Αθθυμούμαι…

-Τον παππούν μου
-Που άμαν ήμουν μιτσής έπερνεν με ο παπάς μου κάθε Σάββατο στο Λούνα Παρκ δίπλα που το περίπτερο το Δρακουμέλ.
-Που άμαν ήμουν μιτσής,πάλε, έσπασα μιαν φοράν το σιέριν του ανηψιού μου επειδή εν μου έβαλλεν να παίξω Fifa 2000.
-Που εγέμμωννα το μισό μπάνιο νερό τζιαι εκάθουμουν μέσα για κανέναν μισάωρο τζιαι επαούριζεν η μάνα μου
-Τα αυτοκινητούθκια, όπως τα Go-Karts, στου Παπαφιλίππου.
-Το Λούνα Παρκ απέναντι που τον Παπαφιλίππου
-Που στην Λήδρας επροσπάθουν να μεν πατώ πάνω στες τζίτρινες τες γραμμές που εχωρίζαν τα πλακάκια.
-Που οι γονιοί μου εν είχαν mobile.
-Που εν ήσιεν DVD τζιαι εφκάλλαμεν την με τες κασέττες.
-Τες φωτογραφικές που εν είχαν οθονούα.
-Τα films των φωτογραφικών που εχωρούσαν 32(σωστα;),μόνο, φωτογραφίες.
-Που έτρωα κκόφλεξ με το μιτσήν το κουταλούι.
-Που είχα ίσια μαλλιά.
-Που επία μιαν φοράν με τον παπάν μου σε περίπτερο τζιαι έπιαεν έναν Α.Τ.Α(Αγνώστου Ταυτότητας Αντικείμενο). Ερώτησα τον τι ένει τζιαι είπεν μου: » Εν για να μεν κάμει μωρόν η μάμμα». WTF??
Mετα που κααααμποσα χρόνια εκατάλαβα ότι ήταν προφυλαχτικό…
-Που έναν μικρόν διάστημαν επροσπάθουν να μεν πατώ πάνω στο πάτωμαν του δωματίου μου. Που τον διάδρομον έκαμνα διπλόν σάλτον μπροστά με αριστερήν πλάγιαν γωνίωση τζιαι τριπλόν διασκελισμό τζιαι εβρέθουμουν στο κρεβάτι. Εντύνουμουν τζιαι εθκιέβαζα πάστο κρεβάτι. Αιτία μια ταινία που είδα τζιαι επροκάλεσεν μου τον φόβον ότι έσιει κάποιον κάτω που το κρεβάτι μου τζιαι εννα με αρπάξει που το πόι. Τελικά για κάποιον λόγον εβάλαν τζίντο 15+ στην ταινία…
-Τον Super Mario στο ασπρόμαυρο το Game Boy.
-Τες τάπες Pokemon. Μιαν φοράν είπα της μάμμας μου ότι εννα πάμεν εκδρομή τζιαι να μου δώκει 4 λίρες για το φαϊ. Με τζίντες 4 λίρες επία τζιαι εγόρασα chips που έναν περίπτερον απέναντι που το σχολείο, για να πιάω τες τάπες που είχαν μέσα. Ήμουν 1η τάξη του Δημοτικού. Μερικές δικαιολογίες που αθθυμούμαι που τους είπα για την σακκούλλα με τα 18 chips ήταν ότι ετζιεράσαν μας τα, ότι εκέρδισα τα σε διαγωνισμό στο σχολείο τζιαι ότι κάποιος έπιαεν 36 chips τζιαι εν τα έθελεν τζιαι έδωκεν μου τα μισά. Παραπόττη…
-To γαλατάκι ΣΟΚ του Χαραλαμπίδη ή του Κρίστη.
-Που τα γάλατα εν είχαν στούππωμα
-Την Κενεβέζου στο Mega
-Το Κώστας Κώστα show
-Tα Looney Tunes κάθε Σάββατο πρωί, στο ΡΙΚ 2
-Τις τηλεοράσεις που ήταν κάτι κουθκιά τοοοσα. Εχωρούσαν μέσα εφτά plasma.
-Που τα δορυφορικά μας κανάλια ήταν μόνο το LTV τζιαι το ALFA.

Αυτά…

7 thoughts on “Αθθυμούμαι…

  1. hahahahahaha
    egw akoma trww me mitsi kutalui,je peripezun me oi files m :(

    epiana j egw ttapes ospu j ipan oti en satanikes, j epireasan me
    eporonumun asxima me ta pokemon :)
    looney tunes sta8era i wra 8:00. en exana ute tes epanali4is, je istera spiderman k xelononijakia..

    …omg ixa 4ixwsi,en efkala to podi m stn akria tou krevatiou gt enmza itan na mou to arpa3i kapoios,k en akoimumun epidi enmza isxe kleftes i dolofonus mes to spiti…

  2. Εγώ θυμούμαι που στο χωριό μου εν είχε ρεύμα, και τις πρώτες μέρες που ενωθήκαμε με το ηλεκτρικό μάλλωνα με τον αδελφό μου πιος θα τσιλλίσει το κουμπί για να ανάψει η λάμπα.

    Που να φανταστώ ότι 43 χρόνια μετά θα έγραφα σε blog.

  3. τι μου εθύμισες…

    τζιαι γω επήεννα δίπλα που το δρακουμέλ… θυμούμε άρεσκεν μου ένα παιχνίδι με κα΄τι νίτζα
    παπαφιλίππου τα αυτοκινιτούθκια ήταν κορυφή. τζιαι ισιεν τζιαι μια μηχανούα με καουμπόιδες που άρεσκεν μου πολλά.
    τούτο με τις γραμμές στη λήδρας κάμνω το κόμα χαχα
    κώστας κώστα στις 8, πόκεμον, φιφα 2000…..

    ίντα τζιαρούς εφτάσαμεν…

  4. συγνώμη, ήσουν μιτσής το 2000 και τώρα νοσταλγείς και τα παλιά;

    εν παμε καλά…..

    misharos: Yep. Εσύ εν νομίζω να τα νοσταλγείς, ούτε καταλάβεις τι σημαίνει να νοσταλγείς τα παλιά γιατί πρέπει να ήσιες μεγάλα προβλήματα που ήσουν μιτσιά τζιαι η σημερινή σου κατάσταση μάλλον εν λόγω παιδικών τραυμάτων. Περαστικά.

  5. Παράθεμα: Αθθυμούμαι #3 « Δουκατον

Σχολιάστε

