Δερματολόγος άλλος βασανιστής

To λοιπόν κοπέλλια…έτσι τζιαι ξαναπατήσω το πόιν μου σε Ιατρείον δερματολόγου να μου φτύσει ούλλη η Κίνα. Το σημερινό πρωινό ήσιεν κάτι μήνες που το εκαρτερούσα. Είπαν μου να με πάρουν σε δερματολόγο να μου κάμει καθαρισμό για να φύουν τα σπυράκια μου γιατί έγινα όπως την αίγιαν την φούξια άμαν έσιει ανεμοβλογιά. Ίνταλως μπορεί το Μωρόν τζιαι θωρεί με έτσι κατάστασην κάθε φοράν που βρεθούμαστεν,ένιξερω. Που την προηγούμενην φοράν που επία στον δερματολόγο,έγραψεν μου κάτι κρέμες να βάλλω για θκυο μήνες. Είπεν μου ότι αν για τούντους θκυο μήνες έβαλλα τες κάθε νύχτα, τα σπυράκια ήταν να φύουν τέλλια τζιαι εν θα εχρειάζετουν να πάω να μου κάμει ότιδήποτε. Εγώ όμως λόγω της Οξείας Ξεροτζιεφαλίασης που με διακατέχει που τον τζιαιρό που εγεννήθηκα, εν τον άκουσα.

Εμπάσιγουέι. Είχα σήμερα το πρωί ραντεβού η ώρα 8. Εξύπνησα που το χάραμαν του φου, η ώρα 7. Ελούθηκα, εντύθηκα ενύφτηκα τζιαι έφαα με το ένα μμάτι ναν πιο κλειστό που το άλλο. Ύστερα με τη συνοδείαν των πουρούων, επία στο αυτοκίνητο. Ώσπου να πάμεν στον δερματολόγον εμισοτζιμούμουν πάνω μου. Δαμέ θέλω να δώκω τις θερμές μου ευχαριστίες στις 3 κοπέλλες(τζιαι ίντα κοπέλλες!) που εδιασταυρώσαν την Αρμενίας πρωίν-πρωίν τζιαι αννοίξαν μου τα μμάθκια μου.

Eφτάσαμεν στο Ιατρείο που λέτε, ανεβήκαμεν πάνω τζιαι ο δερματολόγος έβαλεν με αμέσως μέσα. Έναν μούτρον ο τύπος, μα έναν μούτρον, που δαμέ ως την Πάφο.

-Καλημέραα, λαλώ του.
-Κλμρ, λαλεί μου. Άμπου κάμνεις;
-Καλά καλά, εσεις;
-Ξάπλωσε.

Ε εξάπλωσα. Τζίνος έσαζεν τα εργαλεία του για τον καθαρισμό που θα μου έκαμνεν. Eπίεν να αρκέψει τζιαι λαλεί μου: Θκυο λεπτά να βάλω λλίον νερόν πάνω μου τζιαι έτσι όπως είμαι με την γαρίλλαν μεστο μμάτι εν θωρώ τίποτε. Εν που εν είδες κοπελλούες με τα μίνι να περνούν την Αρμενίας, εσκέφτουμουν να του πω αλλά άσε. Άγιες μέρες που ένει που να βάλω σε έτσι φαντασιώσεις γέρον άθρωπο.

Ως δαμέ ούλλα καλά τζι’ωραία, αλλά που την στιγμήν που μου έτζισεν ο εφιάλτης του δερματολόγου εξύπνησεν. Τζίνον που μου έκαμνεν ήταν μιξ του τραβήματος των βουκκων που τες θείες τζιαι κάτι φάσεις στο Saw που ετρυπούσαν τις τζιεφαλές των πλασμάτων.Εγέμωσεν με τσιροττούθκια που το πολλήν το αίμαν που εφκάλλαν τα σπυράκια. Ο πόνος που ένιωθα εν περιγράφεται. Ετράβαν βούκκαν ποτζί, ετρύπαν ποδά,ετσίμπαν που την άλλην, με λλία λόγια έκαμεν με άχρηστον. Επέρασα τα κάστια για κανέναν τέταρτο τζιαι ευτυχώς εσταμάτησεν να με βασανίζει. Εγώ ενόμισα ετέλειωσα, πάω να σηκωστώ, πού πάεις λαλεί μου, κάτσε! Εν τζιαι εννα φκω ζωντανός που δαμέσα λαλώ. Επασπάτεφκεν κανένα-θκυο λεπτά μεστα συρτάρκα του, μια φάση θωρώ τον πιάννει έναν πράμαν ΤΟΣΟΝ. Αμάναμου λαλώ έκατσα πάνω, εν εφόρουν με τα γυαλλιά μου να δω ινταμπου ένει. Έρκεται δίπλα μου με τουντο ΑΤΚΑ(Αγνώστου Ταυτότητας ΚωλοΑντικείμενο) θωρώ το, έφκαλλεν ατμούς που την μιαν του μερκάν. Έεχετε γεια βρυσουουλες λογκοί βουνά ραχούουλες. Ενόμιζα ήταν τίποτε που έκαφκεν αλλά τελικά ήταν κάτι κρυό που άμαν το έβαλλεν παστες πληγές, πάλε επόνουν.

Ετέλειωσαμεν, είπεν μου, τζιαι έδωκεν μου καθρέφτην να δω ίνταλως έγινα. Όπως θκυο αίγιες φούξιες με ανεμοβλογιά.

-Εν τζιαι επόνησες τίποτε που σε ετσίμπουν λλίον έννεν;
-Όι, όι, τίποτε.(Μα ετσίμπας με; Ούτε που ένιωσα τίποτε.)

Είπα του γεια, επία επλήρωσα 45 ευρά το βασανιστήριο τζιαι έφυα.

Απανταχού δερματολόγοι, μόλις εχάσετε έναν πελάτην…

8 thoughts on “Δερματολόγος άλλος βασανιστής

  1. amana mou,en 4ixroi dolofonoi toutoi oi dermatologoi,epia j egw evasanize me,j taftoxrona apantouse j to tilefwno enw egw imun sta pro8ira nevrikou klonismou.i8ela na ton piasw jai na tou fakkw panw stn kkele.

    eprepe na valleis tes kremoudes, gia na en pio etoimo to derma sou gia ka8arismo….next time mn 3iaseis,,!

    xD

  2. 1. ο καθαρισμός εν παραπλανητική λέξη: δεν σε καθαρίζει που τζείνα που φαίνουνται, αλλά που τζείνα που δεν φαίνουνται (μαυράκια κτλ).
    2. Αμέσως μετά τον καθαρισμό («τσίλλα με να σε τσιλλώ»), δεν γίνεσαι πορσελάνη, ούτε καν θωρκέσαι.
    3. Δεν πάμε για καθαρισμό σε δερματολόγους (θάαανατοςςς, μαααν!!) αλλά σε αισθητικούς που -τουλάχιστον- θα σε μαλαθκιάνουν πρώτα με κάμποσο ατμό για να τσιλλιέσαι πιο εύκολα.
    4. Εγώ το «τσίλλα με να σε τσιλλώ» έκοψα το που τον τζιαιρό που ανακάλυψα ένα ινστιτούτο αισθητικής όπου κάμνουν καθαρισμό με υπέρηχους (εν μια σπατουλούα τζιαι χαϊδεύκουν σε κάμποσην ώρα τζιαι τα μασκαραλλικκούθκια σου γίνουνται χούβερ). Ούτε πονείς, ούτε τελειώνεις τζιαι είσαι όπως το χάρο τον τίτσιρο.

    5. Δαμέ θα σε στεναχωρήσω αλλά θα σου εξοικονομήσω χρόνο και χρήμα: ***Η ακμή της εφηβείας εν έshει θεραπείαν***. Απλώς μεν τα πειράζεις, να πλυννίσκεσαι καλά τζιαι να καθαρίζεσαι με κανένα ειδικό σαπουνούι τζιαι κανένα scrub μέσα μέσα, βάλλε την κρεμούα σου για να μεν θεριεύκει η κατάσταση, τζιαι να κάμνεις υπομονή. Δυστυχώς.

    6. είπα ότι μιλά η πείρα;

  3. Σοφή η Σικε αν τζαι είδα αθρώπους με σοβαρά προβλήματα να κάμνουν βούκκα όπως τον κώλο του μωρού μετά που θεραπείες με αντιβιοτικά και άλλα γιατροσόφκια που δερματολόγους.

    Τουλάχιστον εν σου είπεν να ξεκινήσεις αντισυλληπτικά:Ρ

    Κουράγιο τζαι βάλλε τις κρεμούες σου!

    Καλόν σου Πάσκαν!

Σχολιάστε

