Η μούγια.(+ ένθετο “χάππι πέρτει”)

Έξω ήσιεν ήλιον. Ήταν πολλή πυρά γι’αυτόν ήμουν κλεισμένος μέσα στο σπίτι τζιαι έβλεπα μια ταινία που το λάπτοπ μου. Η στέγη του σπιθκιού επρόσφερεν μου προστασία. Εν έθελα να φκω έξω. Εν αντέχω τη ζέστη. Μισώ την. Μισώ τον ιδρώτα της ζέστης. Μισώ το να πρέπει να κλείω νακκον τα μμάθκια μου τζιαι να μεν βλέπω τον κόσμο λόγω του φωτός του ήλιου τζιαι της παρουσίας της ζέστης. Φκαίνω έξω να μου φυσήσει αέρας, κρύος, που σε χαλαρώνει. Όι ζεστός που σε κάμνει να κουράζεσαι.

Σαν εταξίδευκα με την σκέψην μου σκεφτόμενος τούτα ούλλα, επρόσεξα μιαν μούγια στο παράθυρο δίπλα μου. Έρκουνται συχνά σε τούντο παράθυρο. Κάποτε μικρές, κάποτε μεγάλες. Όπως ούλλες τους, θέλουν να φκουν έξω. Εν ξέρουν ότι έσιει ζέστη. Αλλά βλέπουν τον ήλιο, βλέπουν το χορτάρι τι πράσινο που ένει μεστο φως του ήλιου. Τζιαι θέλουν να φκουν έξω να το θαυμάσουν. Φακκούν παστο παράθυρο, ξαναφακκούν. Ξανά τζιαι ξανά. Επιμένουν να φκουν έξω. Εν σταματούν ποττέ να το ζητούν. Έννεν λλίες οι πεθαμένες μούγιες που ήβρα κάτω που το παράθυρο για τον λόγον ότι εν καταφέρνουν να φκουν έξω. Εν ξέρουν άλλην έξοδο. Μόνον τούτην. Τζιαι ζητούν να την περάσουν μέχρι θανάτου. Τούτη η μούγια εν τεράστια, κάτι που εν παίζει κανένα ρόλο. Απλά κάμνει παραπάνω ήχο. Ενοχλητικό μπορώ να πω.

Όσον ενοχλητικός τζι’αν ήταν ο ήχος, άφηκα την να δω αν θα κάμει κάτι διαφορετικό που τες άλλες. Τελικά, τίποτε. Εμάσιετουν να φκει συνέχεια φακκώντας πάστο γυαλλί. Εσταματούσεν ώρες ώρες τζιαι εκάθετουν. Ένιξερω γιατί. Μπορεί να εκουράστηκεν. Ήταν μεγάλη μούγια. Κάτι που σημαίνει ότι εν ήσιεν πολλές μέρες ζωής ακόμα. Ελυπήθηκα την. Εσηκώστηκα τζιαι εσήκωσα τα blinds. Άνοιξα της το παράθυρον. Ήταν ακόμα κολλημένη πάνω του ενώ ήταν ανοικτό. Εν εκατάλαβεν ότι το έξω ήταν δίπλα της. Εχτύπησα το παράθυρο για να ξιππαστεί τζιαι να πετάξει έξω. Ελεύθερη.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Χάππι πέρτει ττου γιου,  χάππι πέρτει ττου γιου, χάππι πέρτει ττου γιου μπλογκ μου, χάππι πέρτει ττου γιου.

Να μου ζήσει.

ΥΓ: Σόρρυ για το ρος. Εν έβρισκα ωραίαν τούρταν με άλλο χρώμα. Φάτε τζιαι σshιου!

10 thoughts on “Η μούγια.(+ ένθετο “χάππι πέρτει”)

Σχολιάστε

