Προς τον μάστρο μου:

Το λοιπόν μάστρε, Επειδή επολλοπήρες αέραν τζιαι η κατάσταση έφτασεν στο απροχώρητο έχω να σου ανακοινώσω τζιαι δημόσια ότι είσαι σιηρόττερος τζιαι που τον μάστρον της Λένης τζιαι σιηρόττερος που τον μάστρον της Σάικ τζιαι είσαι ο σιηρόττερος μάστρος του κόσμου με διαφορά. Τζιαι γι’αυτόν:

-Θα σου βάλω πόμπα στο αυτοκίνητό σου.

-Θα πω της κυρίας Έλλης στην καττίνα να μεν σου διά φαϊ για να πεθάνεις που την πείνα.

-Θα πιάω τη γυναίκα σου τζιαι θα φύουμεν για τις Βρετανικές Παρθένες Νήσους.

-Θα έβρω στοιχεία που σε ενοχοποιούν για την κλοπή του Τάσσου.

-Θα διαρρήξω το διαμέρισμά σου τζιαι θα βάλω 15 κιλά ηρωίνη μέσα τζιαι να πιάω αμέσως την ΥΚΑΝ.

-Θα αλλάξω τις πινακίδες του αυτοκινήτου σου.

-Θα βάλω τον σιήλλο μου να έρτει να σε ακκάσει.

-Θα πιάννω τα ντελίβερυ κάθε νύχτα τζιαι να παραγγέλλω τζιαι να έρκουνται σπίτι σου τζιαι να τους πω να μεν φέφκουν ώσπου να πιερώσεις.

-Θα σου τρυπήσω τα λάστιχα του αυτοκινήτου σου.

-Θα χώσω τα κλειθκιά του αυτοκινήτου σου.

-Όποτε μου παραδίδεις δουλειά δεν θα σου διώ σημασία.

-Θα σε πιάννω τηλέφωνον η ώρα 3 τα ξημερώματα τζιαι θα σου κάμνω φάρσες.

-Θα σου αφήννω ερωτικά ποιήματα στο κινητό σου, για να τα θωρεί η γυναίκα σου τζιαι να μαλλώννετε.

-Θα βάψω με σπρέι τους τοίχους του σπιθκιού σου.

-Θα κόψω τα σύρματα της ηλεκτρικής τζιαι του τηλεφώνου που έρκουνται προς το σπίτι σου.

-Θα σε βάλω σε δημοπρασία στο Ebay.

Έτσι απλά για να σε προειδοποιήσω άμπα τζιαι αλλάξεις την στάση σου.

Φακ μαι κοτσιρ σιητ μπος. Εννα σε καταγγείλω που τρέμουν τα σιέρκα μου τζιαι ούλλη μέρα θέλω να κάμνω κότσιρους, επηρεαζόμενος που σένα.

Ηλίθιε. Βλάκα. Πάω σπίτι μου τζιαι που τα νεύρα που μου προκαλείς, πάω αμέσως τζιαι ππέφτω τζιαι πίννω τζιαι 12 ππανατόλ τζιαι έχω πονοτζιέφαλο. Τζιαι θυμώνω τζιαι στα μωρά μου επειδή είμαι νευριασμένος για να μου φύουν τα νεύρα.

Έμπιραζει όμως. Έγραψα σου πουπάνω τι έσιεις να πάθεις αν δεν διορθωθείς.

Μεν πεις ότι εν σε επροειδοποίησα.

ΥΓ: Εν έχω μάστρο αλλά εν της μόδας τωρά να νευριάζουν οι bloggers με τους μάστρους τους :D
6 thoughts on “Προς τον μάστρο μου:

  1. «Θα σε βάλω σε δημοπρασία στο Ebay.»

    xaxaxa εν που τα πιο δυνατά ποστ που διάβασα τελευταία!

    misharos: Χεχε. Άκουσα 2-3 περιπτώσεις που εβάλαν κόσμο στο ebay τελευταία, τζιαι εμπήκεν μου η ιδέα!

  2. τέλειο :-)))

    σατανικό αυτό με τα ερωτικά ποιήματα μπουάχαχα
    ;-)

    misharos: Χεχεχ. Πράγματι :) Αν αποκτήσω ποττέ μάστρο τζιαι νευριάσει με ενναν μεστες προτεραιότητες μου τούτο.

  3. ^_^

    λολ @ δημοπρασία στο οιπέοι

    σπούδασε αυτοεργοδοτούμενος μάνα μου… άκου μας τζι εμάς

    misharos: Πρώτα να σπουδάσω ΚΠΠ(Κατάχρηση Πατρικής Περιουσίας). Τζιαι θωρούμεν…:p

Σχολιάστε

