Εφηβεία

Πριν λλίες μέρες ήρτεν η μάνα μου έτσι ξαφνικά σαν εκάθουμουν στο computer, αγκάλιασε με τζιαι λαλεί μου με ύφος συγκινητικό τζιαι με θαυμασμό «Μα πότε επρόλαβεν τούτος ο γιος τζιαι εμεγάλωσεν; Αλλό λλίο εννά γίνεις 17 χρονών λεβέντης, όπου να’σαι εννά πάεις τζιαι στρατό. Θυμούμαι που σε εκράτουν πάνω μου, έπερνα σε στο πάρκο, στο νηπιαγωγείο.»
Ανατρίσιασα, επήαν να γεμώσουν τα μμάθκια μου, εν πολλά ωραίες οι μνήμες της παιδικής μου ηλικίας. Τα ίδια ακούω συχνά που γιαγιάες, θείες κλπ. Ήμουν το πρώτο παιδί της οικογένειας, εν είχα άλλα πρώτα ξαδέρφια, οπόταν εν κάτι, μπορώ να πω, πρωτόγνωρο για τζίνους. Ασπούμεν για τες γιαγιάες, πιστεύκω εν πολλά ωραίο πράμα να μεγαλώνεις τα παιθκιά σου, τα παιθκιά σου να σου κάμνουν εγγόνια τζιαι τωρά να θωρείς τζιαι τα εγγόνια σου να μεγαλώνουν.

Στην παιδική μου ηλικία ήμουν, όπως τζιαι οι παραπάνω, χωρίς να ξέρω την ταυτότητα μου, ποιος είμαι τζιαι που πάω, πάντα προστατευόμενος που τους γονείς. Ήταν πολλά ανέμελα χρόνια τζιαι ήταν ούλλα στο φλου. Ήταν ωραία. Ωστόσο, τα παιδικά χρόνια εν η περίοδος της ζωής του καθενός που επηρεάζει το είναι του, τζιαι άρα ούλλην του τη ζωή. Σαν παιδιά, εν επολλοβλέπαμεν τούντα πράματα. Τωρά στην εφηβεία ένει που αποκτούν μεγάλη σημασία. Το ποιοι είμαστε τζιαι ποιους στόχους έχουμε.

Η εφηβεία εν η πιο μπερδεμένη κατάσταση που ζω τζιαι έζησα, στη ζωή μου. Σήμερα είμαι καλά, αγαπώ τη ζωή μου, τους γονιούς μου, τους φίλους μου. Ούλλους. Αύριο μπορεί να μου γυρίσει ξαφνικά τζιαι να μεν θέλω να μιλήσω κανενού, να λαλώ ότι εν έχω φίλους τζιαι ότι εβαρέθηκα τη ζωή μου. Συμβαίνει μου συνέχεια. Οι λόγοι εν ότι κάποιες φορές γυρίζει μου άσιημα στο σχολείο τζιαι μετρώ τες μέρες που εννα τελιώσει. Άλλες φορές ανακαλύπτω τρομερά λάθη που εκάμαν οι γονιοί μου όταν ήμουν μιτσής τζιαι έχουν μεγάλον αντίκτυπο στην εφηβεία, τζιαι πιστεύκω εννα έχουν σε ούλλη μου τη ζωή. Πολλές φορές εν με πειράζει που τ’αλήθκεια τίποτε, απλά βρίσκω αφορμές τζιαι λαλώ ότι ενοχλούν με για να φκάλω νεύρα που μέσα μου.

Στην εφηβεία ανακαλύπτω τον εαυτό μου που έκτισα τζιαι εκτίσαν μου, όταν ήμουν παιδί. Ανακαλύπτω τες δυνατότητες μου, τα καλά μου, τα κακά μου, προς ποιαν πορεία κλίνω στη ζωή κλπ. Τωρά είμαι σε μια φάση που τα αρνούμαι ούλλα. Σαν να τζιαι επαναστατώ, αλλά ένιξερω για τι, για ποιον, γιατι. Απορρίπτω τη θρησκεία, λαλώ ότι είμαι άθεος, γυρεύκω αποδείξεις εναντίων της θρησκείας. Πριν 2-3 χρόνια έθελα να γίνω μοναχός. Απορρίπτω το έθνος/το κράτος/την εξουσία, εν μου αρέσκει η εξουσία. Πριν 2-3 χρόνια επίστευκα σε Ένωση τζιαι Τούρκος καλός μόνο νεκρός. Κανένας εν μου έβαλεν στο μυαλό μου τούντες ιδέες, εν αντίδραση που έσιει η πλειοψηφία των εφήβων. Ήσιεν φορές που εξυπνούσα μιαν ημέρα τζιαι έλεα «Ρε μα εν δυνατό Τούρκος καλός μόνο νεκρός». Εν πελλάρες λαλώ. Ή πιο πρόσφατα αποφάσισα ότι δίνεται πολλά πιο μεγάλη σημασία στο ποδόσφαιρο, απ’ότι έπρεπε να εδίνετουν. Εξύπνησα μιαν ημέρα τζιαι αναρωθκιούμουν τι κερδίζω με το να πηαίννω γήπεδο, ή να κάθουμαι να θωρώ 22 αθρώπους να κλωτσούν μιαν μάππα.

Νομίζω ότι είμαι σωστός, μπορεί να είμαι ναι. Αλλά όι επειδή έκατσα, εζύγισα τα πράματα τζιαι εκατέληξα. Απλά, έτσι ήρταν τα πράματα μέσα μου.

Θυμούμαι που ήμουν μιτσής τζιαι έβλεπα θείους/θείες τζιαι κάποια ξαδέρφια να φκαίνουν έξω συνέχεια, ελάλουν Εγώ εννα μεινίσκω σπίτι να βοηθώ τη μάμμα μου. Άσχετο. Οι παραπάνω της ηλικίας μου παν clubs, πίννουν, καπνίζουν, αλλάσσουν κορούες κάθε λλίο, πολλοί ήδη εκάμαν σεξ, με διάφορες. Τωρά, εν οι μάγκες του σχολείου, ούλλοι θαυμάζουν τους τζιαι θέλουν να τους μοιάσουν. Μετά να δούμεν ίνταλως εννα εξελιχθούν. Για τες κορούες καλύτερα να μεν μιλήσω. 13 χρονών κοτσίρες τζιαι να τες αφήννουν οι μανάες τους να πιέννουν με τα ξέκωλα στα club, τζιαι να γυρεύκουν στρατιώτες. Στα πάρτυ, εν κάμνω παναύρκα όπως ούλλοι, ούτε χάζια, αστιεύκουν με τζιαι λαλούν μου «Ρε σσιώπα τζιαι επέλλανες μας». Έτσι εν ο χαρακτήρας μου, τζιαι πολλές φορές, πάντα actually-μετά που πάρτυ, μισώ τον. Αλλά εν μπορώ να αλλάξω. Έτσι είμαι. Εν πίννω, εν καπνίζω (αν τζιαι περνά μια σκέψη που τον νουν μου ότι μιαν ζωήν την έχω τζιαι θέλω να δοκιμάσω τα πάντα, σε σημείο φυσικά που εν θα μου κάμουν κακό), η πρώτη μου κορούα εν μια συμπλόγκερ(quiz: έβρετε την) τζιαι clubs εν νομίζω να πατήσω ποττέ μου. Εν μου κολλά η φάση καθόλου. Ακούεται ωραίο ναι να φκέννω κάθε Σάββατο να πιέννω nuovo,fresh,time ή ήντα άλλα clubs πάσιν, με κούκλες κορούες, να χουφτώννω καμιάν τζιαι πάστο μεθύσι να κάμουμεν τζιαι τίποτε. Εν πράματα που πουλούν, σε εμάς τους νέους. Απλά έννεν σωστόν όμως. Ξέρετε την παροιμία που λαλεί Τα πιο ωραία πράγματα στη ζωή είναι ανήθικα, ή παράνομα, ή παχαίνουν.

Εν πιστεύκω ότι στην εφηβεία εν γραφτό του καθενός να ωριμάσει. Ο καθένας θέλει την ώραν του να’βρει τα πόθκια του. Βασικά εν πιστεύκω στην ωρίμαση. Ένιξερω γιατί, απλά εμεγάλωσα σε έναν περιβάλλον που πάντα ελαλούσαν μου ότι είμαι πιο ώριμος που τους συνομήλικούς μου, ότι ξέρω τα πάντα, ότι είμαι ο πιο σοβαρός τζιαι ο πιο σωστός, ότι είμαι πανέξυπνος. Σε βαθμό που τα εμίσησα.

Ένιξερω αν είμαι τζιαι δεν με ενδιαφέρει. Σε κάποιον που μπορεί ναν έξυπνος εν του το φακκάς συνέχεια τζιαι να τον ταπελλώνεις, απλά σκάζεις τζιαι αφήννεις τον μόνον του αφού…εν έξυπνος. Ασπούμε, μπορεί ναν που δαμέ που έπιαα την ιδέα ότι θέλω ούλλοι οι ανθρώποι ναν ίσοι τζιαι να μεν υπάρχει κάποιος ποιο δυνατός. Έννεν πάντα directly που έρκουνται οι ιδέες του πλασμάτου. Εν τζιαι μέσα που την ζωήν του. Εν με εβοήθησεν καθόλου το ότι μου ελαλούσαν έτσι πράματα. Σε παρέες (συγγενικές,φιλικές κλπ) παρέες ποττέ εν αννοίω το στόμα μου να πω κάτι. Εκτός αν μιλούμεν για θέματα γενικών γνώσεων τζιαι όι πελλάρες. Αλλά η εφηβεία εν πελλάρες. Ούτε στην τάξη μιλώ. Σπάνια ψηλώνω σιέρι τζιαι μισώ τους καθηγητές που με βάλλουν μόνοι τους τζιαι κάμνουν να αγχώνουμαι συνέχεια άμπα τζιαι βάλουν με να μιλήσω. Όσοι καθηγητές θκιεβάζετε, σίουρα έσιετε μαθητές στην τάξη που εν πολλά πιο ήσυχοι που τους άλλους. Ππλις μεν τους κάμνετε να νιώθουν υπό πίεση τζιαι μεν τους βάλλετε όποτε σας καπνίσει. Κάμνετε μας τεράστιο κακό. Καλύτερα πιάστε τους τζιαι πέτε τους θκυο κουβέντες προσωπικά.

Εμπάσιγουέι, εννα περάσουμε :)
Αχ είπα τα :D.

ΥΓ: Το ποστ εν αφιερωμένο στην Παραμυθία τζιαι την Αρ. που με επρήξαν να κάμω ποστ ;)

19 thoughts on “Εφηβεία

  1. Πολλά ωραία ανάρτηση! :) ζήσε κάθε στιγμή με χαμόγελο, τα καλύτερα έρχονται!

    misharos: Προσπαθώ! :D Ευχαριστώ!

  2. ftou sou reee! Meta pou toses gkomenosymvoules je en mou laleis oti ivres filenada?

    telospanton.

    Eperasame tin oulloi tin fasi, je se merika pou ta simeia sou tautizomai 100%. Alla de mas…mia xara ’emegalosame’ ;-)

    To kolpo en na meineis o eautos sou alla na dias sxoini gia nees prokliseis je na men aporripteis tipote. Apoktise empeiries, kales kakes, akouete pramata je valle ta stin panta alla na 3ereis oti kapote oulla en na ta xreiasteis.

    filia!

    ma pioi en toutoi oi ka8igites pou se piezoun mishiarouin mou? Na tous laleis en i3ero je kanei.

    misharos: Σόρυ μάταμ :p Προσπαθώ να αποκτήσω εμπειρίες τζιαι ξερω γω, αλλά νομίζω εν θα πεθυμήσω τούντην ηλικία.
    Ένας ελληνικός τζιαι ένας αγγλικός. Ναι εννα τους λαλώ ένιξερω. Εν σιηρότερα έτσι :/

  3. Ρε μιτσικουρούδι θυμάσαι πόσο άσχημα ένιωθες στο σχολείο όταν για παράδειγμα δεν ήξερες μάθημα και νόμιζες ότι ήταν το τέλος του κόσμου; το σκέφτεσαι τώρα και γελάς, όπως θα γελάς στον πρώτο σοβαρό χωρισμό όταν θα θυμάσαι το άγχος της εφηβείας,. όπως θα γελάς με τον χωρισμό όταν θα είναι άρρωστο το μωρό σου. η ζωή φέρνει ανατροπές. μια χαρά είσαι και θα είσαι ακόμη πιο χαρά, όταν πας να σπουδάσεις και αρχίσεις να ζεις τη ζωή σου.

    misharos: Χεχ. Ναι. Θυμούμαι τωρά πράματα που εθεωρούσα «σοβαρά» όταν ήμουν πιο μιτσής, τζιαι γελώ! Θέλω πάρα πολλά να πάω για σπουδές!

  4. Θεωρώ ότι είσαι πολλά τυχερός άθρωπος. Μπορεί να μεν το καταλάβεις τωρά και τζιαι εν φυσιολογικό. Αλλά είσαι. Κυρίως επειδή είσαι μιτσής αλλά έσιεις πράματα ξεκαθαρισμένα μέσα σου που άλλοι κουράζουν το μια ζωή.
    Τζιαι ναι, εφηβεία τζιαι ωρίμανση εν παν μαζί. Γιατί εν επιστημονικά αποδεδειγμένο πως ούλλα τα σκατά στη ζωή σου εννα τα φάεις κάπου τζιαμέ κατάυρα άρα συνήθως θέλεις αρκετό χρόνο να τα αφομοιώσεις τζιαι να φέρεια τα μίλια σου.

    misharos: Εν με θεωρώ πολλά τυχερό για την κατάσταση μου. Αλλά ναι μπορεί να μεν το καταλαβαίνω. Μα εν ξεκαθαρισμένα; Ένιξερω. Μπορεί να κάμνω τζιαι λάθος. Τζιαι είμαι σε μιαν ηλικία που αλλάσω γνώμες τζιαι απόψεις τζιαι ιδέες συνέχεια.
    Ναι ούλλες οι εμπειρίες εννα σου έρτουν στην εφηβεία, τζιαι ωριμάζεις όταν τα καταλάβεις.

  5. Leventi mou oute ego pistevo stin orimansi. Ase pou eimai 31 xronon kai exo tin entyposi oti eisai pio orimos apo mena :) poly oraio kai vathi to post sou. Elpizo na to diavasoun oi goneis sou.:)

    misharos: Χεχ. Ο καθένας έσιει την ώρα που οριμάζει :) Εν η ώρα που πρέπει. Εν έσιει κατώτερο ή ανώτερο όριο.
    Παναια μου μακριά οι γονιοί μου! :p

  6. Αν αμα φτάσει στην εφηβεία ο αχάπαρος junior σκέφτεται σαν εσένα θα είμαι πολλά ευτυχισμένη.
    Να μεν ανησυχείς για τίποτε. Ούλλοι βρίσκουμε το δρόμο μας αργά ή γρήγορα.(εφώτισα σε)

    misharos: Go go αχάπαρος junior go go. Μεν τον φοάσαι μια χαρά εννά ένει! ;)

  7. Εκάμαν πολλά καλήν δουλειά οι γονείς σου μεγαλώνοντας σε. Εφηβία είναι θα περάσει. Οι ορμόνες έννα ηρεμήσουν και έννα φέρεις τα μίλια σου. Εν αναγκαίον κακόν. Απλά να σου πω κάτι για την σχολική περίοδο που μου ελαλούσαν και εμένα και εν εδίουν σημασία: εν άσχετη με την υπόλοιπη σου ζωή. Έννα κερδίσεις κάποιες γνώσεις και εμπειρίες, αλλά ως τζαμαί. Τους «φίλους» και τους «παρέες» που έσιεις πάρε-δώσε ενδεχομένως να μεν έσιεις ξανά επαφή και οι επιλογές που θα κάμεις στο μέλλον ελάχιστα επιρεάζουνται που τα όσα κάμνεις τωρά. Have fun, be yourself και κάμνε ότι θα σου επιτρέπει να τζοιμάσαι χωρίς βάρος τες νύχτες.
    P.S. Ψηφίζω Pellameni.

    misharos: Εκάμαν καλήν δουλειάν α; Ε σε κάποιους τομείς, ναι. Σε κάποιους όι. Εννά περάσει :) Κοίτα απλά λέω για τα gce που εννα κρίνουν σε ποιον πανεπιστήμιον εννα μπω, άρα τη ζωή μου ολόκληρη. Όσο για τα άλλα, απλά εν θέλω να τα θυμούμαι. Σχεδιάζω να πιάω πολλά παραπάνω εμπειρίες/φίλους τζιαι ξέρω γω στες σπουδές. Τούντο be myself κάποτε στοιχίζει μου πολλά. Αλλά εν θα έθελα να είμαι κάποιος άλλος. Τζιαι κάποιες φορές που επία να το κάμω εστοίχισε μου.
    Πελλαμένη; Ρόοοοοογκ!

  8. τζι εμείς έτσι σκεφτούμαστε… έγραψες τα πολλά ωραία τζιαι χαλαρά… εν να έβρουμεν την ίσια μας κάποτε…που εν να πάει… ούλλη η φάση ενι να μείνουμε σταθεροί στα θέλω μας τζια τις αξίες μας… Ασυμβίβαστη ψηφίζει….κολλητή της! (ήθελα να σας πώ ότι κάμνετε πελλάρες αλλά έσheτε τον ίδιο νου τζιαι ταιρκάζεται!:Ρ

    misharos: :) Εν πρέπει να χάννουνται οι αξίες. Ε τερκάζουμε :p

  9. Εν ξέρω τι να σου πω. Έννεν ούλλα που λαλείς πάνω «σημάδια» ότι είσαι πιο ώριμος, αλλά τα πράματα που γράφεις εν ότι είσαι μετρημένο κοπελλούδι τζαι εσύ, τζαι τα ερεθίσματα που το περιβάλλον σου ήταν πολλά καλά για σένα, πράμα πολλά σπάνιο πλέον.
    Πάντως όπως σου είπαν τζι’άλλοι, σε λίο καιρό θα τα θκιεβάζεις τούτα τζαι θα λαλείς άδε ρε ήντα ιστορίες έκαμνα…
    Stay positive «μικρέ»!
    Peace!

    misharos: Ήδη θκιεβάζω τα τζιαι λαλώ «Ρε μα εγώ είμαι τούτος;» :p Ντάξει έχω κάποια πράματα συσταρισμένα στο νου μου πιστεύκω, αλλά έχω ακόμα δρόμο.

  10. Εγώ πάλι θυμάμαι πως όταν ήμουν παιδί ήθελα να περάσει γρήγορα ο καιρός για να γίνω έφηβη. Τώρα που είμαι έφηβοι θέλω να περάσει γρήγορα ο καιρός για να γίνω ενήλικας και να πάω να σπουδάσω!
    Τώρα που το σκέφτουμαι εγώ ποτέ μου εν έζησα την κάθε περίοδο της ζωής μου όπως θα έπρεπεν, πάντα εκαρτερούσα για το μέλλον όπου τάχα θα μου έφερνεν κάτι καλύτερα. Έχει μέρες πάλι που χάνουμε μες τη ρουτίνα και πάω σπίτι μου και αρχίζω να ζω ενάντια στον πραγματικό μου εαυτό. Λαλώ πως κατάντησα να έχω έτσι ανιαρή ζωή και αντί να ζω τη στιγμή να καρτερώ το μέλλον?
    Μπορεί όμως ρε και τούτον να είναι και καμία φάση της εφηβείας!!

    Υ.Γ. Προσωπικά μισώ τα clubs, εν επία και δεν θα πάω ποττέ μου! Βάλουν τη μουσική που μισώ κι επίσης το γεγονός ότι τώρα πάω για σοβαρή αθλήτρια εν μου αφήνει περιθώρια ούτε για ποτό αλλά ούτε και για τσιγάρο! Κι εγώ εν καταλαβαίνω γιατί ούλι μάχουντε πας στις σχέσεις που έτσι ηλικία, πιστεύω πως το ωραίο έρκεται στα χρόνια που είσαι ένας νέος ενήλικας και όι τωρά. Εγώ την εφηβεία εν να την σπαταλήσω πας στις σπουδές μου. Ένυγουέι εν ενάντια στο νόμο σύμφωνα με την Ε.Ε. να έχει κάποιος σεξουαλικές σχέσεις πριν από την ηλικία των 16 γιατί μετά θεωρείται αποπλάνηση ανηλίκων!

    misharos: Εν γελοίο τούτο που συμβαίνει, συνέχεια να θέλουμε να είμαστε πιο μεγάλοι. Ελπίζω να μεν συμβαίνει τζιαι μετά. Συνδυάζεις πολλά πράματα, μεν επικεντρωθείς μόνο στες σπουδές σου. Ε επεράσαμεν τα 16 άρα είμαστεν φιξτ :p

  11. Λοιπόν… Εγώ (Παραμυθία) να πω ότι αν δεν είσαι ώριμος (αφού εν σου αρέσκει να σου λαλούν έτσι) είσαι πολλά νούσιμος τζιαι πολλά μελετημένος τζιαι ξέρεις τι λαλείς… τζιαι τούτον ένεν ωριμότητα εν ιδιότητα! Επίσης όπως ξέρουμεν ούλλοι οι έφηβοι εν ούλλοι που αλλάσσουν απόψεις κάθε λλίον τζιαι γίνουνται άλλοι άνθρωποι, αλλά στην ψυχή τζιαι στον χαρακτήρα είμαστεν ούλλοι όπως ήμασταν (ο νούρος του σιύλλου εν ισιώννει! :-Ρ).
    Τα clubs κανενού εν αρέσκουν καταβάθος τζιαι ούλλοι παν… ούλλη η φάση ένι να πάεις να φασωθείς τζιαι τίποτε άλλον, απλά να δείξεις την μαγκιά σου!
    Εξαρτάται πόσο έντονα ζείς την κάθε φάση της ζωής σου…Για παράδειγμα μπορεί να μεν γελάς που εν να μεγαλώσεις τζιαι να θυμάσαι ότι κάποτε ήθελες να γίνεις μοναχός… εν σοβαρό θέμα… εγώ νομίζω εν να το θυμάσαι με σεβασμό γιατί τότε ήθελες το τζιαι επίστεφκες το πραγματικά ασχέτως των απόψεων που εν να έσιεις τζίνη τη στιγμή.
    Όσο για τις σχέσεις στην εφηβεία είμαι ενάντια στις σχέσεις που θωρούμεν ούλλοι κάθε μέρα μες τα σχολεία… σχέση στην εφηβεία έννεν να γλυφτείς τζιαι να χουφτωθείς, εν να έβρεις κάποιον να εν πάνω απ’όλα φίλος/φίλη τζιαι να σου ξεκλειδώσει κάποια πολλά ωραία συναισθήματα που εν να μπορείς να εκφράσεις… Ε όσο για το σεξ στην εφηβεία ο καθένας ό,τι θέλει κάμνει, εν θα τον κρίνουμεν εμείς…αλλά άμαν μείνει έγκυος… δεν φταίμε’μείς!
    Ε όπως και να’χει, με όποιες απόψεις τζιαι να καταλήξεις, ότι τζιαι αν κάμεις στη ζωή σου, εν να είσαι ο Μισιαρός που αγαπούν ούλλοι τζιαι που μας κεντρίζει το ενδιαφέρον σε κάθε ποστ στο μλογκ του! :-Χ <3 ;-)

    misharos: Λαλούν ότι χαρακτήρας αναπτύσσεται τζιαι σταθεροποιείται, σε μεγάλο βαθμό, που μικρήν ηλικία. Αλλά εν το πιστεύκω. Βλέπω το ακόμα ότι ο χαρακτήρας μου αλλάσει συνέχεια. Αρέσκουν τα clubs πιστεύκω. Απλά εν καταλαβαίνουν πόσο ηλίθια εν τα πράματα τζιμέσα. Οι σχέσεις, πολλά σωστά, έννεν έρωτας τζιαι σεξ τζιαι γλυψίματα, αλλά να βρεις ένα καλό φίλο/ μια καλή φίλη, που να μεννεν όμως μόνο καλός φίλος τζιαι φίλη :) xxxx

  12. Η ωρίμανση εν έχει καμιά σχέση με την ηλικία. Έχει μωρά που ωριμάζουν πολύ πριν την εφηβεία, έχει άλλους που δεν ωριμάζουν ποτέ. Οπότε μεν το σκέφτεσαι. Για’μένα είσαι ώριμος που τη στιγμή που σκέφτεσαι και αναλύεις τα πράματα όπως το κάμνεις. Τωρά για τες συμπεριφορές στην εφηβεία, μεν ξεχνάς ότι επηρεάζουνται πολλά που τες ορμόνες. Εν κόκκαλα σιόρ :) Αλήθεια, μετά που την εφηβεία μου που έπνασα λλίο ορμονικά, εθώρουν έφηβους τζαι ελυπούμουν τους.
    You’ll do just fine, εν σε φοούμαι.
    Αλλά να χαρείς, απέφυγε τζείν’το μαυρογέριμο το τσιάρο.

    misharos: Αχ τούτες οι ορμόνες…:p Εν σταθεροποιούνται ρε κουμπάρε, μια το ένα μια το άλλο τστς. Με το τσιγάρο τωρά εν θα κάμω τίποτε. Εν θα εθιστώ. Εν θέλω. Απλά θέλω στο μακρινό μέλλον να δοκιμάσω.

  13. Ρε! Μεν φοάσαι τίποτε! (εν σου λαλώ ότι είσαι τσιάκκος για να μεν το πάρεις πάνω σου)

    misharos: Να φοούμαι τη νύχτα γίνεται; :p Χεχ. Ε άμαν το εννοείς να το λαλείς :) αλλά μια θκυο τρεις φορές κανεί. Έσιει σχεδόν 17 χρόνια που τα ακούω.

  14. Τωρα που μας απαγορευσες να σου καμουμεν κομπλιμεντα για το πνευματικο και συναισθηματικο σου ψηλο επιπεδο τι μπορουμεν να καμουμε; εκοψες μας τα σσιερκα. Απλα να σου πω οτι ελπιζω ως τα 35 μου να εχω τον νου τον δικο σου
    Κατα τα αλλα εν εσσιεις υποθεση ρεεεε, σκατοροκολε, μιτsη ανωριμε!! (καλλυτερα τωρα;) ;-P

    misharos: για το πνευματικο και συναισθηματικο σου ψηλο επιπεδο. Τέκνον μου; :p Ε τζιαι γω ελπίζω ως τα 35 μου να’χω απλά…τον νουν μου.
    Καλύτερα τωρά :pp

  15. Ειλικρινά διαβάζω τα ποστ σου μερικες φορές τζαι αναρωθκιούμαι πως μπορεί κάποιος 16-17 χρονών να σκέφτεται έτσι! Νομίζω εν σπάνιο στις μέρες μας. Που εμένα ένα μπράβο πάντως.

    Όσο για την εφηβεία, απλά απόλαυσε την. Its the only one you have :)

    misharos: Χεχ…ευχαριστώ :) «Όσο για την εφηβεία, απλά απόλαυσε την. Its the only one you have :)» Ωραίο!! Προσπαθώ! :)
    να’σαι καλά

  16. ρισπεεεεεεκττ φιλε! εν έχω τίποτε άλλο να πω!! οι 2 τελευταιες παραγραφοι εν ακριβώς πράματα που πιστεύκω. ούτε εγώ μιλώ στην τάξη, τζιαι πιάννουν με τα νεύρα αμα με βάλλουν σε φάσεις αχαπαροσύνης. εν νομίζω ότι η εφηβεία εν περίοδος ωριμότητας. απλώς ξεκινούμε να έχουμε δική μας γνώμη. τωρά εν η ώρα που αφήνουμεν το υπερπροστατευτικό περιβάλλον που μας εμεγαλώσαν οι γονείς μας τζιαι ξεκινούμε να κάμνουμε δικές μας επιλογές. εν πιστεύκω ότι τούτον εν θέμαν ωριμότητας.
    άτε cheers, τέλειο μπλογκ!!

    misharos: Ούλλοι οι μπλόγκερς-μαθητές πάνω κάτω το ίδιον είμαστε. Εν μιλούμε, εν μας κόφτει τίποτε, ασχολούμαστε με πράματα διαφορετικά, νευριάζουν μας τζιαι ανησυχούν μας τα ίδια πράματα κλπ. Να’σαι καλά :) Επίσης για το δικό σου μπλογκ!

Σχολιάστε

