Και εγένετο μπλογκ

Πολλά θένκσια σε όσους με επροσκαλέσαν να γράψω τα καλά τζιαι τα κακά του μπλογκ. Εννα σχολιάσω γενικά τα μπλογκς.

Σε μιαν εφτομάδαν εννα συμπληρωθούν 2 χρόνια που την ημέρα που άρκεψα να γράφω. Ήμουν στα 14 μου προς 15 τον Δεκέμβρη του 2008. Ένιξερω αν ήμουν ο πιο μιτσής ή ο πρώτος που άνοιξε μαθητικό μπλογκ αλλά τα τελευταία 2 χρόνια, πολλοί της ηλικίας μου αρκέψαν να γράφουν(μπορείτε να τους δείτε στη στήλην αριστερά). Ούλλοι μας γράφουμε πιστεύκω αξιόλογα πράματα τζιαι θίγουμε τζιαι εκθέτουμε πράματα που άλλους εν τους προβληματίζουν ή εν τους κόφτουν, έχουμε πολλά κοινά ενδιαφέροντα τζιαι ανησυχίες τζιαι τερκάζουν οι χαρακτήρες μας. Ωστόσο, είμαστεν πολλά λλίοι. Οι άλλοι εν ασχολούνται. Έννεν ότι εν γράφουν, αλλά δεν θκιεβάζουν τζιαι ασχολούνται με πράματα ανώφελα. Πριν λλίες μέρες εκάμναμε στο σχολείο μεταφράσεις Αγγλικά>Ελληνικά τζιαι ήσιεν τη λέξη blog τζιαι μόνον εγώ ήξερα ότι εν ιστολόγιο. «Ιστολόγιο χαχα», «Ιστότι;», ελαλούσαν οι παραπάνω.

Αλήθκεια επέρασεν πάρα πολλά γλίορα ο χρόνος. Ούτε ξέρω πώς έφτασα τα 138 πόστς. Αν τζιαι αποφεύγω να θκιεβάζω γραψιμιά μου, έπιασα κάποια να θκιεβάσω τζιαι βλέπω ότι υπάρχει τεράστια αλλαγή στον τρόπο που σκέφτουμαι, στες ιδέες μου, στον τρόπο που γράφω. Εν μπορώ να κρίνω/ξέρω αν οι ιδέες μου εν σωστές, στην παρούσα φάση, αλλά ο τρόπος που σκέφτουμαι τζιαι ο τρόπος που γράφω άλλαξε. Ντάξει εν λογικό αφού μεγαλώνω, αλλά πιστεύκω σε τούτον εβοήθησε τζιαι το μπλογκιγκ. Θκιεβάζω πάρα πολλές απόψεις που τα μπλογκς, μπορώ να κρίνω ποια εν η σωστή κατά την άποψη μου, να σχολιάσω, να μου πουν αν είμαι σωστός ή λάθος, τζιαι μετά να κρίνω τζιαι που μόνος μου αν τζίνο που είπα εν σωστό. Έμαθα πολλά νέα πράματα τζιαι μαθαίνω κάθε μέρα. Όι που τες πελλάρες που γράφουμεν οι παραπάνω κάθε μέρα,(γιατί παραδεκτείτε το, τα παραπάνω που γράφουμεν εν πελλάρες, απλά εν ωραίες πελλάρες) αλλά που αξιόλογα μπλογκς, κάποια πολιτικά, κάποια ανεξάρτητα. Επίσης στην ωθρωγραφύα αιβωοίθυσε με. Αν τζιαι οι παραπάνω γράφουμεν στην κυπριακή διάλεκτο, κάτι που σιέρουμαι πολλά που γίνεται, τζιαι έννεν πλέον «χωρκάτικα».

Το μπλογκ μου εν ένας τρόπος να γράφω όσα σκέφτουμαι τζιαι για τα όσα ανησυχώ σαν έφηβος, παίρνοντας feedback τζιαι σχόλια που εσάς, είτε αρνητικά, είτε θετικά, τζιαι τα θκυο βοηθούν με. Εν έχω φωνή ούτε αρκετή δύναμη στην ηλικία που είμαι, ούτε έχω κάπου να φκάλω τούτα ούλλα τα πράματα. Εν θέλω ναν μόνος μου τα λαλώ μόνος μου τα ακούω. Γιατί κάποιες φορές μπορεί να είμαι τζιαι λάθος. Πολλά λλίες φορές αντιλήφθηκα μόνος μου ότι είμαι λάθος. Είμαι τζιαι πολλά κλειστός χαρακτήρας( όπως τζιαι οι παραπάνω στα μπλογκς) τζιαι το μπλογκ βοηθά με.

Εγνώρισα κάμποσα άτομα που τα μπλογκς. Εν το εμετάνιωσα καθόλου, με κανέναν τους. Με κάποιους μιλώ τζιαι κερδίζω πολλές γνώσεις, με άλλους γίνεται πασιαμάς. Στην αρκή ενόμιζα ότι εν θα ήταν καλό να εχαλούσα την εικόνα που εδιαμόρφωσα για τζίνους, μέσω του μπλογκ τους. Ναι ήταν διαφορετική η εικόνα, αλλά ήταν διαφορετική προς το καλύτερο. Ήσιεν τζιαι φορές που  εθώρουν πλάσματα μέστον δρόμο τζιαι εσκέφτουμουν Μα έτσι συμπεριφέρεται η Τάδε η ο Τάδε, έτσι την/τον φαντάζουμαι, άμπα τζιαι εν τούτη/ος; Ασπ πριν λλίο τζιαιρό εθώρουν μιαν τζιαι έπλεκεν τζιαι λαλώ εν η σάηκ τούτη, αλλά εν ήταν έγκυος.

Κάποτε ο φιρφιρής είπεν ότι το μπλογκ εν όπως το μωρό που θέλει να το βουράς που πίσω. Εννα εδιαφωνούσα. Το μπλογκιγκ έννεν υποχρέωση, εν είσαι καταδικασμένος να γράφεις συγκεκριμένες φορές την εφτομάδα απλά για να μεν σου φύουν οι αναγνώστες σου τζιαι να μεν ππέσει η δημοτικότητά σου. Ποστ πρέπει να κάμνεις όποτε σου καυλώσει, όποτε έσιεις πράγματι κάτι να πεις, τζι’ας έσιει τζιαι θκυο εφτομάδες ή τζιαι ένα μήνα να κάμεις ποστ. Το μωρό θέλει συνέχεια περιποίηση. Εν γίνεται να σφιχτείς να σκεφτείς ποστ γιατί καρτερούν οι αναγνώστες σου. Εν όποτε γουστάρεις τζιαι εν πρέπει να δημιουργείται υποχρέωση προς τους αναγνώστες.

Ον δι άδερ χαντ, ήσιεν φορές που αντί να θκιεβάζω μαθήματα, εθκιέβαζα ωραίες πελλάρες μέστα μπλογκς (Εθκιέβαζα τουλάχιστον). Όι ότι έμεινα πίσω που τα μαθήματα, αλλά ήσιεν πιο ωραία πράματα να κάμω τζίντην στιγμή. Αφιέρωνα παραπάνω που τον κανονικό χρόνο που έπρεπε να αφιερώνω στην καθημερινή μου διασκέδαση. Εππίσσης, ποτζί ποδά εμάθαν κάποιοι γνωστοί μου/φίλοι μου ότι έχω μπλογκ. Τζιαι εθκιεβάσαν τούτα ούλλα που έγραφα κρυφά. Τζιαι έσιει πράματα που εν μπορώ να γράψω τωρά γιατί εν πολλά προσωπικά.

Χαουέβερ, εν μπορώ να πω ότι ήβρα οποιαδήποτε κακά του μπλόγκινγκ. Οφέλεσε με κάμποσο.

Αβντά. Σιέκς φορ ρίτιν μι.








8 thoughts on “Και εγένετο μπλογκ

  1. ti doro en na kamis t blog s g ta bday t????? ;-P
    simfonume oti en prepi na piezese na kamis post… inta an piezese j dame p ipoti8ete esi epilegis pos en na ekfrastis j p ta blogs en sinonima me tn elef8eria genika j idikotera me tn elef8eria ts ekfrasis… e meta p pame???!
    tuto p 8oris plasmata mes ton dromo j skeftese oti kapios p jinus mpori nan o tade p to tade blog, pa8enume to j emis pola!:-P anw!
    keep walking! (wiskey kanis???) :-P

Σχολιάστε

