Ρε μα εσύ είσαι ο μισιαρός;

Φίλος 1: Ρε έσιεις μπλογκ;
Εγώ: *bigga shock*…γιατί;
Φ1: Έρώτησε με μια φίλη μου αν στο σχολείο έσιει κανένα που τον φωνάζουμε μισιαρό επειδή έβαλες φωτογραφίαν σου που τα καρναβάλια λαλεί, τζιαι είδεν την ίδια φωτογραφία στο facebook μου, τζιαι εσκέφτηκα ότι το account σου στο youtube εν mrmisharos. Εσύ είσαι;
Ε: Ναι -.-

Φίλη: Ρε εσύ είσαι ο μισιαρός;
Εγώ: Ποιος μισιαρός; :/
Φ: Οκ εσύ είσαι.
Έγώ: -.- Πού το ξέρεις;
Φ: Είπες κάποτε ότι στο σχολείο εφωνάζαν σε μπούλουκκο τζιαι θυμούμαι ότι έτσι σε εφωνάζαν.

Φίλος 2: Ρε έσιεις μπλογκ;
Εγώ: Οι ρε γιατί;
Φ2: Επειδή είδα τα notes σου στο facebook(εν έχω αληθινό facebook) τζιαι εν ίδια με τζίνα του μισιαρού που το δουκάτον. Τζιαι εν που το σχολείο μας. Έχω τζιαι γω μπλογκ!
Ε: Εγώ είμαι :/

Φίλος 3: Ρε πελλέ μα έσιεις μπλογκ! Ουάου ρε πελλέ ζηλεύκω σε παντα εθελα να εχω μπλογκ. Ποσοι σε θκιεβάζουν πε μου;
Εγώ: :/ Πού το έμαθες;
Φ3: Ε επειδή έκαμες ποστ στο facebook τις φωτογραφίες που τα Καληδόνια στο wall της Ν. Εννά σου κάμω subscribe!

Φίλος 4: Ρε πελλέ πολλά αστεία τζίνα που έγραψες για το ίντα πελλάρες να κάμνουμεν μέστην τάξη άμα βαρκούμαστε!
Εγώ: :|

Παπάς μισιαρός: Έσιετε κανένα στο σχολείο σας που τον φωνάζετε μισιαρό;
Εγώ: *bigga very bigga ouranoxista shock* Όι γιατί;
ΠΜ: Εβρέθηκα με τον Α. σήμερα τζιαι είπεν μου κάτι πράματα για κάτι μπλοκς ίνταμπου τα λαλείτε.
Ε: :| Α ναι εν ο Τ. !
ΠΜ: Α…

21 thoughts on “Ρε μα εσύ είσαι ο μισιαρός;

  1. :/ αν το θκιεβάζει τωρά ο παπάς μισιαρός;; ενιγουει, καταλαβαίνω την θέση σου. Πολλές φορές εσκέφτηκα να το κλείσω τζιαι να ανοίξω άλλο μπλογκ με διαφορετικό ψευδώνυμο. Πολλά καταπιεστικό πράμα

    Αλλά τζιαι συ να γράφεις τα ίδια notes μες στο Fb;;

    misharos: Ναι τζιαι γω εσκέφτηκα το τζιαι εν καταπιεστικό τωρά που το ξέρουν ούλλοι οι παρέες μου. Εν έχω σημάθκια ότι το θκιεβάζει…ακόμα :p Τα νοουτς στο φεισμπουκ βάλλω τα επειδή το προφιλ που έχω εν ψευτικο εννεν δικο μου

  2. Πιιιιιιιιιιιιι φαίνεται περνούμεν ούλλοι την φάσην της ανακάλυψης (που τους άλλους). ΕΝ ΤΟΣΟ μιτσιά η Κύπρος φαίνεται (ή εν τόσες πολλές οι πληροφορίες που εδώσαμε για τους εαυτούς μας στα μπλογκς μας)
    Τζιαι ιστότοπο να αλλάξεις, πάλαι εννά σε έβρουν. Εχτός αν αλλάξεις τζιαι ψευδώνυμο, τζιαι μπλογκ, τζιαι ίμειλ τζιαι που ούλλα! Αλλά χάτε τωρά!
    Κύριε παπά του Μισιαρού, ο γιος σας εν πολλά καλό παιδάκι, εννά παει μπροστά, μεν φοάστε τίποτε!

    misharos: Υπερβολικά μιτσιά η Κύπρος όμως. Αλλά εν τζιαι οι πληροφορίες που διούμε (εν αλήθκεια διούμε κάμποσες). Ε εννα με βρουν καλό που εννα πάω. Εν τζιαι χώννεσαι μεστην Κύπρο :p
    Ακούεις παπά ; :D :D

  3. Mishiaros revealed!!
    Kame to private..?

    misharos: Ε καλύτερα να το κλείσω παρά private. Τι να το κάμω private; :p Εννα περιορίσω λλίο τη θεματολογία αλλά ντάξει :)

  4. Παίζεις ανπλάγκντ τωρά δηλαδή; :p
    Κουλ! Τζι εγώ περιμένω το που μέραν σε μέραν αλλά ακόμα τζίνοι που εν θέλω να το μάθουν εν λίο στον κόσμο τους που έτσι κουβέντες!

    misharos: Χεχ. Ούλλους εννα ρτει η ώρα τους :D

  5. re pedimou ki esi de fantastikes oti toses leptomeries pou grafis, kapiou tha tou 8imisi kati?? Ki epita sto meros pou zis, en ine ke tpt to diskolo na ta vali kato kanis ke na pi 1+1= misharui!!
    simera ti glitoses apo to misharofather.. Avrio omos??
    kane private kai mi me ksehasis:))))

    misharos: Ε πιστεύκω πολλοι μπλογκερς πεφτουν στην παγίδα τζιαι βαλλουν λεπτομέρειες για τη ζωήν τους. Αλλα τζιαι την παραμικρη λεπτομερεια να δωκω καποιος εννα υποπτευθει κάτι, εν πολλά μικρός ο τόπος. Εν ασχολείται πολλα ο μισιαροφαδερ με ιντερνετ κλπ, άρα εν εχω κινδυνο (ελπίζω :p)
    Προτιμώ public τζι’ας εν τζιαι έτσι :)

  6. ώχ!
    εσχεις δίκαιο με το τελευταίο σου σχόλιο στην Ο/Η

    νομίζω το μπλόγκ σου έσχει πλάκα,τζαι έσχεις humor,γι αυτό εν θα έσhει κανένας,τίποτε να πει.

    misharos: Έσιει τζιαι χιούμορ. Αλλά έσιει πράματα που τωρά εν μπορώ να γράψω…
    Ας επρόσεχες πε μου :)

  7. «εσχεις δίκαιο με το τελευταίο σου σχόλιο στην Ο/Η» XAXAXAXA ahem.

    ή γράφεις ό,τι θέλεις τζιαι είσαι άνεννοιας (private-invite only-whatchamacallit) ή καταπιέζεσαι χάρην του να σε θκιαβάζει η υφήλιος ολόκληρη (τζιαι τελικά εννά τα διπλώσεις). Θκιαλέεις και παίρνεις.

    άρεσεν μου ο «Ρε πελλέ μα έσιεις μπλογκ! Ουάου ρε πελλέ ζηλεύκω σε παντα εθελα να εχω μπλογκ». Τάχα; Όπου «μπλογκ» βλέπε «Νόμπελ/private space shuttle/αστέρι στο πεζοδρόμιο του Χόλυγουντ/talk show»;

    misharos: Τωρά επρόσεξα το Ο/Η :p λολ.
    Θκιαλέω το 2ο.
    Ε αλόπως έτσι βλέπουν κάποιοι τα μπλογκς :PP

  8. an tha kamis private thelo j go! en vallo polla comments alla ime fanatiki anagnostria! ate k sintoma vlepo se k me fan club:p

    misharos: Χεχ μεν φοάσαι εν το κάμνω private :p

  9. ahahhaha, busted!!

    σόρρυ μισιαρούδιν

    χάτε να δούμεν τωρά πως θα κλώσεις, πώς θα γράφεις πλέον…

    τζι εμέναν εν τζαιρός μου πάντως, αφού για να καταλάβεις περπατώ τζαι θωρώ πίσω μου!

    misharos: busted indeed. Ε τα ίδια εννα γράφω απλά περιορίζεται τσας η θεματολογία :p
    Χαχ :)

  10. Επιάαν το πόϊν σου duke of misharland? :Ρ
    So what ρε; Άϊστους να σαλαβατούν!

    @neerie
    Τζι εθώρουν μιαν shιαshούραν που επαρπάταν αγχωμένη τζι εθώρεν πίσω της…

    misharos: Επιάαν το που εννα τους πάει ενόμισες :p «Αήστους να σαλαβατούν», αλλά εννεν το ίδιο με πριν.

  11. ότι θα μαθευτεί η ταυτότητά σου θα μαθευτεί, η Κύπρος μια σταλιά είμαι. ξέρεις πόσο κόπο καταβάλλω για να μην καταλάβει ο κόσμος ότι είμαι η Μισιέλ Ομπάμα;
    σοβαρά όμως, απλά μην δίνεις τόσες πολλές προσωπικές πληροφορίες.

    misharos: Μπορώ να πω είσαι που τες μπλογκερς που προσέχουν την ταυτότητάν τους. Αλλά πάλε, γράφεις που επίετε καφέ με την τάδε φίλη σου/με τες κόρες σου/που επίες U2 κλπ, πράματα απόλυτα φυσικά να γράψει κάπόιος μπλόγκερ, αλλά εν μιτσή το γέριμο το νησί. Κάποιος εννα σε έβρει.

  12. mishiaroudin, men anisixeis! En na to 3eperaseis syntoma :P

    Je gia prosopikes plirofories…siga ta auka. Me serial killer eisai je en na se evrei i astynomia , me poutana , me ziggolo, me 3eplymma vromikou xrimatos kamneis je en na se anakaly4oun.

    Honesty is honesty.

    An toutoi oulloi oi bloggers efoountan toso polla na dioun personal info as ta ekamnan private je kanei. Den mporeis na ka8ese na dkiavazeis 5 fores ta posts sou ampa je efye sou tipote. An potte to skefteis touto kallitera kleisto i kame to private.

    We don’t want to read faceless bland blogs.

    misharos: Me serial killer eisai je en na se evrei i astynomia , me poutana , me ziggolo, me 3eplymma vromikou xrimatos kamneis je en na se anakaly4oun. Πού ξέρεις; :D Εν καλά να προσέχεις πάντως. Αλλά εν γίνεται να μεν δωκεις πληροφορία σου, εσύ πάεις imperial τζιαι σπουδάζεις ιατρική. Ε έσιει πολλές που εν έτσι; Κάποια φίλη σου εννα σε έβρει/ήβρεν.

  13. Μα που τη στιγμή που αποφάσισες να κάμεις μπλογκ και να γράφεις σε αυτό τακτικά, δεν μπορεί, κάποιος γνωστός θα σε διαβάσει και θα καταλάβει ποιος είσαι… Είναι ουτοπικό στην Κύπρο να γυρεύουμε ανωνυμία, νομίζω.
    keep blogging!

    misharos: Ναι συμφωνώ απόλυτα :) Θκιεβάζουν πολλοί παραπάνω απ’ότι επερίμενα τα μπλογκς τελικά…

  14. Στη συναυλία των U2 με βρήκε η Aurora χε χε. θα μπορούσα να είμαι πιο προσεκτικη, αλλά δεν ήθελα να το κάμω εντελώς απρόσωπο το blog. όταν δω ότι δεν με παίρνει θα το κλείσω τζαι κανεί.

    misharos: Χεχεχε είδες; :p
    Εννα καταντήσει απρόσωπο αν δεν μπαίνουν τζιαι κάποια θέματα. Που δυστυχώς εν το κρατούν private.

  15. eee en je peirazei me na exo onoma sto blog mou…otan e3ekinisa i anonymia itan polla endiaferon alla meta varkese na logokrineis ton eauto sou…

    misharos: Αχαμ. Ναι. Όσο τζιαι να προσπαθήσεις εν μπορεις να χωστείς που άτομα που εννα σε αναγνωρίσουν. Εξαρτάται τζιαι που το άτομο. Εσύ λαλείς εν θα σε επείραζεν να έσιεις όνομα στο μπλογκ σου ενώ εμένα θα με επίραζε :p

  16. ου γαμώτο. τζι εγώ φοούμαι το τούτον! αλλά ευτυχώς οι συμμαθητές μου εν νομίζω να πολλοασχολούνται με blogs anw, οπότε my secret is safe ως τωρά…

    misharos: Τζιαι εγώ έτσι έλεα αλλά…! Πρόσεχε πολλά όμως.

Σχολιάστε

