Η Ισαβέλλα #3

CYTA λαλούν σου.Ήρταν να μας αλλάξουν τα σύρματα του τηλεφώνου τζιαι εκόψαν το σύρμαν του ίντερνετ. Εκάμαν τζιαι 3 μέρες μόνο να έβρουν σύρμα που να τερκάζει με το modem μου.

Εμπάσιγουέι,

Ήταν η ημέρα του Αγιού Βαλεντίνου, την μέραν που φέφκουν ούλλα τα μπουλουκκούθκια που τα ράφκια, που εκανονίσαμεν να βρεθούμεν με την Ισαβέλλα. Είπεν μου ότι έθελεν να πάμεν mall, κατα τες 6:30 , για να προλάβει να πάει τζιαι λλίον καταστήματα. Ήταν να μου άρεσεν να επιένναμεν κάπου αλλού. Αλλά επειδή εν λαλώ ποττέ όι σε γιενέκα, εσυμφώνησα να πάμεν. Πρώτη μου έξοδος με κάποιαν, πρώτον μου «ραντεβού». Η καρδία μου εχτύπαν σαν να τζιαι ήταν να πάω να δώκω εξετάσεις ιστο Χάρβαρτ. Εμέτρουν δευτερόλεπτο-δευτερόλεπτο την ώρα ώς τες 6. Εθώρουν τζιαι εξαναθώρουν τες φωτογραφίες της μέστο hi5 τζιαι την ίδιαν ώραν εμιλούσαμεν με sms. Ήσιεν που το καλοτζιαίρι να φάω 10 ευρώ σε 3 μέρες. Εν εχόρταννα να την θωρώ, ούτε να της μιλώ. Εθεώρησα τον εαυτόν μου τυχερόν που εγνώρισεν τούντην κοπέλλαν, που είδα εντελώς τυχαία, τζιαι τζίντην νύχταν ήταν να φκει μαζίν της.

Τζι’ενώ ονειρεύκουμουν όξυπνος τι εννα κάμω πόψε που εννα βρεθούμεν, αθθυμήθηκα ότι άδειαν εξόδου που το σπίτιν εν έπιαα! Όι πως ήταν να μου πουν όι αλλα έπρεπεν να το ξέρουν οι γονιοί μου, άλλοι ταξιτζίες, ότι εννα φκω. Επία στον παπάν μου, είπα του ότι εννα φκω με θκυο φίλους μου πόψε, γιατί αν του ελάλουν ότι ήταν να έφκαιννα με καμιάν κορούα ήταν να αρκέψει: πόθθεν ένει; πού την ήβρες; γιατί την ήβρες; εν καλή; έσιει βυζίν; η μάμμα της ίνταμπου λαλεί; Εν που ενδιαφέρον που ρωτά τζιαι εκτιμώ το πολλά, αλλά ντάξει, εν μου αρέσκει. Όπως τζιαι κάθε φοράν που εννα πάω κάπου, έτσι τζιαι τωρά, εχάρηκεν.

Το ρολόιν έδειχνεν 5:30. Άτε, εν ώρα μου, είπα. Επία έκαμα μπάνιον, έβαλα πουκάμισον τζιαι τζιν, ελούθηκα τες κολώνιες τζιαι τα αποσμητικά, έκαμα τα δόντια μου θκυο φορές, έλειψα το μισόν μπουκκαλούιν jelly, έβαλα φακούς τζιαι ίσιωσα ιστο αυτοκίνητο. Εστράφηκα πίσω. » Εν ημέρα του Βαλεντίνου ρε γάρε, εν θα της πάρεις τίποτε;», είπα του εαυτού μου. Άτε τωρά, τι να της έβρω. Έπιαα έναν μπρελόκ-καρδία που είχα μέστο κομοτίνον μου.»Παρά τίποτε, ας εν τζιαι τούτο» Επία 6 τζιαι 25. Είπα της ότι έφτασα τζιαι πού εννα την περιμένω. Περνούν 5 λεπτά,7,10,13,15. Ώσπου επερνούσαν τα λεπτά αγχώννουμουν τζιαι παραπάνω. Περνά αλλόναν λεπτόν, έτην! Εφκήκεν που το αυτοκίνητον με χαμόγελον, εσιαιρέτησεν με με χαμόγελον. Σαμπώς τζιαι κάποιος της το εζωγράφισεν τζιαι εν πάντα πάνω της.

Πάω κοντά της…
-Μόνον τα φτερά σου λείπουν, είπα της.
-…, εν είπεν τίποτε. Εγέλασεν.
-Εν σοβαρά που σου λαλώ!
-Χεχ, ευχαριστώ, είπεν για ακόμα μια φοράν με χαμόγελον. Άτε, έλα πάμεν λλίο στα καταστήματα τζιαι άρκησα. Έπιασεν με που το σιέρι τζιαι επίαμε.

Ό,τι γεναιτζίσιμον κατάστημαν ήσιεν μέστο mall,εν τζιαι πολλά τα γέριμα, επήρεν με. Στα παραπάνω ήμουν ο μόνος αρσενικός τζιμέσα. Στα πρώτα θκυο ερώταν με αν τα ρούχα κλπ ήταν ωραία πάνω της, στα άλλα ούλλα ερώταν τες πωλήτριες τζιαι όι εμέναν, αλόπως επειδή ελάλουν της για ούλλα ότι ήταν ωραία πάνω της. Το συναίσθημαν πάντως να την συνοδεύω ήταν εξαιρετικό. Όσα ρούχα τζι’αν είδεν τζιαι εδοκίμασεν, εν έπιαεν τίποτε.

Εποσκολιστήκαμεν κανέναν μισάωρον στα καταστήματα. Ύστερα επίαμεν πάνω, επίεν ολόισια στο cinema, ήταν 7 τζιαι 15 τζιαι η ταινία που έθελεν να δει άρκεψεν η ώρα 7. Επλήρωσα θκυο λεπτά τα εισητήρια τζιαι εμπήκαμεν μέσα. Ήταν το The Curious Case of Benjamin Button με τον κάφκον της Τζιολί, τον Μπραντ Πιτ. Είχα τες αμφιβολίες μου για το αν θα μου άρεσεν , παρ’όλον του ότι άκουσα πολλά καλά σχόλια. Ήβραμεν θκυο θέσεις τέλλια πάνω,σταν άκρια. Ήμουν ενθουσιασμένος. Ήταν η πρώτη φορά που επία να δω ταινία μόνος μου με κοπέλλα, τζιαι ποιαν κοπέλλαν, την Ισαβέλλα. Ξεκινά η ταινία, τζιαι με το που περνά το πρώτον τέταρτο, φαίνεται μου ενδιαφέρουσα. Επροσπάθησα να μεν αφαιρεθώ που την Ισαβέλλα τζιαι να αφοσιωθώ στην ταινία. Έπρεπε να της δώκω σημασία. Εν το εκατάφερνα. Έπρεπε να σκεφτώ κάτι. Κάτι να της πώ, κάτι να κάμω, κάτι, κάτι. Για να μεν νομίσει ότι εν της διω σημασία. Αποφάσισα να της πιάω το σιέρι.

Μέσα σε 5 λεπτά εγίνετουν πόλεμος μέσα μου. Να της το πιάω ή όι; Εννα της αρέσει οξά εννα αντιδράσει; Τελικά αποφάσισα να της το πιάω, αφού αν δεν της το έπιαννα εν θα εκέρδιζα τίποτε, το πιο πιθανόν ήταν να έχαννα. Έπιασα της το. Εν αντίδρασε! Εγύρισεν, εχαμογέλασεν μου.

-Αρέσκω σου; ερώτησεν με
-Όι, αγαπώ σε.

Εννοούσα το, ήταν που τες λλίες φορές που είπα την λέξην «αγαπώ» τζιαι εννοούσα το. Τζίντην στιγμήν έφκαλα τζιαι το μπρελόκ-καρδία που την τζιέπην μου τζιαι έδωκα της το. Έδωκεν μου έναν φιλί στο μάγουλο. «Είσαι πάρα πολλά καλός. Αρέσκεις μου. Πολλά.», είπεν μου.» Εχώρισα πριν κανέναν μήναν τζιαι τωρά είμαι μόνη μου…ε τζιαιι…θέλεις ναα…». «Θέλω άγγελε μου, θέλω»,είπα της.

Ώσπου να τελειώσει η ταινία, η οποία τελικά ήταν εκπληκτική, εν της άφηκα το σιέριν της, ούτε τζίνη το δικόν μου.

Αγαπώ σεε…

9 thoughts on “Η Ισαβέλλα #3

  1. Ρε φίλε έκαμες με πολλά πολλά χαρούμενο!
    Σοβαρά!
    Μπράβο σου!

    Ζήσε το όσο πιο έντονα μπορείς!

    Φιλική συμβουλή όμως: ειδικά τωρά στην αρχή μεν την πνίξεις με τα συναισθήματα σου! Να είσαι πάντα ένα βήμα πίσω. Εν κρίμα να σε πάρει για δεδομένο.
    Μιλώ σου σαν να μιλούσα στον αρφό μου.

  2. καλά, που δαμέ «-Αρέσκω σου; -Όι, αγαπώ σε.» τζιαι μετά, η κάτω σιαγόνα μου ήταν ως το αρφάλι μου. Τον μισιαρόν μου ρε!!!! Μπράβο ρε πουλλίν! :D

    Συμφωνώ με Μαρίνο – να είσαι κύριος, ευγενικός, καλός, εκφραστικός, αλλά ποτέ πρήχτης. Τζιαι όι πελλάρες. Γιατί μετά τες πελλάρες εν δύσκολο να ξαναεκτιμήσεις τούτα τα μικρά και όμορφα ξανά, π.χ. φιλί, χεράκια, σινεμά, κτλ.

    Τζιαι ενημέρωνε! Χχαχαχαχ

  3. Mπραβο ρε!!!!!
    *παίζει αεροπουρού*
    ΠΙΙΙΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΠ
    ΠΙΙΙΙΙΠΙ ΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΠ ΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
    ΠΙΠΙΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΠΙΠΠΠΙΙΠΙΙΙΙ

  4. Μπραβοοοοοο!!!!!
    Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες. Καλός γλυκός αλλά όχι πρήχτης!
    Συγχαρητηρια, παρόλο που εν σε ξέρω εχάρηκα πολλά!!

  5. ΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!

    Εχάρηκα πολλά για σένα!
    Τους κανόνες είπαν σου τους πιο πάνω!
    Αγαπούμεν μετρημένα, συγκρατημένα, προκομμένα, συσταρισμένα…:p
    Τζιαι παίζε τζιόλας..Άμαν μια γυναίκα πάρει τον άντρα δεδομένο..πάππαλλα!

Σχολιάστε

