ΣΙΚman vs ρατσιστής περιπτεράς = 1-0

Εψές είχαμεν , το σχολείο, το καρναβαλίστικο μας πάρτυ, σε club κάπου στη Λευκωσία. Έσιει που το δημοτικό να πάω σε καρναβαλίστικο τζιαι εν η 3η φορά που πάω σε club. Η πρώτη ώρα επεριείχεν αναγνώριση του ενός τζιαι του άλλου με χαχαχα τζιαι χαχαχου τζιαι ινταλως εντυθηκες μα δε τον χουχουχου εν χαννεις φερμου την περούκκα σου χαχα κουλουπού. Οι άλλες 2 ώρες είχαν χορό, χορό τζιαι χορό. Πρώτην φοράν εχόρεψα στη ζωή μου ( Ναι τες προηγούμενες 2 φορές που επία club εν εχόρεψα).
Εντύθηκα χίππης. Δατς μι.

Εμπάσιουγεί, επέρασεν η ώρα στο πάρτυ. Ώρα να φύουμεν. Ε με 2 ποτήρκα νερό τζιαι μια πορτοκαλάδα εν τζιαι χορτάννεις. Επεινούσαμεν. Τι να κάμουμεν τι να κάμουμεν πάμεν να πιάμεν τίποτε που το περίπτερο δαμέ δίπλα. Πάμεν.

Πάμεν τζιαι μπαίνουμεν μέσα.

Τζίντην ώρα μια γυναίκα, ξένη, ήρτεν μέσα στο περίπτερο τζιαι ερώτησεν ποιού ήταν το αυτοκίνητον που ήταν παρκαρισμένον ακριβώς έξω που το περίπτερο.

«Εμένα. Λαλεί της ο περιπτεράς, έσιει πρόβλημα», με απειλιτικόν ύφος.

Ωχ, «έσιει πρόβλημα;», «έσιει πρόβλημα;». Τούτες οι λέξεις σημαίνουν καφκά. Huston, we have a problem, over. We’re sending you a book named «How to become the ΣΙΚman», over. Thekkiou, over. What?, over. Thank you, over. Ah you are welcome, over. Το βιβλίον ήρτεν με ταχύτητα φωτός, εθκιέβασα το με ταχύτητα φωτός τζιαι έγινα ο ΣIΚman! Ιδού:

Η ξένη παίρνει ψαρωτικόν ύφος τζιαι λαλεί του: «Εε ναι εμποδίζει με να φκάλω το αυτοκίνητό μου. Μπορείτε να το μετακινήσετε σας παρακαλώ;»

«ΤΕΛΙΩΝΕ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΝΝΑ ΤΟ ΤΑΡΑΞΩ. Χωρεί σε τζιαι καλοχωρεί σε να περάσεις! Σαν μεν το επαρκάρισκες τζιαμέ», απαντά της ο περιπτεράς.

Αμάναμου μάναμου τζι’άμαν το άκουσα τούτον. Έγινα δράκος, έγινα φωθκιά, έγινα Παγδατής που χάννει που το νούμερο 1765, έγινα ΕΔΕΚ σαν φέφκει που την κυβέρνηση, έγινα Αχάπαρη που μόλις της ανακοινώνει η πεθερά της ότι εννα τις χτίσει σπίτι πουπάνω της, ότι θέλεις έγινα.

Αλλά πάνω απ’όλα έγινα ο ΣΙΚman τζιαι με τις απέραντες μου τζιαι ακατανίκητες μου δυνάμεις απάντησα:

«Συγγνώμη κύριε, η κοπέλλα εζήτησε σας με τόσην ευγένεια να μετακινήσετε το αυτοκίνητο σας τζιαι σεις μιλάτε της με έτσι τρόπο»

Θωρεί με που πάνω ως κάτω, τζιαι που κάτω ως πάνω.

«Εν θα μου πεις τι εννα κάμω ρε μιτσή. Η κοπέλλα ήρτεν στη χώρα μου τζιαι πρέπει να υπακούει!». Μιτσήν το μμάτι σου!

«Συνεχίζετε να είσαστεν αγενέστατος. Η κοπέλλα εν μπορεί να περάσει εν το θωρείτε; Πιέννετε να ταράξετε το αυτοκίνητο σας please.»

«Ρε κουμπάρε ξαναλαλώ σου, εν θα μου πεις τι να κάμω. Το αυτοκίνητο μου τζιαμέ το έβαλα, τζιαμέ θα το αφήκω.»

«Οκ. Κυρία μου, προσπαθήστε να περάσετε, αφου λαλεί ότι μπορείτε. Εν πειράζει αν του το ττουμπάρετε. Έννεν κύριε;»

Πάει η κυρία, νευριασμένη.

Εντωμεταξύ οι άλλοι οι βλάκες εν ελαλούσαν τίποτε τζιαι ήταν φιρμένοι που το γέλιον επειδή εν με εξαναείδαν έτσι Ο_ο. Ούτε γω με εξαναείδα βασικά, αλλά εν εγελούσα.

«Κύριε λέησον πού σε ήβρα τζιαι σένα. Μεν τολμήσεις να ταράξεις το αυτοκίνητό σου! Εν τζιαινούρκο το δικό μου. Άμπα τζιαι χτάρεις το.», είπεν στην ξένη.

Τζίνη εσυνέχισεν ακάθεκτη, ξεκινά το αυτοκίνητο τζιαι βουρητός ο περιπτεράς πάει να την σταματήσει, φωνάζοντας «Θκιάολε μαύρε, εννα το ταράξω τα γέριμα ντάξει καρτέρα. Ελάτε έξω ρε μιτσιοί να μεν μου κλέψετε τίποτε!»

Επίεν, ετάραξεν το, η ξένη έφυεν. Τζιαι μεις μαζίν της ανταλλάσσοντας ματιές με τον ρατσιστή περιπτερά. Εμείς ευχαριστήριες τζιαι τζίνος θκιαολίστικες.

Mission accomplished!

ΥΓ1: Κυριά δικτάτωρ , το παραπάνω αποτελεί αποδεικτικό στοιχείον ότι μπορώ και έχω τη δυνατότητα να είμαι άξιο μέλος του ΣΙΚ.
ΥΓ2: Άσχετον αλλά, εψές έπραξα ακόμα έναν αμάρτημα στη ζωή μου. Σύμφωνα με τον οδηγόν εξομολογήσεως της εκκλησίας, αμαρτάνεις έαν: – Αν συμμετείχες ποτέ σε καρναβάλια ή «αποκριάτικες διασκεδάσεις», αν μασκαρεύτηκες ποτέ ή αν κάνεις το ίδιο και στο παιδί σου. +2. Νταμν ιτ :(.

13 thoughts on “ΣΙΚman vs ρατσιστής περιπτεράς = 1-0

  1. κλαίω που τη συγκίνησή μου

    εύγε ερπετόν μου

    έλα τζιαι θκυο νιshιάνια για το τόλμημά σου!

    όλοι μαζί και δυνατά: clap clap clap CLAP CLAP CLAP CLAP CLAP

    τζιαι για να γλυτώσεις τα έξοδα εγγραφής, πε μας τζιαι το περίπτερο

    misharos: Δικτάτωρ μου, σας υπερευχαριστώ για τα συγχαρητήρια σας. Τιμή μου να τα δέχομαι από εσάς. Εν θυμούμαι όνομα περιπτέρου. Κοντά στο Retro πάντως. Πίεννε έβρε το μόνη σου!(Oops, I shouldn’t say that! O_o) Γλυτώνω τα έξοδα εγγραφής πάλε όμως έννεν;
    Τι εν τα νιshιάνια;

  2. nai re, pes gia ton periptera na pame na ton trelanoume!! tha tou stelnoume mono allodapous na tou parkaroun ap exo kai na tou kleinoun t amaxi :))

    Geia sou re misharoui!!

    misharos: Έτσι έτσι :D

  3. χαχα
    Καλή φάση!
    Παλλικάρη της φατζίης ο περιπτεράς.
    Πάντως φακκά μου πολλά τούτη η κουβέντα «Ηρτεν στη χώρα μου τζαι πρέπει..».
    Ε κανεί σιόρ!! Εν κανεί που έμαθε τζαι τη γλώσσα σου η κοπέλα κάθεσαι τζαι παίζεις τζαι τον ανώτερο! Άξεστε!!

    misharos: Πες τααα! Μόνο στα λόγια ξέρουν κάποιοι.

  4. πράβο πράβο σίλια πράβο μισιαρούδιν μου!
    (τζιαι μετά λαλούν σου για εκθέσεις στο σχολείο μίσιημου…)

    misharos: Πράβο μου! Άιστους να λαλούν. Εν τζι’ακούω :D

  5. και η Ταμίας είναι περήφανη για σένα!
    προπαντώς για τον τρόπο σου

    (άτε σάζε το πουντζίν σου για τη συνδρομή)

    misharos: Η Ταμίας νομίζω γλύφει για να πιάει συνδρομή! Η Δικτάτωρ πουπάνω είπεν ότι αν πω το περίπτερο γλυτώνω τα έξοδα συνδρομής. Είπα το club. Πάλε κάμνει.(νομίζω) Muahahahaha :D
    Το ξέριες δεν θα πάρεις ουτε μία, ρε ταμία, ρε ταμίίία.

  6. νιshιάνια εν τα διακριτικά (;) που ξεχωρίζουν τον ένα αξιωματούχο που τον άλλο.Τζείνα τα V που έχουν οι αστυνομικοί πας τον ώμο τους – όσα πιο πολλά, τόσο πιο σπουδαίος. Σαμθιγκ λάικ δατ.

    σάννα τζιαι αντιμίλησες μου;!

    υ.γ. εξήχασα να σχολιάσω πόσο ανυπόθετο είναι να γιορτάζουν καρναβάλια παράτζιαιρα!!! άκου εψές καρναβαλίστικο μίshιμου…. τσκ.

    misharos: Χα…ωστέ. Θέκκιου. Τσου εν αντιμήλησα, είμαι αθώος! Έτσι εν τα ιδιωτικά, πάντα πρωτοπόρα :p. Βασικά εν ξένη καθηγήτρια που το έκαμνεν τζιαι εν εβρέθηκεν ένα πλάσμα να της πει ότι εν κάμνουμεν τα καρναβάλια μας μεστον Μάρτη, όπως τζίνοι.

  7. Άψογος! Μπράβο, να σε χαίρεται η μάνα σου. Ι’m very impressed.

    misharos: Yeahh. Τζιαι γω ήμουν impressed. Εν με αναγνώριζα O_o

  8. Σικμαν χαχαχα! Πολλά καλό α!
    Καλά ρε κορούες δηλαδή εν αντρέπεστε? Δαμέ ο σικμαν ερίσκαρεν την ζωή του, την σωματική του ακεραιότητα κλπκλπ τζιαι εσείς ζητάτε του ριάλλια?
    οι οι ενεν σωστά πράματα τούτα.. εισηγούμαι να ανοίξεις δικό σου καφενέ σικμαν μου μαζί με τον μπατμαν, τον σπαιτερμαν τζιαι την μπαρμπη.

    misharos: Ούλλοι έχουν ήρωες. Ο ΣΙΚ εν εγίνετουν να κόψει πίσω :p. Πε τους τα, αντί να με σέβουνται πρέπει να πληρώσω τζιόλας :Ο.
    Εννά σκεφτώ για τον καφενέ!

Σχολιάστε

