O misharoπαπάς τζιαι το παίξιμον του σιουσιούκκου.

Πρέπει να’μαι που τους λλίους που είδαν πορνοταινία που τα 6 τους. Αθθυμούμαι ήσιεν κάτι κασέττες ο παπάς μου που το χαρακτηριστικόν τους ήταν ότι εν εγράφαν τίποτε πάνω. Eγώ όσες κασέττες έξερα εγράφαν κάτι πάνω, συνήθως τίτλους μίκυ-μάους. Ε έτσι μιαν καλήν ημέραν που εγύρευκα μίκυ μάους να δω είδα τούντες κασέττες. Έβαλα τες ο περίεργος να δω τι ένει. Και εγένετω dicks and pussys! Χο χο χο. Έκατσα τζι’εθώρουν ο πορνόβιος. Ένιξερω γιατί. Αρέσαν μου αλόπως. Για κακήν τύχην του παπά μου τζίντην ώραν η Φιλιππινέζα ήταν δίπλα μου τζιαι εκαθάριζεν, είδεν τι εθώρουν τζιαι έκατσεν μαζίν μου να δει τζιαι να μου εξηγά τι γίνεται με κάθε λεπτομέρεια. Όι ρε. Εκλεισεν μου την τηλεόρασην(η παλαβή!) τζιαι έπιαεν τηλέφωνον την μάμμαν μου να τις πει τι έγινεν.

Μεν δείτε φωνές που έφαεν ο παπάς μου το μεσημέριν. Κόμα θυμούμαι τες. Το σκηνικόν επαναλήφθηκε αλλό 2-3 φορές, χωρίς την Φιλιππινέζα τούντην φορά(Χα! Να μάθεις να μου κλείεις την τηλεόραση!) στες οποίες εγώ ήμουν ο κάρφας. Τζιαι πάλε φωνές, ανάκριση που την μάμμαν μου για το που τες ήβρα τζιαι πόσην ώραν είδα τζιαι στο τέλος πετάξιμο των κασέττων στον κάλαθο.Που τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση που τούντες κασέττες. Ώσπου εβάλαμεν Nova. Τζιαι με την Nova ένα περίπου τα ίδια.

Εμπάσιγουέι, φτάννουμεν στο χρυσό καλοκαίρι του 2006 που ανακάλυψα ότι ο σιουσιούκκος μου έσιει τζι’αλλην χρήση εκτός που το κατούρημα. Πολλή τζιαιρό πριν ερωτούσεν με ο παπάς μου αν εφκήκεν ποττέ άσπρον υγρόν που την πουλλούν μου. Εγώ το μόνον άσπρον υγρόν που ήξερα τότε να φκέννει που την πουλλούν μου ήταν τα άσπρα τα πισσιά. Ε τζι’απαντούσα του όι. Φυσικά τζιαι μετά το καλοτζιαίρι πάλε όι ελάλουν.

Δυστυχώς τούντο πράμαν εν εμπορούσεν να μείνει ποττέ κρυφόν. Όσες προσπάθειες τζι’αν έκαμνα να το κρύψω ήταν να το έβρουν. Εννα μεν; Ε τζιαι λοιπόν είμαστεν τωρά στες 4 του Δεκέβρη του 2009. Τι ωραία τι καλά εν σιημώνας βρέσιει όλλε αλλά ο μαλάκας έσυρα το άσπρον το υγρόν μέστον κάλαθο αντί στον απόπατο να κάμνει παρέα με τες κατσαρίδες γιατί εβιάζουμουν. Εκατάλαβα τι μεγάλην πελλάραν έκαμα όταν ήμουν εχτός σπιθκιού. «Έκατσα πάνω που εννα πάω σπίτι»,λαλώ. Τζιαι πράγματι. Πάω σπίτι, γονιοί έτοιμοι για δράση που λαλούσιν. «Πόψε θέλω σε πριν να τζιμηθείς.», είπεν ο misharoπαπάς. Αχ τζιαι πόσον μισώ τούντην κουβέντα. Ε ετζιμηθήκαν ούλλοι που λέτε, έμεινα εγώ τζι’ο ΜΠ.

Καθούμαστεν. Εγώ μάχουμαι να φανώ φυσιολογικός σαν να τζι’εππεσεν ατομική τζιαι χορέφκω μακαρένα. Ακολουθεί ενός λεπτού σιγή.

-Πέ μου, πετάσσεται ο ΜΠ. Έσιει κανέναν που μέστο σχολείο σου που σε ελκύει;

(WTF? Προς Θεού βάλλω τον σταυρόν μου 15 000 φορές μπορεί να γυρίσω ούλλα τα πορνοσαιτ τζιαι ούλλα τα πορνοπεριοδικά του κόσμου αλλά gay-πράμαν εν θα δω ποττέ.)

-(Με χάννει-η-παττίχα-σου στυλ). Όι;!! Γιατί;

-Γιατί ήβρα το Men’s Health καλό στο μπάνιο τζιαι τζίντα πράματα, ξέρεις εσύ, στον κάλαθο;

Γκκρ μαννός εξίασα να το φυλάξω! Δαμέ έσιει θκυο εκδοχές. Ή έπαιξα τον θωρόντας τους six-pack άντρες που προβάρουν μαγιό τζιαι άρα είμαι gay ή θωρόντας το «99 τρόποι να ρίξετε τη γκόμενα σας στο κρεβάτι» τζιαι άρα είμαι straight. Καμιά εκδοχή έννεν σωστή. Εξ’αλλου εν γιαυτόν που έρκεται το Men’s Health μαζίν με το Όμικρον Άντρας, το οποίον ήταν ο συνένοχος στην πράξην μου.

-Εεε εν τζιαι εθώρουν άντρες!, απάντησα του. Απλά εμετροφύλλουν επειδή εν ήσιεν τίποτε άλλο να θκιεβάσω στο μπάνιο(κλασική ανάγκη του άντρα). Αφού έτσι τζι’αλλιώς εν τζι’έσιει τζιαι τίποτε με άντρες μέσα.

-Τζιαι τζίντα πράματα που ήβρεν η μάνα σου μέστον κάλαθον;

Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ; ΦΑΚ ΜΙ ΜΑΔΕΡΦΑΚΕΡ. misharos-misharoμάμμα σημειώσατε 2. Νίκη εκτός έδρας.

-Εε απλά εφκήκαν πάστο σώβρακο μου τζιαι εν έξερα ίνταμπου ήταν τζιαι έβαλα τα μέστον κάλαθο.

(Ναι ρε εννα χάψει έτσι δικαιολογίαν ο μάστρος)

-Ξαναρωτώ σε. Τι ήταν τούτα που είδεν η μάνα σου μέστον κάλαθο;

-Καλά ντάξει. Εν με άλλον περιοδικό που έκαμα τζίνον που έκαμα. Με γενέτζιες.

-Ωραία. Έπαιξες τον δηλαδή;

-…Ναι

Αυτό που απάντησες είναι…αλήθκια.

-Που πότε;

– Έσιει λλίους μήνες. (Σιγά που ήταν να του πω 3 χρόνια!)

-Μάλιστα. Έλα μαζίν μου στο computer τωρά.

Τούτον ήταν; Εν καλά.

Yes sir. Επαρακάλουν να μεν ήβρεν τα πορνοσαιτ που μπαίνω. Είχα ξιάσει να κάμω τζιαι clean τo history μου.

Όμως ναι κυρίες και κύριοι ήβρεν τα. Θκυο σε μια μέρα. Τζακπότ!

Πρώτα ήσιεν μου δείξει ένα video που είχα αφήκει πάστην βιασύνην μου. Τούτον. Έστειλεν μου το μια φίλη.Γι’αυτόν ήταν η ερώτηση για τους gay ωστέ.

Ε τζι’ύστερα έδειξεν μου τα άλλα μου έμπαινα που το history μου.

-Γιατί μπαίνεις;

-Εε ούλλοι μπαίνουν!

-Αν πάει να ππέσει κανένας που το γκρεμό εννα πάεις τζιαι συ; (All time classic!)

-Ε όι εν τζι’εν το ίδιο.

-Τζιαι που σε ερωτούσα αν έμπαινες γιατί μου ελάλες όι;

-Ε ήταν να σου πω έτσι πράμα ρε παπά;

-Ναι.

-Ε έννεν έτσι.

-Έτσι ένει. Τέλοσπάντων. Ξέρεις εσύ τι κάμνεις.Καληνύχτα.

Τζι’έφυεν. Ένιξερω τι τους επίραξεν τόσον πολλά. Ευτυχώς οι σχέσεις μας μιαν εφτομάδα μετά εν φυσιολογικές.

Προς το παρών εκτίω(;) την ποινήν μου. Υπέπεσα σε σφάλμα:

1. Μη ενημέρωσης των γονικών παραγόντων για τις προσωπικές μου ασχολίες.

2. Ψευδής ενημέρωση των γονικών παραγόντων για τις προσωπικές μου ασχολίες.

3. Πρόκληση emoticonικής έκπληξης στην μητέρα τύπου «:O»

4. Μη τήρηση των εντολών του πάπα-misharou(τζίνου της εκκλησίας).

5. Αύξηση των νεύρων του παπά.

Τα οποία οδηγούν σε ποινήν θκυο σαββατοκυριάκων κκέρφιου, μιαν εφτομάδα χωρίς mobile, τακτικόν έλεγχον του history μου στο PC τζιαι αναγκαστικής συχνής εποικινωνίας με τον πάπα-misharo της εκκλησίας «για να βρεθώ στο σωστό δρόμο.»

Τελικά ότι παθθαίνει ο άθρωπος εν που την τζιεφαλήν του.

10 thoughts on “O misharoπαπάς τζιαι το παίξιμον του σιουσιούκκου.

  1. δηλαδή ποιος εν ο σωστός δρόμος;να μεν αυνανίζεσαι

    καλά τζιήνο με τον γκρεμό δεν ξέρω και γω πόσες γενιές εμεγάλωσε

    μα καλά πόσων χρονών είσαι; misharos: Περίπου 16.

  2. Συφφωνώ με τον Ακέρα/Ασέρα (διορθώστε με, παρακαλώ).

    Εκτιμώ την ευθύτητα τζαι την ειλικρίνεια του post σου.

    misharos Ασέρας!Άμαν είσαι ανώνυμος μπορείς να είσαι όσον ειλικρινείς τζιαι ευθύς θέλεις. «Κάποιος θα πει την αλήθκεια είτε ανώνυμα είτε μετά τον θάνατον του», είπεν κάποιος.

  3. επρεπε να πεις 3 χρονια.
    εχω παθει περιπου το ιδιο σκηνικο.
    με ρωτησαν κι απαντησα 2 χρονια.
    δεν ρωτησαν τιποτε αλλο :)))

    misharos: Λαλείς να τους το ελάλουν που εν επαίρναν χαπάρι για 3 χρόνια; Εν το εσκέφτηκα!

  4. Pistevo pos i parusia ton gonion se kati tetia 8emata kai genikotera stin prosopiki zoi ton efivon pedion tous prepi na einai akros diakritiki kai stoxeumeni

    misharos: Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο. Τούντα πράματα εν κάτι που εν θέλω να μοιράζουμαι, ειδικά με τους γονιούς μου.

  5. Misharouin, en to ksereis oti opoios aunanizetai tyflonetai mana mou? :-D (Allon classic twn goniwn)
    Fkallw sou to kapellon giati grafeis teleia se auth thn tryferhn hlikia:-) ! Efyres mas. Synexise etsi.
    misharos: Ή φκάλλει σπιρούθκια :p. Μιαν άλλην φοραν ειπεν μου οτι εν γιαυτο που φκαλλω σπυρακια :S E να ξέρω καλό να αρκέψω να μαθαίννω το Braille :p. Ευχαριστώ :). Δυστυχώς εν έσιει πολλούς που γράφουν σε τούντην ηλικίαν τζιαι εν κρίμαν.

Σχολιάστε

