Είμαι ο misharos τζιαι είμαι mentalist.

«Ονομάζομαι Μισιαρός Μισιαρού τζιαι κατάγομαι από το όμορφο νησί της Κύπρου. Σε πολλά μικρήν ηλικία τζιαι συγκεκριμένα στα 3 μου χρόνια εδιαπίστωσα ότι ήμουν διαφορετικός που τα άλλα παιδιά της ηλικίας μου. Ήξερα πράματα εξωφρενικά για την ηλικία μου όπως το να δίννω τα παπούτσια μου, να πίννω φραπέ κάμνοντας παμπουλούες τζιαι να σκουπίζουμαι μόνος μου στην τουαλέττα. Στα 4 μου χρόνια είχα πλέον αναπτύξει τις ικανότητες μου τζιαι εμπορούσα να ανοίξω τις πόρτες των υπεραγορών τζιαι τις μπάρρες των χώρων στάθμευσης μόνο με την δύναμη της σκέψης μου τζιαι την παρουσίαν μου δίπλα τους. Μερικά χρόνια αργότερα, είχα την πρώτην μου εξωσωματικήν εμπειρία στον ύπνο μου τζιαι εταξίδεψα μέχρι την Ανταρκτική όπου είδα ανθρώπους που εγνώριζα. Τότε εκατάλαβα ότι στην προηγούμενη μου ζωή ήμουν εσκιμώος. Είχα πλέον μπει σε εναν κόσμο πολυδιάστατης,πολύγωνης και πολύχρωμης ύπαρξης.

Στα 10 μου εμπορούσα να συλλάβω τις σκέψεις των άλλων τζιαι να καταλάβω τι σκέφτουνται για μένα. Εμπορούσα επίσης να τις κατευθύνω. Κάτι που πιο μετά όταν εμπήκα στην εφηβεία οφέλεσεν με πολλά γιατί εκατεύθυνα ούλλες τες κορούες να μου κολλούν τζιαι εκατέληξα να είμαι ο γεναικάς του σχολείου.

Αγαπημένο μου χόμπυ ένει να φκαίννω παστα βουνά τζιαι να συνομιλώ με τα πουλιά τζιαι τα ζώα. Επίσης, παρατηρώ το πως συμπεριφέρουνται τα δέντρα και τα λοιπά φκιόρα δίπλα μου. Τις νύχτες αρέσκει μου να σκαρφαλλώννω πάνω στο τιπόζιτο του σπιθκιού μου φορόντας το ρολόι της γιαγιάς μου τζιαι να μετρώ τα αστέρια.

Ε τζιαι γι’αυτόν είμαι mentalist.»

4 thoughts on “Είμαι ο misharos τζιαι είμαι mentalist.

  1. Να φοηθώ τωρά ότι εθκιέβασες τη σκέψη μου;
    Αθύμησες μου το σπίτι στο χωρκό μου που εφκαίνα τα μισιατούθκια πάνω στον ασβεστομένο τοίχο,Εν που τότες που σε ξέρω αλόπως.

  2. «Τις νύχτες αρέσκει μου να σκαρφαλλώννω πάνω στο τιπόζιτο του σπιθκιού μου φορόντας το ρολόι της γιαγιάς μου τζιαι να μετρώ τα αστέρια.»
    hehehe respect!

Σχολιάστε

