Η Ισαβέλλα #2

Την επομένην που έπιαα το τηλέφωνόν της, ενόμιζα ότι ήταν να με γράψει κανονικά τζιαι έπρεπεν εγώ να χρεωθώ τζιαι να της στείλω μήνυμαν. Τελικά, έστειλεν μου τζίνη. Τωρα ινταμπου θέλει τούτη; Ήβρεν έναν αθκιασερόν να μιλά; Θέλει φίλον; Θέλει να ανακαλύψει ποιου εν τούτον το άγνωστον mobile πάστο κινητόν της; Εν ήταν το τρίτον ευτυχώς, εμείναν τα άλλα θκυο. Είπαμεν τα τυπικά, hi γεια σου καλα τι καμνεις ιντα νεα, ξέρω γω κλπ κλπ. Ύστερα «έβαλεν μου τες φωνές» επειδή εν επία να δω την Μαρίαν,η οποία κατα έναν παράξενον λόγον έθελεν να με δει,είπεν μου, τζιαι απάντησα της ότι μετά που ετέλειωσεν η ταινία εγύρεψα την αλλά εν την ήβρα. Όι πως εχώννουμουν άμπα τζιαι δει με αλλά ντάξει.

Επίεν ποδά η συζήτηση, επίεν ποτζί, εμιλούσαμεν καμποσην ώραν, εγνώρισα την καλλύττερα τζιαι ελπίζω τζιαι τζίνη εμέναν. Μιαν φάση ρωτά με:
– Τι εννα κάμεις στο Valentine’s Day;
– Εε πούποτε,αφού εν έχω βαλεντίνα, τζιαι οι φίλοι μου εννα παν με τις κοπελλούες τους, εννα μείνω σπίτι. Εσύ;
– Χμμ…Εγώ μάλλον εννα πάω πούποτε με καμιαν φίλην μου, αλλά ένιξερω ακόμα σίουρα . Εσύ πως τζιαι εν έσιεις κοπελλούα;
– Ε, εν έτυχε…Εσύ έσιεις φίλο;
– Μάνα μου ρε…Εν κρίμα να μείνεις σπίτιν έτσι μέρα πάντως. Ούτε εγώ έχω όι :(
– Χεχ, ε για να μεν μείνω θέλεις να πάμεν κάπου οι θκυο μας;;(Έσβησα το τζιαι εξανάγραψα το 6 φορές τούντο μήνυμαν ώσπου να της το στείλω)
-Εν έχω πρόβλημα, ΟΚ :D

Αμέσως εναν εξόγκωμαν εφάνηκεν στο παντελόνι στην θέσην του φερμουάρ τζιαι το χαμόγελον μου επίεν ως τα φκια μου.

Εκανονίσαμεν να βρεθούμεν πόψε τζι’ότι προκύψει…

10 thoughts on “Η Ισαβέλλα #2

Σχολιάστε

