Αλόου;

Επειδή τούντην εφτομάδα εν είχα με πολλά μαθήματα, ούτε tests(με εξαίρεση τζίνο των μαθηματικών στο οποίον επάτωσα), είπα να κάμω μιαν «έρευνα». Την έρευνα που ελέαμεν ότι εννα συνταράξει το Παγκύπριο.

Έπιαα 100 τηλεφωνήματα σε ούλλην την Κύπρο για να δω πως απαντούν τα τηλέφωνα τους οι Κυπραίοι. Είχα το περιέργεια, εβαρκούμουν τζιαι λλίο, ήμουν τζιαι αθκιασερός, ε τζι’ έκαμα το.

Άλλην δουλειάν εν ήσιες εννα μου πείτε. Αλλά εμπάσιγουέι.

Τα αποτελέσματα:

Το 31% απαντήσεν: Αλόου;
Το 26% απαντήσεν: Ναι;
Το 18% απάντησεν: Παρακαλώ;
Το 15% απάντησεν: Εμπρός;
Το 8% απάντησεν: Ναι αλόου;
Το 2% απάντησεν: Ναι εμπρός;

Που τούτους το 66% ήταν γεναίτζες τζιαι το 34% άντρες.

4 φορές έπιαα τηλέφωνο τζιαι εν μου εμιλήσαν
5 φορές έπιαα σε εταιρεία
3 φορές επήραν με σε προσωπικό τηλεφωνητή
2 φορές είπαν μου ότι στον αριθμό που πιάννω εν επιτρεπεται η πρόσβαση
1 φορά είπαν μου ότι ο αριθμός αποσυνδέθηκεν προσωρινά

Αν σας επιάαν τηλέφωνο τούντες μέρες απόκρυψη τζιαι εκλείσαν σας το αμέσως…εγώ ήμουν.

Αυτά…

6 thoughts on “Αλόου;

  1. Το δείγμα σου δεν είναι αντιπροσωπευτικό γιατί υπάρχει ένδειξη ότι δεν συμπεριλαμβάνει την τρίτη ηλικία.
    Πούν’το «Ομπρόος;»

Σχολιάστε

