Αν οι μπλόγκερς έγραφαν βιβλίο…

Invictus: «Αθκιασερός: Βήμα-βήμα πώς να γίνετε»

Αχάπαρη: «1000+1 τρόποι να σκοτώσετε την πεθερά σας»

Δρακούνα: «Ρατσιστικά, αντιτουρκικα chain mails: Πώς να τα περιπέζετε»

Sike: «1 μωρό το χρόνο. Σκέψου το. Γίνεται»

Neerie: «Εισαγωγή στην εφαρμοσμένη τσιαττιστολογία»

Eolica: «ΟΣΕΛ. Μια ιστορία αγάπης»

Leni: «Το μαρτύριο μιας δασκάλας»

Διάσπορος: «Λεξικό Λέξεων Με Κεφαλαία»

Τσαρτελλούι: «Μελαγχολώντας στην Αθήνα»

Μαρίνος: «Πορεία προς τις βουλευτικές»

Post babylon: «Η δύναμη της θέλησης: Μένω στη δουλειά μου ενώ την βαρκούμαι.»

Ανώνυμη: «Εμπόδια στη ζωή: Log-in στο blogspot» (i she ime je evarkumun na kamw log in lol)

Roam: «Οδηγός επιβίωσης in the Englands»

Εγώ είμαι: «Οδηγός επιβίωσης στο σχολείο»

Μάνα: «Σύμφωνα με μια έρευνα…»

Σκοντέ: «Μόνταρε κι εσύ μια εικόνα, μπορείς»

Κυπρολέων: «Νίκες των gay ανά τους αιώνες»

Αντίχριστος: «Τα Πιστεύω του Ανναβισσινισμού»

15 thoughts on “Αν οι μπλόγκερς έγραφαν βιβλίο…

  1. Really? Είμαι όντως τόσο μελαγχόλα; Εν να με κάμεις να αναθεωρήσω το new year resolution μου τωρά.

    misharos: Ε έτσι βλέπω :p Να μεν τολμήσεις να αναθεωρήσεις! Εν δικό σου το new year resolution εν τζιαι εν δικό μου τζιαι γράψε στα απαφτά σου τη γνώμη του καθενού για σένα, μόνο εσύ σε ξέρεις έτσι ώστε να μπορείς να καμεις τζιαι το new year resolution :)

  2. Misharos: «Ένας 16χρονος βάλλει 30χρονους στη θέση τους»

    misharos: Ε αφού εν τους βάλλουν τζίνοι που πρέπει…:)

  3. XAX!! Na to dei tziai kanenas pon mas ikserei, enna nomisei en kanenas kounellos pou grafei!

    i «egw eimai» akoma na fkalei to sxoleio tzi egrapsen tziai 2 vivlia – mashalla.

    skonte: «Montare ki esi mia eikona, mboreis».

    misharos Τι έχουν οι κούνελλοι; Ποια 2 βιβλία; :p
    Ωραίο τούτο του σκοντέ. Εννα το ατάρω.

  4. είμαι αρκετό τζιαιρό εκτός μπλογκόσφαιρας, και επιστρέφοντας στο δκιάβασμα έκαμες με τζι εγέλασα … ραδιοαρβυλίτικα … θα του έβαλλα ένα «Αρέσκω» (το facebook στην αρχαιότητα).

    misharos: Χαχ :p Καλως μας ήρτες. Συσωλην γοογλε. :p

  5. Α! Εμείς ενι μπορούμε να γράψουμε βιβλίο;;;; Τώρα να σε κανονίσουμε!
    misharos: «Αθθυμούμε…», «Είμαι έφηβος τζι έχω βάσιμη άποψη!(αλλά λαλώ το με τρόπο)»

    misharos: :) Το αθθυμούμαι εν το γράφεις σωστά τζιαι θέλεις τζιαι βιβλίο; :p

  6. kalaaaan,egw ime lemen! me 2 vivlia pios me pianni

    Sike: “1 μωρό το χρόνο. Σκέψου το. Γίνεται” hahahahah

    misharos: Εν το είχα προσέξει ότι έβαλα σε θκιο φορές εσένα ώσπου μου το είπεν ο Αρχοντικός :s Εν πάω καλά :p

  7. Χαχαχα εγέλασα πολλά με το βιβλίο της she!! Αν έγραφες τούτο το ποστ πριν ένα χρόνο, εγώ θα έγραφα άλλο βιβλίο, παρόμοιο με της Leni!

    misharos: Μάνα μου σας τζιαι περνάτε μαρτύριο :p

  8. Αμααααααααααααν! :-Ο Εν να παιχτώ! Εν την ξέρω! Εν η Παραμυθία που έκαμε ορθογραφικό λάθος και το τονίζω! (by Ασυμβίβαστη!)
    Που ήσαστεν να δείτε ακόμα ήνταλως μιλά άμα χάνει τα λόγια της… εν να πάθετε! Τσ, εν κρίμα! Εν να της το φακκώ τζιαιρό τούντο «ε»!
    Εν πειράζει πε μας εσυ το βιβλίο τζιαι έχουμε τζιαι ορθογράφους πας τα κομπιούτερς άμα τύζει να γράψουμε βιβλίο!

  9. Φέτος περνώ καλά ρε Μισιαρούδιν :)
    Αλλά ούτε ποστ εν γράφω τελευταία, λαλείς να καταφέρω να γράψω βιβλιό;

    Sike: «Γυρίζοντας τα μμάθκια ανάποδα»

    Περίεργο τζαι εν εδιαμαρτυρήθηκε ο Ινβίκτος :Ρ

Σχολιάστε

