Θρησκεία.

Εμεγάλωσα σε μιαν πολλά χριστιανικήν οικογένεια. Ήμουν πιστός στη θρησκεία, στο Χριστό, στο Θεό. Κάποτε έθελα να γίνω τζιαι μοναχός όταν μεγαλώσω. Παρ’όλ’αυτά, τον τελευταίον τζιαιρό εξέκοψα. Αμφισβητώ πλέον τη θρησκεία τζιαι την πίστη. Βλέπω την σαν ένα παραμύθι. Ο Θεός έκαμεν τον Αδάμ τζιαι την Εύα τζιαι επειδή εφάαν ένα μήλον, που τότε εγεννήθηκεν η αμαρτία τζιαι ο διάβολος προσπαθεί συνεχώς να καταστρέψει το έργο του Θεού τζιαι ήρτεν ο Θεός στη Γη, δισεκατομμύρια χρόνια μετά που εδημιούργησεν τον κόσμο, για να μας σώσει από την αμαρτία τζιαι εσταυρώθηκεν για μας τζιαι επάτησεν τον θάνατο τζιαι τζιαι τζιαι. Έφκαλα το κομποσχοίνι τζιαι τον σταυρό που εφορούσα. Πιστεύκω ότι μπορώ να καταφέρω πολλά πράματα μόνος μου. Φυσικά εν μπορώ να καταφέρω τα πάντα, κάπου έχω όρια. Όπως τζιαι ένας κάττος εν αδύνατο που την φύσην του να οδηγήσει αυτοκίνητο, έτσι τζιαι για μένα, εν αδύνατο που τη φύση μου να καταφέρω πολλά πράματα. Τζίνα που θέλω να καταφέρω όμως τζιαι μπορώ, ξέρω ότι μπορώ να τα καταφέρω μόνος μου. H πίστη σε κάποιον που δεν είδα ποττέ, τζιαι μόνον ακούω γι’αυτόν, τζιαι ούτε εν επιβεβαιωμένον ότι υπάρχει, εν με εμπνέει.

Επίσης, υπάρχουν τόοσες πολλές θρησκείες στον κόσμο, που το γεγονός ότι η κάθε μια πιστεύκει στον θεόν της με ούλλον της το πάθος τζιαι έσιει τζιαι στοιχεία που να λαλούν πως τούτος ο θεός εν ο πραγματικός Θεός, ανησυχεί με. Ο θρησκευτικός μας, ήσιεν μας πει κάποτε ότι εν γίνεται τόοσοι ανθρώποι να αφιερώνουν τη ζωή τους τζιαι να γίνουνται μοναχοί, για κάτι που εν υπάρχει. Είπεν μας να σκεφτούμε πόσο σίουροι εν τούτοι οι αθρώποι για το Θεό τζιαι το Χριστό. Όμως, παντού έσιει μοναχούς. Έννεν μόνο στο χριστιανισμό.

Που την άλλην, εν τα θαύματα. Κάποια σίουρα μπορεί να συμβαίνουν επειδή εν γνωρίζουμεν κάποια πράματα(Όπως στην αρχαίαν Ελλάδα που ενομίζαν πως εν ο Δίας που έσυρνεν τους κεραυνούς επειδή δεν εγνωρίζαν ότι εν η φύση που τους δημιουργά). Όμως σε κάποια άλλα ,πραγματικά, η επιστήμη σηκώννει τα σιέρκα ψηλά, τζιαι ο μόνος που μπορούμεν να αποδώσουμεν το θαύμα είναι κάποιος πάνω που τις δυνατότητες τζιαι την αντίληψην του ανθρώπου. Υπάρχουν επίσης οι προφητείες. Έναν παράδειγμαν, ο Πάτερ Παϊσιος. Είπεν για μεγάλες πλυμμήρες, για σεισμό, για φωτιές, για φτώχια. Εν μπορώ να θυμηθώ τωρά αν έγιναν μεγάλες πλυμμήρες ή μεγάλος σεισμός. Φωτιές εγίναν. Τεράστιες. Η φτώχια, έρκεται με τις περικοπές που εγίναν στην οικονομία φέτος. Τζιαι ο Παϊσιος, είπεν τζι’άλλα, πολλά μεγάλα πράματα. Το Άγιον Φώς, επίσης. Πιστεύκω σε πολλά από τα οποία εδίδαξεν ο Χριστός, τζιαι ακολουθώ τα. Κάποιος ερώτησεν τον Jacque Fresco(φανατικός αθεϊστής) κάποτε, τι πιστεύκει για τον Χριστιανισμό. Απάντησεν «Εν υπέροχος. Πότε εννα αρκέψει να τον ακολουθει ο άνθρωπος;». Τάχα ότι σήμερα, ακόμα τζιαι οι πατέρες, προσποιούνται κοντά στον Χριστό.

Εμπάσιουγέι, τον τελευταίο χρόνο όποτε πάω εκκλησία παρακαλώ τον, αν υπάρχει,  να μου το δείξει. Ακόμα εν είδα τίποτε. «Μου ένει αρκετό να θωρώ έναν πολλά όμορφο κήπο, χωρίς να πιστεύκω ότι έσιει νεράϊδες στο βάθος του».(Richard Dawkins).Κρατώ επιφυλάξεις όμως. Γιατί ένιξερω, κάτι μπορεί να υπάρχει.

Τώρα να δούμεν…

14 thoughts on “Θρησκεία.

  1. a) Ο Θεός δεν έθκιωξεν τον Αδάμ τζιαι την Εύαν που τον παράδεισον γιατί εφάν τον απαγορευμένον καρπόν αλλά γιατί όταν τους ερώτησεν τι εκάμαν του είπαν ψέματα η Εύα τζιαι ο Αδάμ επροσπάθησεν να φταίξει την Εύαν για το δικόν του ατόπημαν.

    β) Τζίνον που ξεχωρίζει τον Χριστιανισμόν που τες άλλες θρησκείες είναι πως ο Χριστιανισμός εν θεοφανέρωτος, δηλαδή ο ίδιος ο Θεός μέσω του Χριστού μας εφανέρωσεν την πίστη, ενώ οι υπόλοιπες είναι θεόπνευστες, δηλαδή οι ‘προφήτες’ εμπνευστήκαν που τον Θεό για να τις διδάξουν (Μωάμεθ, Βούδδας κλπ).

    Συνέχισε να ρωτάς τζιαι να αμφισβητείς. «Ερευνάτε τας Γραφάς, καθώς ηκούσατε παρά του Δεσπότου,
    ότι αύταί εισιν αι μαρτυρούσαι περί αυτού, και ουκ αγνοείτε το θαύμα.»

    misharos: Πάλε όμως, πιστεύκω πως ο Θεός της Αγάπης, εν έπρεπε να τιμωρήσει, αλλα να συγχωρέσει, για να δείξει τη σημασία της συγχώρεσης. Βασικά, εν πιστεύκω στην ιστορία του Αδάμ τζιαι της Εύας. Πιστεύκω εν συμβολική για τον τζιαιρό που οι άνθρωποι ανακαλύψαν την αμαρτία τζιαι εππέσαν μόνοι τους σε έναν κόσμον αμαρτίας. Για το 2ο, έτσι ένει τζιαι εν ένας που τους λόγους που έχω τις αμφιβολίες που για το ότι εν υπάρχει Θεός.
    Θα συνεχίσω να αμφισβητώ τα πάντα, ώσπου να βρω τζίνον που με ικανοποιεί :)

  2. Αρέσκει μου ο τρόπος που διατυπώνεις τις σκέψεις σου, κάποιες στιγμές αισθάνθηκα ότι εν εγώ που έγραψα το ποστ. Έχω τζιαι εγώ τούτες τες σκέψεις.. που την άλλην άμαν μου διηγείται η γιαγιά μου την ιστορία που επήε στους Αγιους Τόπους τζιαι είδεν πως «έρκεται» το Άγιον φως σκέφτουμαι ότι εννεν δυνατόν να μεν υπάρχει ο Θεός..

    misharos: Σίουρα το Άγιο Φως εν ανεξήγητο τζιαι κανένας εν εμπόρεσεν να το εξηγήσει. Υπάρχει τρόπος να ανάψει ένα κερί μόνον του τζιαι τρόπος να βάλεις φωτιά σε ένα κερί τζιαι να μεν καίει. Όμως, εν κενά επιχειρήματα. Επίσης, υπάρχει τζιαι η κολόνα που εφκήκεν το Άγιο Φως, όταν οι χριστιανοί εμείναν έξω που τον ναό το 1500κάτι. Πράγματα έξω που τις δυνατότητες τζιαι την αντίληψη του σημερινού ανθρώπου…

  3. Για πολλά χρόνια έκανα αναλογες σκέψεις σε περιοδους γιορτων, κι ενιωθα ταυτοχρονα καραβι ακυβερνητο μεσα σε μια φουρτουνα ερωτησεων, αγωνιων και αποριων…Τελικα, εμαθα να μην εχω αναγκη να ψαχνω το μεταφυσικο θαυμα, την αποκαλυψη καποιας φοβερης και τρομερης προφητειας που θα μας γονατισει ολους απο την ενταση της. Σε μια συνεντευξη του, ο Ηλιας Λαγιος ρωτήθηκε αν πιστευει στο Θεο. Απάντησε: «Πιστευω στον ανθρωπο». Από τότε ειναι η απαντηση που προτιμω….

    misharos: Σωστά. Υπάρχουν φορές που νιώθω ότι μπορώ να καταφέρω πράματα μόνος μου. Μόνος μου! Χωρίς να πιστεύω ότι κάποιος με βοηθά. Παλιά, όταν επερπατούσα στο σκοτάδι, έβαλλα τζιαι 15 φορές τον σταυρό μου για να περάσω.Τζιαι όντως εβοηθούσεν! Αλλά πιστεύκω εν κάτι σαν placebo. Τωρά μπορώ μόνος μου με τη δύναμη που έχω ως άνθρωπος να περπατώ στο σκοτάδι :)

  4. Μισιαρέ το μήλον εν συμβολικό. Ο Θεός έδωκεν στους ανθρώπους ελευθερία τζαι είπε τους ένα μόνο πράμα να μεν κάμουν. Τζαι μόλις εμυριστήκαν ότι μπορούν να γινούν θεοί, πιο δυνατοί που το Θεό που τους έπλασε, εκάμαν την ματσουτζιάν. Τζαι όταν δεν εμετανιώναν αλλά έφταιεν ο ένας τον άλλο, ο Θεός αφαίρεσεν τους πολλά που τζείνα που τους έδωσε τζι έστειλεν τους να δουν πώς κερδίζουν κάποια αγαθά, εφόσον όταν τους τα είσιεν έδωσεν ούλλα δεν το εκτιμήσαν. Νομίζω εν λογικό, ο κάθε καλός γονιός θέλει να πειθαρχήσει τα παιθκιά του τζαι να τα συνετίσει. Εν σημαίνει ότι εν τα αγαπά. Εξάλλου μετά έστειλε τον Υιό του που εσταυρώθηκε για τις βλακείες μας πάλε. Πόσες φορές να μας πλησιάσει τζι εμείς να Τον παρακούμε, να Τον σταυρώνουμε… Αν δέννεν τούτον απόλυτη αγάπη τότε δεν ξέρω τί είναι.

    Αν καρτεράς να έρτει να σου εμφανιστεί ο Θεός απλά τζαι μόνο για να Τον πιστέψεις εν θα γινεί ποττέ. Διότι εσύ ο ίδιος κόφκεις κούρβες τζαι απορρίπτεις Τον μέχρι απόδειξης του αντιθέτου. Αν πραγματικά θέλεις να Τον δεις, κοίταξε λίγο μες τη ζωή σου, δες πόσα καλά έσιεις για τα οποία εσύ δεν εκοπίασες καθόλου τζαι δε πόσα που τούτα χρωστάς τα στον εαυτό σου τζαι πόσα όι. Εσύ προσωπικά έσιεις την υγεία σου, τους γονείς σου, φαί, σπίτι (πιστεύκω). Πράματα που έν ήταν που το σιέρι σου.

    Αν θέλεις να δεις Τον Θεό πρέπει να ρίψεις λλίο τον εαυτό σου τζαι να μεν πιστεύκεις ότι ξέρεις τα ούλλα τζι έφκαλες πόρισμα για ούλλον τον κόσμο τζαι την ύπαρξη του. Έτσι κάμνουμεν οι παραπάνω, εγινήκαμεν ξερόλες. Ψάξε Τον εσύ αν ενδιαφέρεσαι πραγματικά, διάβασε τη ζωή του Χριστού, προσευχήθου, μίλα με άτομα που Τον εζήσαν αντί να κάτσεις να καρτεράς. Εν κρίμα να Τον απορρίφκεις επειδή έτσι κάμνουν τζι άλλοι (π.χ. ο comedian που τα ξέρει ούλλα από ότι φαίνεται.). Ψάξε το μόνος σου, τζαμαί που πρέπει να το ψάξεις. Μεν μείνεις μόνο στον στοχασμό.

    Εύχουμαι να σου χαρίζει ο Θεός χρόνια πολλά τζαι καλά!

    misharos: Μα ο Θεός εν έξερεν πως οι άνθρωποι ήταν να κάμουν έτσι; Εν παντογνώστης. Ναι μεν είμαστεν λέμεν έδωκεν μας ελευθερίαν, αλλά αφού φένεται πως εν προσχεδιασμένα! Ο Θεός έξερεν ότι όταν έρτει στη Γη εννα τον σταυρώσει ο τάδε τζιαι ο τάδε τζιαι εννα τον προδώσει ο Ιούδας κλπ κλπ. Εν σαν να τζιαι ππέφτουμεν σε παγίδα. Αποκαλούμε «βλακείες μας«, τα όσα ο Θεός ήσιεν προσχεδιασμένα για μας; Τζιαι με τον πύργο της Βαβέλ, οι άνθρωποι επροσπαθήσαν να φτάσουν τον Θεό. Το ότι τούτον υποτίθεται φταίει που υπάρχουν διαφορετικές γλώσσες στον κόσμο, εν παράλογο. Τζι’όμως υπάρχει στη Γένεση.

    Έσιεις δίκαιον ότι βλέπω κάποια πράματα του Θεού, αρνητικά(π.χ. ακούσω για ένα θαύμα, εννα σκεφτώ αμέσως τι το απορρίπτει), όμως ο Θεός ξέρει τα όρια μου. Ξέρει ότι αν μου στείλει το τάδε, δεν θα το πιστέψω, όμως, αν μου στείλει το τάδε, θα το πιστέψω. Απορώ γιατί μου στέλλει πράματα που ξέρει ότι εν θα πιστέψω. Εν πιστεύκω να παίζει ζάρκα τζιαι να λαλεί «Άτε στέλλω του το τούτο το σημάδι τζιαι μακάρι να πειστεί ότι υπάρχω». Εκτιμώ τα τούτα ούλλα που έχω. Κανένας εν μου είπεν όμως ότι τούτα ούλλα προέρχονται από κάποιον Θεό. Μπορεί τζιαι ναν τύχη. Γιατί περί τύχης πρόκειται να γεννηθώ εγώ στην Κύπρο τζιαι όι στο Μαλάουι στο οποίο θα επέθαινα στα 2 μου χρόνια που πείνα. Ο Θεός εν αγαπά κάποιους πιο πολλά που κάποιους άλλους. Γιατί τότε εγώ να έχω τα πάντα, τζιαι ο Ρατζιφ που ζει κάπου στην Αφρική να μεν έσιει απολύτως τίποτε; Εμπορούσεν τα 35 000 μωρά που πεθανίσκουν κάθε μέρα που πείνα κλπ, να τα στείλει να γεννηθούν στην Ευρώπη ή στις Η.Π.Α., όπου σίουρα θα είχαν μιαν πολλά καλύτερη ζωή απ’όσην έχουν τωρά.
    Ακόμα ψάχνομαι…:)

  5. Φίλε μου εγώ προσωπικά νε μεν έχω την πίστη μου τζαι την θρησκεία μου, αλλά επιλέγω κάποια πράματα που μπόρο να επισημάνο τζαι να αποδείξω! Αν είσχεν ο θεός να μου δίξει κάτι εν να το κάμει αν γινει ποττέ! Αλλά εγιώ προσωπικά βασίζουμε πάς το evolution που εν επιστημονικά αποδεδηγμένο! Αλλά κάποια πράματα που εν εξιγιούντε τζαι λαλούν τα θαύματα έχω τα στα επιστημονικά ανεξήγητα..γιατι κόμα μάχουντε να τα έβρουσην! Τζαι αλλο κάτι μπορεί να ενι τζαι σκέττα σύμπτοση! Εν μπορο να το αΧποδείξω εν το πιστέψω…Έχω κάποιες πηγές (π.χ. Χρηστος) επιλέγω να πιστεψω…Εν ανεξήγητα (π.χ. Θαύματα Του) ενιξερω αν πρέπει να πιστεφκω!…Εν μέρει να βασικά ναι εν να τα πιστέψω αλλά του νεομοντερνισμούς τουσ εν τους μπορώ!
    Είμαι μεν την ιδεολογία του σκέττου αππορημένου ανθρώπου που γυρέφκει, τζαι όι τζινου που του τα βάλουν στο νουν του που μορό τζαι κάμνουν τον rainwash!
    Peace out φιλοι!
    Τζαι καλόν πασκαν!

    misharos: Κοίτα, έσιει θαύματα που εν μπορείς να τα εξηγήσεις. Τζιαι παρά να τα έσιεις στα επιστημονικά ανεξήγητα ρε τζιαι να περιμένεις που τους επιστήμονες να τα λύσουν, καλύτερα να βάλεις το σιέρι σου εσύ. Λαλείς για το evolution, που εν επιστημονικά εξηγημένο. Μα τα θαύματα, εν επειδή εν επιστημονικά ανεξήγητα που εν wow! Μπορεί τζιαι να έχουν επιστημονικήν εξήγηση, μπορεί ναν συμπτώσεις, εν ξέρω. Καλόν Πάσχα τζιαι συνέχισε να ψάχνεις :)

  6. η συνηθης τακτικη οσων θεωρουν τον ανθρωπο θεο.ειναι ενα σταδιο που ολοι περνουμε.αλλα εσκεφτηκετε λεβεντες?ποιος σας εκαμε?γιατι ειμαστε ουλλοι διαφορετικοι?να πιστεψω οτι δεν γιορταζετε?εν ουλλοι ψευτες οσοι ειδα θαυματα?μεν ακουετε μαλακιες.τουτο που επαθετε ειναι αποτελεσμα των αντιχριστν που κυριαρχουν παντου.τηλεοραση,σινεμα,μμε,βιβλια παντου εχουν χερι/αυτοι μας γεννουν την σκεψη αυτη.σε κανενα δεν φανερωνεται ο χριστος γιατι του λεεις αν υπαρχεις ελα!την στιγμη που διαπραττεις ιεροσυλια και αμφισβητας τον δημιουργο σου εν πελλας να σου κατεβει?εν να μεινεις στον τοπο.εν να αλλαξεις που μονος σου γνωμη καποτε.

    misharos: Δεν θεωρώ τον άνθρωπο θεό. Θεωρώ τον άνθρωπο, άνθρωπο. Μπορώ, ως άνθρωπος, να καταφέρω τα πάντα. Τζιαι με το «τα πάντα» εννοώ όσα μου επιτρέπει η φύση μου. Έχουμεν κάποια όρια ως άνθρωποι. Για τη δημιουργία, ένιξερω ποιος με έκαμε. Μπορώ να σε ρωτήσω, τον Θεόν ποιος τον έκαμεν; Ή τα πράματα που επροκαλέσαν το Big Bang, πώς εγίναν; Το ότι είμαστεν διαφορετικοί πιστεύκω εν λογικό. Το παράλογο ήταν να είμαστεν ούλλοι διαφορετικοί. Τα πάντα στον κόσμον εν διαφορετικά μεταξύν τους. Για τις εμπειρίες που θαύματα, εν που τα μόνα πράματα που με κρατούν στην αναζήτηση του Θεού. Μα τωρά εθυμήθηκεν ο αντίχριστος να «κυβερνήσει»; Έσιει τόσα εκατομμύρια χρόνια που εξέπεσεν. Φυσικά εν πελλός να μου κατεβεί που τη στιγμή που τον αμφισβητώ. Τότε ενει που πρέπει να μου κατεβεί, όταν πάω μακριά του. Αν εν ιεροσυλία να τον αμφισβητώ, τότε εν έπρεπεν να βάλει στον άνθρωπο την αμφισβήτηση…

  7. Πιστεύω στον άνθρωπο, όπως είπε τζιαι κάποιος πιο πάνω. Έγραψα το τζιαι σε κάποιο ποστ πιο παλιά αλλά κανένας εν έκαμε τον παραλληλισμό με την θρησκεία.

    Όσο μεγαλώνω τόσο πιο μάταια και κενά μου φαίνουνται τούτα ούλλα τα παραμύθια. Συγγνώμη αν προσβάλλω κανένα αλλά πάει καιρός να νιώσω την ανάγκη να ζητήσω βοήθεια που τον Θεό, προτιμώ να την βρίσκω μέσα μου.

    Τζιαι λίο άσχετο: εψές εσκέφτουμουν ότι το πιο άκυρο μάθημα που έκαμα σε 12 χρόνια στο σχολείο ήταν τα θρησκευτικά. Δεν μου άφησε τίποτε.

    Καλά κάμνεις να αμφισβητάς τζιαι να μεν είσαι αρνί. Η αμφισβήτηση εν η μητέρα της πρόοδου.

    misharos: Σε τζίνο το ποστ είχα σου γράψει «Οπόταν όι σε μιαν υπεράνθρωπην δύναμη; Μπράβο!» :) Είσαι πολλά καλή άμαν βρίσκεις τη δύναμη στον άνθρωπο. Βασικά, τα θρησκευτικά εμέναν αρέσκαν(παρατατικός γιατί εσταματήσαμεν να κάμνουμεν) μου. Έπαιζεν ρόλο τζι’ο καθηγητής βέβαια. Ήσιεν ωραία μηνύματα για τη ζωή. Προσπαθώ να μεν είμαι αρνί. Ούτε των του Θεού, ούτε τζιαι των άθεων. Αν είμαι αρνί, είμαι αρνί του εαυτού μου!

  8. ο άνθρωπος έχει ανάγκη να πιστεύει σε κάτι μεγαλύτερο από τον ίδιο, ειδικά στις δυσκολίες.

    από την άλλη, αν οι εκπροσώποι Του, συμπεριφέρονται έτσι όπως συμπεριφέρονται (σκάνδαλα παιδεραστίας, οικονομικά σκάνδαλα κλπ) μάλλον δεν πιστεύουν και τόσο στον θεό, έτσι;

    Τσαρτελλούι εμένα τα θρησκευτικά με φρίκαραν, τόσοι ευφάνταστοι σκοτωμοί να διδάσκονται σε τόσο μικρά παιδιά!

    misharos: Ίσως επειδή εν πιστεύκει στην δύναμήν του, επικαλείται κάτι μεγαλύτερο. Καλά, σήμερα οι «εκπρόσωποι» του, εν για κλάματα. Αντίθετοι με τα όσα εδίδαξεν τζιαι είπεν ο Χριστός. Οι σκοτωμοί εν μέρος του brainwash :)

  9. Η βίβλος είναι ένα ιδιοφυέστατο βιβλίο. Παρουσιάζει μέσα από τα γραπτά της την ιστορία της ανθρωπότητας για την περίοδο που γράφτηκε. Είναι μια φιλοσοφική μυθολογία που αναγνωρίζει τα κακά της ανθρώπινης φύσης, την προδοσία, την κακεντρέχεια, την υστεροβουλία κτλ αλλά και τα καλά της, την αγάπη, την καλοσύνη. Και προσπαθεί να περάσει μήνυμα αισιοδοξίας, ότι έχουμε ως ανθρώπινα όντα την ελευθερία της επιλογής, και μας ωθεί να επιλέξουμε το καλό.

    Θρησκεία γίνεται όταν αυτές οι ιστορίες γίνονται δόγμα και η κάθε μια τους ερμηνεύεται κατά πως αρέσει της κάθε εκκλησίας.

    Τον Θεό τον δημιούργησε ο άνθρωπος διότι είναι φοβερά καταλυτικό το αίσθημα ότι έχεις πάντα κάποιον να σε προστατεύει, να σου απαλύνει τις τύψεις για κακές επιλογές που έχεις κάνει. Να απαλύνει τον πόνο σε πράγματα που αδυνατείς να καταλάβεις και να εξηγήσεις, όπως τα συναισθήματα σου σε στιγμές πένθους. Η λέξη placebo που χρησιμοποίησες πιο πάνω είναι η πιο εύστοχη. Ως placebo δηλαδή ο Θεός μπορεί να βοηθήσει στην ψυχική δύναμη, αλλά δεν παύει να είναι ανθρώπινο δημιούργημα.

    Το να «την κόφκει» κανείς την σήμερον ημέρα ότι ο Θεός είναι κάτι το υπαρκτό, είναι το λιγότερο αφελές.

    misharos: Ενδιαφέρον τα όσα λαλείς για την Βίβλο. Ενδιαφέρον προσέγγιση. Ποττέ εν την εθκιέβασα. Εκτός που κάτι πράματα που λαλεί κάποιες οδηγίες του Θεού π.χ. «Όποιος κτυπήσει κάποιον άλλο και τον θανατώσει, να θανατώνεται», «Όποιος σηκώσει χέρι ή κακολογήσει τον πατέρα ή την μητέρα του, να θανατωθεί», «Καθένας που λατρεύει οποιοδήποτε Θεό εκτός απο μένα να θανατώνεται». Ρε μα περιπέζετε μας;;; Ποιος Θεός της αγάπης, της συγχώρεσης εν τούτος; ΕΥΚΟΛΑ καταλαβαίνουμεν ότι οι ανθρώποι της εποχής είχαν σχηματίσει εναν θεό σύμφωνα με τις αντιλήψεις τους. Insane.

    Για το placebo, εν ήμουν σίουρος αν το εχρισημοποίησα σωστά. Χαίρομαι που το επιβεβαίωσες ότι ήταν σωστό. Είχα ακούσει μόνο για τα χάπια placebo τζιαι έκαμα τούτην τη σύνδεση με το θεό.

    Oι αμφιβολίες μου για την ύπαρξη του Θεού μεγαλώνουν…

  10. Εγώ είμαι non-religious. Not necessarily atheist, επειδή εν ξέρω τι υπάρχει out there. Τζίνο που ξέρω όμως εν ότι εν θέλω να είμαι μέρος οργανωμένης θρησκείας που κάμνουν τζαι λαλούν πράματα μόνο τζαι μόνο επειδή κάποιος είπεν τους. Χαίρομαι που προβληματίζεσαι.

    misharos: Άμα κάτσεις να σκεφτείς λλίο λογικά τζιαι δεις την βάση ούλλων των θρησκειών γίνεσαι agnostic atheist. Πιστεύκω εν τούτο που είσαι. Εν πιστεύκεις σε θεούς κλπ αλλά εν μπορείς να αποδείξεις ότι εν υπάρχουν.

Σχολιάστε

