Αθθυμούμαι…#3

Αθθυμούμαι…
Αθθυμούμαι…#2

-Που με έπερνεν ο παπάς μου στο Λούνα Παρκ της Ακρόπολης. Εσύραν το κάτω πριν λλίο τζιαιρό για να χτίσουν πολυκατοικία.

-Που με έπερνεν η μάμμα μου στο πάρκο του Τάκη Ζεμπύλα.

-Που στο δημοτικό ελαλούσαμεν «Αγαπώ την Τάδε» τζιαι όι ‘Αρέσκει μου η Τάδε».

-Τον πρώτο μου έρωτα στο νηπιαγωγείο. Μια Στέφανη ξαθθή ψηλή. Αν με θκιεβάζεις, ήσουν ωραία κορούα κόρη.

-Τους έρωτες του δημοτικού. (ννννά ρε που μου έθελες τζιαι έρωτες στο δημοτικό! κότσιρε!)

-Που εφυσούσαμε στες κασεττούες του Gameboy για να παίξουν.

-Που έπεζα με τους άξιονμαν. Εγόρασα τζιαι την Ζήνα μια φορά για να τους παντρέψω.

-Που εθώρεν η γιαγιά μου Λάμψη τζιαι Καλημέρα ζωή.

-Τότε που ήταν να μπουν οι τηλεφωνικοί κωδικοί για κάθε πόλη, ήσιεν μια διαφήμιση με ένα χταπόδι τζιαι ελάλεν ένα τραγούδι σχετικά με την αλλαγή. Είχα κάτσει τζιαι έγραψα το

-Που με επέρναν το ELC να πιάννω πράματα να παίζω.

– Που μου ελαλούσαν, όταν τους εζητούσα κάτι που είχα δει που κάποιον άλλο, «Που εννα γίνεις τζιαι συ όπως τούτον, εννα κάμνεις τζιαι συ τζίνα που κάμνει!»

-Που έθελα να μου γοράσουν μπουλτόζα. Μια φοράν εφέραμεν ένα βωθροκαθαριστή τζιαι ενθουσιάστηκα τζιαι έθελα να γίνω βωθροκαθαριστής. Πάι δε γουέι την μπουλτόζα ελάλουν την πουττόζα.

-Τες κασέττες με τα μίκυμαους, ένιξερω ποιας εταιρείας-μιας με έναν ουράνιον τόξο. Όπως τον Ιβανόη, την Κοκκινοσκουφίτσα, τους Αδελφούς κάτι, τον Ηρακλή. Τζιαι τη Μουλάν, το Lion King, το Toy Story, τον Ταρζαν, την Χιονάτη, την Ωραία Κοιμωμένη, την Σταχτοπούτα, τον Μπάρνυ.

-Που εφοούμουν να δω τον Τιτανικό τζιαι εφοούμουν να ανεβώ σε πλοίο.

-Που εχτίζετουν ο Ορφανίδης τζιαι το ΓΣΠ.

-Που επαίξαμε με την ακαδημία της μάππας έναν που τους τελευταίους αγώνες στο παλιό ΓΣΠ.

-Το Big Brother 1, το Bar, τον Τροχό της τύχης, το Βρες τη φράση, τζιαι έναν άλλο που ήταν θκυο ομάδες των 5 τζιαι εφορούσαν ακουστικά τζιαι έπρεπε να πουν ο ένας μια λέξη στον χωρίς να χρησιμοποιήσουν κάποιες λέξεις. Όπως το ταμπού.

Τζιαι έναν μελλοντικόν Αθθυμούμαι: Που εκάμναμε Χριστούγεννα με τα μακρομάνικα.

7 thoughts on “Αθθυμούμαι…#3

  1. «Τζιαι έναν μελλοντικόν Αθθυμούμαι: Που εκάμναμε Χριστούγεννα με τα μακρομάνικα.» πολλά πετυχημένο! Ααααλλλάααααα σαν την κκούχχου κκούχχου, μπουλτόζαν εν έσιει! Ε είδες τι εν να γίνεις;; Βοθροκαθαριστής! Χρήσιμα πράματα!
    Έχω το απορία…εκάμαν σου τζιαι μωρά η Ζήνα τζιαι ο άξιονμαν;;;
    Τσ τσ τσ, έρωτες του δημοτικού η μίσιη μου!
    Μάααανα μου τον Μπάρνυ! Σαν το τραουδούιν το εν έσιει!
    Μετά που 10 χρόνια εν να φκει ο πρώτος τόμος του «Ο Μισιαρός αθθυματαί;;» :-D

    misharos Εν μου εκάμαν όι :D
    μ’αγαπααας σ’αγαπωω θελω αλήθεια να σ’το πω.
    Λαλείς να γράψω βιβλίο; Όπως τζίνα του Φτωχόπουλλου!

  2. ‘Ατε ρε μισσιαρέ. θυμούμαι που επηαίναμε Αμάντας τζαι επίναμε σέβεν απ με γρεναντίνη.

    θυμούμαι που με 50 σεντ αγόραζες ψωμί και γάλα.

    θυμούμαι τζαι άλλα αλλά αν συνεχίσω θα με πεις κοτζιάκαρη τζαι έτσι σταματώ.

    misharos: Ε είσαι εξελιγμένη κοτζιάκαρη εσύ :p

  3. Aγια ολάν αθυμάσαι τζιαι αθυμάσαι. Εγώ αθυμούμαι την βεμπο τον τζιαιρό που έφκαλε σπυράκια.
    Χάτες beat this one :p

    misharos: Πέρκι να κάμνεις παρέα με την Βέμπο την ανηψιάν μου; Ουάου ασπούμεν.
    Εγώ θυμούμαι που εθώρουν το Πικ Παγκ!

  4. –>έδειχνεν αδιάφθορους τζιαι μετά ροζαλίντα (η αντίστροφα) τζιαι το γαλατάκι στο δημοτικό ήταν 25 σέντ!

    misharos: Ναιι :p Τζιαι η σιταροπούλλα η μιτσιά(οξά η μεγάλη;) 20 σεντ.

  5. Άμα αθθυμάσαι ακόμα είσαι σε καλό δρόμο!Τζιαι γώ θυμούμαι να κάμνουμε Χριστούγεννα με μακρομάνικα τζιαι ένα Τρόοδος σιονισμένο, που τζιαιρός…… Cyprus is turning into Sahara Junior!

    misharos: Αλτσχάιμερ ξιου ξιου. Εν τέλος Νοεμβρίου ασπούμεν! Τζιαι κάμνει καλοτζιαίρι!

Σχολιάστε

