Η Ισαβέλλα

Εμπήκεν μέσα, αμέσως τα μμάθκια μου αυτόματα εντοπίσαν την τζιαι εστραφήκαν πάνω της. Εφκήκαν που την θέσην τους που το θέαμαν που είδαν τζιαι οι μούγιες εκάμναν γυρούς μέστο στώμαν μου τόσην ώραν που ήταν ανοιχτόν. Πρώτην φοράν είδα έτσι πλάσμα. Ψηλή, κάπου στο 1.70,λεπτή,με ωραία μμάθκια τζιαι βλέμμα,γλυτζιάν φατσούα, πλούσια μπαλκόνια τζιαι κωλομέριν. Εν φαίνεται να εφώρεν σουτιέ. «Εννα σιεις να φκάλλεις ένα πράμα πιο λλίο πόψε», εσκέφτηκα, «Έθελες πολλά», εξανασκέφτηκα. Όσην ώραν ήμουν τζιαμέ εν έφυα τα μμάθκια μου που πάνω της. . Εθώρουν την τζι’εξαναθώρουν την, εν εχόρταννα. Επρόσεχα να μεν γυρίσει να δει ότι την θωρώ, γιατί αν με εθώρεν ήταν να γίνω πιο κότσινος τζιαι που την Κούλλαν του Φιρφιρή άμαν τρώει γουασάπι. Ούτε που επρόσεχα τι ελάλεν η παρέα. Εθώρουν την. Εξαναθώρουν την. Επροσπάθουν να καταλάβω τον χαρακτήραν της, αμπα τζιαι απάταν με το εξωτερικόν της, για το αν εν καλή κορούα. Εφένετουν αντροπιάρα. Κορούα με αρχές τζιαι καλήν οικογένειαν. Πρέπει να’ταν στην ηλικίαν μου, μπορεί τζιαι κανέναν χρόνον πιο μιτσιά. Εφένετουν επίσης τζιαι πολλά προσιτή. Άλλαξα την εικόναν της στον νουν μου. Εν ήταν τζιντο τσουλέ στυλ, ούτε ψώνιο που ενόμισα ότι ήταν όταν την επρωτοείδα. Τέλλια το αντίθετο. Ίσως τζιαι να μεν της άρεσκεν που ήταν τόσον ωραία. Εν εφένετουν πάντω καθόλου μίζερη.

Εφένετουν σαν να τζιαι επερίμενεν κάποιον. Ε, λογικό. Εν γυρίζει πλάσμαν μεστο mall μόνον του κάμνωντας απλά γυρούς. Πιθανών τες φίλες της, που εν θα ήταν παραπάνω που θκυο. Τον φίλον, ένιξερω γιατί, απόκλεισα τον. Εν μου εφάτσαρεν να έσιει φίλον. Τα λεπτά επερνούσαν, τζιαι τζίνος που επερίμενεν εν έρκετουν. Επίεν να κατεβεί τες σκάλες. Ήρτεν μου η ανάγκη να πάω να της μιλήσω τζιαι να την γνωρίσω. «Ατε ρε μαλάκα, this is your chance» εσκέυτηκα. Αλλά αφού αντρέπομουν τζιαι εφοούμουν. Εν εξαναβίωσα έτσι φάση.»Χέστα», είπα. Τζιαι αφού έπιαα εναν παρεάν μου, εσηκώστηκα να πάω να της μιλήσω. Στα μισά της διαδρομής είπα του να στραφεί πίσω. Έθελα να το κάμω μόνος μου. Έν ήξερα τι να της πω. Κάτι ήταν να σκεφτώ όμως. Ό,τι αρλούμπαν σκεφτώ. Ότι να’ναι. Φτάννει να της μιλήσω. Έπία. Έβλεπεν κάτι βιτρίνες. Εχτύπησα της απαλά στον ώμο.

-Γεια σου!
-Γεια…
-…
-…
-Είσαι η φίλη της Μαρίας; (Ό,τι πελλάραν μου έρκετουν ελάλουν)
-;;Ποιαας Μαρίας;
-Τηης,εεε, εν Θεοδούλου το επίθετον της νομίζω.
-Εε ένιξερω καμιαν Μαρίαν Θεοδούλου
-Χμμ…επειδή φαίνεσαι μου γνωστή τζιαι νομίζω είδα σε κάποιες φορές μαζίν της.
-Εε Θεοδούλου Μαρίαν ένιξερω. Μόνο Μαρία Χαραλάμπους.
-Αα ναι εν Χαραλάμπους που την λαλούν!
-Πού την ξέρεις;, είπεν μου νάκκον χαμογελαστά.
-Εν στην γειτονιάν μου, είπα της επίσης χαμογελαστά
-Εε η Μαρία εν στην ίδιαν γειτονιάν μαζίν μου. Ήταν να σε ξέρω! Εγέλασεν.
-Εε ναι, εμετακόμισα πριν 2-3 χρόνια. Ίσως να μεν με θυμάσαι.
-Εν σε θυμούμαι πάντως. Το όνομαν σου;
-Misharos. Το δικόν σου;
-Ισαβέλλα, χάρηκα!
-Ωραίον όνομα. Χάρηκα. Βρέθεστε με την Μαρία;
-Ε ναι κάμνουμεν πολλήν παρέα. Όπου τζιαι να’σαι εννα ρτει. Περιμένω την…
-(Αμάναμου έκατσα πάνω) Αα μάλιστα. Ευκαιρία να την δω τζιαι γω.
-Εν βρέθεστε α;
-Εε όι, έτσι τυχαία που τζιαι που.
-Α, μάλιστα

Ως δαμέ ευτυχώς εδιατηρήθηκα ψύχραιμος, ως προς το ότι εμίλουν σε μιαν κοπέλλαν που με εντυπωσίασεν.

Παίζει το τηλέφωνον της.

-Κόρη έρκεσαι;, ερώτησεν την
-…
-Καλααν φκέννω έξω σε λλίο.

-Έρκεται η Μαρία, είπεν μου.
-(Τι να κάμω, τι να κάμω, τι να κάμω. Σκέφτου ρε!) Ωραία!
-Μα πόσον τζιαιρόν έσιει να την δεις;
-Εε ένα-θκυο μήνες.

Κάμνω ότι χτυπά το κινητόν μου τζιαι απαντώ το.

-Ελα ρε πού είσαι; Αρκέφκει η ταινία; Ντάξει ρε θκυο λεπτά. Έρκουμαι…
-Ήρτες με φίλους σου;
-Ναι, ναι. Άτε, πρέπει να πάω τζιαι εννα αρκέψει η ταινία. Να σου δώκω το τηλέφωνον μου να με πιάεις άμαν εννα έρτει η Μαρία για να ρτω να την δώ; (εν το τελευταίον πράμαν που έθελα τζίντην στιγμή)
-Ναι,ναι.
-99******. Το δικό σου;
-97******. Πιάσμε άμαν φκεις που το cinema.
-Oκκέι

Ολλεε επιαα το mobile της.
Επία πάνω, έκλεισα το κινητόν, απόλαυσα την ταινίαν μου τζιαι που αύριον αρκέφκω δράσην με την Ισαβέλλα.

8 thoughts on “Η Ισαβέλλα

  1. Ε μεν γινεσε λαφαζάνης ρε.
    Επρεπε να της πεις που μιας αρκης τι την εθελες.
    Εν πειράζει, ας εν τζαι έτσι.
    Καλό βόλι.

    misharos: Σιγά σιγά. Ήταν η πρώτη μου φορά ;)

  2. “Εννα σιεις να φκάλλεις ένα πράμα πιο λλίο πόψε”
    hahahahahahahahahahahahahahahahahah…
    erwtisi:
    μετά άμαν τύχει κ δείς την μαρία μαζί της τι εννα κάμεις?

    misharos: Εννα κανονίσω να μεν την δω :p

  3. ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧ!!!
    Χειροκρότημα για το θάρρος σου μιshιαρέ!
    Η κλασσική συνέχεια: Πιάννεις την τηλέφωνο τζιαι λαλείς της ολίγον κλαμένος ότι εν λαφαζανιές τζείνα ούλλα που επινόησες απλά τζιαι μόνο για να της μιλήσεις. Τζιαι ότι ζητάς συγνώμη που την επερίπαιξες αλλά ότι εν το εμετάνιωσες. Θα κολακευτεί και θα σκλαβωθεί με την αφοπλιστική ειλικρίνειά σου.
    Βέβαια, παίζει να τα πάρει ΤΑΧΑ τζιαι να θυμωθεί που την επερίπαιξες. Σε τέτοια περίπτωση, κόψε το κλάμα, συμμαζεύτου, πε της ότι την καταλαβαίνεις τζιαι έshει δίκαιο, ξανά συγνώμη τζιαι γεια σου. Όι «τράβα με τζι ας κλαίω» α. Το «γεια σου» ναν «γεια σου».
    Τζιαι μάλλον εννα σε πιάσει κάποια στιγμή πίσω.
    Αν είσαι συμπαθητικός τζιαι εν τα έshει με τον γόη άλλου σχολείου.
    :)

  4. Μπράβο ρε φίλε μου!!
    Εγώ είπα σου το στο ποστ για τη χυλόπιττα να μεν τα βάλλεις κάτω.
    Στο κάτω κάτω-αν μεν εν τούτη, εν η επόμενη.

    Τζαι ένα-θκυο τιπς:
    -Μακριά που γεναικοφιλίες. Οι καλύτερες φιλίες εν με τους άντρες που γίνουνται(λεν το τζαι οι γεναίτζιες)
    -Να είσαι ξεκάθαρος που μιας αρκής για το τι θέλεις που τζείνες.
    -Στη ζούγκλα εν πάντα το A(alpha)-male που επικρατεί..
    :)

  5. kala tis e3efies tis marigoulas j tis allis. meta na se do.. p exi to til s! en na men se «pe8imisi» i maria na s tilefonisi na di pios ise???
    nomizo file m oti simfono me ton filo/fili sike! i ilikrinia pano ap’ola(pianni stis korues). j alli fora mila 3eka8ara j aistes isagoges tous prologous klp. GO ON! Take it easy!(ti alli paromia frasi exi?!)

Σχολιάστε

