Run Misharos run!

La sinechiè du proigumen poste. Je paracal mon agapit et aksiolatreft anagnoste, thkievast la proigumen poste prihou prohorisetè paracat. Je thekkiou you.

Αμάναμου μάναμου τζι’εν εφκήκεν η Νικκόλ(please επέτρεψε μου να σε λαλώ έτσι γιατί βαρκούμαι να αλλάσσω γλώσσα). Oh my god ο Λεοντής εν μπορώ εννα πελλάνω, εν μπορείς εν μπορείς εν μπορείς εννα πελλάνεις oh my god ο…ντάξει επαρασύρθηκα, σκάζω. Τζι’ήταν ξεκάθαρη η ΚΦ(Κρυφή Θαυμάστρια): «Αν δεν φκει η Νικκόλ θα συνεχίσω να ασκώ βία πάνω σου φραστικά, ψυχολογικα, σωματικά τζιαι σεξουαλικά.» Δηλαδή εν κανεί κυρία ΚκουΦφου μου που την εψήφισα 10 φορές(τόσες επέτρεπεν το ΡΙΚ τι να κάμω;) τζιαι έλειψεν η κάρτα μου τζιαι τωρά εν μπορώ να μιλώ με την φίλην μου(εν έχω, αλλά αν είχα;; Α;) τζιαι εν μπορώ να πιάσω τη μάμμα μου να της πω πόσον ωραία περνώ με την απαγωγέα μου(γιατί είπες μου ότι αν της πω ότι βασανίζεις με εννα μου κόψεις τα κκόφλεξ τζιαι την σεξουαλική βία). Εφκήκεν έκτη κυρία μου. Tζιαι επειδή εφκήκεν έκτη πρέπει τωρά εμέναν να μεν με πέρνεις στην τουαλέττα τζιαι να μου βάλλεις πάμπερς; Τζιαι το πρόβλημαν ένει ότι τα πληρώννω εγώ. Δηλαδή σκέφτου αν έφκεννεν ήταν να κόψει πίσω που τα μαθήματα της, ήταν να την χωρίσει ο φίλος της επειδή εν θα τον εθώρεν λόγω τον προβών, ήταν να έσιει άγχος ως τον Μάην, ήταν να 1000 πράματα. Για να πάει στην Eurovision κυρία μου! Slowly the thing. Άσε που έχω υποψίες ότι έθελεν τόσον πολλά να πάει Eurovision τζιαι έπιαεν σχέσεις με τον Ουαλό τον Τζιόνη τον Λιλληπράσινο τζιαι τους Νησιώτες πέρκι την βάλει 2η φωνή.

Αλλά αφού εν καταλάβεις τζι’είσαι τόσον φατσιμένη με την Νικκόλ που εμείνισκες ώρες ολόκληρες να την ακούεις να τραουδά στες πρόβες τζιαι έκαμνες «ου ου σας τρέχουν οι ζουλού ου ου» όποτε άκουες άλλον τζιαι εγέμωσες τους τόπους με ππόστερ της Νικκόλ τζιαι ως τζιαι τα κουππούθκια των κκόφλεξ μου ήταν της Νικκόλ τζιαι εγώ ούλλη μέρα στο ράδιον τζιαι στην τηλεόρασην άκουα τζιαι εθώρουν Νικκόλ. Μιαν φάσην που ήσουν αφηρημένη είδα ότι εχώρισεν η Μενεγάκη τζιαι είδα τζιαι λλίην Αίγια Φούξια. Muahahaha να σου γυρίζει κυρία ΚκουΦφου!

Το λοιπόν αγαπητοί αναγνώστες, εγώ ο Misharos M. Misharou της Misharenas Kourkouta τζιαι του Misharenou Misharou δηλώνω δημόσια ότι αποφάσισα να αντισταθώ σθεναρά στις απάνθρωπες πράξεις που προβαίνει η ΚΦ. Σήμερα τζιαι σαν ετζιμούμουν στα σεντόνια με την Νικκόλ (τζιαι με την Νικκόλ δίπλα μου ή πάνω μου εν θα με εχάλαν) η ΚΦ ήρτεν φουρκαστή, άνοιξεν μου το φως τζιαι τα παράθυρα ταυτόχρονα για να μπουν οι ακτίνες του ήλιου μέσα τζιαι να με τυφλώσουν(άσιημο να είσαι με τη γαρίλλα μεστο μμάτι τζιαι να σου αννοίουν το φως έννεν;) τζιαι άρκεψεν να παουρίζει: «Misharouin Misharouin με το κότσινον βρακούιν. Ξύπνα! Σχολείο! Τέλιωνε!» Έναν απότομον τράβημα των σεντονιών ακολούθησεν τζιαι κρύος αέρας εχτύπησεν το σώμαν μου(Nasty!). Εγώ απάντησα της «Κυρία ΚκουΦφου, εν Κυριακή σήμερα», εμπνευσμένος απο τις ατάκες του Κωστάκη τζιαι τζίνη ασυνείδητα τζιαι ασυναίσθητα άρκεψεν να τραγουδά «Τις Κυριακές μου λείπεις Θεέ μου πιο πολύ…». «Περιπέζω σε, εν Δευτέρα σήμερα» muahahaha, to turn you, είπα της.

Εθύμωσεν μου(μπουχουχουχουχου) τζιαι άφηκεν με να ντυθώ μόνος μου για πρώτη φορά. Τζιαι με ανοιχτά τα παράθυρα παρακαλώ, κάτι που άφηνεν ανοικτά τα σενάρια απόδρασης. «Θα τρελλαθώ θα πηδηχτώ απ’το παράθυρο», είπα της, για να έχω evidence στο δικαστήριο ότι επροειδοποίησα την ότι ήταν να πηδήσω που το παράθυρο τζιαι εν ευθύνομαι για τυχών ψυχολογικά τραύματα που θα της άφηνεν η απουσία μου. Έκλεισα την πόρτα, έπιαα το σεντόνι, έδεισα το στα κάτζιελα(ναι ήσιεν μου τζιαι κάτζιελα η καρτάνα!) στα οποία εχώρεν με να περάσω ανάμεσά τους λόγω του ότι ετάιζεν με μόνο κκόφλεξ τζιαι επάστινα τζιαι άρκεψα να κατεβαίνω κάτω(Thanks to M.Scoffield, Prison Break season 3, απόδραση που τη φυλακή Σόνα). Η ΚΦ μόλις είδεν ότι αρκούσα να ντυθώ εμπήκεν μέστο δωμάτιο για να με δει. Αλλά εν με είδεν. Muahahaha. Να σου γυρίζει x4. Εποταβρίστηκεν του παραθύρου ενώ εγώ έφτασα τζίντην ώρα στο πάτωμα, έκαμεν να κατεβεί, αλλά εκόπηκεν το shινί τζιαι εσπούρτισεν. Εγώ έγινα πύραυλος, φουσιέκκι, Κεντέρης, φως, ρουκέττα. Έπρεπε να πάω σπίτι της Νικκόλ, να της πω τι επέρασα για χάρην της τζιαι να της ζητήσω το σιέριν της, όσο πιο γλίορα εγίνετουν. Το πλήθος γύρω στους δρόμους εζητωκραύγαζεν φωνάζοντας «Run Misharos run!» τζιαι με την κυρία ΚκουΦφου να αγκομαχά πολλα χιλιόμετρα πίσω μου προσπαθώντας να με φτάσει. Τα δρώματα ετρέχαν που πάνω ως κάτω μου, ήμουν εξουθενωμένος που τούτην τη μεγάλη προσπάθεια. Μετά που κάμποσην ώραν τρεξίματος, έφτασα τελικά στο σπίτιν της Νικκόλ. Εκτύπησα το κουδούνι, άνοιξεν μου. Νικκόλ Παπαριστοδήμου λαλεί μου, έκλεισα της την πόρτα. Cytamobile Vodafone, τα λέμε! Άνοιξεν μου πάλε, τζιαι έπια της τζιαι το σιέριν της τζιαι το πόιν της τζιαι ούλλα της! Άξιζεν μου νομίζω μετά που τόσα βασανιστήρια τζιαι τόσο δρόμο.

Για όσους εν θέλουν να τελιώσει με happy end. Μόλις έφτασα σπίτιν της τζιαι ένιωσα χαρούμενος που επιτέλους έφτασα στον προορισμό μου άκουσα κατι να παίζει πιπ πιπ πιπ. Ήρτεν o Bib Bib τζιαι επάτησεν με. Όι ρε. Θωρώ το ρολόι μου, έδειχνεν 00:01 λεπτά. Oops! ΣκατοΚκουΦφού!

BOOM!

Σχολιάστε

