Δυστυχώς ξιάννουμεν το τούτο.

  3. Χρόνια πολλά και όμορφα, να σε χαίρονται οι δικοί σου, να τους χαίρεσαι κι εσύ

    τζαι έγλεπε, τωρά αρχίζουν τα δύσκολα! :)

    misharos: Ευχαριστώ neerie μου :)
    Ναι αρκέφκουν :/ Τι να κάμουμε…για να πετύχουμε έτσι ένει :)

  4. Μισιαρούδιν που όσα εδκιάβασα ως τωρά που λλόου σου καταλαβαίνω ότι είσαι τζαι πιο ώριμος από 17 ……. ( εννοώ 17χρονο ή τζαι 17 κοπέλια της ηλικίας σου).
    Οκ , πάτα ξανά γερά χαμαί τωρά τζαι συνέχισε το ταξίδι στη ζωή.
    Εύχομαι σου τα καλύτερα τζαι το ταξίδιν να είναι όμορφο.
    Χρόνια πολλά ΚΑΙ καλά

    misharos: :p Ε ευχαριστώ αλλά ντά έσιει πολλούς σαν εμένα τζιαι καλύτερους :D Nα’σαι καλά :) Το ταξίδι παίζει ρόλο.

  5. Τέλεια η κάρτα του παπά. Έκλαψα. Χρόνια σου πολλά!

    misharos: :) Εσυγκίνησε με κάμποσο! Ευχαριστώ σε να’σαι καλά :)

  6. Mana mou reee..17 eisai emvro diladi…kai ydroxoos. Egw exasa tin parthenia mou sta 17, itan wraia. Ta 17 ennow.
    men foasai oti megalwneis tzai en pellares p laleis, eisai toso mitsikourtis tzai ola ta kallttera erkountai akoma. oso megalwnw toso pio eftixismeni kai iremi niwthw k sou efxomai na isxysei kai gia sena to idio. prospatha monon na kameis llies ampalatwsines twra pou tes sikwneis giati meta en lion pio dyskolo

    misharos: Ήβρες την ύστερα; :p Έρκουνται καλύτερα ναι. Όι πως τωρά έννεν καλά, αλλά πιστεύω έσιει καλύτερα η ζωή. Ε εννα ταν καλά να έκαμνα τζιαι καμιαν αμπαλατοσύνη αλλά άτε…:p

  7. Ρε! Τι εννά γίνει μαζί σου; Πάλαι εσυγκίνισες με. Άστο καλό. Χρόνια ΚΑΛΑ τζιαι μετά Πολλά μισιαρούδιν!!

    misharos: Σόρυ εν θα το ξανακάμω :D

  8. Wow! Να ζήσουμεν Μισιαρέ, χρόνια σου πολλά τζιαι μακάρι να έσιεις μιαν ζωήν γεμάτη γνώση τζιαι περιπέτειες, με ούλλα τα καλά του κόσμου!Τζιαι γω έγινα 19 είπαμεν…….. :-)

  9. Να ζήσεις φίλε! :) Αχχχχ, 17! Αχχχχ και να είχα τα νιάτα σου!

    Εντάξει, πιστεύω ότι τα καλύτερα είναι στις σπουδές. Υπομονή. Εγώ δεν θα ξαναγύριζα πια στα 17. Αλλά δεν θα με χαλούσε κιόλας να είχα ένα second chance.

    misharos: Ειδικά εσύ πρέπει να έζησες καλύτερα χρόνια που τα 17 σου! Κοίτα για ούλλα τα χρόνια εννά εθέλαμεν να έχουμεν μιαν δεύτερην ευκαιρία αλλά εν γίνεται δυστυχώς :)

  10. Μάνα μου ρε(για την κάρτα)

    Χάππι πέρτει κύριε μισιαρέ(ε αφού είσαι πιο μεγάλος τωρά! χαχαχα!!)
    Τζιαι σε 6 μήνες, που έννα οδηγάς, τζιαι έννα γίνουμαι εγώ 17 θα με πάρεις γυρό!

    misharos: Θέλω να με φωνάζεις Sir! Μάλιστα κυρία :p

  11. Χρόνια σου πολλά ρε φίλε.
    «Που ήμουν μιτσής έθελα να γίνω έφηβος, τωρά που έγινα έφηβος θέλω να πάω να σπουδάσω, που εννα πάω να σπουδάσω μπορεί να θέλω να τελιώσω τζιαι να πιάω δουλειά». Έσιεις δίκιο, αλλά τζαμαί τα πράματα αντιστρέφουνται. Μόλις πιάσεις δουλειά θέλεις να είσουν ακόμα φοιτητής, μόλις γινείς μεσήλικας πεθυμάς την εφηβία και όταν γεράσεις θέλεις να είσουν μιτσής.

    misharos: Χμμ εν το εσκεύτηκα έτσι πάρακατω. Έσιεις δίκαιο!
    Όπως τζίνο που είπεν ο Γούντι Άλεν :
    Την επόμενη ζωή μου θέλω να την ζήσω ανάποδα. Ξεκινάς από νεκρός. – ‘Έτσι το γλιτώνεις αυτό. Μετά ξυπνάς σε ένα γηροκομείο και αισθάνεσαι κάθε μέρα και καλύτερα. Σε πετάνε έξω από το γηροκομείο γιατί δεν είσαι πλέον τόσο γέρος. Πηγαίνεις και εισπράττεις την σύνταξή σου και μετά όταν αρχίζεις να δουλεύεις σου δίνουν δώρο ένα χρυσό ρολόι και κάνουν πάρτι για σένα την πρώτη μέρα στην δουλειά. Δουλεύεις τα επόμενα 40 χρόνια μέχρι να γίνεις νέος και να χαρείς την ζωή. Κάνεις πάρτι, πίνεις αλκοόλ και γενικά είσαι ‘ατακτούλης’. Μετά είσαι έτοιμος για το γυμνάσιο. Μετά πας στο δημοτικό, γίνεσαι παιδί, παίζεις. Δεν έχεις ευθύνες, γίνεσαι βρέφος μέχρι τη στιγμή που γεννιέσαι. Μετά περνάς 9 μήνες κολυμπώντας σε ένα πολυτελές σπά με όλα τα κομφόρ, κεντρική θέρμανση και πλήρη εξυπηρέτηση, μεγαλύτερο χώρο κάθε μέρα και – Νάτο !! Τελειώνεις σαν ένας οργασμός…

  12. Επειδή είσαι ώριμος (γλυψ γλυψ), είμαι σίουρη ότι εν να δεχτείς τζαι πολλά καθυστερημένες ευτζιές που τα άτομα που εγαγιάζαν κάποια ποστ μες στον reader τους :Ρ
    Χρόνια καλά, γεμάτα υγεία μισιαρούδι μου!!!
    Τα φιλιά μου!

    misharos: Εγαγιάζαν. Ωραία λέξη!:p Ευχαριστώ Λένη μου xx :D

Σχολιάστε

