10 ναν οι ώρες σου!

Τούτος ο τίτλος μου ήρτε. Ξέρω εν τερκάζει αλλά βαρκ να σκεφτώ άλλο.

Τολοιπό. Ανακάλυψα ότι πριν 5 μήνες είπετε μου να γράψω 5 πράματα που μου αρέσκουν. Τζιαι 5 μήνες μετά λαλείτε μου να γράψω 10(5+5=10). Έτσι, μετά από εμπεριστατωμένες έρευνες εις βάθος αποφάνθηκα ότι κάποια σκοτεινή δύναμη μας παρακινεί να προβαίνουμεν σε αυτές τες κινήσεις τζιαι άρα με μαθηματικήν ακρίβεια σε 5 μήνες κάποιου θα του έρτει να γράψει 15. Θέλω μια μιξ για τούντην ανακάλυψή μου. Θέικς.

Τολοιπό. Αρέσκουμμου:

1. Τα μωρά. Αρέσκει μου πολλά να παίζω μαζίν τους, να τα θωρώ να θωρούν διάφορα πράματα τζιαι να προσπαθούν να καταλάβουν τι ένει. Να ανακαλύπτουν τον κόσμο. Να λαλούν λέξεις που εν εξαναείπαν. Να ρωτούν ερωτήσεις. Να τα θωρώ να μαθαίνουν.

2. Το ιντερνετ. Τζιαι μισώ το τζιαι αγαπώ το. Αγαπώ το γιατί διά μου απίστευτες δυνατότητες τζιαι έπιασα πάρα πολλά πράματα που το ιντερνετ. Εν μεγάλη ευκολία για μένα. Ειδικά επειδή είμαι κάμποσο κλειστός χαρακτήρας αρέσκει μου που μπορώ να κάμω ότιδήποτε τζιαι να είμαι εύκολα τζίνος που εν μπορώ να είμαι στα αλήθκεια. Μισώ το γιατί ενώ μπορώ να κάμω άλλα πράματα, όπως π.χ. να θκιεβάσω κανένα βιβλίο ή να κάμω γυμναστική κάθουμαι τζιαι ασχολούμαι με μαλακίες στο ιντερνετ.

3. Η φωτογραφία. Αρέσκει μου πολλά να φκάλλω φωτογραφίες όπου είμαι, ειδικά αόριστες φωτογραφίες. Μέσα που τη φωτογραφία θωρείς μιαν άλλη πλευρά των πραγμάτων. Ένα λουλούδι έννεν ένα λουλούδι, εν αριστούργημα της Φύσης. Οι φωτογραφίες φέρνουν με σε σκέψεις τζιαι μέρη παλιά. Θυμίζουν μου άτομα δικά μου που επεθάναν, την αθώα τζιαι αγνή σχέση που είχα με τους γονιούς μου τζιαι τα αδέρφκια μου που ήμουν μιτσής, κάποιες διακοπές με κάποια άτομα. Τζιαι επειδή εν αποθηκεύκω πολλά εύκολα εικόνες, οι φωτογραφίες εν κάτι σημαντικό για μένα. Τζιαι η φωτογραφία επίσης.

4. Οι ιστορίες των παλιών. Για τα παιδικά τους χρόνια, για τον γάμον τους, για τους γονιούς τους, για το πόσο διαφορετικά ήταν τα πράματα στην εποχήν τους. Αρέσκει μου τζιαι να τους ρωτώ για την Ιστορία. Για την ΕΟΚΑ, για τους Τουρκοκύπριους, για τις φασαρίες, για την εισβολή. Πάντα έχουν κάτι σημαντικό να σε διδάξουν.

5. Να κάμνω όνειρα. Πώς θα είναι αν γίνω αστροναύτης, αν γίνω Πρόεδρος της Κύπρου τζιαι σάσω την. Τι ωραία πράματα εννα κάμνω στες σπουδές μου όταν θα είμαι μόνος μου μακριά που τον τόπο μου. Αλλά κάμνω τζιαι πελλά όνειρα. Πώς θα είναι αν πάθω καρδιακή προσβολή τωρά. Πώς θα είναι αν με φατσίσει αυτοκίνητο τζιαι μείνω στον τόπο. Πώς θα ήταν αν εγεννιούμουν σε τριτοκοσμική χώρα. Πώς θα ήταν αν εζούσα στη Βόρεια Κορέα. Όι πως σκέφτουμαι αρνητικά, εν με κόφτει αν γίνει κάτι που τούτα. Απλά δημιουργώ υποθετικά σενάρια στο νου μου. Έννεν λλίες οι φορές που οι καθηγητές επιάν με να κάμνω daydreaming.

6. Oι γεναίτζιες. Ναφ σετ. Τζιαι μια συγκεκριμένη.

7. Η μοναξιά. Καλοί οι φίλοι, καλές τζιαι οι παρέες, καλα τα έξω, αλλά έσιει φορές που την βρίσκω απίστευτα με τον εαυτό μου τζιαι κόφκουμεν κάτι κουβέντες…Κάμνω όνειρα, κάμνω σκέψεις, αμφισβητώ με, σχολιάζω, νευριάζω. Εν μου αρέσκει να είμαι με πολλήν κόσμο τζιαι στοιχίζει μου κάποιες φορές. Τους στόχους που έχω στη ζωή μου τζιαι διάφορα πράματα που κάμνω εφκήκαν που σκέψεις όσον ήμουν μόνος μου.

8. Τα ταξίθκια. Οπουδήποτε, οποτεδήποτε. Να θωρώ τζιαινούρκα πράματα τζιαι νέες κουλτούρες. Το πιο σημαντικόν όμως για μέναν εν ότι θωρώ πλάσματα που 99% δεν θα ξαναδώ ποττέ στη ζωή μου. Τζιαι τζιαμέ καταλάβω πόσο μεγάλο πράμαν εν ο Άθρωπος, πόσα μπορεί να καταφέρει τζιαι πως οι άθρωποι πρέπει ναν ενωμένοι χωρίς να τους κόφτουν έθνη,θρησκείες,πατρίδες,χρώματα κλπ

9. Η βροσιή του χειμώνα. Εν μελαγχολική φάση, μουντή, αλλά αρέσκει μου, ευχαριστεί με, κάμνει με να νοιώθω καλά. Κάθουμαι τζιαι θωρώ την να ποτίζει τον δρόμο τζιαι τα χωράφκια. Εν τέλεια άμα περπατώ μέστην βροσιή

10. Τους φίλους μου τζιαι τες φίλες μου. Έσιει φορές που είμαστε μαζί τζιαι κάμνουμεν χάζια τζιαι έρκεται μου η επιθυμία να ανοίξω τα σιέρκα μου τζιαι να τους αγκαλιάσω ούλλους. Μπορεί να μεν έχω τζιαι πολλούς φίλους τζιαι δυνατές φιλικές σχέσεις με κορούες αλλά όσοι ένει, ευχαριστεί με.

Αβντά.

Όι; Θέλετε τζι’αλλα; Ντα.
Τολοιπό. Αρέσκουμμου.

11. Οι μιξ.
12. Οι μιξ.
13. Οι μιξ.
14. Οι μιξ.
15. Οι μιξ.
16. Οι μιξ.
17. Οι μιξ.
18. Οι μιξ.
19. Οι μιξ.
20. Οι μιξ.

Επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι τζίνες που κάμνουν τσιαττιστά τζιαι τζίνες που εν έγκυες εν πρέπει να τρων μιξ κυπριακήν που την αχάπαρην. Ενώ λαλούν τζίνοι που εν παστην ανάπτυξην τους, πρέπει όπως και δήποτε να τρων μιξ :D Θέικς.

Defiance, Forbidden ID, αλέξανδρε, κτηνέ, μάνα, εόλικα, ινβίκτιε, κοπελλούα, joshua, λένη, νεκατωμένη, she demon (σιξιξιξ ουυυ + + + + +), ρίτσιη, τσαρτελλούα, creating our antidote, ροαμ, terra incognita, μπασταρδε, εσού είσαι, πελλαμένη, αρχοντικέ. H γυρίστρα σας.

8 thoughts on “10 ναν οι ώρες σου!

  1. Βέρι βέρι νάις. Άρεσε μου πολλά τούτο το ποστ σου. Ιδιαίτερα το παρτ για το daydreaming τζαι το internet, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

    misharos: Χαίρομαι που σου άρεσε :)

  2. Το 15 σάννα τζαι άφηκες το πίσω, αλλά έχω μια υποψία για το τι μπορεί να ένι! :p
    Ωραία μας τα λες πάντως, ουάνς αγκέν.

    misharos: Τστς τζιαι σκέφτου έλεγξα τα τζιόλας. Θενκς για την παρατήρηση! ;)

  3. Wow! misharoui… :OOO!!!

    Ise i adelfi psichi mou. Ime mazi su mexri tin teleftea leksi ka8e paragrafou.. Mono sto 6 de simfonume :)))

    misharos: Αρφούα μου :p Ήταν να αρκέψω να ανησυχώ για σένα αν στο 6 εσυμφωνούσαμε :D

  4. Οι μάνα μου! Μιαν μιξ επήαμε να δώκουμεν τζιαι εσιήσαν ούλλοι πάνω μας.
    Εσύ πάντως ενεσιει chance να την έπιανες διότι σαννα τζιαι κάτι θέλεις να μου πεις με τον τίτλο? Τζιαι δεύτερον η λίστα σου εν ήταν
    1. την αχάπαρη
    2. την αχάπαρη
    3. την αχάπαρη
    4. την αχάπαρη
    κλπ κλπ

    Σε 5 μήνες θα γράψουμε για τα 15 πλάσματα που θέλουμε να δολοφονήσουμε. Αρκέψετε να σκέφτεστε που τα τωρά. Δώρο ενα μπωλ ρέσι.
    Τωρά που το σκέφτουμε φύλαξε τον τιτλο σου για τότε :p

    misharos: Είπα ο τίτλος εν τυχαίος :p Εν φταίω που εν μου ήρτεν τίποτε άλλο :D Αν έγραφα ότι μου άρεσκες εμπορούσε να με μουντάρει ο κύριος αχάπαρος :O
    Έδωκες μου ιδέα για το επόμενο παιχνίδι. Σι γιου ιν 5 μανθς!

  5. Παράθεμα: dokimi « Lesvos News.net

  6. Ξέρω γιατί εν με έβαλες εμένα πάνω στη λίστα σου. Εν επειδή εν μου αρέσκει η μιξ;;;
    Αχάπαρη: Άρεσεν μου πολλά η ιδέα σου!!! Ετοιμάζω λίστα τωρά….

    misharos: No mix no list :D

  7. ma ena lepto! ena lepto! emena to resi dn m areski j en areski oute ts kollitis m tn Asimvivastis, ase p 8eloume na skotosoume siura pano p 15 plasmata… e posous mines na perimenoume???!!! san to 4 j to 5 en eshi! enomiza pos itan kamia mavri magia tn ora p e8kiavasa tn titlo… elpizo na men pianni to mati s! o xronos ksekina apo… tr!

    misharos: Άτε άρκεψε σκότωννε :p

Σχολιάστε

