Oι άνθρωποι με τα δύο γράμματα στα αυτοκίνητά τους.

Εν πουτάνας γιοί. Όι όι. Τι λαλώ ρε φίλε. Αφού εν είμαι ρατσιστής. Εξ’άλλου κάποτε εζούσαμεν μια χαρά. Ζούμεν στην ίδια χώρα εδώ τζιαι αιώνες. Γιατί να τους βάλλω στο ίδιο καζάνι τζιαι να λαλώ για ούλλους ότι εν πουτάνας γιοί;

Εν αδέρφια μου. Ένει. Όξα όι; Κάτσε ρε κουμπάρε, ζουν στο σπίτι της γιαγιάς μου κάπου στη Μεσαορία. Που επίεν εν την αφήκαν να μπει μέσα.  Επιπλέον ρε , εκάμαν μας τες βιαιότητες του άλλου κόσμου παλιά. Τζιαι μεις το ίδιο. Πώς γίνεται ναν αδέρφκια μου;

Δεν Ξεχνώ. Εν πουτάνας γιοί. Μάλλον όι. Εν αδέρφκια μου. Ποιος το λαλεί; Ένιξερω. Εσυγχίσετε με. Ένιξέρετε τι θέλετε.

Βλάκες.

Πριν λλίες μέρες στο σχολείο εθκιεβάζαμεν κάτι για τη ναζιστική Γερμανία τζιαι ελάλεν ότι ακόμα τζιαι στα σχολεία εμαθαίνναν τα μωρά να μισούν τους Εβραίους. Συγκεκριμένα ήσιεν μιαν ερώτηση σε ένα βιβλίο των μαθηματικών, του τότε τζιαιρού: «Οι Εβραίοι στην χώραν μας θεωρούνται ξένοι, εξωγήινοι. Στη χώρα μας ο πλυθησμός εν  66 εκατομμύρια, από τους οποίους οι 500 000 εν Εβραίοι. Τι ποσοστό εξωγήινων υπάρχει στη χώρα μας;» Έλεος έννεν;

Το απόγευμα που επία σπίτι, ήρτεν η αρφή μου να της εξηγήσω κάτι στην Γεωγραφίαν της του δημοτικού. Έγραφεν λοιπόν το βιβλίο τζιαι το τετράδιο της Γεωγραφίας: «Οι Τούρκοι κρατούν παράνομα το __% της καλλιεργήσιμης γης μας, το __% των παραλιών μας και το __% των βιομηχανιών μας.» τζιαι πάρακατω ήσιεν ερώτηση «Από ποια χώρα κατάγονται αυτοί που ζουν στα κατεχόμενα σπίτια μας;». Τζιαι τέθκοια πράματα.

Σήμερα έπαιζα τάβλι στο Play65 τζιαι έπαιζα με έναν Τούρκο. Ήρτεν η αρφή μου πάλε, είδεν την τούρκικην σημαία. «Ρε μα παίζεις με Τούρκο;».

Εμπρός στην επανένωση της χώρας και την συμφιλίωση και συμβίωση των δύο κοινοτήτων! Ναι ναι έτσι εννα πετύχουμε λύση. Βάλλοντας στο νουν των μωρών έμμεσα το «Τούρκος καλός μόνο νεκρός». Γενικά, καλλιεργείται μια αντι-τουρκική παιδεία. Ενώ εύκολα εμπορύσαν να κατηγορούν τους Εγγλέζους που εφαρμόσαν το Divide & Rule τζιαι εχωρίσαν τις δύο κοινότητες, τζιαι τα επακόλουθα εν γνωστά. Όμως εν το κάμνουν. Συμφέροντα μήπως;

Προσωπικά τζιαι γω έτσι επίστευκα πριν λλίον τζιαιρό. Ερεύνησα το όμως, εκοίταξα το. Εγνώρισα 2-3 βόρειους, έτσι που περιέργια. Ενόμιζα ήταν να συναντήσω εξωγήινο. Τζιαι όσον τζι’αν αρνούμουν να το δεχτώ, εν αθρώποι σαν εμένα. Εκατέληξα το ότι θέλω να θεωρώ αδερφό μου κάθε άθρωπο στον κόσμο. Εν βλέπω σύνορα, εν βλέπω θρησκείες, εν βλέπω εθνικότητες.

Οι βόρειοι εν απλά για μένα οι άνθρωποι με τα δύο γράμματα στα αυτοκίνητά τους. Τίποτε άλλο. Τζι’άστους άλλους να τους λαλούν τουρκοκύπριους, τζιαι αδέρφια τζιαι πουτάνας γιούς.

14 thoughts on “Oι άνθρωποι με τα δύο γράμματα στα αυτοκίνητά τους.

  1. file fantazoume tis erotiseis eipen tous tes o daskalos tous proforika?en mesa pou ta episima vivlia touto to prama ?
    en to dikaiologo prospatho na katalavo ti egine.

    misharos: Ναι ήταν τζιαι μέσα στα τετράδια(τζίνο που ελαλούσεν για τοις εκατό) τζιαι μέσα στα βιβλία(ποιοι ζουν στα σπίτια μας κλπ).

  2. An eishe like dame itan na to epatoun. simfwnw j arese m polla to pos tous eparomoiases «Οι βόρειοι εν απλά για μένα οι άνθρωποι με τα δύο γράμματα στα αυτοκίνητά τους. »

    misharos: Έτσι επέλεξα να τους βλέπω που δαμέ τζιαι να πάει :)

  3. Bravo sou pale misharouin.

    Esheis megalh tyxh na eisai ths geneias pou eisai. Emeis eminiskamen sth propaganda tou Kalos tourkos einai o nekros. Parakatw en ekseramen, oute mas elalousan.

    misharos: Thanks! Τζιαι εμένα τούτο μου έμεινε στο νου που το δημοτικό. Πάλε ρε όμως, πάντα έσιεις την ευκαιρία να ακολουθήσεις μια διαφορετική πορεία που τζίνη που σου χαράσσουν. Μπορεί όμως ούτε καν να εσκέφτεστουν να το κάμετε, ένιξερω. Οι εποχές αλλάσουν, ευτυχώς κάποτε προς το καλύτερο.

  4. Οι άνθρωποι με τα δύο γράμματα στο αυτοκίνητο τους είναι επίσης εκείνοι που δεν αξιωθήκαν τόσα χρόνια να αλλάξουν το αυτοκίνητο τους και έμειναν με το παλιό (ΜΟΤ needed URGENTLY)

    misharos: Αρέσκει μου που για οτιδήποτε μπορείς να πεις κάτι χιουμορίστικο. :p

  5. Για κάποιους όμως οι Βόρειοι εν οι «άνθρωποι» που ζουν στα σπίθκια τους, οι «άνθρωποι» που τους έδιωξαν από τον τόπο τους και οι «άνθρωποι» που εσκότωσαν αγαπημένα τους πρόσωπα. Αλλά τι σας τα λαλώ? Μαλαππάπες εγενηθήκετε, μαλαππάπες εννά πεθάνετε. Κακό ψόφο να έχετε, μαζί με τα αδέλφια σας τους βόρειους.

    ΤΟΥΡΚΟΣ ΚΑΛΟΣ ΜΟΝΟ ΝΕΚΡΟΣ.

    misharos: Τελικά σε τούντον τόπο οι πολιτικές/κοινωνικές τοποθετήσεις πάντα συνοδεύουνται που εξύβριση από άτομο της αντίθετης άποψης τζιαι κάθε προσπάθεια για δημιουργία πολιτισμένης συζήτησης καταστρέφεται. Φίλε μου, προς θεού, συγγνώμη αν έδωκα την άποψην ότι θεωρώ αδελφό μου τζίνον που εσκότωσεν αγαπημένα πρόσωπα του οποιουδήποτε, τζίνον που έθκιωξεν με την βία που το σπίτιν του τον οποιονδήποτε. Θεωρώ αδελφόν τον κάθε άνθρωπο. Τούτοι έννεν άνθρωποι. Όι μόνο τους βόρειους, τον καθένα στον κόσμο. Αλλά ποττέ εν θέλω να γενικεύω το πράμα τζιαι να φωνάζω «Τούρκος καλός μόνο νεκρός». Κάποιοι είχαν απλά την ατυχία(γιατί περι τύχης πρόκειται), για εμάς, να γεννηθούν κάπου τζιαι να έχουν μια συγκεκριμένη καταγωγή.

    Απόλυτα σεβαστή η άποψή σου τζιαι ελπίζω να έγινα κατανοητός! :)

  6. Ρε φίλε τούτα τα περί ανθρωπισμού και καλής καρκιάς να μεν τα μπλέκετε με την κατάσταση που έχουμε με τους τούρκους. Τούτες οι γενικολογίες οτι αγαπούμε ούλλους τους ανθρώπους και όλοι είναι ίσοι εν εφαρμόζουνται στην πολιτική, ούτε στους πολέμους, ούτε και πουθενά αν με αρωτάς εμένα. Ρίψε μια μαθκιά γυρώ σου και δε τι γίνεται. Ο ένας πάει να φάει τον άλλο. Εν θα κάτσω να πω οτι τζίνος που με γαμά έσιει τόσους αιώνες εν αδελφός μου γιατί εν «άνθρωπος» κτλ. Τζαι φυσικά, εσείς εν τα λαλείτε τούτα επειδή είστε τζαι πολλά καλοί άνθρωποι, αλλιώς εν θα εβρίζετε τους τάχα μου τάχα μου «φασίστες». Ή αγαπάτε ούλλο τον κόσμο ή περιπαίζετε μας. Μάλλον το δεύτερο. Εσείς εμάς τζαι εσάς το κόμμαν που σας διατάσσει να αγαπάτε τον εχθρό, γιατί πλέον εν έτσι της μόδας. Όπως ελαλούσαμε παλιά ΤΟΥΡΚΟΣ ΚΑΛΟΣ ΜΟΝΟ ΝΕΚΡΟΣ, τωρά λαλούμε ΤΟΥΡΚΟΣ ΑΔΕΛΦΟΣ. ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ???!! ΜΠΟΡΕΙ!!

    Ένεν για σένα αποκλειστικά που μιλώ, ξέρω οτι εσύ εν έφτασες σε έτσι επίπεδο αρνίασης, απλώς λαλώ σου τα για να μεν φτάσεις γιατί φαίνεσαι νούσιμος μιτσής.

    misharos: Κοίτα, η αγάπη προς τον κάθε άνθρωπο τζιαι το να εν ούλλοι ίσοι, εν μπορεί να εφαρμοστεί πολιτικά. Ο άνθρωπος έννεν ον που μπορεί να ζει ίσα με τους άλλους. Μπορεί όμως, ένας άνθρωπος να θεωρεί ούλλους τους άλλους ανθρώπους ίσους με αυτόν. Άσχετον αν τούτον εν μπορεί να εφαρμοστεί σε μια χώρα. Τούτος που σε γαμά τόσους αιώνες έννεν ούλλοι οι Τούρκοι. Αλλά ο Μεχμέτ, o Oτσαλάν, ο Φακίρ, ο Αττίλας τζι’ο κάθε Τούρκος που εν αγαπά, εν σέβεται τζιαι επλήγωσε τη χώρα μας. Εν δαμέ που έρκουμαι τζιαι ταπελλώννω κάποιους ως «ίσους» με μένα.

    Που είπες ότι βρίζουμε τους «τάχα μου» φασίστες. ΑΝ εκατάλαβα καλά εννοείς ότι βρίζουμε κάποιους που φωνάζουν Δεν Ξεχνώ, Έξω οι Τούρκοι απο τήν Κύπρο και άλλα σχετικά. Αν πάεις σε προηγούμενα μου ποστ θα δείς ότι υποστηρίζω τα συγκεκριμένα συνθήματα. Να σε διαβεβαιώσω επίσης ότι εν ανήκω στο ΑΚΕΛ, στην ΕΔΟΝ ή σε οποιοδήποτε σχετικό κόμμα ή οργάνωση, ούτε συμμερίζομαι τις πολλές που τις ιδέες τους τζιαι τις απόψεις τους. Κανένας εν με εδιέταξεν να αγαπώ κάποιους( στους κάποιους εν συγκαταλέγονται οι εχθροί). Μόνος μου το επέλεξα. Στα συνθήματα «Τούρκος καλός μόνο νεκρός» τζιαι «Τούρκος αδελφός», πάντα ρωτώ τον εαυτό μου «Σε κάθε σύνθημα, τι τερκάζει στη λέξη Τούρκος»; Γιατί πιστεύκω μπορείς να καταλάβεις ότι υπάρχουν τζιαι καλοί Τούρκοι. Ή τζιαι Τούρκοι που εν έχουν κανένα πρόβλημα με τη χώρα μας. Απλά είχαν την «ατυχία» να γεννηθούν στην Τουρκία. Σίουρα πίσω τζιαι που τα δύο συνθήματα μπορούν να κρύφκουνται συμφέροντα. Αν φτάσω σε επίπεδον αρνίασης είμαι σίουρος ότι εννα τραβήσω πίσω :).

  7. Αγαπητέ μισιαρέ, να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω λλίον (έως πολλά :-) ) με τούτα που λαλείς.

    Δεν ξέρω αν κατάγεσαι που κατεχόμενο μέρος, δεν ξέρω τί έμαθες που το σχολείο (το οποίο τη σήμερον ημέρα είναι ένα μπουρδέλο με το συμπάθκειον, αλλά τούτο εν άλλου παπά ευαγγέλιο τζιαι αναλύουμεν το άλλην ώραν άμα θέλεις), ή που την οικογένεια σου, αλλά να μου επιτρέψεις να σου πω ότι τέθκοιες απόψεις για τους «βόρειους» όπως τους ονομάζεις εφέραν μας δαμέ που είμαστε σήμερα. Δικαίωμά σου να πιστεύκεις ό,τι θέλεις για τους άλλους λαούς, φίλοι, αδερφοί, οχτροί, be my guest. Για τούτους όμως, εν έσιεις κανένα δικαίωμα να τους λαλείς «βόρειους», δείχνει έλλειψη σεβασμού σε τούτους που πεθάναν για τούντον τόπον, δείχνει έλλειψη αναγνώρισης τόσων αγώνων που κάμαν οι προγόνοι μας τζιαι πόσον ανάξιοι φαινούμαστεν σήμερα μπροστά τους.

    Ο «ωχαδερφισμός», που εν χαρακτηριστικό της Ελληνικής κοινωνίας τα τελευταία 30 χρόνια (τζιαι δυστυχώς ό,τι κακό έχουσιν κκοπάρουμεν το τζιαι μεις εν μας κανούν τα δικά μας), η απώλεια μνήμης και η λήθη εφέραν τον κυπριακό λαό δαμέ που είναι: να μεν μπορεί να ξεχωρίσει τον εχθρό ρε, τούτον που εβίασε, που εσκότωσε, που ζει σπίτι των γονιών τζιαι των παππούδων του, που ελεηλάτησε εκκλησίες. Τζιαι μεν μου πεις ότι εκάμαμεν τζιαι εμείς τέθκοια. Εμείς είμαστε χριστιανοί (τρομάρα μας), τζιαι δεν μας επιτρέπει η συνείδηση τζιαι η ανατροφή μας σαν λαό να κάμουμε τέθκοια.

    Εθκιέβαζα σε μια εφημερίδα προχτές (αν σ’ενδιαφέρει στείλε μου e-mail να ψάξω το άρθρο να σου το linkάρω), για μιαν δασκάλα στον Έβρο που της κάμνουν προπαγάνδα οι «βόρειοι», απειλούν την τζιαι δέρνουν την για να μεν μαθαίνει τα κοπελλούθκια, τα Ελληνόπουλλα, Ελληνικά. Τούτα κάμνουμεν τα εμείς?

    Τέλος πάντων, εν θέλω να πάρεις τούτα που σου γράφω ότι φωνάζω σου εσένα προσωπικά, ούτε καν σε ξέρω, για όνομα του Θεού, τζιαι αν εν απότομος ο τόνος μου συγχώρα με. Απλά εκνευρίζουμαι που ο σημερινός νέος δεν ξέρει καν πώς να χαρακτηρίσει τούτους με τα δκιο γράμματα πας το αυτοκίνητο τους, δεν μπορεί να καταλάβει ότι εν ο εχθρός ρε κουμπάρε, τζιαι ώσπου να πιάσουμεν τους τόπους μας πίσω, έτσι θα είναι. Πάντως, δεν φταίει μόνο ο νέος για να λαλούμε τζιαι του στραβού το δίκαιο. Εν κυβερνήσεις, πολιτκούς τζιαι κοινωνία που έχουμε? Έτσι όπως εκαταντήσαμε εννα παρακαλούμε να μας πιάσουν τζιαι τους υπόλοιπους να γλυτώσουμε…

    malloc

    misharos: Χαιρετώ. Μήπως εν κάποιες απόψεις εναντίων των βόρειων που μας εφέραν δαμέ που είμαστε σήμερα; (Επέτρεψέ μου να τους αποκαλώ βόρειους.) Εν πιστεύω ένας γεωγραφικός προσδιορισμός να σημαίνει ότι αγνοώ τους αγώνες τζιαι τις θυσίες που εκάμαν οι προγόνοι μου για μας. Κάθε άλλο. Τους εξαίρω τζιαι τους θαυμάζω. Αφού το μεγαλύτερον τους μέρος κατοικεί στα βόρεια, τους αποκαλώ βόρειους. Όπως τζιαι τους Παφίτες που το μεγαλύτερον τους μέρος κατοικεί στα δυτικά, μπορώ να τους αποκαλέσω δυτικούς. Απολογούμαι αν επέρασα άλλο μήνυμα. «Μπορώ» να ξεχωρίσω τον εχθρό, τον βιαστή, το δολοφόνο. Τούτοι εν εντελώς έξω που το «αδερφιλλίκκι» μου.

    Βεβαίως δεν μας επιτρέπει η συνείδησή μας να κάμουμεν κάποια εγκλήματα. Γι’αυτόν όσοι το εκάμαν ελειτουργήσαν ασυνείδητα. Εν μπορώ να πω ότι επειδή είμαστεν Χριστιανοί Ορθόδοξοι ότι εν επράξαμεν κάποια εγκλήματα. Φυσικά τζιαι εκάμαμεν.

    Κάτι τέθκιοι σαν τους βόρειους στον Έβρο εν που στέκονται εμπόδιο. Τζιαι όι, εν τα κάμνουμεν, ούτε πρέπει. Εν αδιανόητο να πάω στην Τουρκία να δέρνω την Τουρκάλα δασκάλα για να μεν μαθαίνει την τούρκικη στα μωρά!(τσιέκκαρε το email σου)

    Είπα τζιαι πριν ποιους θεωρώ εχθρούς. Ίσως να ήταν λάθος μου που το εγενίκευσα ότι όλους τους ανθρώπους με τα δκιο γράμματα πας το αυτοκίνητο τους, θεωρώ τους αδελφούς. (Μπορεί να ήταν αρχηγός(Σερντάρ) στην ΤΜΤ, μπορεί μέλος της Βολκάν, μπορεί βιαστής παιδιών το ’74 ,μπορεί ότιδήποτε. Εν έφτασα σε σημείο να τους θεωρώ αδελφούς μου τούτους).

    Εν θα μπώ στον κόπο να σκεφτώ αν θα σε συγχωρήσω ή όι. Ό,τι είπες, είπες το με τον τόνο που ξέρεις εσύ να τα λαλείς. Αν σου ζητήσω να προσαρμοστείς σε μένα(π.χ. αν είμαι ευαίσθητος άρα εν μπορώ να μου μιλούν με έντονον ύφος), εν θα τα πεις όπως ξέρεις :)

  8. Σόρρυ για το διπλό ποστ, αν μπορείς να τα κάμεις merge κάπως θα σου ήμουν υπόχρεως, απλά εθυμήθηκα τζιαι κάτι άλλο να σχολιάσω, να σε ρωτήσω μάλλον. Τί βρίσκεις παράξενο στην ερώτηση του βιβλίου της γεωγραφίας του δημοτικού? Εν μας κρατούν παράνομα τα σπίθκια τζιαι τες περιουσίες μας? Εδόκαμεν τους τα μούχτιν? Άκουσες στες ειδήσεις για την υπόθεση Όραμς, που εδικαιώθηκεν πολλάκις ο Αποστολίδης για το σπίτι που εχτίσασιν παράνομα στην περιουσία του στην Λάπηθο?

    Κοτζάμ δικαστήριο της Χάγης, κοτζάμ Βρεττανικό Δικαστήριο εδιέταξεν τους να κατεδαφήσουν το σπίτι τζιαι να δώκουν αποζημίωση. Γιατί? Επειδή έτσι τους ήρτε? Επειδή εν παράνομα φίλε μου…

    Τζιαι κάτι τελευταίον. Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω τον συνειρμό μεταξύ Εβραίων στη ναζιστική Γερμανία και «βόρειων» στην Κύπρο του 2010. Αλόπως ππέφτει πολλή προπαγάνδα στες κατασκηνώσεις της ΕΔΟΝ τωρά τελευταία, τζιαι συγχίζουν σας πολλά…

    malloc

    Υ.Γ. στα σπίθκια μας ποτζεί μηνίσκουσιν τούρκοι και εγγλέζοι κυρίως, τζιαι μερικοί άλλοι ευρωπαίοι «εταίροι». Έτσι FYI :-)

    misharos: Νομίζω εν καλύτερα να το αφήκω διπλό για να θκιεβάζεται πιο εύκολα! Στο θέμαν μας τωρά, τζίνο που εν μου αρέσκει έννεν η ερώτηση, αλλά το αποτέλεσμαν. Που μπαίνει στο νουν τον μωρών ότι ο κάθε Τούρκος εν κακός.(παράδειγμα στο κείμενο: που ήρτεν η αρφή μου τζιαι είδεν με που έπαιζα ττάβλι με Τούρκο τζιαι λαλεί μου: «ρε μα παίζεις με Τούρκο;») Σίγουρα μπορούν τούτες οι ερωτήσεις που μπαίνουν στα βιβλία να αντιμετωπίζονται διαφορετικά. Επαρατήρησα ότι τρέφεται ένα μίσος προς τους Τούρκους. Το ότι μας τα κρατούν παράνομα εν πρέπει να συνοδεύεται τζιαι που μίσος(ούτε φυσικά τζιαι που αδελφικήν αγάπη γιατί μετά γίνεται παράλογο). Ελπίζω να έβρουν δικαίωσην ούλλοι οι πρόσφυγες, όπως τον Αποστολίδη.

    Για το τελευταίο, εσκέφτηκα στο κείμενο να γράψω «Προς θεού δηλαδή, εν συγκρίνω τη ναζιστική Γερμανία με την Κύπρο σήμερα.», αλλά είπα άστο εννα γίνει κατανοητό. Τελικά έπρεπε να το βάλω! Απλά έδωκα ένα παράδειγμα. Εν προσπαθώ να τερκάσω τα δύο τους. Οι ιδέες που έγραψα στο κείμενο εν δημιούργημα δικό μου. Δεν ανήκω τζιαι ούτε επηρεάστηκα που την ΕΔΟΝ ή οποιαδήποτε άλλη οργάνωση ή κόμμα.

    Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

    ΥΓ: Thanks FTI(!) :)

  9. Φίλε μισιαρέ είπες τα με πολλά ωραίο τρόπο.
    Εν είδα πουθενά όμως να κάμνεις διαχωρισμό Τουρκοκύπριου τζαι έποικου (δηλαδή Τούρκου της Ανατολίας) τζαι τζείνο που κανένας εν λαμβάνει υπόψιν εν ότι το Κυπριακό εν πρόβλημα με ρίζες τζαι προεκτάσεις τζαι ότι δεν εξαρτάται στην καλή θέληση των δύο κοινοτήτων η λύση του.

    misharos: Λάθος μου που εν έκαμα διαχωρισμό αν τζιαι σε ούλλο το κείμενο μιλώ για τους Τουρκοκύπριους. Λλίο briefly για τους έποικους είπα τα στα προηγούμενα σχόλια. Μακάρι να ήταν μόνον η καλή θέληση. Κατ’εσένα ποιοι άλλοι παράγοντες παίζουν ρόλο;

  10. Μισιαρέ νιώθω πολλά άνετα με τις απόψεις σου, κι ας μεγάλωσα με σημαία μου τη γαλανόλευκη. Πολύ καλά κάνεις και νιώθεις αυτά που νιώθεις και σκέφτεσαι αυτά που σκέφτεσαι.
    Σου εύχομαι να παραμείνεις ξύπνιος και λογικός.

    misharos: Ευχαριστώ πασχαλίνα να’σαι καλά :)

  11. Αντί να σας προβληματίζει τόσο πολλά το γεγονός οτι κάποιοι θεωρούν τον κάθε τούρκο εχθρό του γιατί εν κάθεστε να προβληματιστείτε για τα εγκλήματα των αδελφών υμών και τη σταθερή πολιτική που έχουν τόσα χρόνια, εναντίον μας.
    Εν θα θεωρήσω κανένα τούρκο αδελφό μου γιατί ναι, τωρά εν τούτος ο εχθρός μου, εν τούτος που κρατά το μισό της πατρίδας μου. Σίγουρα, ΣΙΓΟΥΡΑ υπάρχουν και καλοί χαρακτήρες, όπως υπάρχουν παντού, όμως είναι τουλάχιστον ηλίθιο και βλακώδες να διατυμπανίζεις οτι «μάααανα μου, έσιει τζαι καλά πλάσματα» που τη στιγμή που ακόμα είναι εχθρός σου(έστω η χώρα τους, έστω η κυβέρνηση τους). Να κόφκει τζαι λλίο ο νους μας. Τζαι όσο για τους «βόρειους» μπορεί να το λαλείς έτσι απλά, αλλά είναι σαννα τζαι αναγνωρίζεις τα κατεχόμενα φίλε μου(«βόρεια Κύπρος» και «Νότια»).

    Συγγνώμη αν θα βρεις επιθετικό το ύφος μου αλλά εκνευρίζομαι όταν ακούω τέτοια πράγματα, και τώρα τελευταίως τα ακούμε από πολλούς. Απλώς σκέφτου τι έκαναν οι τούρκοι και πόσο «άλλαξαν» σήμερα. ΤΙΠΟΤΕ!!

    misharos: Φίλε, εν θα ασχοληθώ με την πολιτική των Τούρκων στο κυπριακό γιατί την γνωρίζω ελάχιστα τζιαι όι εις βάθος. Είπα τζιαι πιο πριν ότι για μέναν εν σημαίνει ότι επειδή η τούρκικη κυβέρνηση κρατά το 37% της πατρίδας μας, ότι πρέπει να θεωρώ τον κάθε Τούρκον εχθρό μου. Δηλαδή σκέφτου να κάμω φιλία με έναν άνθρωπο, να βλέπω ότι τερκάζουμεν τζιαι να λαλώ «Ναι ρε! Τούτη εν μια ψυσιή που γυρεύκω για να εν δίπλα μου σαν φίλος!», τζιαι ύστερα όταν τον ρωτήσω τζιαι πει μου πόθεν ένει τζιαι πει μου Τουρκία, θεωρώ το παράλογο να του πω «φύε», επειδή υποφέραμεν που του κόσμου τα εγκλήματα που έκαμεν η χώρα του. Εσύ μπορεί να το θεωρείς λογικό, δικαίωμά σου.

    Ξανααπολογούμαι αν έδωκα την εντύπωση ότι αναγνωρίζω τα κατεχόμενα(προς Θεού δηλαδή!) με τον ορισμό «βόρειοι». Είπα ότι εν απλά γεωγραφικός προσδιορισμός. Όπως μπορεί για τους Παφίτες ναν το Δυτικός, για τους Λεμεσιανούς το Νότιος τζιαι για τους Αμμοχωστιανούς το Ανατολικός.

    Μεν ζητάς συγγνώμη για το ύφος σου. Τα πράματα εφκήκαν όπως ακριβώς έθελες να τα πεις. Που σημαίνει εσύ βρίσκεις τον τρόπο που τα είπες απόλυτα λογικό. Εν πρέπει να προσποιηθείς τον «καλό» τζιαι τον «μη-επιθετικό» για χάρη μου(ή για χάρη του καθενού που θα σε διεβάσει) ;)

  12. «Μακάρι να ήταν μόνον η καλή θέληση. Κατ’εσένα ποιοι άλλοι παράγοντες παίζουν ρόλο;»

    Κυρίως γεωστρατηγικά συμφέροντα, πρώτιστα της Τουρκία τζαι μετά των Εγγλεζοαμερικάνων. Εν καθαρόν ότι εν τούτοι που κάμνουν κουμάντο όχι μόνο ποτζεί αλλά μάλλον τζαι ποδά !!

    misharos: Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο. Δυστυχώς επήραν μας πρέφα. Εμείς όι.

Σχολιάστε

