Κουμπάρε…εμεγάλωσες

proti

Σε τουντην ηλικίαν της εφηβίας, ανακαλύπτω,μαθέννω τζιαι θωρώ πολλά πράματα πάνω μου, στους άλλους, αλλά τζιαι στον κόσμον ούλλο. Πράματα που μόνον σε τούντην ηλικίαν μπορείς να πρωτοδεις τζιαι να βιώσεις. Έναν που τα πράματα που γίνεται τωρά τελευταία πάνω μου εν η μετάβαση που τον παιδικόν κόσμο στον κόσμο των μεγάλων.

Έσιει τζιαιρόν που οι τρίσιες του μουστακιού μου τζιαι των μάγουλων μου αρκέψαν να φαίνουνται στο πρόσωπον μου. Αγνοούσα τες παντελώς. Ήταν κάτι εντελώς τζιαινούρκο για μένα τζιαι εν έθελα να δώκω καμία, μα καμία σημμασία. Εν έθελα να κάμω αλλόναν πράμαν που θα εσήμαινεν ότι το παιδί που έχω μέσα μου απομακρύνεται ούλλον τζιαι περισόττερο που μένα. Tόσα χρόνια έθελα να μεγαλώσω, τωρά που μεγαλώννω θέλω να στραφώ πίσω. Που λέτε, με τις τρίσιες στο πρόσωπο εν επίεννεν άλλον. Αλλο λλίον ήταν να με θωρούν μέστο δρόμο τζιαι να μου λαλούν «Την ευτζιή σου πάτερ»(ντάξει επαράσιεσα το). Ε σήμερα έπρεπεν να τες ξιουρίσω. Ε τζιαι σαν κλασσικό λευκωσιατικο μαμμόθρευτο βουτιράκι, εφώναξα της μάμμας μου. Είπεν μου να δοκιμάσω μόνος μου για να μάθω. Yes sir. Εν ήταν η πρώτη φορά που έπιαα ξυραφάκι στα σιέρκα μου. Η πρώτη ήταν πριν 5-6 χρόνια όταν έπιαα ξυραφάκι για να ξύσω το πρόσωπον μου επειδή «έτρωεν» με. Dish! Εκόπηκα τζιόλας. Έβαλα αφρό, έπιαα το ξυραφάκι, τζιαι άρκεψα.

Σαν εξιουρίζουμουν στον καθρέφτην εν εθώρουν τον misharo όπως τον ήξερα, έβλεπα τον πολλά αλλαγμένο, απαλλαγμένον που οποιαδήποτε στοιχεία που να προδίδουν την παιδικότηταν του. Εθώρουν τζιαι την μάμμαν μου ότι εκαταλάβεννεν το. Έθελεν κάτι να πει: «Ο πρώτος που εξύρισα ρε αγόρι ήταν ο παππούς σου, την τελευταίαν του νύχτα, σαν να τζιαι ήξερα ότι ήταν να πάει, τον καημένο…» Τι να της πεις τωρά. Δυστυχώς ή ευτυχώς κόμα να τον ξεπεράσει. Ούτε εγώ το εξεπέρασα τέλλια, πόσο μάλλον τούτης που ήταν παπάς της. Σήμερα ετέλιωσα τζιαι το Γυμνάσιο. Πάππαλλα. Του χρόνου Λύκειο. Λύκειο. Λύκειον ο κωλόσπορος. Εν το χωνεύκω. Ήταν σαν εχτές που επία πρώτην φορά Δημοτικό, σαν εχτές. Ο χρόνος βουρά, ποιο γλίορα τζιαι που τον Κεντέρη,τζιαι που τον Μπολτ τζιαι που το φως, τζιαι που ότιδήποτε.. Όπου να’σαι εννα πιαω τζιαι αυτοκίνητο,εννα τελειώσω το σχολείο,εννα παω στρατό,εννα παω πανεπιστήμιο,εννα παντρευτώ,εννα πιάω μιαν καλήν δουλειαν, εννα καμω κοπελλούθκια, να κάμουν τζιαι τζίνα… Τζιαι τούτα ούλλα χωρίς να το καταλάβω.

Εμπάσιγουέι, Mission complete, all trishes killed. Έτσι αναίσθητα έναν χαμόγελον εμφανίστηκεν στο πρόσωπον μου.Είχα ξιουριστεί για πρώτη φορά.

«Κουμπάρε…εμεγάλωσες» είπεν μου η μάνα μου με θκυο χτυπήματα στην πλάτην, τζι’έφυεν…

7 thoughts on “Κουμπάρε…εμεγάλωσες

  1. Μόνο μεν τες κάμνεις κόντρα γιατι εννα σε πιάννει φαούρα τζαι ννα γεμώσεις σπυρούθκια.
    Όι πως εν θα γεμώσεις έτσι τζι αλλιως..:)

  2. Εν καλά που λαλεί η μάνα σου.
    Εγώ ακόμα να χωνέψω πως στο Δουκάτον γράφει ένας έφηβος της 3ης γυμνασίου.
    Εν πάντα που ήσουν μεγάλος αλόπως :)

  3. Μα είσαι τόσο μικρός?!
    Πάντως, όντως με βιάζεσαι να μεγαλώσεις. Μέχρι τα 18 καταλαβαίνεις πότε περνούν τα χρόνια. Μέχρι τα 25 εν σαν τον Κεντέρη. Μετά, διακτινίζεσαι απλά και μόλις που προλαβαίνεις να αλλάζεις ημερολόγια πάνω στον τοίχο. Έδωσα σου κουράγιον ένεν?!

  4. άρεσεν μου πολλά η ανάρτηση σου, πολλά ειλικρινής και εκ βαθέων.
    Θέλω να μας πεις πως νιώθετε όταν χοντραίνει η φωνή σας. Δηλαδή από τη μια μέρα στην άλλη;Πότε το κατάλαβες για πρώτη φορά; Νόμισες ότι βράχνιασες; Οι γονείς σου πως αντέδρασαν;

    misharos: Χα χα χα πασιαμά -.-

  5. kala re iremise… oloi oi efivoi etsi imaste… j oi korues oi mono para3enefkunte, vasanizunte jiolas… ta agoria kala tin exete! believe me! pantos simfono… en polla apotomi i allagi… j eni 3eris p anikis-mes ta mora o3a mes tous megalous?-omos skeftou, en imaste monoi mas… exi ekatomiria san emas ston kosmo! ase p exume tin kaliteri ilikia!

Σχολιάστε

