Οποιεδήποτε, ευχαριστώ.

Θεέ, Χριστέ, Αλλάχ, Βούδα, Μωάμεθ, μοναχέ σιαολίν, 12 θεοί του Ολύμπου, παπά της εκκλησιάς,σούππερμαν,Κυριάκε Μάτση,καθαρίστρια του σχολείου, Θεόδωρε Κολοκοτρώνη,Ιχσάν Αλί,Αρχιεπίσκοπε Κυπριανέ, μπάτμαν, Μωυσή, οικιακή βοηθός, μάμμα, παπά, θεία, παππού, γιαγιά, μακρινέ συγγενή, μακρινέ πρόγονε,Γκράχαμ Μπελ,κύριε με το διπλοκάμπινο που κουβαλάς παττίσιες, κάτοικε της Χοιροκιτίας, Ασσύριε, Πέρση, Αιγύπτιε, Έλληνα, Ρωμαίε, Οθωμανέ, Εγγλέζε, Ριχάρδε Λεοντόκαρδε, Βαντζιελή, Ευρωπαική Ένωση, πετρώματα που εσκυγκρούστηκετε τζιαι εκάμετε την Γη, εξωγήινε με τις πράσινες κεραίες, Κολόμβε, σωματίδια που εξελιχθήκετε σε άθρωπο, καντηλαναύτη, ναύτη, εαυτέ μου, Τιτανικέ, κυρίες στην Σούτσου, κκάτγουμαν, αντρόγυνο που ανακαλύψετε πως να αναπαράγεστε ως άνθρωποι, Λάζαρε Μαύρε, Μπλε, Φούξια, Πράσινε, οικολόγοι περιβαλλοντιστές, αγωνιστές της ΕΟΚΑ, Μακάριε Δρουσιώτη, Αλμπερτ Άϊνσταιν, Εβραίε που εγλίτωσες του Χίτλερ, Νικολάκη, κύριε που ανακάλυψες την φωθκιάν, Γιάγκο Μικελλίδη, Μαρικκού που τα Λεύκαρα, θεά τύχη.

Όποιος τζιαι να’σαι ρε κουμπάρε.
Ευχαριστώ που έχω θκιο γονιούς τζιαι αδέρφκια που με αγαπούν τζιαι στηρίζουν με.
Ευχαριστώ που έχω μιαν στέγην πάνω που την κκελλέν μου.
Ευχαριστώ που έχω τζιαι θέρμανση τζιαι έαρκοντισιον τζιαι όποτε θέλω έχω κλίμα Σαχάρας τζιαι όποτε θέλω έχω κλίμαν Αρκτικής μέστο σπίτι.
Ευχαριστώ που έχω τη δυνατότητα να μορφωθώ, να μάθω να θκιεβάζω τζιαι να γράφω τζιαι να ξέρω που τα τωρά ότι εννα πάω να σπουδάσω στο εξωτερικό.
Ευχαριστώ που έχω ό,τι φαϊ θέλω, όποτε το θέλω, όπως το θέλω.
Ευχαριστώ που ζω σε έναν τόπον ήρεμον,απλό,όμορφο τζιαι εξελιγμένο.
Ευχαριστώ που έχω κάποια άτομα με τα οποία μπορώ να μιλήσω, όποτε θέλω τζιαι να με ακούσουν, οτιδήποτε τζι’ αν τους πω. Οι λεγόμενοι φίλοι.
Ευχαριστώ που έχω, ή μπορώ να έχω, ούλλες τις ανέσεις τζιαι τες ευκαιρίες που μπορεί κάποιος να αποκτήσει.

Εν με ενδιαφέρει ποιος είσαι τζιαι ούτε γιατί εγώ να είμαι σε θέσην να σε ευχαριστώ. Γι’αυτό θα σε ονομάσω Οποιοσδήποτε. Γιατί μπορεί να είσαι κάποιος που τους παραπάνω που έγραψα, ή κάποιος άλλος. Δηλαδή, οποιοσδήποτε. Ακόμα τζιαι κανένας.

Λοιπόν, οποιεδήποτε;

Ευχαριστώ!

5 thoughts on “Οποιεδήποτε, ευχαριστώ.

  1. Πολλά λίοι ενήλικες και έφηβοι στην ηλικία σου τα εκτιμούν τούτα! Μπράβο σου ρε μιτσή! ;)

    misharos: Ε ευτυχώς εν είμαι μόνος μου :)

  2. krinontas tziai pou alla grapsimia sou, nomizw ksereis poion/poious pou tzeinous prepei na euxaristeis :)

    misharos: Τους γονιούς λαλείς α; Τζιαι έτσι να ένει, ευχαριστώ τζίνον που μου τους έδωκεν!

  3. όντως εν έσιει πολλούς μιτσιούς στην ηλικία σου που εκτιμούν τούτο που έχουν. Αλλά εννά μου πεις, εν τζιαι έσιει πολλούς μιτσιούς στην ηλικία σου που να κάθουνται να γράφουν (και δη στα ελληνικά τζιαι όι στα γκρίκλις!) σε μπλογκ. Μήπως νιώθεις λλίον εξωγήινος; (όι πως εν κακό, το αντίθετο θα έλεγα)

    misharos: Μα εν μόνο για χάρη του μπλογκ που γράφω με ελληνικούς χαρακτήρες. St msn,st msgs klp 6raf0 me 6reekl15h j 0pi0u are5kei :p. Ήταν ναν καλά να έσιει παραπάνω έφηβους μπλόγκερ αλλά άτε. Ξικόλλα τους που το facebook τζιαι βάρτους να γράφουν φιλοσοφίες τζιαι συναισθήματα. Αρκούνται με τους 140 χαρακτήρες του twitter.
    Προσωπικά, εν θα μου άρεσκεν να ένιωθα διαφορετικός που τους άλλους. Ακόμα τζι’αν ήμουν. (ειδικά σε τούντην ηλικία) Unluckily όμως, νιώθω. Αν είμαι ένιξερω. Είτε κατώτερος είτε ανώτερος που τους άλλους εμέναν αρέσκει μου να νιώθω ίσος. Αν στην τελική είμαι κατώτερος, έφαα την! Αν είμαι ανώτερος, τότε μπορώ να το εκμεταλλευτώ για να καταφέρω πολλά πράματα.

Σχολιάστε

