Ιδιωτικά τζιαι Δημόσια σχολεία.

Επειδή βλέπω ότι πολλοί γονείς ανησυχούν για το ποιο που τα δύο σχολεία να στείλουν το παιδίν τους, τζιαι που συζητήσεις αλλά τζιαι που αναζητήσεις που κάμνουν σε μηχανές αναζήτησης τζιαι έρχονται στο μπλογκ μου, αν έσιειτε κάποιες ερωτήσεις μπορείτε να μου στείλετε email στο misharos@yahoo.com για να σας τις απαντήσω. Είμαι σε ιδιωτικό αλλά ακούω πολλά για τα δημόσια λόγω φίλων κλπ άρα μπορώ να σας πω τζιαι για τα δύο σχολεία. Ευχαριστώ :)

Θα έθελα να μου σχολιάσετε γενικά πως βλέπετε τα ιδιωτικά τζιαι τα δημόσια σχολεία(γυμνάσια τζιαι λύκεια) στην Κύπρο.

Πώς βλέπετε την κατάσταση σήμερα τζιαι στα δύο σχολεία;

Εσείς που θα εστέλλετε το παιδί σας τζιαι γιατί;

Αν εστείλετε τα παιδιά σας κάπου, είσαστεν ευχαριστημένοι; Ναι ή όι τζιαι γιατί;

Εσείς πού επίετε; Είσαστεν ευχαριστημένοι;

Είναι πραγματικά χάος τα δημόσια σχολεία τζιαι προάγουν την εγκληματικότητα;

Αξίζουν τα λεφτά που δίνουν οι γονείς των παιδιών που παν στα ιδιωτικά σχολεία;

Εν πραγματικό βάσανο τα ιδιαίτερα των παιδιών που παν στα δημόσια σχολεία;

Πιστεύκετε ότι οι κανόνες που έχουν τα ιδιωτικά σχολεία, βοηθούν αισθητά σε κάτι;

κλπ

Η γνώμη μου: Πάω σε ιδιωτικό σχολείο. Οι γονιοι μου διουν 30 ευρώ, κάθε εργάσιμην ημέρα στο σχολείο. Λλίο πιο κάτω που 700 ευρώ το μήνα. Πάαρα πολλά λεφτά κατά τη γνώμη μου. Όταν τελιώσω το σχολείο, θα έχουν δώσει περίπου 45 000 ευρώ, στο σχολείο, για δίδακτρα, λεωφορείο, βιβλία κλπ. Τζιαι τούτα ούλλα μόνο για μένα, καθώς σχεδιάζουν να στείλουν τζιαι τα αδέρφκια μου. Τελευταίως άρκεψα τζιαι αναρωθκιούμε αν αξίζει. Εμπορούσαν να με στείλουν δημόσιο όπου θα είχα «δωρεάν» παιδεία. Δωρεάν σε εισαγωγικά γιατί υπάρχουν πολλά ιδιαίτερα, τα οποία ήταν να κάμνω αφού θέλω για σπουδές να πάω Αγγλία. Στο ιδιωτικό που πάω, εννα κάτσω 7 μαθήματα Ο’ level. Τζιαι 5-6 Α’level. Ένας του δημοσίου, για να τα πιάει τούτα ούλλα θα πρέπει να μεν κάμνει άλλη δουλειά που να γυρίζει τα ιδιαίτερα κάθε απόγευμα. Τζιαι οι γονιοί του να κάμνουν τους ταξιτζίες. Τζιαι να έσιει τζιαι τα μαθήματα του σχολείου. Ενώ εγώ κάμνω τα που το σχολείο τζιαι έχω ελεύθερα απογεύματα να κάμνω ό,τι activity θέλω. Φυσικά, τα λεφτά που θα εξοδεύκαν θα ήταν πολλά πιο λλία αν με επέρναν δημόσιο.

Θα μου άρεσεν όμως να κάμνω κάποια μαθήματα που κάμνουν στο δημόσιο, όπως κυπριακήν ιστορία τζιαι κυπριακή γεωγραφία, τεχνολογία, αρχαία ελληνικά. Τζιαι τα ελληνικά μου θα ήταν παραπάνω. Δηλαδή είμαι σε μιαν παρέαν εκτός σχολείου τζιαι πάω να μιλήσω τζιαι φκέννουν μου εκφράσεις εγγλέζικες. Μισώ το τούντο πράμα. Άλλον το ότι, χωρίς να φταιν, οι καθηγητές όταν απαντούμεν κάτι στα ελληνικά στην τάξη λαλούν μας «English please!». Καταλαβαίνω ότι είμαι σε ένα ξένο σχολείο τζιαι προετοιμάζουμαι για Αγγλία, αλλά το να μου απαγορεύουν να μιλώ τη γλώσσα μου στον τόπο μου σιχαίνουμαι το. Ίσως, θα είμαι πιο έτοιμος που κάποιους του δημοσίου, όταν πάμεν για σπουδές.

Οι κανόνες του ολόμαυρου παπουτσιού τζιαι της απαγόρευσης του να φορούμεν οποιαδήποτε εξωσχολική φανέλα, σε μιαν ηλικίαν που έχουμεν την ανάγκη της ελευθερίας τζιαι της ανεξαρτησίας, τέτοιοι κανόνες εν μας αρέσκουν. Γνώμη μου εν ότι η διαπαιδαγώγηση του παιδιού εξαρτάται 90% που την οικογένεια. Ανεξαρτήτως σε ποιον που τους δύο τύπους σχολείων εννα πάει, εν μπορεί το σχολείο να τον αλλάξει τζιαι πολλά στο θέμα συμπεριφοράς τζιαι ακολούθησης εντολών. Έχουμεν τζιαι μεις μεγάλους αληταράδες που εφκήκαν που την οικογένειαν τους έτσι, τζιαι το σχολείο ελάχιστα μπορεί να κάμει για να τους βάλει στο σωστό δρόμο.

Οι καθηγητές μας σε γενικές γραμμές εν καλοί. Οι παραπάνω εν ευχάριστοι, πρόθυμοι να μας βοηθήσουν σε ότιδήποτε τζιαι ξέρουμεν ότι αν η Διεύθυνση δει ότι έννεν καλοί, σε 1-2 χρόνια εννα απολυθούν. Υπάρχουν όμως καθηγητές από τους οποίους πάρα πολλοί μαθητές έχουν παράπονο εδώ τζιαι 2-3 χρόνια, έσιει καθηγητές των οποίων οι μαθητές πιάννουν πολλά χαμηλούς βαθμούς, τζιαι δεν παν πούποτε. Οι συμπεριφορές κάποιων εν πέρα που τα όρια. Πρόσφατα είπαν μας Φκάρτε φάουσα, Κόψετε τες μαλακίες, Είσαστεν άχρηστοι,εν έσιετε μυαλό, έσιετε πρόβλημα κλπ. Όι πως σε ένα δημόσιο εν θα τα πουν τούτα αλλά τουλάχιστον πιέννοντας στο δημόσιο εν έχω την απαίτηση που τον καθηγητή να με σέβεται λλίο παραπάνω.Ενώ στο δημόσιο εν πολλά δύσκολο για ένα καθηγητή να απολυθεί, όσον κακός τζιαι να ένει.

Τελικά πιστεύκω ότι όπου τζιαι να επάεννα, τους στόχους μου θα τους επραγματοποιούσα τζιαι θα ήμουν ευχαριστημένος.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Θέλω πρώτα να μου πείτε τη δική σας γνώμη για τα ιδιωτικά τζιαι τα δημόσια, τζιαι ύστερα, αν θέλετε, να σχολιάσετε τζιαι τη δική μου.

Ευχαριστώ :)

25 thoughts on “Ιδιωτικά τζιαι Δημόσια σχολεία.

  1. Εγώ επήα σε δημόσιο σχολείο τζιαι επέρασα πολλά ωραία. Εν το εμετάνιωσα. Βέβαια είχα την τύχη να είμαι που τις καλές μαθήτριες τζιαι τούτο ήταν πολλά σημαντικό που την άποψη ότι ο καλός όπου τζιαι να πάει εν θα χαθεί.

    Όσον αφορά το επίπεδο των μαθημάτων είμαι πάρα πολλά ευχαριστημένη. Ήμουν του «πρακτικού» τζιαι τα μαθηματικά τζιαι η φυσική που εδιδάχτηκα ήταν πολλά δυνατά. Ειδικά τα μαθηματικά επειδή έτυχε να κάμω τζιαι Α-level τζιαι μπορώ να συγκρίνω ήταν το κάτι άλλο.

    Τωρά για τους καθηγητές ναι, έσιει πολλούς σικκιμετζίες. Έσιει ανθρώπους που τους ενεκάτσιασα. Αλλά είχα τζιαι πολλά καλούς καθηγητές, ανθρώπους που εν να μου μείνουν αξέχαστοι. Είτε το πιστεύκετε είτε όι είσιεν πολλά ευσυνείδητους δημόσιους υπαλλήλους που ήταν πρόθυμοι να χάσουν το απόγευμα της Κυριακής τους χωρίς κανένα κέρδος για να μας κάμουν έξτρα μαθήματα. Η διαφορά εν τζείνοι που είπες, ότι οι κακοί εν θα απολυθούν.

    Το μεγάλο πρόβλημα ήταν όντως τα ιδιαίτερα. Εν θα μιλήσω για το να κάμνεις 5-6 Α-levels, αφού εν έχω έτσι πείρα τζιαι θεωρώ ότι το Δημόσιο προετοιμάζει σε καλλίτερα για τις Παγκύπριες εξετάσεις παρά για τα αγγλικά πανεπιστήμια. Εγώ (επειδή ήμουν καλή) εχρειάστηκα τα ιδιαίτερα μόνον στην Γ Λυκείου. Τζιαι αν με ρωτάς, κατόπιν εορτής λαλώ σου πως εν ήταν απαραίτητα, εμπορούσα να τα φκάλω πέρα τζιαι χωρίς τζείνα, αλλά επήα με το ρεύμα αφού ούλλοι επηαίναν. Επήαινα 3 μαθήματα: Νέα Ελληνικά, Μαθηματικά τζιαι Φυσική. Ναι οι γονιοί μου εγίναν ταξιτζήες τζιαι ήταν μεγάλο σκόρσο, ξαναζούν το τωρά με την αρφή μου. Αλλά επληρώναν 120 λίρες τζιαι για τα τρία μαζί, ποσό που το θεωρώ αρκετά λογικό.

    Τωρά για την λεγόμενη εγκληματικότητα νομίζω ότι λίο πολλά εν φήμες. Εγώ επήα σε 2 διαφορετικά λύκεια, το ένα ήταν του μαύρου χαμού τζιαι το άλλο ήταν άριστο. Συμφωνώ ότι άμαν το έσιει ο μαθητής εν πολλά δύσκολο να του επιβληθείς τζιαι να τον αλλάξεις. Τζιαι κάτι άλλο: τον τζιαιρό που ήμουν εγώ μαθήτρια το σχολείο που είσιεν την πιο μεγάλη φήμη για τα ναρκωτικά ήταν το πιο γνωστό ιδιωτικό σχολείο της Λάρνακας. Εν ηξέρω αν ισχύει ακόμα.

    Για τα Ελληνικά, συμφωνώ ότι εν πολλά εκνευριστικό να μιλάς με τον άλλο τζιαι να σου πετάσσει εγγλέζικες κουβέντες. Εν έτσι που χάνεται η γλώσσα μας. Αλλά δεν θα ισχυριστώ ότι οι μαθητές του Δημοσίου ξέρουν καλλίτερα ελληνικά, απλά ξέρουν χειρότερα αγγλικά.

    Εγώ πάντως αν έκαμνα κοπελλούι αύριο, έχοντας την πείρα του Δημοσίου, θα το έστελλα τζιαμέ. Δεν νομίζω ότι θα στερηθεί κάτι ή ότι η παιδεία του θα είναι υποδεέστερη που κάποιον του Ιδιωτικού. Τωρά σε 10 χρονιά, ενιξέρω πως θα εξελιχτούν τα πράματα, ξαναμιλούμε.

    misharos: Aν είσαι καλός τζιαι θέλεις να μάθεις τζιαι εμεγάλωσες σε σωστές βάσεις ναι, όπου τζιαι να πάεις, καλά εννα περάσεις. Έσιει μαθήματα που εν αρκετά δυνατά στο δημόσιο, ναι. Για τους καλούς καθηγητές στο δημόσιο, πιστεύκω πρέπει να ππέσεις παστην περίπτωση. Στο ιδιωτικό πιστεύκω εν πιο πιθανό να έβρεις έτσι καθηγητές λόγων του ότι: εν νέοι, «αναγκάζει» τους το σχολείο να τα κάμνουν τούτα τζιαι γενικά οι δεσμοί οποιοδήποτε μαθητή με τον καθηγητήν του εν δυνατοί. Τα ιδιαίτερα, εν που τα μόνα πράματα που λαλώ ευτυχώς που επία ιδιωτικό. Φυσικά, αν ήμουν καλός στο δημόσιο εμπορούσεν να γλυτώσω τα ιδιαίτερα του σχολείου τζιαι να κάμνω μόνον ιδαίτερα για Αγγλία. Τζιαι τα λεφτά εν πολλή πρόβλημα, καθώς εν έχουν ούλλοι την οικονομικήν άνεση να στέλλουν τα μωρά τους ιδιωτικό, τζιαι εν άδικο να αποκλείουνται κάποιοι μόνο τζιαι μόνο για τα λεφτά. Τζιαι για την εγκληματικότητα, πιστεύκω πρέπει να ππέσεις παστην περίπτωση. Στα δημόσια εν πιο πιθανό να ππεσεις πανω σε αλήτες μαθητές γιατί πάει όποιος τζι’όποιος τζιαι εν ελέγχονται όπως εμάς.

    Ναι. Έπρεπε να ήμασταν περήφανοι για τη γλώσσα μας τζιαι όι να την θεωρούμεν υποδιέστερη. Οι μαθητές του δημοσίου πιστεύκω ξέρουν καλύτερα ελληνικά, τζιαι χειρότερα αγγλικά. Άλλο το να ακούεις ούλλη μέρα εκφράσεις ελληνικές, λέξεις ελληνικες κλπ τζιαι να σε μαθαίννουν τζιαι γραμματική τζιαι αρχαία, τζιαι άλλο να ακούεις ούλλη μέρα εγγλέζικα, να μαθέννεις πώς να μιλάς στα αγγλικά, τζιαι ούλλα σου τα βιβλία ναν στα αγγλικά.

    Όπου τζιαι να πάει το παιδί σου, αν το προσέχεις τζιαι βάλεις το στον δρόμον του, να είσαι σίουρη ότι εννα πετύχει :)

  2. Dear Mishiaros,

    As someone who has attended both a public and a private high school, I attest that:

    1) Η Δημόσια Παιδεία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ. Οι δασκάλοι πληρώνονται, τα σχολεία θέλουν συντήρηση τζιαι αναλώσιμα κλπ. Τούτα πληρώνουνται με τους φόρους μας. Επειδή δεν βλέπουμε την χρηματική μεταβίβαση άμεσα, όπως στα ιδιωτικά σχολεία, δεν σημαίνει ότι εν δωρεάν. Συν τα ιδιαίτερα που ανάφερες.

    2) Πιστεύκω ότι ο καλός ο μαθητής, που έσιει όρεξη να μάθει τζιαι να διαπρέψει, μπορεί να το κάμει εξίσου καλά τζιαι στο δημόσιο τζιαι στο ιδιωτικό.

    3) Τζιαμαί που υπερτερούν τα ιδιωτικά είναι ότι μεταχειρίζουνται τον μέσο μαθητή πολλά καλλύτερα απ ότι το δημόσιο. Εγώ ήμουν Γκράμμαρ Σκουλ πριν 15 χρόνια. Αναφέρομαι σε τζίνην την εποχήν για τζίνον το σχολείο. Στο δημόσιο αν δεν μάθεις έσιει φροντιστήρια. Στο ιδιωτικό, το σχολείο είναι άμεσα υπόλογο στους γονιούς γιατί πληρώνουν άμεσα. Σκάρτοι καθηγητές πιάννουν τα ρούχα τους τζιαι παν σπίτι. Στο δημόσιο πιάννουν μετάθεση τζιαι ανακυκλώνουνται στο σύστημα. Φυσικά τζιαι οι μαθητές του ιδιωτικού έχουν ανάγκες που ιδιαίτερα αλλά πιστεύκω λλιόττερες (άρα παραπάνω χρόνο να νιώσεις ότι είσαι έφηβος).

    4) Τα ιδιωτικά σχολεία, τουλάχιστον όταν ήμουν εγώ μαθητής, διούν πρόσβασην σε προγράμματα τζιαι εμπειρίες που δεν υπάρχουν στο δημόσιο. Θυμούμαι όταν εταξίδευσα εξωτερικό 2-3 φορές ως αντιπρόσωπος της Κύπρου στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο νεολαίας τζιαι σε άλλα προγράμματα (Σόκρατες Κκομένιους κλπ) τα δημόσια δεν εχαπαρίζαν. Πιστεύκω αλλάξαν προς το καλλύτερο τα πράματα σήμερα.

    5) Ξέρω καλά αγγλικά. Πολλά καλλύτερα που τον μέσο μαθητή του δημοσίου τζιαι πολλές φορές μου εφανήκαν χρήσιμα.

    6) Εμείς είχαμεν στάντμπαϊ νοσοκόμα τζιαι σύμβουλο επαγγελματικού προσανατολισμού τζιαι ψυχολόγο στο σχολείο πριν κάν προγραμματίσουν έτσι πράμαν στο δημόσιο.

    7) Θυμούμαι καθηγητή να μεινίσκει μαζί μου μετά που εσχολάσαμε να με βοηθήσει με μάθημα, χωρίς να νιώθω ότι μου κάμνει χαττήρι ή να τον πληρώσω. Πόσοι του δημοσίου μπορούν να σου πουν για τέθκοιαν εμπειρία;

    8) Μέχρι σήμερα πάω τζιαι θωρώ τους καθηγητές που είχα τότες, ή βρέθουμε μαζί τους αν αφυπηρετήσαν διότι έκτισα σχέσεις μαζί τους. Πάλαι, πόσοι του σημερινού δημοσίου μπορούν να ισχυριστούν το ίδιο;

    Το μεγάλον ερώτημα που πρέπει να ρωτούμε είναι «Αν τα λεφτά δεν ήταν πρόβλημα, που θα στέλνατε το παιδίν σας σχολείο; Ιδιωτικό ή δημόσιο;»
    Φυσικά τούτον γίνεται στην Σουηδία όπου η κυβέρνηση δίνει κουπόνια στον κάθε γονιό να στείλει το παιδί του όπου θέλει. Τα καλά σχολεία αμοίβονται τζιαι αναβαθμίζονται, τα σκάρτα κλείνουν. Στην Κύπρο συντηρούμεν την ΟΕΛΜΕΚ. Εγώ λέω, κόψετε που τους φόρους κάτι, δώστε του γονιού τα λεφτά του πίσω τζιαι αφήστε τον να αποφασίσει.

    Πολλά καλά κάμνεις τζιαι είσαι ιδιωτικόν. Θα καταλάβεις την αξίαν του μετά που θα τελειώσεις τες σπουδές σου με το καλόν τζιαι θα πιάσεις δουλειά. Θα δείς ότι έσιεις διαφορετική αντίληψη για τον κόσμο. Δεν λέω καλύτερη, αλλά διαφορετική τζιαι θα καταλάβεις τί εννοώ όταν την αποκτήσεις.

    Keep up the good work, Mishiaros ol’ chap.

    Cheerio!

    misharos:
    Αγαπητέ Φιρφίριε:

    1) Εννα πω τζίνον που είπεν η προτελευταία ανώνυμη: Εν ΟΥΛΛΟΙ που πληρώνουν έμμεσα για τη δημόσια παιδεία, εν τζιαι διαχωρίζει ο φόρος ανάμεσα σε “γονιούς μαθητών ιδιωτικών σχολείων” τζιαι “γονιούς μαθητών δημοσίων”. Άρα, οι γονιοί των ιδιωτικών πληρώνουν διπλά! Τζιαι για ιδωτικό τζιαι για δημόσιο! :D

    2) Συμφωνούμε :)

    3) Σωστόν ότι μεταχειρίζουνται καλύτερα τους μέσους μαθητές. Στο δημόσιο πιστεύκω απλά τους παραπάνω εν τους κόφτει. Τζιαι εγώ GS πάω. Έκαμνεν σου ο Νεοκλέους ιστορία; :p Ανάγκη για ιδιαίτερα(σε σχέση με το σχολειο) στο ιδιωτικό, έχουν μόνον οι αδύναμοι μαθητές. Το ότι στα ιδιωτικά ένας καθηγητής μπορεί να απολυθεί αν δεν εν καλός, εν μεγάλο πλεονέκτημα.

    4) Τυχερέ!! :) Έχουμεν τα τούτα αλλά εν γίνεται καθόλου σωστή ενημέρωση τζιαι ενθάρρυνση για συμμετοχή σε τούτα. Σαν να τζιαι γίνουνται behind the scenes μόνο με συγκεκριμένους μαθητές. Στα δημόσια σχολεία, ειδικά μετά που εμπήκαμεν στην ΕΕ, εμπήκαν πολλά νέα προγράμματα.

    5) Αν τζιαι πιστεύκω ότι τα καλά Αγγλικά μαθαίνεις τα όταν πάεις να σπουδάζεις τζιαι να ζήσεις σε μιαν αγγλόγλωσση χώρα, άλλοσπως φκένεις όταν φοιτάς σε ένα σχολείο που σου μιλούν ούλλη μέρα Αγγλικά(οι μισοί με προφορά), θκιεβάζεις στα Αγγλικά, μιλάς στα Αγγλικά κλπ

    6) Ένιξερω τι παίζει με τούτα στο δημόσιο. Η νοσοκόμα μας εν καλή. Ο σύμβουλος επαγγελματικού προσανατολισμού, μέτριος. Τζιαι ψυχολόγον όταν εμπήκα στο σχολείον είπαν μας ότι υπάρχει ψυχολόγος αλλά εν χασιμιός. Ούτε ξέρω ποιος ένει, ούτε άκουσα τίποτε για ψυχολόγο.

    7) + 8) Το Τσαρτελλούι πουπάνω άλλα ισχυρίζεται. Όπως της είπα, καθηγητές όπως τούτους εννα βρεις παραπάνω στο ιδιωτικό, αλλά να μεν μηδενίζουμεν τζιαι το δημόσιο πάνω σε τούτο.

    Τα λεφτά δυστυχώς εν το πρόβλημα. Τζιαι κάποιοι στερούνται ευκαιρίες λόγω των λεφτών. Εξαιρετικά άδικο.

    Ελπίζω να επιβεβειωθούν τούτα που λαλείς! :)

    ΥΓ: Έστειλα σου email που σε ερώτουν κάποια πράματα για την σπουδή πολιτικών επιστημών. Αν μπόρεις απάντα μου ππλίς. Αν μάλλον επίεν στα junk τζιαι εν το είδες πε μου να το ξαναστείλω. Ευχαριστώ!

  3. Και γιατί πρέπει να σπουδάσεις στην Αγγλία;

    misharos:
    Ωραία ερώτηση.
    1. Για Αγγλία με προετοιμάζει το σχολείο μου.
    2. Έχουν ένα πάρα πολλά ψηλόν επίπεδο.
    3. Λόγω της γλώσσας. Αν έξερα π.χ. Γαλλικά εμπορούσεν να πάω Γαλλία να σπουδάσω. Αλλά η μόνη ξένη γλώσσα που ξέρω εν Αγγλικά.
    4. Θα ζω μόνος μου, ανεξάρτητος, σε ένα ξένον τόπο τζιαι θα φροντίζω τον εαυτό μου μόνος μου. Εννα κερδίσω πάρα πολλά που τούτο.
    :)

  4. file m oso afora jino p ipes oti pienontas sto dimosio en 8a eixes tn apaitisi p tn ka8igiti na se sevetai lio parapanw en simfwnw.. pisteukw oti eite paeis se kapoio idiwtiko sxoleio eite se dimosio o sevasmos en kati p en na prepe na 8ewreitai autonoito j oi na e3artatai p to an plirwneis i oi.
    Sthn teliki en touth h nootropia p odigei pollous ka8igites na simperiferontai me aparadekto tropo j na men endiaferontai afu exun mia sta8erh duleia/mis8o/en ts koftei j kanenas en mporei na ts kamei tpt..

    ts apologies m g t huge comment.. wow fefkun m j mena egglezika :p

    misharos: Σίουρα ο σεβασμός εν κάτι που πρέπει να υπάρχει ΠΑΝΤΟΥ. Αλλά σε τζίνον το σχολείον επία περιμένοντας ότι ήταν να με σέβουνται λλιο παραπάνω τζιαι να νοιάζουνται για μένα λλίο παραππανω. Καθηγητές όπως τούτους που λαλείς εν ζώα τζιαι εν τους κόφτει καθόλου για το αν θα μάθουν οι μαθητές τους.

    Άμαν εσέναν εν huge, τζίνα της τσαρτελλούας τζιαι του φιρφιρή ίνταμπόνε; :p

  5. Ενδιαφέρον θέμα ήγειρες! Η δική μου γνώμη είναι πως τα ιδιωτικά δεν προσφέρουν τίποτε παραπάνω που τα δημόσια. Και δημόσιο σχολείο να πηγαίνεις πάλαι πάεις αγγλία αν θες, μάλιστα δεν έχω ακούσει μαθητές ιδιωτικών να πηγαίνουν σε καλύτερα πανεπιστήμια στην αγγλία γιατί οι εγγλέζοι μετρτούν πάρα πολλά το απολυτήριο λυκείου. Επιπρόσθετα στο δημόσιο μιλάς και μαθαίνεις την γλώσσα σου. Θεωρώ μεγάλο μειονέκτημα τη μη καλλιέργεια της ελληνικής γλώσσας στα ιδιωτικά, καθώς τούτη τη γλώσσα θα χρησιμοποιείς σε όλη σου τη ζωή. Αγγλικά μαθαίνεις και στην αγγλία…
    Και ακόμα δεν ανέφερα αυτό που είπες εσύ, οτι δίνεις και πολλά λεφτά στα ιδιωτικά. Μπορεί να ακούγομαι λίγο απόλυτος αλλά αυτά νομίζω…

    misharos: Τζιαι στο Harvard να θέλει να πάει ο μαθητής, εννα πάει. Απλώς ο δρόμος εν πιο δύσκολος. Το απολυτήριο του λυκείου ναι. Εν ένα μεγάλο +. Η ελληνική γλώσσα/παιδεία εν υπάρχει στο σχολείο μου. Άνθρωπος χωρίς να ξέρει την Ιστορίαν του τζιαι την γλώσσαν του ένιξερω τι ένει. Αγγλικά μαθαίνεις τζιαι στην Αγγλία αλλά στο σχολείο μου νομίζω απέκτησα την ικανότητα να ακούω τζιαι να θκιεβάζω Αγγλικά, σχετικά ψηλού επιπέδου τζιαι να μεν χρειάζουμαι να τα κάμνω ανάλυση μεστο μυαλό μου για να τα καταλάβω. Καταλάβω τα έτσι.
    Τα λεφτά δυστυχώς, είναι το πρόβλημα.

  6. Misharouin, egw etelwsa to lykeio to 97. Epienna ston klado (tote eishen kladous) twn ksenwn glwsswn, oi giati hmoun kouspos (tote etheoreitoun klados twn kouspwn) alla giati oi glwsses areskan mou tziai epernousan mou tziai espoudasa tziolas kati sxetikon. Eteliwsa h kallitterh tou kladou. Parola auta epienna idiaitera modern greek tziai texnh gia A Level, Agglika (opws oulloi), Germanika tziai enan feggari tziai Gallika, gia na ftasw se enan kalon epipedon. To epipedon tou sxoleiou en ekanen.
    Oi symmathites mou pu en epiennan idiaitera p.x. germanika, en emathan gri. Atoma pou egnwrisa pou idiotikon, px. to GC School, eksiskolisan tziai ekseran p.x. kala germanika. Dystyxws tote toulaxiston, ta idiotika eixan kata thn gnwmh mou pio psilon epipedon. twra eni kserw innampou ginetai.

    O kathigitis mas twn germanikwn htan xalia. Alla htan dimosios ypallilos, en emporousan na ton thkioksoun. Esas thoreis oti ginetai.

    To theman ton leftwn… pintwse touta oulla ta idiaitera, ta vivlia tziai tes pezines tou pare-fere sta mathimata, tziai enna ftaseis peripou sto poson pou pkerwnnoun oi gwnioi sou nomizw.

    Oson gia ta ellinika sou, prepei monos sou na thkievazeis logotexneia, tziai sioura to grapsimon, assen tziai dame sto blog, vohtha se polla.

    Pantws, ti na pw, epia dimosion, tziai parola auta, I turned out fine:-) Spoudes, metaptyxiakon, polles ksenes glwsses tziai mian douleia pou apoferei. Me egglimatias egina me tipote:-D
    Giati opws laleis tziai sy, amman theleis kati enna to katafereis, opws tziai na nei to praman:-)

    p.s.ponna megaloseis enna ektimiseis thn stolhn tou sxoleiou, trust me! Simeiwse oti egw hmoun en kairo foustas kai mono foustas mathitria, tziai pale ektimw thn.

    misharos: Όταν μελετάς Γλώσσες, πρέπει να τες ξέρεις πολλά καλά. Έννεν όπως τη γεωγραφία τζιαι την ιστόρια που αν δεν ξέρεις κάτι, εν πειράζει. Το δημόσιο αμφιβάλλω αν μπορεί να δώκει τόσα πολλά που να σε μάθει αρκετά μια ξένη γλώσσα. Φυσικά, εξαρτάται που τον καθηγητή, τζιαι εσύ ήσουν άτυχη παστούτο.

    Για τα λεφτά(προς όλους όσους εμιλήσαν για λεφτά): Τις χρονιές που του δημοσίου πάει ιδιαίτερα(σχετικά με το σχολείο&τις σπουδές), τα λεφτά που θα διούν οι γονιοί του μπορεί να αγγίζουν τα λεφτά που θα εδίναν κάθε μήνα στο ιδιωτικό. Όμως, αποκλείεται να φτάννουν,συνολικά, τις 45 000€(που δια κάποιος γονιος στα 7 χρονια του ιδιωτικού) στο τέλος του σχολείου.
    Προσπαθώ να θκιεβάζω βιβλία για να εμπλουτίζω τα ελληνικά μου. Τζιαι σίουρα βοηθά με το γράψιμο δαμέ, ειδικά στην ορθογραφία τζιαι σε κάποιες λέξεις-κλειδιά, αλλά τζιαι το να καταλάβω καλύτερα την πανέμορφη διάλεκτό μου( που δυστυχώς εν διδάσκεται στα σχολεία).

    Χαίρομαι σε :)

    Τη στολή του σχολείου εκτιμώ την. Προτιμώ να υπάρχει στολή παρά να φορεί ο καθένας ό,τι θέλει. Αλλά τζίνον που εν μου αρέσκει εν το ότι λαλούν μας ότι προωθεί την πειθαρχία τζιαι την υπακοή τούτο το πράμα, τη στιγμή που πιστεύκω ότι εν η οικογένεια που παίζει τον ρόλο πανω στην πειθαρχία τζιαι την υπακοή του παιδιού. Ένας του δημοσίου που φορεί τζιν κάθε μέρα τζιαι φανέλλα που γραφει Puma πουπάνω, εν σημαίνει ότι εννεν υπάκουος τζιαι πειθαρχημένος.

  7. μόνο τζιαι μόνο που στα ιδιωτικά περνούν εισαγωγικές εξετάσεις, σημαίνει ότι οι (πλείστοι τουλάχιστον) μαθητές έχουν ένα σχετικά ψηλό επίπεδο εκπαίδευσης, σε αντίθεση με το δημόσιο που ανάμεσα στους έξυπνους, έσιει τζιαι άχρηστους που νομίζω επηρεάζουν τζιαι τη γενική εικόνα των δημοσίων.
    επίσης εν πιο εύκολο για τις εξετάσεις GCSE, A-Levels, αφού εν συγκεκριμένα πάνω σε τούτα που γίνουνται τα μαθήματα.
    τα παραπάνω νομίζω είπεν τα ο φιρφιρής, ειδικά τα σημεία 4-8…
    όσο για τα λεφτά, αν τα υπολογίσεις, οι γονιοί πληρώνουν περίπου το ίδιο, αφού όσα γλιτώνουν που δίδακτρα, διούν τα στο τέλος σε ιδιαίτερα τζιαι πεζίνες. απλά στα ιδιωτικά πάει συνήθως η ‘αφρόκρεμα’ της κοινωνίας (μη χέσω).

    misharos: Το ότι παιρνούν μόνον οι καλοί τζιαι το σχολείο εν καθωσπρέπει στα πάντα, τότε έννεν καθρέφτης της κοινωνίας. Τζιαι αναρωτιούμε αν δω διαφορά αύριο που εννα φκω που το σχολείο τζιαι εννα μπω στον έξω κόσμο. Το ότι επικεντρώνουνται ακριβώς σε κάποια πράματα συγκεκριμένα, σημαίνει ότι εν υπάρχει ευρεία γνώση, όπως στο δημόσιο. Το ότι εν πιο ευκολο να πιάσεις τις συγκεκριμένες εξετάσεις, είναι.
    Για τα λεφτα δες τζίνον που είπα της postbabylon :)

  8. Αλέξανδρε, όσον αφορά τις εισαγωγικές εξετάσεις των ιδιωτικών, πρώτον απ’ ότι ξέρω εν πρόκειται τζιαι για κανένα πολλά ψηλό επίπεδο τζιαι δεύτερο ακόμα τζιαι αν κάποιος μαθητής εν κατέχει τζείνο το επίπεδο σημαίνει ότι πρέπει να του αρνηθούμε το δικαίωμα στην εκπαίδευση? Πρέπει τα δημόσια να πετάσσουν τζείνους τους μαθητές όπως κάμνουν τα ιδιωτικά?

    Φιλικά

    misharos: Τσαρτελλούα, το επίπεδο των εισαγωγικών εν αρκετά ψηλό για 6η τάξη δημοτικού. Να σκεφτείς όσα έκαμνα εγώ στα ιδιαίτερα για τις προεισαγωγικές, έκαμνα τα 1η-2α Γυμνασίου, τζιαι κάποια 3η Γυμνασίου. Υπάρχει δυστυχώς επιλεκτικότητα στις εξετάσεις. Μπορει να έσιει 600 τζιαι να πιασουν 100. Εν μεγάλος ο ανταγωνισμός τζιαι ένα παιδί μπαίνει σε τούτον το άγχος κλπ που τα 11-12 του. Πίστεψε με, αν εθέλαν επιάνναν παραπάνω. Τζιαι πρέπει να πιασουν παραπανω. Εννεν αναγκη να πιαννεις μονον τους καλούς, αλλά να πιάννεις τζιαι τους μέτριους για να τους κάμεις καλούς. Αλλά πρέπει να έσιει τζιαι επιπλέον καθηγητές τζιαι επιπλέον κτιριακές εγκαταστάσεις. Αλλά εν νομίζω στα δημόσια, τους κακούς μαθητές να προσπαθούν να τους κάμουν καλύτερους. Απλά αφήννουν τους τζιαμέ τζιαι εν τους κόφτει.

  9. Γειά σου μισσιαρούδιν,

    Εγώ ετέλειωσα δημόσιο σχολείο. Κάποτε σσιαίρουμαι τζαι κάποτε μετανιώνω το. Γιατί? Επειδή είχα τζαι θέση σε 3 ιδιωτικά τζαι απέρριψα τες επειδή ήταν πολλά τα λεφτά τζαι οι γονείς μου εν να εδυσκολεύκουνταν. Φυσικά, είπαν μου αν ήθελα να επίεννα τζαι εν να τα εκαταφέρναμεν αλλά, αποφάσισα να πάω δημόσιο.

    Στα δημόσια σχολεία πάντα παίζει το ίδιο μοτίβο. Οι καθηγητές θκιαλέουν 2-3 καλούς μαθητές της τάξης τζαι κάμνουν μάθημα με τζείνους. Οι υπόλοιποι ή βαρκούνται ή εν αδιάφοροι. Φυσικά παντού υπάρχουν έτσι μαθητές, αλλά στον ιδιωτικό τομέα εν να έλεα ότι οι καθηγητές επιμένουν τζαι πελεκούν ούλλη τη τάξη να συμμετέχει στο μάθημα.

    Έσσιεις δίκιο σε τζείνο που λες ότι στα δημόσια έσσιει ενδιαφέρον μαθήματα όπως τα αρχαία τζαι τούτο εν ένα που τα θετικά. Μπορεί όμως να θεωρηθεί τζαι ως αρνητικό τη στιγμή που κάποιος το μόνο που ενδιαφέρεται είναι πρακτικού τύπου μαθήματα. Στο ιδιωτικό μπορείς να επιλέξεις ό,τι θέλεις και να αποκλείσεις μερικά μαθήματα.

    Θυμούμαι στην 3η λυκείου, εν έφτανα να φάω το μεσημέρι τζαι έπρεπε να φύω για τα ιδιέταιρα. Έκαμνα 6 ιδιέταιρα μαθήματα. 3 GCEs τζαι 3 τα ενισχυμένα του σχολείου για να κρατήσω ψηλά τους βαθμούς μου. Στο ιδιωτικό, εν θα εχαράμιζα τα απογεύματα μου μες το αυτοκίνητο τζαι σε δωμάτια να λύω ασκήσεις τζαι να γράφω πράματα. Αλλά, οι γνώσεις μου εν να επεριορίζουνταν στα πεδία που εθκιάλεξα, 4-5 μαθήματα, τζαι εν θα είχα το ποσοστό γνώσεων που εκέρδισα που το δημόσιο.

    Εν περιττό να σου πω ότι ακόμα σκέφτουμαι αν έκαμα τη σωστή επιλογή. Το μόνο σίουρο εν ότι τελικά εκατάφερα να σπουδάσω τζείνο που ήθελα, έστω τζαι αν εσυναγωνίστηκα μαθητές που είχαν 5 GCEs.

    misharos: Χαίρεται. Εν αλήθκεια ότι ο οποιοσδήποτε καθηγητής στο σχολείο μου προσπαθεί να κάμει ούλλους τους μαθητές να προσέξουν στο μάθημα. Τζι’αν δει ότι κάποιοι εν προσέχουν για πολλήν τζιερό, έχουν ποινές. Μπορεί κάποιοι να λαλούν «Εγώ διδάσκω τζιαι όποιος θέλει ακούει. Εν με κόφτει», αλλά πάλε δείχνουν ότι κόφτει τους. Εν θα είχα τίποτε ελεύθερο χρόνο, ειδικά στην 3η λυκείου που τα πολλά ιδιαίτερα. Εν θα το έθελα τούτο. Έσιεις πιο ευρεία γνώση στο δημόσιο, ναι.

    Να μεν το σκέφτεσαι. Έκαμες μιαν επιλογή, εν έσιει επιστροφή η οποία έφκαλεν τούτα τα αποτελέσματα. Να είσαι ευχαριστημένη που το αποτέλεσμα τζιαι ακόμα πιο ευχαριστημένη που τελικά εσπούδασες τζίνο που έθελες. Ένιξερω πόσα χρόνια έσιει που ετέλιωσες το σχολείο(10-15;), αλλά νομίζω εν αξίζει που ακόμα το σκέφτεσαι όσα χρόνια τζιαι να επεράσαν. :)

  10. Για ακόμα μια φορά επιλεκτικός ρατσισμός…
    Βέβαια, όσοι εν έχουν το ίδιο iq με τζίνους που καταφέρνουν να περάσουν εξετάσεις των ιδιωτικών να «πετάσσουνται» και να αποκαλούνται «άχρηστοι».
    Λες και δεν ξέρουμε πως περνάτε(οι πλείστοι) τις εξετάσεις των ιδιωτικών! Ο θείος του ξαδέλφου της ανιψίας της μάμας μου που έχει το πασκάλ, το γκράμμαν, το τζισι…

    misharos: Σίουρα έννεν καλό που περνά μόνο μια μικρή μερίδα. Αλλά πάντα στη ζωή έτσι ένει. Εν θα έλεγα οι πλείστοι περνούν με μέσο. Έσιει ναι, αλλά έννεν πλειοψηφία.

  11. επειδή οι απαντήσεις που ζητάς έχουν μέγεθος ποστ τζιαι εν εχω ώρεξη τωρά, απλώς να σχολιάσω το θέμα των φόρων που θίγει ο φιρφιρής. Εν ΟΥΛΛΟΙ που πληρώνουν έμμεσα για τη δημόσια παιδεία, εν τζιαι διαχωρίζει ο φόρος ανάμεσα σε «γονιούς μαθητών ιδιωτικών σχολείων» τζιαι «γονιούς μαθητών δημοσίων». Άρα, οι γονιοί των ιδιωτικών πληρώνουν διπλά! Τζιαι για ιδωτικό τζιαι για δημόσιο! :D

    λέγεται που πολλούς ότι «ο καλός όπου τζιαι να πάει εν θα χαθεί» αλλά ενηξέρω πόσο πολλά συμφωνώ.

    προσωπικά λυπεί/εκνευρίζει με το ότι στο δημόσιο δεν υπάρχουν πλέον ποινές (dont bother to argue, pleaze), ούτε για μαθητές ούτε για καθηγητές.

    misharos: Σωστή για τους φόρους. Ο καλός όπους τζιαι να πάει εν θα χαθεί, δεδομένου ότι εν ένας σκεπτόμενος άνθρωπος που η οικογένεια του έδωκεν του βάσεις τζιαι έβαλεν τον σε ένα σωστό δρόμο, τζιαι καθ’όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς εν δίπλα του τζιαι εν τον αφήννει να ξεπέσει.
    Η μάνα μου λαλεί ότι εν τους βάλλουν ποινές γιατί φοούνται άμπα τζιαι πειράξουν τους τα αυτοκίνητά τους οι μαθητές κλπ. Δυστυχώς εδώκαν μας οι μεγάλοι πολλήν σιηνί.

  12. Το καθένα που τα 2 έσιει τζαι τα καλά του τζαι τα κακά του. Έσιει παιθκιά που εφκήκαν που δημόσιο τζαι they turned out just fine. Προσωπικά επίενα δημόσιο ενώ η κολλητή μου ήταν ιδιωτικό. Τζίνη είσιε ελεύθερα τα απογεύματα, παραπάνω προσοχή που τους καθηγητές τζαι μιε ευκαιρία να κάμει τα GCE ενώ εγώ αν ήθελα να τα κάμω έπρεπε να κάμνω ιδιαίτερα πας τα ιδιαίτερα. Ήμουν καλή μαθήτρια σχετικά τζαι εν εχάθηκα στους πολλούς. Έσιει άλλους που εφκήκαν χασιμιοι. Αλλά έσιει τζαι που το ιδιωτικό που εφκήκαν χειρότεροι.

    Ναι οι καθηγητές στα δημόσια εν αδιάφοροι αν εξειρέσεις μερικούς, ναι εν πανικός. Αλλά επέρασα ωραία στο δημόσιο. Ακολούθησα μαθήματα κλασσικού κάτι που εν θα είχα την ευκαιρία να κάμω. Τζαι εγνώρισα άτομα, φίλους τζαι καθηγητές που εν θα τους άλλαζα για κανένα ιδιωτικό.

    Στην τελική ένε το να σκέφτεσαι τι εν να μπορούσες να κάμεις τζαι τι εν νάταν διαφορετικό. Το πόιντ ένει να κάμεις ότι καλύτερο μπορείς με τζείνα που έσιεις στα σιέρκα σου ακόμα και αν δεν είναι και ότι καλύτερο.

    misharos: Ναι τζιαι στα δύο φκέννουν καλοί τζιαι κακοί μαθητές. Τζιαι εν απόδειξη τούτου που είπα ότι το σχολείο εν μπορεί να αλλάξει τζιαι πολλά τον μαθητή. Το βάρος πέφτει πάνω στην οικογένεια. Είμαι σίουρος ότι παντού εννα βρεις καλούς καθηγητές τζιαι φίλους. Η διαφορά εν οι άλλοι.

    Ευχαριστώ για την τελευταία συμβουλή. Πολλά σωστή τζιαι αν τζιαι λαλούν μου την συχνά εν την εφαρμόζω. Εννα προσπαθήσω να τη σκέφτουμαι.

  13. Συγγνώμη για τα πολλά σχόλια αλλά ακόμα ένα απο εμένα. Τα ιδιωτικά, όπως είπατε και εσείς σε προετοιμάζουν από την αρχή μέχρι το τέλος για να περάσεις κάποια gce’s με στόχο να πάεις αγγλία. Δηλαδή ΤΕΛΕΙΩΣ χρησιμοθηρική παιδεία και σκοποί.
    Που πήγε η γενική παιδεία? Που πήγε η ανάγκη για μάθηση και εξέλιξη? Του βρόντου! Για να πας σε ένα πολύ καλό πανεπιστήμιο στις αγγλίες, να σου βγάλουν το λάδι σου και στο τέλος μπορεί και να μην το τελιώσεις καν! Ευχαριστώ αλλά όχι…

    misharos: Άμα θέλεις εννα τελιώσεις το πανεπιστήμιο. Εξαρτάται που σέναν αποκλειστικά. Κατα τ’άλλα δεν υπάρχει ευρεία γνώση στο ιδιωτικό τζιαι εν επικεντρωμένοι πάνω σε συγκεκριμένα πράματα τζιαι δεν φκέννουν έξω που τούτα. Ένιξερω πόσον καλόν ένει που τη στιγμή που η κοινωνία χρειάζεται ανθρώπους που μπορούν να σκεφτούν outside the box. Δυστυχώς έτσι ένει.

  14. ενα αγγλικό πανεπιστήμιο για να σε πιάσει απο ότι ξέρω ζητά 1-2-3 gces A level και Ο level αγγλικών. τα 10 O level δεν βοηθούν στην εισαγωγή στο πανεπιστήμιο. Σωστά? αν σκοπός σου είναι να πάεις στην αγγλία και είσαι δημόσιο τα 2-3 gces, ο 1,5 χρόνος απογεύματα δεν είναι και τόσο σκόρσο. και είσαι τελειωμένος 1 χρόνο πριν των ιδιωτικών.

    misharos: Τα πανεπιστήμια που θέλω να πάω εγώ ζητούν τουλάχιστον δύο A σε Α level τζιαι ένα B. Τα Ο level βοηθούν τζιαι διουν τους σημασία( φυσικά πολλά κατώτερη του Α level). Μα εν 1μιση χρόνος; Τζιαι θέλω τουλάχιστον 3 Α level. Στο ιδιωτικό εννα κάτσω 5-6. Άρα παραπάνω chances να πιάσω τζίνα που θέλω. Ο ένας χρόνος εν σημαντικός τζιαι δυστυχώς χάννουμεν τον. Τζιαι εμείς έχουμεν τζιαι στρατό…

  15. Γειά σου πάλι. Στην ερώτηση που σου έκαμα πρίν ήθελα να υπογραμμίσω το «πρέπει» αλλά το κουτί των σχολίων δεν με αφήνει.

    Σε ποιάν ηλικίαν έχεις την ωριμότητα να διαλέξεις τί θα σπουδάσεις και πού; Στην 6η δημοτικού έχεις την ωριμότητα να διαλέξεις αν θα παίξεις μάππα ή μπάσκετ στην αλάνα της γειτονιάς, όχι να πάρεις μια απόφαση που καθορίζει το μέλλον σου. Άλλοι έχουν διαλέξει για εσένα από πολύ νωρίς.

    Ποιοί αποφασίζουν; Πρώτα οι Άγγλοι με την νεοαποικιοκρατική αντίληψη που μας καλλιεργούν και μετά οι γονείς που, θέλοντας να δώσουν, το καλύτερο δυνατόν στο βλαστάρι τους, κοττούν τα λεφτά τους Εγγλέζους. Ναι, είναι χρήσιμο να μιλάς καλά Αγγλικά (μυστικό επτασφράφιστο: μαθαίνονται εύκολα ακόμα και εκτός ιδιωτικών σχολείων!) αλλά είναι θλιβερό να μην μιλάς σωστά τη γλώσσα σου (εσύ μιά χαρά γράφεις πάντως) και να μην μαθαίνεις την ιστορία σου. Αν δεν έχεις επαφή με την πολιτιστική σου κληρονομιά, κινδυνεύεις να καταλήξεις ένας απλά αγγλόφωνος πολίτης αποκλεισμένος σε ένα νησί στη Μεσόγειο. Μπορεί και να νιώθεις την Αγγλία πιο κοντά σου ως μητέρα πατρίδα (το έχω ακούσει κι αυτό) αλλά όταν έρθει η στιγμή να πάεις εκεί για σπουδές θα δείς ότι υπάρχει ένας «υπόγειος» ρατσισμός που θα σε κάμνει να νιώθεις ότι δεν ανήκεις. Υπάρχει επίσης τεράστιο ταξικό χάσμα και εμφανής κοινωνική διαστρωμάτωση στην Αγγλία αλλά, δεδομένου του ότι φοιτάς σε ελιτίστικο χώρο, είσαι μάλλον συνηθισμένος σε αυτά.

    Να σχολιάσω την απάντηση που μου έδωσες. Από τα τέσσερα που λές, μόνο το πρώτο στέκει ως επιχείρημα. Αλλά και για αυτό δεν νομίζω η επιλογή να ήταν δική σου (συνειδητή επιλογή, στην ηλικία των 11-12 χρονών). Πάμε πάρακατω: 2. Έχουν κι αλλού πάρα πολλά ψηλόν επίπεδο, μεν σας πουλούν φούμαρα. Και όπως παντού έτσι και στην Αγγλίαν έχει καλές και κακές σχολές.
    3. Να το δεκτώ ότι τώρα είναι αργά (;) να μάθεις νέα γλώσσα για τις σπουδές σου. Εξάλλου κι εγώ λειτούργησα με το ίδιο σκεπτικό. Αυτό που παρατηρώ όμως, είναι ότι για τους μαθητές των ιδιωτικών ακόμα και τα Ελληνικά είναι σαν ξένη γλώσσα που δεν την κατέχουν καλά (και έτσι δεν μπορούν να σπουδάσουν Ελλάδα όπως π.χ. δεν θα μπορούσαν να σπουδάσουν Γαλλία).
    4. Κάμνεις το και αλλού τούτον.

    Να ξεκαθαρίσω: Ετέλειωσα το δημόσιο με άριστα, εσπούδασα Ελλάδα και τώρα είμαι στην Αγγλία για μεταπτυχιακό. Δεν εδυσκολεύτηκα καθόλου με τα αγγλικά μου. Ούτε μου εζητήσαν GCE κλπ.

    Κάποια στιγμή, αναπόφευκτα, θα την απομυθοποιήσεις και εσύ την ιδέα του ιδιωτικού και του αποκλειστικού. Κι εσύ θα γνωρίσεις ττόπουζους και κωλόπαιδα που είχαν ακριβές σπουδές σε πανάκριβα σχολεία…

    Για τα άλλα ζητήματα αφήνουμεν το γιατί εκαλύψαν με οι προλαλήσαντες! Τέλοσπάντων, εκούρασα το. Συγγνώμη για το σεντόνι!

    Καλημέρες!

    misharos: Χαιρετώ. Πιστεύκω λλίοι εν ώριμοι που μπορούν να αποφασίσουν οριστικά τι θέλουν να σπουδάσουν, που το σχολείο. Ο νους του έφηβου αλλάσει συνεχώς. Οι γονείς μας πέρνουν κάποιες αποφάσεις για μας, αφού μας κάμουν brainwash για το που εννα πάμε. Τζιαι ντάξει, αφού το παιδί εν αδύναμο να επιλέξει, επιλέγει ο γονιός. Κάποιες φορές τούτες οι αποφάσεις εν σωστές, άλλες φορές εν λάθος. Ναι μαθαίνεις Αγγλικά τζιαι εκτός ιδιωτικού, αλλά άλλον να είσαι ούλλη μέρα μεστα Αγγλικά. Αλλιώς τα μαθαίνεις. Τζιαμέ που έρκουνται ίσα τα Αγγλικά μεταξύ κάποιου του ιδιωτικού τζιαι κάποιου του δημοσίου πιστεύκω εν όταν παν να σπουδάσουν Αγγλία. Προς θεού να θεωρώ τη χώρα που έβαλεν τις βάσεις για να μοιραστεί η πατρίδα μου, μητέρα πατρίδα! Ηλίθιοι όσοι το πιστεύουν. Αν αν όπως τα λαλείς τότε εννα νιώσω υπερ-απογοητευμένος που εδιούσα τους τόσα λεφτά τζιαι είχα εναν english dream ότι ενναν ούλλα τέλεια όταν πάω τζιαμέ, τζιαι ότι εβάλαν μου λάθος εικόνες στο νου μου για την Αγγλία.

    Για τις απαντήσεις: 1) Ακόμα τζι’αν δεν ήταν δική μου επιλογή, το σχολείο μου με προετοιμάζει για τούτο. Τζιαι δημόσιο να ήμουν, πάλε Αγγλία θα επίεννα, για τους επόμενους 3 λόγους που σου είπα.
    Να ξεκαθαρίσω ότι αν είχα τη δυνατότητα θα επίεννα σε οποιανδήποτε άλλη χώρα εκτός Κύπρου τζιαι Ελλάδας. Θέλω να σπουδάσω εξωτερικό. Τζιαι η Αγγλία εν μια ευκαιρία που μου δίνεται.
    2) Σίουρα έσιει καλές τζιαι κακές σχολές. Τζιαι σίουρα εννα το μελετήσω ώστε να πάω σε πολλά καλή σχολή. Σε τζίνο που θέλω να σπουδάσω, τα αγγλικά πανεπιστήμια εν τα top.
    3) E έννεν αργά για νέα γλώσσα αλλά εν θυσιάζω τόσα πράματα(gce,λεφτά κλπ) για να πάω να σπουδάσω αλλού.
    4) Οπουδήποτε εκτός Κύπρου μπορείς να το κάμεις. Μιλώ για εξωτερικό τζιαι όι συγκεκριμένα για Αγγλία. Λέω σου αν η γλώσσα δεν ήταν το πρόβλημα εμπορούσεν να πάω Γαλλία ή Γερμανία ή ξέρω γω.

    Τούτον που επίες Ελλάδα τζιαι ύστερα Αγγλία εν ένας τρόπος να πάεις Αγγλία σχετικά εύκολα, ενώ είσαι του δημοσίου. Εν τούτο που σκέφτουμαι ότι εμπορούσα να κάμω. Ελπίζω να καταφέρω να αναπτύξω μια σωστή άποψη για το ιδιωτικό, όταν το τελιώσω αν τζιαι εν θα εμπορούσα να κάμω σωστή σύγκριση με το δημόσιο, αφού εν επία στο δημόσιο τζιαι μόνον ακούω τζιαι βλέπω.

    Έν εσιει σεντόνι. Αν εμπορούσες να έγραφες παραπάνω :)

  16. Επήα δημόσιο ως τα 15 μου. Μετά επήα Γκράμμαρ Σκουλ γιατί εκατάλαβα ότι έθελα να σπουδάσω αγγλία μιας τζαι στην Ελλάδα ποττέ εν τελειώνεις τζαι έθελα να φύω που Κύπρο. Έκατσα εξετάσεις, επέρασα τζαι επήα. Εδυσκολεύτηκα στην αρκή, αλλά ως τα O Level ήβρα τα πόδκια μου τζαι ως τα Α Levels έπιασα scholarship. Δηλαδή οι γονιοί μου εφάν πας τες 15 000 το πολλίν πας το σχολείο μου. Τζαι εν είχαν με έννοια να με πέρνουν τζαι να με φέρνουν μιας τζαι τα λεωφορεία ήταν ΤΕΛΕΙΑ. Πολλά σημαντικό αν οι γονιοί σου δουλέφκουν τζαι εν νεν ταξιτζίες.

    Επιασα τα Α που έθελα. Επήα Imperial. Τωρά είμαι Cambridge σε ομολογουμένως ένα που τα πιο δύσκολα courses να μπεις τζαι για να φκεις. Κάτι έκαμε σωστό το GS.

    Εν το εκατάφερα επειδή ξεσιυλίζει ο νους μου αλλά επειδή επροετοιμάσαν με καλά οι καθηγητές μου.
    Ότι είπεν ο Φιρφιρής λαλώ το τζαι γω.
    Άμαν σκέφτουμαι τζείντους ανθρώπους που μου εμάθαν τα 10 βασικά πράματα που κόμα κρατώ τα τζαι χτίζω πάνω τους λαλώ «είμαι τυχερή που είχα έτσι παιδεία».

    Στο δημόσιο έμαθα λλία αρχαία τζαι κάμποση μαλακία. Είχα τουλάχιστον 2 καθηγητές ψυχοπαθείς με χαρτί.

    Το Γκράμμαρ Σκουλ έσιει τους παράξενους του (μισιαρούιν φαντάζουμε εν ο νεοκ. που σας εξιτιμασεν εν νεν? ήταν να δερτούμε πολλές φορές χαχα. μανα μου ρε…) αλλά εν συγκρίνουνται με τους άλλους ούλλους.

    Τζαι επειδή επήα σε 2 πολλά καλά πανεπιστήμια ζαι ξέρω πόθθεν εν οι φοιτητές τους, έχω να πω ότι οι πλείστοι είμαστε του ιδιωτικού τζαι κάτι λλίοι Λεμεσιανοί που εκάμναν ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ σε ένα συγκεκριμένο ινστιτούτο στη λεμεσο.

    Τζαι όσον για τα λεφτά…έκαμνα 4ο A Level (πριν να τα κάμνει το σχολείο) έξω τζαι εδιούσα 75 λίρες το μήνα για ΕΝΑ μαθημα. Οι συμμαθητές μου του δημόσιου επηαίναν ούλλο το απογευμα ιδιαίτερα τζαι που ότι μου είπαν εδιούσαν πας τες 500 λίρες το μήνα + την πεζίνα + το σκόρσο. Στο ιδιωτικό διάς πιο λλία.

    Καλλίτερα ιδιωτικό, να χω τη κκελλέ μου ήσυχη, να ξέρω ότι τα κοπελλούθκια μου θωρεί τα τζαι ελέγχει τα κάποιος άξιος εμπιστοσύνης.

    Τζαι ΝΑΙ η Αγγλία έσιει καλλίτερες προοπτικές που την Ελλάδα τζαι την Κύπρο. Εν θα πω καλλίτερο επίπεδο γιατί εν ξέρω ίντα που γίνεται τζιαμέ.

    Στην τελική όμως εξαρτάται που τον μαθητή. Έχω γνωστους που κόμα διούν λεφτά του Γρηγορίου (cyprus college).

    misharos: Ήσουν τζιαι συ του GS α; :p. Τα 15 000 υποθέτω εν λίρες έννεν; Scolarship! Μπράβο :)
    Τεράστια βοήθεια το λεωφορείο πράγματι. Φυσικά ένιξέρω τα λεωφορεία του δημοσίου πώς ένει. Οι καθηγητές ναι, επροετοιμάσαν σε αποκλειστικά για τζίνα τα πράματα. Εν απέκτησες όμως ευρεία γνώση. Στην άποψή σου για το δημόσιο, ένιξερω. Άλλοι, έχουν διαφορετικήν άποψη. Όπως το πάρει ο καθένας :).
    Χαχα bingo για τον Νεοκ.! Είπεν μας το φκάρτε φάουσα :p. Εν καλός όμως…:)
    500 ΛΙΡΕΣ το μήνα; wow. Τι να πω…Μπορεί να την φκάλλεις τζιαι με πιο λλία ένιξερω.
    Τα κοπελλούθκια σου πιστεύκω εν εσύ που πρέπει να τα ελέγχεις. Ό,τι κάμνει σπίτι, κάμνει τζιαι στο σχολείο. Τζιαι εν υπάρχει τζιαι ιδιαίτερος έλεγχος πάνω μας, εκτός των μαθημάτων.
    Η εμπειρία της Αγγλία εν πιστεφκω να συγκρίνεται με τούτην της Ελλάδας ή της Κύπρου.
    Τζιαι αν εσπούδαζα Κύπρο εν θα επήεννα Cyprus College απλά για να μεν δώκω άλλα λεφτά του Γρηγορίου :p

  17. η παιδεία σ’εναν κράτος υποτίθεται ότι εν μούχτις.
    γι’αυτόν πλερώνει η μάμα μου τζ ο παπάς μου την κυβέρνηση,για να έσσει σχολείο να πάω.
    εν λέω ότι τα δημόσια σχολεία εν καλλύττερα που τα ιδιωτικά, ίσως προσφέρουν διαφορετικά πράματα. Νευριάζω όμως επειδή οι παραπάνω μαθητές που φκαίνουν που ιδιωτικό(για αγγλόφωνες σχολές μιλώ) ξέρουν να μιλούν σένα βαθμό τ’Αγγλικά(τουλάχιστον έτσι λαλούν) αλλά Ελληνικά γιοκ!
    Συν τοις άλλοις, σχεδόν ούλλοι μου οι φίλοι που παν σε ιδιωτικό( τζαι εν πολλοί) παν τζαι ιδιέταιρα το απόγευμα. Οπότε η μάνα τους τζ’ο τζύρης τους πλερώνουν τα μαλλιοτζέφαλα τους.
    πιστεύκω ότι οι παραπάνω γονιοί που στέλλουν το μωρό τους ιδιωτικό εν λάθος πληροφορημένοι, τζ’άλλοι κάμουν το για το ψώνιο,να χουμίζουνται.

    Το ότι διούν παραπάνω προσοχή του μωρού σου επειδή ε3αρτάται ο μισθός τους που το αν πλερώνεις εσύ θεωρείς το καλό για έναν μωρό ? που το μωρό εν να μάθει πως ότι βλακεία τζ’αν ΄κάμει εν μπόρει να του κάμει τίποτε ο καθηγητής του επειδή πλερώνει τον η μάμα του τζ ο παπάς του. Αποψη μου εν ότι άμα φκει έξς στην κοινωνία τζιν το μωρό (στις παραπάνω περιπτώσεις) εν πιο δύσκολο να γινεί ανεξάρτητο,να μάθει τα προβλήματά του να τα λύει μόνο του,τζαι πως εννεν πάντα οι γονιοί του τζιαμέ .
    Στο δημόσιο σχολείο αναγκάζεσαι να γνωρίσεις μιαν μιτ΄σιάν κοινωνίαν,πολλά ίδιαν με τζίνην του έξω κόσμου. η αδικία, ο δυνατός τζ ο αδύνατος, το να αντιμετωπίζεις τη συνέπεια των πράξεών σου εν συνέχεια τζιαμέ.
    Ναι, μπορεί το κοπελλούι σου να μπλέξει με ναρκωτικά,με κακές παρέες, ποιός σου είπεν όμως πως τζ’ιδιωτικό να πάει εν θα τα βρει τούτα μπροστά του?
    εν μπορούμε να προστατέφκουμε για πάντα τους δικούς μας,πρέπει να τους μάθουμε ΄πως να προστατέφκουν τζίνοι τον εαφτόν τους. Ακριβώς όπως γίνεται με το να μαθαίνεις έναν πιο μιτσή να σταυρώνει το δρόμο.

    τωρά για την άποψη τη δική σου πας το θέμα ,εν μ’αρέσκει να κρίνω. ο καθένας έχει την άποψην του τζ’εν σεβαστή που ούλλους

    Συγγνώμη που έφκηκεν έτσι μεγάλο :)

    misharos: Εν αλήθκεια ότι ξέρουμεν λλιότερα ελληνικά. Τζιαι εμάς έχουμεν που παν ιδιαίτερα αλλά εν μπορείς να συγκρίνεις με του δημοσίου. Πολλά σωστή στην 2η παράγραφο. Τζίνο που μου αρέσκει στο δημόσιο εν ότι εν καθρέφτης της κοινωνίας. Έννεν μόνον οι καλύτεροι τζιαι οι οικονομικά ευκατάστατοι.

  18. Kala re ti ennoeite oti kapoios tou dimosiou prepei na kamei idiaitera panw sta idiaitera gia na piasei 5 gces gia na paei agglia an thelei???

    Egw ekama 1 GCE A level je 1 O level (agglika pou kamnoun oulloi nmz) je mazi me to apolitirio empika Imperial College (ranked 3rd in the uk).. Touta mono.. 2 idiaitera ekama sti zwi mou… Oi egglezoi exoun polla psila to Apolitirio tou likeiou giauto den einai anagki na exeis 4 kai 5 gces..

    sry gia ta greekglish

    misharos: Χμμ ενδιαφέρον. Όμως τα ιδιαίτερα χρειάζουνται. Δηλαδή, το oxford τζιαι το cambridge ζητουν 3 Α σε Α level για να σπουδάσω τζίνον που θέλω. Φυσικά εμπορούσα να κάμω πτυχίο κάπου αλλού τζιαι ύστερα να πάω σε τζίντα πανεπιστήμια. Αγγλία ναι, έσιει τρόπο να πάεις τζιαι που την πρώτη.

  19. ALLOW!
    To lipon, paw idiotiko, je epd varkume na polilogo, i’m glad pou edialeksa na mpw se idiotiko. trust me, pou tin stigmi p en ekames experience to dimosio en kseris poso evgnomwn prp na ise p paeis idiotiko… je the other way round vevea..
    Anw, je en me enoxli pou mesa se 5 grammes esira 19293 agglikes fraseis .. oi.. afta.. bye bye!

    misharos: Κάπου σε ξέρω νομίζω. Είσαι του ’92; Φυσικά εν μπορώ να κρίνω τζιαι τα θκιο, καθολικά, αφού μόνο στο έναν επία. Τες ευτζίες μου!

  20. epiena idiotiko alla espasa ta nevra m emu areske re kumpare eleos diladi na me se afinu n milas ellinika giati tzini i stoli tus………en antexete. eleo oti ta idiotika en ashima sxolia antithetos epola kala alla kofku s t dromo s (mpori n thelis n pais ellada kipro akoma k italia n spudasis) alla t idiotika pasi isha agglia agglia agglia vevea exu k ta kala tus t pitharxia as pume alla k kini en osena simio aspume ta idiotika exu ena onoma k prospathu n minu 3ila ela omos p ama mpis mes to sxolio katalavis oti k tzimesa eshi alitia. alla kseru i parapano k xonu ta kala gia n men ifkenu sti epifania k xalasi t onoma… telospato telika allaksa sxolio epia dimosio tulaxisto sta dimosia kseris k ta kala k ta kaka prin na pais. eno sta idiotika prepi n ta anakalipsis. a k kati allo pistefko oti ama thkevazis esto k lio s opio sxolio k na ise kino p thelis ena t kamis (k xoris idietera) k to pio simantiko se opio sxolio kai na ise prepi n ise eftixismenos allios ti noima exi i mathitiki zoi???!!! : )

    misharos: Ωραίες τζιαι σωστές οι σκέψεις σου! Ευχαριστώ που τες εμιράστηκες

  21. Παράθεμα: Ιδιωτικό ή δημόσιο σχολείο « Δουκατον

  22. Γειά σας!!
    Εγώ βασικά πάω Στ’ τάξη σε δημόσιο δημοτικό και σκέφτομαι να πάω γυμνάσιο σε ιδιωτικό.Βασικά θέλω να πάω τζαι οι γονείς μ λαλούν μ να θκιαβάζω καλά τζαι αν είμαι καλή μαθήτρια να με στείλουν εξετάσεις τζαι αν πιάω υποτροφία να πάω σκέφτουμαι το GC SCHOOL ή SENIOR βασικά εννά δώκω τζαι για τα θκυό ΑΛΛΑ με τούτα που είπατε ενιξέρω νομίζω άλλαξα γνώμη.Αλλά που την άλλη θέλω ΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΑ πολλά να πάω να σας πω τζαι τους λόγους:
    1) Σε ιδιωτικό σχολείο εν θα χρειαστεί να πάεις ΕΧΤΡΑ μαθήματα.
    2)Οι συμμαθητές σου εν πιο καλή συμπεριφορά τους.
    3)Αλλά τζαι το επίπεδο τους εν πιο καλό που τα δημόσια σχολεία.
    Αυτά!!!!!

    Ευχαριστώ και ελπίζω να απαντήσετε επειδή έχει 5 χρόνια που το βάλατε

  23. Γεια σου! :)
    Έζησα μόνο το ιδιωτικό άρα εν μπορώ να σου πω ποια είναι η κατάσταση σε ένα δημόσιο σχολείο. Πάντα να ξέρεις όμως ότι εν πρέπει να είμαστε απόλυτοι τζιαι να βάλλουμε ιδιωτικά σε ένα καζάνι τζιαι δημόσια σε άλλο. Υπάρχουν σχολεία και σχολεία.
    Για το 1) Η πλειοψηφία της χρονιάς μου στις τελευταίες 2 τάξεις επήεννεν ιδιαίτερα. Για δύο λόγους: 1) Η αδυναμία των καθηγητών να διδάξουν καλά το μάθημα. Υπάρχουν καθηγητές άχρηστοι, καθηγητές που δεν ασχολούνται τζιαι δεν παραδίδουν σωστά το μάθημάν τους. Ο 2ος λόγος είναι η προσπάθεια κάποιου να βελτιώσει όσο το περισσότερο γίνεται το βαθμόν του. Αν το σχολείο σε παίρνει σε έναν επίπεδο 8/10, θα κάμεις ότι είναι δυνατό για να φτάσεις τα 10/10. Θα εμπορούσα να πιέννω ιδιαίτερα αλλά δεν επία που πείσμα, λόγω του ότι μου είχαν πει οτι δεν θα εχρειαζομουν ιδιαιτερα. Εννοείται ότι θα με εβοηθούσαν όμως τα ιδιαίτερα. Επίσης, για αρκετά μαθήματα, η δουλειά που γίνεται στα ιδιαίτερα είναι σαφώς ανώτερη από τι γίνεται στο σχολείο.
    Για το 2, Και στα δύο σχολεία υπάρχουν κοπελλούθκια που δεν τους κόφτει, παλιοκοπελλούθκια. Το θέμα είναι ότι στο ιδιωτικό δεν έχουν αντίκτυπο στην τάξη, δεν επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό τη διεξαγωγή μαθήματος. Εν αππώνουνται για να δημιουργήσουν πρόβλημα.
    Για το 3, εξαρτάται που τον μαθητή. Έννεν κάτι απόλυτο. Εξαρτάται που σένα εαν θα είσαι καλή ή όι.
    Αυτά :) Ελπίζω να πάρεις τη σωστή απόφαση. Το σωστό ή το λάθος εξαρτάται που σένα, που κανέναν άλλον. Μπορεί να σου ταιριάζει το ιδιωτικό, μπορεί και το δημόσιο.
    Αν έχεις άλλες ερωτήσεις στείλε μου email :) angelos94@msn.com
    Να’σαι καλά!

Σχολιάστε

