Ατάκες της Κυπραίας μάμμας

Εστείλαν μου το με e-mail:

– Εκάψετε με!
– Εγώ γίνουμαι 1000 κομμάθκια για σας τζιαι εσείς τίποτε!
– Αν δεν ήμουν εγώ δαμέσα ήταν να βρωμίσετε!
– Τούτον εν τo ευχαριστώ σας ρε που ό,τι ζητήσετε έσιετε το;;
– Εν να πάω να έβρω ένα γκρεμμό να δώκω κάτω να ησυχάσω!
– Εν ισκέφτεστε τίποτε!
– Που εν να γεράσω εν να έβρετε ένα γηροκομείο να με κλείσετε μέσα τζιαι με εν να έρκεστε να με θωρείτε με τίποτε!
– Νομίζετε είμαι η μαυρού σας δαμέσα;;
– Εν τζιαι φταίει κανένας άλλος, εγώ είμαι η παλαβή!
– Το δωμάτιο σου εν αχούρι. Ποιον περιμένεις να σου το συγυρίσει;
– Ούλλη μέρα γυρίζεις, εν κάθεσαι λίον να μας δεις!
– Εχάλασες. ..
– Εν εσιει ξανά τίποτε που μένα. Ξίαστα ούλλα!
– Μα πόθεν επήρες τζ’είσαι έτσι;;
– Με ποιον εν να φκεις; Που εν να πάεις; Πότε εν να πάεις; Πότε εν να έρτεις ;Εν να αρκήσεις; Γιατί εν να φκεις;
– Ξύπνα τζιαι εμεσομέρκασεν , ούλλη μέρα τζοιμάσαι!
– Γιατί εν μας πιάνεις κανένα τηλέφωνο; Εν μας πεθυμάς καθόλου;
– Πιάσε κανένα τηλέφωνο τον θκιο σου τζιαι τζίνος ρωτά κάθε μέρα για σένα!
– Που εν να κάμετε κοπελλούθκια εν να καταλάβετε!
– Μάμα τι να φορήσω που εν να πάμε εκκλησία;;-Φόρησε το πουκάμισο που σου έφερεν ο τάδε με το παντελόνι που –     σου έφερε ο τάδε!
– Εν τζιαι λαλούν με δούλα!
– Ούλλοι εκάμασιν κοπελλούθκια εγώ έκαμα πελλούς!
– Ξύπνα να πάεις εκκλησία. -Μάμα φύε άφησμε να τζοιμηθώ! -Ετουρτζέψατε ούλοι μες τούντο σπίτι!
– Μάμμα. -Μανάκωσι τζιαι πιττάκωσι!
– Εκαταντήσατε μας ταξιτζήες.
– Ελάλουν σου τα εγώ αλλά εν τζιαι ακούεις ποττέ σου!
– Κάτσε δκιάβασε τζ’εν θα σου δώκει η μάππα να φάεις.
– Κανεί να φωνάζετε μόνο μάμα! Φωνάξετε τζιαι λίο παπά.
– Θεέ μου δώσ’ μου δύναμη!
– Μπαίνεις σπίτι. -‘Ηρτες;
– Να πεθάνω να πνάσω.
– Πρόσεχε να μεν τα στάξεις πας τα ρούχα σου γιατι εν τζιαι φκέννουν μετά!
– Ούλλο πελλάρες τρώεις!
– Εσύ θέλεις μηχανή που κόφκει λίρες!
– Όι να βουράς τζιαι ούλλοι οι πελλοί εν μες τους δρόμους!
– Που εν να γεράσω εν να μου δώκετε την κλωτσιά να πάω!
– Εν να με πεθάνετε πριν την ώρα μου!
– Μόνο άμαν πεθάνω εν να καταλάβετε την αξία μου!
– Εν να πιάσω μια στράτα  τζι’όπου με φκάλει.
– Θέλετε ένα να σας βουρά που πίσω!
– Μεν μου ξαναμιλήσεις.
– Μέρα νύχτα θυσιάζουμαι για ούλλους σας.
– Στον άντρα της. – Σύναξε τα κοπελλούθκια σου!(Παντές τζιαι τζινης εννεν δικα της.
– Μόνο άμαν θέλεις λεφτά με θυμάσαι!
– Εν τούτος ο σεβασμός;; Εν τούτη η εκτίμηση;; Κάμε κοπελλούθκια να δεις χαίρι!
– Εσπάσατε μου το βλαντζίν μου!
– Ο τζύρης σου φταίει για ούλλα!
– Τρώεις σε κάποιο σπίτι φίλου/ης τζιαι επιστρέφεις σπίτι. -Τι φαγιά είχε;; Τι έφαες;;- Έφαα το τάδε φαί -Εν τζιαι ήταν καλύτερο που το δικό μου ένεν;
-Πιάννει σε τηλέφωνο στο σταθερό του σπιθκιού τζιαι ρωτά: είσαι σπίτι;;

10 thoughts on “Ατάκες της Κυπραίας μάμμας

  1. Σπουδαίον. Προσπαθώ να απαντήσω σαν αντάξιος της μάμμας που εσχεδίασες.

    – Εκάψετε με!
    +Βάλε αντιλιακόν

    – Εγώ γίνουμαι 1000 κομμάθκια για σας τζιαι εσείς τίποτε!
    +Ξανασυναρμολογήθου να σου περάσει

    – Αν δεν ήμουν εγώ δαμέσα ήταν να βρωμίσετε!
    +Ενώ τωρά που είσαι μουσκομυρίζουμεν

    – Τούτον εν τo ευχαριστώ σας ρε που ό,τι ζητήσετε έσιετε το;;
    +Όι

    – Εν να πάω να έβρω ένα γκρεμμό να δώκω κάτω να ησυχάσω!
    +Επίσεις

    – Εν ισκέφτεστε τίποτε!
    +Πόθθεν επήραμεν;

    – Νομίζετε είμαι η μαυρού σας δαμέσα;;
    +Ακόμα καλλύττερα, είσαι η μάμμα

    – Εν τζιαι φταίει κανένας άλλος, εγώ είμαι η παλαβή!
    Από πελλόν τζιαι παλαβόν να μάθεις την αλήθκειαν

    – Το δωμάτιο σου εν αχούρι. Ποιον περιμένεις να σου το συγυρίσει;
    +Την Μαυρούν ή ακόμα καλλύττερα την ασπρούν

    – Εχάλασες. ..
    + Τζαι ποιός εν αν με σάσει

    – Μα πόθεν επήρες τζ’είσαι έτσι;;
    +50% που τζείνην που με σπούρτησεν μου τζιαι 50% που τζιείνον που μ΄έσπειρεν

    – Εν τζιαι λαλούν με δούλα!
    +Τι μάμμα τί δούλα

    – Ούλλοι εκάμασιν κοπελλούθκια εγώ έκαμα πελλούς!
    +Κατά μάναν κατά τζιύρην

    – Μόνο άμαν πεθάνω εν να καταλάβετε την αξία μου!
    +κάλιον αργά παρά ποτέ

    – Εν να πιάσω μια στράτα τζι’όπου με φκάλει.
    +Όποιαν στράταν τζιαι να πιάεις, πάλε δαμέ εν να σε φκάλει

    – Εσπάσατε μου το βλαντζίν μου!
    +Άιστον που το βλαντζίν έν γίνεται μεταμόσχευήν

    – Ο τζύρης σου φταίει για ούλλα!
    +Σάίν μεν τον παντρευτείς

  2. ++++++++ Aceras!! Βλάσφημε!

    αν και της δικής μου πρέπει να της είπα χειρότερα πράματα που τούτα που γράφεις -τω deleted from memory καιρώ εκείνω, εγώ καταλαβαίνω τες μάμμες (χωρίς να είμαι) και λυπούμαι τες και εν κρίμα να παίρνουν όξος και χολή που τες οικογένειές τους :/

Σχολιάστε

