Α ρε ύπνε…

Σήμμερα ήταν που τες λλίες φορές που ετζιμήθηκα απόγευμα. Πόσα τσιάνσες έσιει να πετάσει η κότα; Τόσα τζιαι γω να τζιμηθώ απόγευμα. Σαν εθώρουν τον Παγδατήν, εππεσα παστον καναπέν, εσιεπάστηκα με το ριχτάριν τζιαι επαραδόθηκα στην αγκαλιάν του Μορφέα(ετζιμήθηκα σιορ). Έβαλα το mobile το τζιανούρκο να με ξυπνήσει γιατι έχω θκιεβάσματα τζιαι ττεστ τζιαι σαν γνήσιος Κυπραίος εννα τα κάμω τελευταία στιγμή γιατί ούλλο Σαββατοκυριακό ελούφαρα. Ήταν γύρω στες 5 τζιαι έθελα να τζιμηθώ καμιάν ώραν. Νάννυ, νάννυ το μωρό, είδα τζιαι όνειρον ότι εφίλησεν με τζίνη που μου αρέσκει, στο σχολείον εν γυρίζει να με δει αλλα ντάξει, τζιαι ότι ο Παγδατής έπαιζεν tennis που την κερκίδα τζι’ο άλλος που το γήπεδο.

Τα όνειρα περνούν, μαζίν τους τζιαι η ώρα. 5,6,7,8,9…9 τζιαι 46. Αννιώ τα μμάθκια μου, ούλλα ολοσκότεινα.Αμάναμου, λαλώ, εκάτσαμεν πάνω. Πιάννω το mobile, έγραφεν 9:46 pm. Θωρώ πάστο ρολόι του τοίχου, 9:46.Τα μμάθκια μου εγίναν όπως τες ππιρίλλες. Τραππιώ ήσια πάνω τζιαι τζιαι μεινίσκω αιωρούμενος κάτι δευτερόλεπτα όπως τα μίκιμαους. Σηκώννουμαι που τον καναπέ, πετάσσω το ριχτάρι τζιαι γίνουμε ο Κεντέρης, με όσην δύναμην είχα μετά που τέθκιον ξύπνημαν τζιαι με την γαρίλλα μέστο μμάτι.

Πάω στο δωμάτιο μου, το PC ανοιχτό να παίζει Πυξ Λαξ τζιαι τα βιβλία στρωμένα ανοιχτά έτοιμα καρτερούν με να τα θκιεβάσω. Τζιαι επιαεν με το άγχος. Ίνταλως τα γέριμα εν έπαιξεν το ξυπνητήρι. Πάω θωρώ τα alarms του mobile, ελάλεν 6:30 am. Τζιαι ελάλεν σου ρε γάάάρε η καθηγήτρια ότι το am εν πρωί τζιαι όι απόγευμα.Η ώρα ήταν 10,εν είχα όρεξη με να θκιεβάσω με τίποτε. Εκατσα στο PC, τζαι σίκκιμε. Έννεν η πρώτη φορά που εν θα γράψω μαθηματικά τζιαι εννα πάω αθκιέβαστος.

Εννα την φκάλω με τα σκονάκια τζιαι με τες αντιγραφές.

Α ρε ύπνε, τι σε ήθελα τωρά.

Εμπάσιγουέι
Καληνύχτα τζιαι φωνάζουν μου.

ΥΓ: Έρκεται έρευνα που εννα συνταράξει το Παγκύπριο(λέμεν τωρά)

4 thoughts on “Α ρε ύπνε…

  1. Φίλε, εγω έχει λίγα χρόνια που τέλειωσα το σχολείο, πραγματικά δε θυμούμαι τι ακριβώς έκαμνα στα μαθηματικά. Μα πραγματικά ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ δε θυμούμαι, και υπολόγισε ότι είχα ένα ωραιότατο 18.

  2. «ο Παγδατής έπαιζεν tennis που την κερκίδα τζι’ο άλλος που το γήπεδο» αχαχαχαχαχαχχααχαχαχαχχααχαχαχχααχχ

    τούτο που λαλεί ο Μαρίνος εγώ έχω το με τη Λογιστική… δεν ισοζύγισα ποτέ ούτε και ένα balance sheet!

    επεθύμησα να αντιγράψω!! είχα το πολλά… εν είshεν λάθος!

    αγγλικά εννά τα πάεις καλά όμως τωρά, άμαν έμαθες τζιαι το am :P

Σχολιάστε

